Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Almanlar genelde araçların elektrik tesisatlarını üst pakete göre tasarlıyorlar. Biraz araştırın belkide ucuz bir şekilde cc taktırabilirsiniz. Ayrıca o fiyata alınabilinecek çok güzel bir d sınıfı araç almışsınız hayırlı olsun. Dsg konusunda da sıfır alınıyorsa eğer alınabilir düşüncesindeyim her zaman, en azından iyi niyetten falan cüzzi fiyatlara yapılabiliniyor. Umarım kazasız belasız biner hiçbir sorun yaşamazsınız
  • mr4power M kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.

    Henüz cc modülü gelmemiş ancak geldiği zaman yetkili servisler 2 ilâ 2,5 lira civarına takacaklarmış. Ancak ihtiyaç duymuyorum şimdilik.
  • Öncelikle hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın önemli olan sadece sizin kullanırken mutlu olmanız. Gelelim şu noktaya... Ciddi para veriliyor sıfır diye ve aracın baz paketini alıyorsun. Benim kullandığım araçta Mercedes'in en baz paketi. Cruise kontrol, yağmur ve far sensörü, ön-arka park sensörü, dijital klima, mercek far vb. Ne demek istiyorum şunu demek istiyorum, kucak dolusu para veriyor insanlar ve araba cidden bomboş teknoloji olarak... Bunu kimler için söylüyorum ' BASSAT PREMİUM ARAÇTIR' çığırtkanlığı yapanlara. Değildir kardeşim... Değildir...
  • SonofDurin kullanıcısına yanıt
    Bmw ve audi marka en çok satan modellerin neredeyse hiçbirinde hız sabitleyici olmadı uzun yıllar. A3, a4, 1 serisi, 3 serisi....

    Şimdi bunlar premium değil midir?
  • Arada 11000 fark varsa kesinlikle Dizel alırdım.
    Aracın modeli isterse Passat Gelmisgecmisenbosline paketi olsun D sınıfı araçta CC,Yağmur sensörü olmaması absurdun absurdu bir durum Reno en boş ucuz arabasına CC koyarken D sınıfı araçta olmaması tam bir komedi...

    Executive mis full doluymuş bosmus Civic LPG ye asla 200.000 civarları o paraları vermem.Aracta 20 yıllık atmosferik güçsüz tork fakiri motor var.Ustune yoğun trafikte inanılmaz yakan ve LPG ile de +2lt fazla yakan bir aracı ekonomik de bulmuyorum.Almanya Honda nin yüzüne bile bakmamış.

    Alan arkadaşlara hayırlı olsun.Civic yerine 100 defa Passat i tercih ederim.Ayrica Dsg sifir da problem değil ama 100.000 e gelirken elden çıkartmakta fayda var.Yalnuz paket önemli değil D sınıfında CC,yağmur sensörü olmaması skandal...
  • Almanlar kaliyeli araç yapıyorlar ama donanim konusunsa sinekten yağ çıkartıyorlar.
    Bazı donanımları eklettiğinizde astarı yüzünden pahallı oluyor malesef.Üstelik ellerinde yoksa beklemeside cabası.

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız uzun süre kullanın.
  • huso kullanıcısına yanıt
    Şu Honda atmosferik saçmalığını bırakın artık. 1.5 turbo 182 hp si de var, dizeli de var. Atmosferik de atmosferik de atmosferik bıktık vallahi şöyle yorum görmekten. Almazsan alma ama sadece atmosferik yok hondada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Bmw ve audi marka en çok satan modellerin neredeyse hiçbirinde hız sabitleyici olmadı uzun yıllar. A3, a4, 1 serisi, 3 serisi....

    Şimdi bunlar premium değil midir?
    Bakın size tekrar ediyorum, Mercedes'ten bahsettim kendi aldığım araçtan. Yıl 2020 ve hız sabitleyici, yağmur far sensörü yeni bir teknoloji değil premium marka olduğunu lanse eden marka en baz paketinde bunları koymalı. Koymuyorsa eve premium değildir. Passat hiç bir zaman premium bir araç olmadı ama ülkemizde premiummuş gibi lanse ediliyor halkımız sayesinde.
  • Yine yazıyorum Passat arabanında arabası
  • Bence donanımların eksik olması tamamen distribütörlerin bize attığı kazıklardır. 2020 yılında hala bluetooth, hız sabitleyici, yağmur/far sensörlerini hatta hava yastıklarını bize çok görenler var.

    Avrupa'da kolayca erişilebilen A4,C ve 3 serisini ülkemizde şişire şişire kendimiz ulaşılamaz yaptık. Maalesef çoğumuz normal otomobillere bile sahip olamıyoruz artık.

    Kısaca diyeceğim şu: Ektiğimizi biçiyoruz.
  • SonofDurin kullanıcısına yanıt
    Hadi mercedes premium marka, onu geçelim. Diğer rakipleri de donanım konsunda fena değil.

    508'de hız sabitleme, geri görüş kamerası, anahtarsız giriş, yağmur far sensörü, karartılmış camlar, çift yönlü dijital klima gibi donanımlar var.
    2017 avensiste bile vardı birçok donanım. Hız sabitleme, geri görüş, dijital klima vs vardı. 80bine satılan clio'da var hız sabitleme. Firmaya maliyeti 10dolar bile yok.

    Böyle yapınca daha kıyletli oluyor herhalde bizim millete :)
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    4 teker halinde de satabileceği arabaya niye donanım koysun ki

    klimasız Golf'ler kapış kapış satıldı bu ülkede
  • zed Z kullanıcısına yanıt
    Bu konuda kesinlikle katılıyorum. Özellikle avrupada baz paketlerde birçok donanımı standard koyuyorlar. Neredeyse en düşük maliyetli araçlar da bile koltuk ısıtma standard geliyor. Mesela şu an yeni 1 serisini a serisini yeni cla ve yeni 3 serisini örnek vereyim. Başlangıç seviyesi 250.000 ile 400.000tl arası olan araçlar. Şimdi bu gelen ilk araçların hepsinde arka havalandırma yok. Sanki bmw mercedes demişki gel türkiyeye yeni gelecek araç donanımlarını beraber seçelim de aynı yapalım demiş. Yahu elektrikli koltuğa kadar her donanım neredeyse aynı ama gel gelelim arka koltukta bir havalandırma bile yok. Bazen bunlar küçük detaylar ama distribütörler her zaman garip garip donanımla arabaları getiriyor. Evet araçları da ulaşılmaz hale getiren biziz. Bu fiyatlara da satılmaya devam ettiği sürece değişen bir şey olmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hadi mercedes premium marka, onu geçelim. Diğer rakipleri de donanım konsunda fena değil.

    508'de hız sabitleme, geri görüş kamerası, anahtarsız giriş, yağmur far sensörü, karartılmış camlar, çift yönlü dijital klima gibi donanımlar var.
    2017 avensiste bile vardı birçok donanım. Hız sabitleme, geri görüş, dijital klima vs vardı. 80bine satılan clio'da var hız sabitleme. Firmaya maliyeti 10dolar bile yok.

    Böyle yapınca daha kıyletli oluyor herhalde bizim millete :)
    Evet bu yazdıklarınız doğru benim sadece ifade etmek istediğim şey şu işte;
    halkımız passatı premium araç sanıyor. Değil ama bunu anlatmaya çalışıyorum. Rakiplere gelince dediğiniz gibi donanım konusunda bir çok marka sayabiliriz baz modelde daha fazla hayatı kolaylaştıran teknoloji sunan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonofDurin

    Bakın size tekrar ediyorum, Mercedes'ten bahsettim kendi aldığım araçtan. Yıl 2020 ve hız sabitleyici, yağmur far sensörü yeni bir teknoloji değil premium marka olduğunu lanse eden marka en baz paketinde bunları koymalı. Koymuyorsa eve premium değildir. Passat hiç bir zaman premium bir araç olmadı ama ülkemizde premiummuş gibi lanse ediliyor halkımız sayesinde.

    Alıntıları Göster
    tüplü honda fiyatına passat verebilmek için tabii ki kırpacak adam. hala var mı bilmem ama almanya'da kapak jantlı bmw-mercedes vardı, buraya getirmiyorlardı sadece. vw düşük donanımları da getiriyor ama yine de yaranamıyor.

    passat'ta 3 bölgeli klima ve kalorifer ısıtıcı var. kalorifer ısıtıcı ben premium araçlar dışında duymadım. 3 bölgeli klima yeni 3 serisinde yok, hatta onu geçtim arkada üfleç bile yok. yemişim böyle premium'u.

    milletin tüplü atmosferik honda alacak hali yok, bu fiyata premium kalitesi ve donanımı, daha ne olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    tüplü honda fiyatına passat verebilmek için tabii ki kırpacak adam. hala var mı bilmem ama almanya'da kapak jantlı bmw-mercedes vardı, buraya getirmiyorlardı sadece. vw düşük donanımları da getiriyor ama yine de yaranamıyor.

    passat'ta 3 bölgeli klima ve kalorifer ısıtıcı var. kalorifer ısıtıcı ben premium araçlar dışında duymadım. 3 bölgeli klima yeni 3 serisinde yok, hatta onu geçtim arkada üfleç bile yok. yemişim böyle premium'u.

    milletin tüplü atmosferik honda alacak hali yok, bu fiyata premium kalitesi ve donanımı, daha ne olsun.

    Alıntıları Göster
    Premium kalitesi ve donanımı :) Peki. Passata premium araç muamelesi yapmaye devam edin sizin tercihiniz fakat dünya genelinde premium araçları arasında değil maalesef. Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş TR passat fanlarıda o misal.




  • SonofDurin kullanıcısına yanıt
    Bence de premium değil ama bunun hız sabitleyici ile zerre alakası yok yukarıda verdiğim örneklerden de anlaşılacağı üzere.

    Size kalsa hyundai ve dacia'nın premium olması lazım zira çünkü hız sabitleyicisi var 🙂
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Gelip gelip konuya aynı şeyleri neden tekrar tekrar yazıyorsunuz anlayabilmiş değilim.

    Ben de 100. kez yazayım madem. 508 ile kıyaslamışsınız ama 508'in baz donanımı olan prime bu araçtan tam 35.000 TL daha pahalıya satıldı lansman dönemi. 35.000 TL farka yok gibi davranacak kadar zengin değilim.

    Clio için ise şurayı tekrar okuyun lütfen:
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590
  • SonofDurin kullanıcısına yanıt
    Premium markaların benzer segment araçlarının yarı fiyatına satıldığını bu aracın es geçmeyelim bu arada. Premium olmamasına rağmen o fiyatları istemiyor zaten passat.
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.