Şimdi Ara

Yeni Passat ın Fiyatı Belli Oldu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
7.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    şimdi bu 52.000'e laf edenler gelsinler hayır yani ne biçim milletiz kabul ediyorum doğuk kazıkçı etik çalışmayan bir firma ama ne bekliyordunuz
    VW alıyorsunuz beyefendi geyiklerine girmeyeceğim ancak alman-D segmenti, premium'a en yakın modeli alıyorsunuz baylar cümlesini kurarım kusruma bakmayın.. Ne olursa olsun bir 6, accord, c5, 407, laguna, avensis vs. asla passat ayarına gelemediler, gelseler satarlardı zaten-insignia istisnadır



    İnsaf yahu. O Accord'a bi kere bindin mi? Kullandın mı? Bence Passat Accord seviyesine gelemedi daha.



    O Accord'a bir kere değil, defalarca bindim, kullandım. 2.0lt 5-ileri tapındığınız efsanevi Honda otomatik şanzımanı kullanıyordu evet, Passat'a göre biraz daha sert süspansiyon sayesinde ve jantlardan gelen avantajla yol tutuş hariç HİÇBİR avantajını göremedim, donanım falan demeyim şimdi ben aynı paraya satılan 2 aracı kıyaslamıyorum, direkt olarak 2 aracı kıyaslıyorum, daha accordun içine bindiğiniz an cam açma kapama tuşları-silecek far kumandaları-ayna ayar tuşları-tavandaki harita lambalarının dandikliği-arka havalandırma ızgaralarının yerleşimi, konsoldaki klima ve radyo tuşlarının kalitesizliği benim kafamdaki eksi yönleri. D segmenti bir araçta yakışmıyor bunlar, olay sadece UFF HONDANIN SÜPER MOTORU VE ŞANZIMANI AMAAAN diyerek bitmiyor, zaten beni tanımıyorsun burdaki yorumlarımı bilmiyorsun Passat kullanıp kullanmadığımı nereden bileceksin? esas sana insaf.. 10 sene önce Passat'la accord neredeydi de passat seviyeyi yakalayamaımş?

    bir diğer konu, mazda6 aynı şekilde, tipik japon özellikleri sergiliyen, mazda3 ten konsol olarak pekde farkettirmeyen yine yakışıklı bir d segmenti araç.. makyajsızını kullandım, bir makyajda arabanın çehresinin değişeceğini sanmıyorum.

    başka bir konu, 102hp lik passat 1.6'lar ellerinde kalan son üretimlerden özel bir stok olarak türkiyeye giriş yaptı, bu yüzden fiyatı bu kadar uygundu, 10.000 tl falan zam yok ortada, alın sizde görün forum ne kadar hevesli b.k atmaya, kimse mazda6 ve accord un eski fiyatlarını hatırlamaz ama..

    son olarak Avrupa'ya giden ÜBER ZEKİ VE SOSYAL arkadaşımızı tebrik ediyorum, internetten satış verilerine bakmak yerine sokaklarda gözlem yapmak gibi inanılmaz realist, gerçekçi ve objektif bir yaklaşımda bulunmuş, autoshow falan niye bunu akıl edemiyor her ay şu kdr araç satıldı yerine işte biz gezdik bu ay ortalık alfa julyetta kaynıyodu o birincidir heralde diye yazmayı.. enteresan ya hayranım cidden 0 araştırma yapıyoruz ama yurtdışına çıkınca kral oluyoruz helal olsun..


    Accord'da bütün bunlar dikkatini çekerken Passat'ın ön konsolunun büyük kısmının (en üst kısmı hariç) sert-ucuz plastikten yapıldığı, 2.0 TDI'lerde daha düne kadar kafa şişiren gürültülü ve sarsıntılı eski teknoloji pompalı dizel motor kullanıldığı, benzinli FSI motorlu modellerinde B-segmenti arabalar kadar motor sesi geldiği, D-segmenti için yol tutuşunun yetersiz olduğu hiç dikkatini çekmedi heralde. Gördüğün gibi detaylara inince her arabada kusurlar bulunuyor.

    Bir de Passat ve Mondeo bir çok dergi tarafında kıyaslandı. Bir çok testte (AutoBild, Autocar, TR'de Autoshow) Mondeo daha başarılı bulundu. Bazı dergilerin testlerinde de Passat daha başarılı bulundu. Söylediğin gibi Passat premium'a yakın olsa istisnasız bütün testlerde Passat'ın fark atması gerekir ama öyle değil maalesef.

    Yeni Passat'ın fiyatının pahalı olmadığını savunmak için başka arabalara b.k atmana gerek de yok. Normal yollarla izah edebilirsin...





    Olaya mantıklı yaklaşmışsın tebrik ediyorum, he diyip geçmemişsin, Passat'ın torpido kısmından aşağısı (vites konsolu vb.) sert plastikten evet, zaten malzeme-işçilik mükemmel ötesi demedim? (bu kasada emin değilim düzeltip düzelmediğinden autoshow da göreceğiz bakalım) motorlarla ilgili olarak ben motor kıyaslamasına da girmedim, ancak 2.0 TDI ve 1.6 FSI'ların rafa kalktığını da hatırlatırım.. (internetteki 2.0 lar common-rail olan yeni nesiler) d segmenti için yol tutuş yetersiz değil, ancak referans da değil çok daha iyileri var, evet mondeo da bunlardan biri. Almanların yaptığı testlerden boşuna örnek verme çünkü autobild ve autozeitung düzenli alıyorum, BARİZ bir şekilde VW grup-alman fanatizmi yapıyorlar hani demek istediğim şu işin içinde bmw3-c sınıfı-a4 olan testlerde bile bir şekilde passatı birinci çıkarıyorlar.. C segmenti içinse aynısı geçerli Golf her testte birinci oluyor, o yüzden o dergileri referans almıyorum, aynı şekilde L'automobile pejo ve citroenleri sürekli 1. yapıyor, bir tek ingilizler (kısmen) objektif. ayrıca altını çizmek istiyorum


    -Passat pahalı değil DEMİYORUM, kesinlikle ucuz falan değil, fakat rakiplerine göre, motoruna göre fiyatı kabul edilebilir sınırlar içerisinde diyorum, öbür rakiplerine de b.k atmıyorum, benim tercihim asla olmazlar ama hersene milyonlarca 407, C5, avensis, accord vs. hatta laguna bile binlerce satılan arabalar bu da bir gerçek. ama burda yapılan yorumları baştan aşağı oku, bu arabanın fiyatı 39.900 den bile başlasa insanların laf atacağı sonucuna varabilirsin.. zaten kimin ne aldığı beni ilgilendirmiyor, merak ediyorsan söyleyeyim ben polo kullanıcısıyım ama şu anda Giulietta 1.4 170hp için para biriktiriyorum




  • Arkadaşlar tamam donanım seviyesi biraz düşmüş ama fiyat olarak bundan aşağısı olacağını beklemek de yanlış. Zaten önceki kasa 1.4 tsi nerdeyse bu fiyata satılıyor donanım eksik ama kasa yeni. Şu anda yeni kasa alacak biri eski kasa daha donanımlısını alacak birinden 1500 TL kadar fazla verecek ama seneye satmak istediklerinde aradaki fiyat farkı bu farkın birkaç katı olacak. O yüzden donanım eksik olmasına rağmen fiyat çok fahiş değil.
  • Forum kullanmaktan âciz insanlar; "ALINTI YAPARKEN, SADECE SON MESAJ KALACAK ŞEKİLDE ALINTI YAPIN. SON 10 MESAJI ALINTILAYARAK SAYFANIN ALTINI ÜSTÜNE GETİRMEYİN. DAHA SONRA OTOMOBİLLER İÇİN KAVGA EDERSİNİZ."
  • yeni passatın önü çok güzel fakat arkası için aynı şeyi söyleyemiyeceğim önünde yarattıkları yeni tasarım gayet iyi fakat sanki arkası için çalışılmamış hiç estetik yok
  • Ya arkadaşlar karşılaştırma yaprken bıraz araştırın her yazının basında bunu yazmaktan bıktım bukadar kulaktan dolma olunmaz ya adam b ır oncekı kasayla 10 bınlıra fark var demıs ama bı oncekı kasada 43 bıne satılan aletın 1.6 102 hp atmosferık motor oldugundan haberı yok gelıp burda bıde karsılastırma yapıp ahkam kesıyor.

    Bu arada Jay jay ımzan gulzemış adres ver hemen :)
  • Yeni passat kasımın 3.haftası satışa sunuluyor.Fiyat olarakta henüz kesin birşey yok.52000 TL sadece doğuş otomotiv genel müdürünün açıklaması.Henüz resmiyet kazanmadı.Fiyata fazla takılmayın derim.Farklı fiyatlarla karşılaşılırsa şaşırmayın diye söylüyorum
  • 122'lik motor eski donanımla o fiyat olsa belki bu kadar ses çıkmayacak. Ancak sen CC ve tam otomatik klima vs gibi donanımları uçurup kısacası aracı çıplak bırakıp bu fiyatı çekersen millette kızar haliyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asarhaddon

    122'lik motor eski donanımla o fiyat olsa belki bu kadar ses çıkmayacak. Ancak sen CC ve tam otomatik klima vs gibi donanımları uçurup kısacası aracı çıplak bırakıp bu fiyatı çekersen millette kızar haliyle

    Normalde yeni model çıkınca arabanın fiyatı artar. Bunlar fiyat arttırmak yerine fiyatı aynı tutup donanımı kısmışlar, bi farkı yok bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    Arkadaşlar tamam donanım seviyesi biraz düşmüş ama fiyat olarak bundan aşağısı olacağını beklemek de yanlış. Zaten önceki kasa 1.4 tsi nerdeyse bu fiyata satılıyor donanım eksik ama kasa yeni. Şu anda yeni kasa alacak biri eski kasa daha donanımlısını alacak birinden 1500 TL kadar fazla verecek ama seneye satmak istediklerinde aradaki fiyat farkı bu farkın birkaç katı olacak. O yüzden donanım eksik olmasına rağmen fiyat çok fahiş değil.

    Size malesef katılıyorum. Her ne kadar fiyatlar bence bu sınıfta bir arabanın etmeyeceği kadar pahalı olsada hakkını yemeyelim diğer rakipleriyle kıyasladığımızda öyle müthiş bir fiyat farkıda çıkarmıyor. Avensis (atmosferik) 48.900 TL'den satılırken, İnsignia (turbo) 54. 800 TL'den satılırken, Mondeo (atmosferik) 46.800 TL'den satılıyorken yeni çıkmış olan (her ne kadar içi aynı bile olsa) Passatın (turbo) 52.000 başlangıç fiyatı olması bence çokta abartı değil açıkçası. Verdiğiniz farkı turbo motor için verdiğinizi düşünürseniz çokta kızacak bir durum yok. Elbette CC ve oto klima gibi özelliklerin olmaması biraz can sıkıyor. Ama esas sorun D segmentinin 1.6 motor sınıfı için bu paraların çok fazla olması. Zira Dolar ve Euro yükselmemişken fiyatlar nasıl olduda 50.000 barajına çıktı. Esas tartışılması gereken budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 21 Ekim 2010; 14:52:40 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.