Şimdi Ara

Yeni Passat'ta DSG'nin bedeli (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Ferrari 458 Italia'daki çift kavrama opsiyon farkını araştırıyorum. Öğrendiğimde döneceğim.


    Yorumlara anladığım kadarıyla taş yerini bulmamış



    Yukarıdaki bir arkadaş işimi bozduğu için...
  • Bence aracın fiyatı yükseldikçe DSG nin fiyatıda yükseliyor.Tabii 7 ile 6 DSG nin aralarında fiyat farkı olması da normal.CC daha yüksek mesela...

    Passat için asıl 200+ yeni dizel motor ve 2.0TSİ da ki DSG farkını görmek lazım.Bayaa bi fark olur heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Pheaton'da düz vites olsa DSG farkı ne olur acaba?

    Esas, Bugatti'de olsa kaç para isterlerdi acaba?


    lastik ve jant setinin 50 bin euro olduğu bir araçta şanzıman fiyatını düşünmek istemiyorum açıkcası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Ferrari 458 Italia'daki çift kavrama opsiyon farkını araştırıyorum. Öğrendiğimde döneceğim.


    Yorumlara anladığım kadarıyla taş yerini bulmamış



    Yukarıdaki bir arkadaş işimi bozduğu için...

    Ne de olsa her ikisi de aynı kalitede şanzıman oldukları için öyle yazmıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Pheaton'da düz vites olsa DSG farkı ne olur acaba?

    Esas, Bugatti'de olsa kaç para isterlerdi acaba?


    lastik ve jant setinin 50 bin euro olduğu bir araçta şanzıman fiyatını düşünmek istemiyorum açıkcası

    Enzo'nun şanzımanını yenilemek sanırım Gallardo parasıydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Ferrari 458 Italia'daki çift kavrama opsiyon farkını araştırıyorum. Öğrendiğimde döneceğim.


    Yorumlara anladığım kadarıyla taş yerini bulmamış



    Yukarıdaki bir arkadaş işimi bozduğu için...


     Yeni Passat'ta DSG'nin bedeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Ferrari 458 Italia'daki çift kavrama opsiyon farkını araştırıyorum. Öğrendiğimde döneceğim.


    Yorumlara anladığım kadarıyla taş yerini bulmamış



    Yukarıdaki bir arkadaş işimi bozduğu için...

    Ne de olsa her ikisi de aynı kalitede şanzıman oldukları için öyle yazmıştım.



    Sen değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Warrıor Sako


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    dsg standart olması lazım

    50 bin eur normal geldi bana çünü adamlar araca özel lastik imalatı için 3 yıla yakın beklediler; fiyat farkı da bekleme payı ve zararı olmalı :)


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Pheaton'da düz vites olsa DSG farkı ne olur acaba?

    Esas, Bugatti'de olsa kaç para isterlerdi acaba?


    lastik ve jant setinin 50 bin euro olduğu bir araçta şanzıman fiyatını düşünmek istemiyorum açıkcası




  • Bkz. Esaretin bedeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

     Yeni Passat'ta DSG'nin bedeli






    Passat cc nin dişlileri sevgi verilerek yapılmış ondan pahalı :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheJudgé -- 31 Ocak 2011; 15:25:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Pheaton'da düz vites olsa DSG farkı ne olur acaba?

    Onu duymak bile istemeyiz
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.