Şimdi Ara

yeni patche göre en iyi bot lane ikilisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
1.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle life steal rünlerine yapılan nerften ve diğer rünlere yapılan bufflardan bahsedeyim.

    HER CEVHER +%2 can çalma ⇒ +%1,5 can çalma
    3 CEVHER OLUNCA +%6 can çalma ⇒ +%4,5 can çalma
    TAMAMLAYICI Saldırı kabiliyetlerinden Ziyafet, birim katledildiğinde artık (2 yerine) 3 can yeniliyor.


    Adc oynayanlar genellikle 2 adet life steal rünü alır. Bu da %4 ⇒ %3 ' e tekabül ediyor. Göründüğünden daha büyük bir nerf bu. Bu demek oluyorki lane ya farm lane'ine dönecek ya da (asıl önemli nokta) healer supportu olan adc lane'i kazanacak demek (büyük ihtimalle). Bu nami, sona, soraka(!) gibi supportların önünü açıyor demek. Böyle supportlarımız olacaksa eğer life steal rünleri almayıp onların yerine 15 ad veya 10 ad ve 7.7 armor penetration ile oyuna giriyoruz. Supportların rün sayfalarına en sonda değineceğim.

    Şimdi Miss Fortune'a yapılan değişikliğe değineyim.

    Q skillimizi oyun başı nerfleyip yiyip oyun sonu buffladılar. Burada değinilecek pek bişey yok.
    Asıl önemli değişiklik w skillimiz ve ultimiz.

    W - Hileli Atış
    MANA BEDELİ Tüm kademelerde 50 ⇒ 30/35/40/45/50
    YÜK BAŞINA İLAVE HASAR 4/6/8/10/12 (+0,05 yetenek gücü) ⇒ 0,06 saldırı gücü
    SALDIRI HIZI GÜÇLENDİRMESİ +%30/35/40/45/50 saldırı hızı ⇒ +%20/30/40/50/60 saldırı hızı
    AĞIR YARA SÜRESİ 3 saniye ⇒ 2 saniye


    R - Mermi Manyağı
    YENİ İŞLEVSEL Hileli Atış'ın yük limitini pasif olarak 6/7/8'e çıkarır
    TABAN HASAR Her mermi 65/95/125 ⇒ Her mermi 50/75/125
    TOPLAM TABAN HASAR 520/760/1000 ⇒ 400/600/1000
    KALDIRILDI İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI 0,35
    YENİ İŞLEVSEL Her mermi ile bir Mermi Manyağı yükü eklenir ve verilen hasar artar (ama Ağır Yara açmaz)


    Bu ne demek oluyor şimdi? Yük başına ilave hasar ultiyle kombine edilince göründüğünden çok daha fazla bufflanmış. En az 16 level olduğumuz ve 300 ad'miz olduğunu varsayalaım (-ki bu az bir miktar mf için) Ufak bir hesap yapalım. 300*0,06=18 hasar yük başına. Ultimizin açıklamasında yazan (YENİ İŞLEVSEL Hileli Atış'ın yük limitini pasif olarak 6/7/8'e çıkarır) açıklama diyorki bize, artık 5 yerine 8 yük biriktirebileceksiniz. Buda demek oluyorki 8*18=144 hasar vuracaksınız 8 yük biriktirdikten sonra. Bu mükemmel bir hasar. Ve ekstradan bize diyorki ultimiz w yükü biriktirecek. Hali hazırda ultimiz oyundaki en çok alan hasarı vuran skillken (ap nunu'yu saymazsak) biz buna biraz daha hasar ekleyelim. Ama bunu nasıl dengeleyelim ad ratio'yu kaldırarak. Matematiği uzun tutmayacağım ama yeni haliyle dahada fazla vuracak ultimiz.

    Şu ana kadar ne dedik? Healer support lane için artık neredeyse olmazsa olmaz, Mf güzelce bufflandı, e ne duruyorsun sona+mf yapsanıza diyor riot resmen bize. Evet bütün paragrafın genel amacı bunu söylemek içindi. Sona + Mf şu anki patchin en iyi bot lane ikilisi benim gözümde ve fightlarda mükemmel bir sinerjiye sahipler. Peki neden şu ana kadar hiç mf alınmıyordu? Mobility eksikliği yüzünden. Pasif tek bir minyon vuruşunda bile bozuluyordu, şimdi ne değişti? Heal, distortion enchanment (titreşim efsunu), exhaust.

    Heal artık 2 saniyeliğine %30 movement speed veriyor. ŞAŞIRDINIZ DİMi. Ben de şaşırmıştım. Titreşim efsunu flash kullandıktan sonra 1 saniyeliğine %30 movement speed veriyor. E yok artık bu mobility rivenda yok. Exhaust -%30 hasar ⇒ -%50 hasar. Tek başına Adc'yi bütün assasinlerden koruma etkisine sahip, fazlasına gerek yok. Miss Fortune artık bunlar sayesinde viable, azıyla değil.

    Bu supportlar neden daha önce picklenmiyordu? Cevabı basit. Thresh, Leona, Annie gibi lane bully, ölümüne giren supportlar yüzünden. Peki ne değişti? Rünler. Sona alıp hem dürtüp hem heal basıp hem de tank olabilirsiniz artık. Şöyle yapıyoruz bunu da.

    Sarılara can mühürleri alıyor. Bu da 72 can yapıyor, bu cepte. Armordan kırıp cana vermek ne kadar mantıklı? Mantıklı değil. Bunu cevherlere armor alarak karşılıyoruz. Mavilere 3 adet mana yenilenmesi alıp kalanına duruma göre scale magic resist veya flat magic resist alıyoruz. Kırmızılar armor veya hibrid penetration. Oyuna nasıl başladığımız çok önemli. Çoğu kişi doran'ın kalkanı başlıyor ama hayır. Yakut kristal başlıyoruz. Böylelikle 150+72= 222 ekstra canla oyuna başlıyoruz, yeterli armorumuz oluyor ve yeterli heal'ı potlarla ve w'muz sayesinde sağlıyoruz.

    Bunlar tamamen benim naçizane görüşlerim. Mantıksız bulduğunuz noktalar varsa belirtin tartışalım üzerinde.

    Okumaya üşenenler için: Mf + Sona Op. Rünler değişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordM -- 3 Nisan 2014; 15:03:07 >







  • Suan henüz oynayisi etkilememekle beraber yazdiklarin sadece teori.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_DoMiNo

    Suan henüz oynayisi etkilememekle beraber yazdiklarin sadece teori.

    Öyle tabi, daha deneme fırsatım bile olmadı zaten.
  • Sonra jungler hard ccli olur gelip double kil verir :) , 6lv olmadan dive yerse playz yapıp kill alma ihtimali yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline saglik, kelimesi kelimesine katiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_DoMiNo

    Suan henüz oynayisi etkilememekle beraber yazdiklarin sadece teori.
    özet güzel olmuş teşekkürler şaka bi yana hepsini okudum ama aklıma bir şey geldi ; arkadaş bunları hesaplamak etmekle ne uğraşmışsın yazık değil mi sana ? ha şu var sağolasın güzel bilgiler oldu teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YOLO SWAG

    Eline saglik, kelimesi kelimesine katiliyorum.
    lcsde görmeden oynamayız kopyala yapıstıra alıstığımız için millet olarak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Güzel konu olmuş eline sağlık. Sonayı tekrardan oynamaya başlamak isterim ama bakıcaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pia L

    lcsde görmeden oynamayız kopyala yapıstıra alıstığımız için millet olarak

    Alıntıları Göster
    Urgot-zilean cok saglam, challenger a yolun var
  • Urgot zilean efsane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Urgot zilean süper geçen lcsde karşıma geldi bronzdan çıkamadım yenildik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaman göstericek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calakever

    Urgot zilean süper geçen lcsde karşıma geldi bronzdan çıkamadım yenildik

    lcsde mi helal qnq
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -EDD-

    özet güzel olmuş teşekkürler şaka bi yana hepsini okudum ama aklıma bir şey geldi ; arkadaş bunları hesaplamak etmekle ne uğraşmışsın yazık değil mi sana ? ha şu var sağolasın güzel bilgiler oldu teşekkürler

    Patch notlarını okurken düşündüm, ekstra bi zamanımı almadı. Ama yazmak uğraştırdı tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pia L

    quote:

    Orijinalden alıntı: calakever

    Urgot zilean süper geçen lcsde karşıma geldi bronzdan çıkamadım yenildik

    lcsde mi helal qnq

    Alıntıları Göster
    Offensive taraftaki her kill başı +3 hp yi alırsan çokta fark yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malcolm.X -- 3 Nisan 2014; 15:47:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SesliDüsünenFilozof

    Sonra jungler hard ccli olur gelip double kil verir :) , 6lv olmadan dive yerse playz yapıp kill alma ihtimali yok

    6 level olmadan dive yemelerine imkan yok. Support exhaust alıcak son değişiklikten sonra. Hard cc'den kastın rammus, nautilus ise bunların damage'i yok zaten. Asıl damage vuran kişiye exhaustu attığın zaman o dive oyunu size kazandırır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malcolm.X

    Offensive taraftaki her kill başı +3 hp yi alırsan çokta fark yapmıyor.

    Onunda uzun uzadıya matematik karşılaştırmasını yapabilirim ama çokta gerek yok. Her wave başına ortalama 20 can yenileniyor o mastery ile. O da bütün wave'i alabilirsen tabi. Bana kalırsa azımsanmayacak bir miktar ama yetersiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Malcolm.X

    Offensive taraftaki her kill başı +3 hp yi alırsan çokta fark yapmıyor.

    Onunda uzun uzadıya matematik karşılaştırmasını yapabilirim ama çokta gerek yok. Her wave başına ortalama 20 can yenileniyor o mastery ile. O da bütün wave'i alabilirsen tabi. Bana kalırsa azımsanmayacak bir miktar ama yetersiz.

    Alıntıları Göster
    graves taric yeni patchle op




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LordM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Malcolm.X

    Offensive taraftaki her kill başı +3 hp yi alırsan çokta fark yapmıyor.

    Onunda uzun uzadıya matematik karşılaştırmasını yapabilirim ama çokta gerek yok. Her wave başına ortalama 20 can yenileniyor o mastery ile. O da bütün wave'i alabilirsen tabi. Bana kalırsa azımsanmayacak bir miktar ama yetersiz.

    Evet katılıyorum healer supp şart gibi gözüküyor ama bir thresh bir leona varken nami kullanmak saçmalık olur bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malcolm.X

    quote:

    Orijinalden alıntı: LordM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Malcolm.X

    Offensive taraftaki her kill başı +3 hp yi alırsan çokta fark yapmıyor.

    Onunda uzun uzadıya matematik karşılaştırmasını yapabilirim ama çokta gerek yok. Her wave başına ortalama 20 can yenileniyor o mastery ile. O da bütün wave'i alabilirsen tabi. Bana kalırsa azımsanmayacak bir miktar ama yetersiz.

    Evet katılıyorum healer supp şart gibi gözüküyor ama bir thresh bir leona varken nami kullanmak saçmalık olur bence.

    Alıntıları Göster
    up




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.