Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar: problem27
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
63.841
Cevap
646
Favori
2.638.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 PEUGEOT 2020 GENEL MEMNUNİYET VE YAKIT TÜKETİMİ ANKETİ




    Grip control patenti nedir? Sistem ne i?e yarar? Önden çekiş araca 4x4 özelliği katar mi?.

    https://forum.donanimhaber.com/yeni-peugeot-3008-ana-konu--117095806-1652


    2019 KULLANICI ANKETI SONUÇLARI

    https://tr.surveymonkey.com/results/SM-M8SPMLMZV/

    ********* 3008 KULLANICI ANKETİ SONUÇLARI 11.03.2018 **********

    Ankete katılan 102 kullanıcının cevaplarına göre;

    Ortalama kullanım süresi 9 ay
    Ortalama yapılan kilometre 11.300 km

    Diğer veriler ise grafikler ile şöyle
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU



    *************************************************



    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Ağırlık 100 kg azaldı. Benzinli modeller 1325 kg, dizeller 1375 kg dan başlıyor.
    Uzunluk 8 cm , dingil 6 cm daha uzun. Yerden yüksekliği 22 cm.
    U/G/Y : 4.45/1.84/1.62 metre.
    Bagaj 90 litre büyümeyle 520 litre. 1580 litreye çıkabiliyor.
    12 inç dijital gösterge paneli ve 8 inç dokunmatik ekrana sahip yeni ikokpit tasarım, 515 watt 10 hoporlor Focal ses sistemi, masajlı koltuklar, adaptif hız sabitleme, trafik işareti tanıma, şerit takip sistemi gibi adaptif sistemler, 360 derece park, tomtom navigasyon var.
    1.2L PureTech 130 S&S 6 ileri manuel ve otomatik, 115 g/km CO2.
    1.6L THP 165 S&S 6 ileri otomatik, 129 g/km CO2.
    1.6L BlueHDi 100 S&S 5 ileri manuel.
    1.6L BlueHDi 120 S&S 6 ileri manuel ve otomatik.
    2.0L BlueHDi 150 S&S 6 ileri manuel.
    2.0L BlueHDi 180 S&S 6 ileri otomatik.


    @kenden teşekkürler...
    Selamlar,
    Araç şasi numarasından üretim zamanını bulabilir miyim diye sormuştum. Kimseden cevap gelmedi. Ancak Yabancı bir forumda gezinirken çok faydalı bir resim buldum. Sizlerle de paylaşmak istedim.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Çevirileri şöyle : (bir kısmı zaten aynı)
    Region: Bölge
    Pays : Ülke
    Constructeur : Üretici
    Model
    Motor
    Transmisyon
    Annee du modele: Üretim yılı
    Usine: Fabrika
    N Jour de l'annee du modele: Yıldaki üretim günü
    N du serie du jour: O günkü üretim sırası

    Harf gruplarınıın açıklaması solda ve altta var

    Üretim gününün takvimdeki yerine aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
    www.epochconverter.com
    Day Numbers for 2017
    https://www.epochconverter.com/days/2017



    3008 kullanıcı el kitabına aşağıdaki linkten ulaşılabilir... @xcellance teşekkürler...
    public.servicebox.peugeot.com
    Service Box
    https://public.servicebox.peugeot.com/pages/index.jsp




    acquiles @ 15 Ekim 2015; 10:20:45

    Herkese keyifli sürüşler,

    Daha önce ilk km lerim sonrası kısa bir ön inceleme ve en çok kıyaslanan QQ ile +- lerini değerlendirmiştim.
    3008 ile 2200 km ye geldim. Çok uzun olmasa da 150 km lik şehir dışı yolculuğu da yaptım. Her yönüyle daha detaylı bir inceleme paylaşmak isterim. Kategoriler altında yorumlayacağım ve her kategoride 2200 km kullanım sonrası puanlarımı görebilirsiniz)
    Aracım 1.6 BlueHdi GTLINE + Deri Paket. Alt donanımlarda bazı detaylarda farklar olabilir, iç tasarım ve konfor açısından eksiklerde yer alabiir. Yorumlarım bu paket için geçerlidir.

    TASARIM (10/10)
    Aracın dış ve iç tasarımı gerçekten çok başarılı. iCockpit i tartışmaya gerek yok diye düşünüyorum zira C segment bir araçta göremeyeceğimiz detay ve işçilik mevcut. Beğeni tabi ki görecelidir ama bu tasarımı beğenmedim demek biraz haksızlık olur. Burada tasarımı gidip üst segment premium araçlara göre değil C ve hatta D segment SUV lara göre puanlıyorum. Kalkıp Maserati daha güzel ama demeyelim 

    PERFORMANS (9/10)
    120 Hp lik BluHdi motor 300 Nm tork sunarken, 181 km/h max hız belirtmiş üretici. En üst paketin ruhsat ağırlığı 1390 kg. Bu donanım ve araç için oldukça iyi bir ağırlık değeri. 120hp gayet yeterli bir performans sunuyor. 300 Nm torku sonuna kadar kullanmak içi ise SPORT modun aktif olması şart. Aksi durumda yakıt tasarrufu için araç bu torku ciddi limitliyor ve dinamik kullanımı sevenler için hantal bir görünüm sunabiliyor. Bu tabi kişiden kişiye değişen bir algı ama bir çok kullanıcı için standart mod da iyi bir ivmelenme sunuyor. Peugeot su araçta daha önce yaşadığı otomatik şanzıman sıkıntılarını çözmek için, “yapamıyorsan yapandan al” mantığını seçip Japon AISIN firmasının kendini ispat etmiş EAT6 tam otomatik şanzımanını BluHdi motor ile iyi bir uyum içinde birleştirmiş. Torkun iletimi başarılı. Yapısı gereki çift kavramalı otomatikleştirilmiş şanzımanlara göre (DGS,EDC vs) vites geçişleri çok az yavaş olsa da, bu farkı kullanıcıların %95 inin hissetmesi pek olası değil. Hani biraz farketmek isterseniz farkedebilirsiniz. Heleki DSG/EDC kullanmadıysanı bu farkı hissetmeniz zaten mümkün değil. Şanzıman soğukkan 2-3 vites arası (sanırım vites oranları ile ilgil olabilir) birz geçişi hisedebiliyorsunuz, fakat ısındıktan sonra tüm vites araları aynı hızda geçişi yapıyor ve konforlu bir sürüş sağlıyor. Devire göre vites geçişleri mantıklı, araç bağırmıyor veya bayılmıyor tabiri caizse.
    181 km/h max hıza ulaşmak çok kolay. Düz otoyolda, SPORT modda 5.viteste 180 e geldim rahatlıkla. Daha da gider zira 1 vitesim daha vardı. Çok zorlayamadım trafik başladı.. Max hız konusunda da bir sıkıntı olmadığı aşikar.
    Özetle, bir çok araçtaki 2.0 dizel performansını çok rahat yakalamış, AISIN şanzıman ile de hem konforu hemde tüketimi dengelemiş. Star&stop reaksiyonu çok hızlı, motorun durduğunda tekrar çalışması saniyenin altında gerçekleşiyor.

    YAKIT TÜKETİMİ (9/10)
    Aracın 1390 kg, SUV bir araç olduğunu düşünürsek, pratikte elde ettiğim İstanbul şehir içi 5.8lt/100 km yakıt tüketimin oldukça iyi bir değer olduğunu söyleyebilirim. Segmentinde tüketimin ciddi düşük olduğunu söylemek zor değil. Uzun yolda bir tık daha düşük olmasını beklerdim o nedenle 1 puan kırdım ama bu erken bir yorum olaiblir, zira 3000 km sonrası BlueHdi motorlarda tüketim bir miktar azalıyor. Zaten kullanım kılavuzunda da bu konudan bahsedilmiş. Şehir dışı 4.6 civarında bir tüketim elde ettim (100 km/h ort).

    SES VE DARBE YALITIMI (9/10)
    Aracın ses yalıtımı segmentine göre oldukça iyi. Dizel sesini birinci vites veya dip gaz dışında pek duymuyorsunuz. Bir miktar daha iyi olabilirdi belki ama rahatsız edici değil kesinlikle.
    Dış ses yalıtımı da iyi. 120 den sonra ayna boyutlarını nbüyük olması rüzgar sesi yaratıyor fakat yerden yüksek araçlarda belli bir hızdan sonra rüzgar sesi kaçınılmaz. Şiddetli değil
    Darbe yalıtımı sese göre daha iyi. 19” jantlara rağmen süspansiyonlar darbeyi iyi sönümlüyor. Geçen hafta toprak bir yolda (kardan dolayı kraterler oluşmuş her 50 cm de bir) performansı beni bir kez daha mutlu ettim .Bu yolda 40-50 km ile yol aldığımda dahi beklentimin üzerinde bir sönümleme sağladı. 18” jantlar ile bu konfor bit tık daha artacaktır. Şahsi fikrim 18” kullanmak ama malesef GTLINE ile 19” standart geliyor. Fakat kullanan birisi lastiklerin 19 olduğuna inanmayacaktır, hakkını yemeyelim.

    İÇ KONFOR (10/10)
    Puanlamammı GTLINE+Deri pakate göre yaptığımı tekrar belirterek, iç konforun yine segment seviyesinin üzerinde olduğunu söylemek çok yanlış olmayacaktır. Eşya gözlerinin kumaş kaplı olması, kol dayama, bardaklık gibi gözlerin elastik malzeme tabanlıkları, diz üstü seviyede tüm iç plastiklerin yumuşak malzemeden üretilmesi ve işçilik seviyesini yüksek olmadı, premium algısını güçlendiriyor.
    Multimedia ekranın yeri, menülerin düze,, piano tuşlar ile kullanılan kısayollar gözünüzü yoldan ayırmadan işlem yapmaya yardımcı oluyor. Her ne kadar detay işlemlerin için ekrana bakmanız ve dokunmanız gerekse de, 2017 itibariyle bu değişime ayak uydurmak gerektiğini düşünenlerdenim. Fakat orta yaş üzeri bir çok kullanıcın biraz yadırgayacağı da aşikar.
    Koltuklar rahat ve hafızalı/elektrik ön koltuklar konfor seviyesini arttırıyor. Masaj işlevi çok gerekli olduğunu ilk başta düşünmesem de, beklentimin üzerinde görevini yerine getirdi. Koltuk ısıtma kararlı ve ani ısınmalar yapmıyor. En soğuk havalarda dahi (-3 den aşağı görmedim) kabin içini hemen ısıtabiliyor ısıtma sistemi. Arka koltuklara üfleyen ızgara arka yolcular için bir nimet ve genel olarak da kabinin daha hızlı ısınması/soğumasını sağlıyor.
    Yine arka koltuklara hizmet veren 12V çıkışı, ve 220 V priz ile acil ihtiyaçlard iş görecek güzel detaylar.
    Bagaj oldukça büyük. Bagaj tablasını alt bölüme indirrerk 520 litrelik kapasite sağlanabiliyor. Bagaj aydınlatması yakışmayacak derecede zayıf bu nedenle modifikasyon yaptım, forumda video paylaşmıştım. Bagajın ses yalıtımı da oldukça iyi.
    Ön yolcu koltuğunun öne tam yatması da uzun yükler için büyük nimet. Demonte gardırop çok rahat sığar.
    Açılabilir cam tavan ferahlık açısından güzel, fakat öndekiler pek faydası yok, biraz geriden başlıyor. 6-7 cm önden başlayabilirmiş.
    Klima fanı sesli değil, alt devirlerde anlamsız gürültü yapmıyor. Bazı bölümleri test etmek için inceledim, döşeme içlerinden giden tüm kablolar tekstil bir malzeme ile tek tek ses/titreşime karşı sarılmış. Bu ciddi bir işçiik ve maliyet. QQ aracımda tüm kablolar 2 veya 3 yerinden elekrik bandı ile bantlanmıştı sadece.
    Direksiyon altında sadece döşeme değil ekstra kauçuk malzemler ile motor sesi yalıtımı arttırılmış. Buradaki detaylar aracın genel kalite algısını bende arttıran küçük detaylar.
    Elektrki bagaj hem düğme ile, hem ayakla açılıp kapanabiliyor (handfree modu). Yüksekliği ayarlanbiliyor hafızalı olarak ve zorlama olursa manuele geçiyor motorların arızalanmaması için.

    GÜVENLİK (8/10)
    Standart güvenlik donanımları mevcut. Fakat EuroNcap te 5 yıldızı en alt puan ile alıyor. Her nekadar bu testler günümüzde gerçek araç ile birebir tutmayabiliyor (test şartları ve teste verilen araç donanımları ufak farkla gösteriyor). Fakat bu test şartları ile 3008 in 89-90 arasında bir puan almasını beklerdim. Tabi belli bir puanın üzerinde, her 1 puan için ciddi tasarım değişikikleri ve donanımlar gerekebiliyor. Yani 86 dan 87 ye geçmek , 80 den 81 e geçmekten çok daha zor.
    Çocuklar ve bebkler için iSize testlerinden geçmiş ISOFIX standardı ile geliyor. Bu noktada bir eksik yok.
    Çarpışma önleyici sistem başarılı, yayaları da görmesi bir artı. Fakat çarpışma önlemem belli bir hızın üzerinde aktif burada bir eleştirim var.
    Şerit takip yagmur/çamur durumu ve karanlıkta şeritleri göremeyebiliyor. Ve tabi 65 km/h sonrası aktif sadece. Yazılımsal bir iyileştirme olaiblir belki kontrsat ayarlarında bir sıkıntı var gibi geldi bana.
    Diger hava şartlarında kararlı diyebilirim.
    Adaptif cruise is ciddi başarılı. Tam olarak aracı durdurabiliyor, ilk başta biraz güvenmesemde istanbu şartlarında dahi henüz sapıtmadı  araya ani girenler oluyor, onları da çoğu zaman yakalıyor ve fren yapıyor ama tam dibinizden burnunu sokan olursa onu yakalaması tabiki mümkün değil. Bu nedenle şehir içinde güvenlik olarak adaptif cruise kullanmak biraz riskli. Şehir dışı ise büyük nimet.

    AERODİNAMİK YAPI ve YÜRÜR AKSAM (9/10)
    Aracın aerodinamik yapısı iyi . virajlara rahat girip çıkaibliyor. Aracın yerden yüksek olması nedeniyle savrulmasın beklediğimiz viraj açısı ve hızlarda, bir çok araca göre daha iyi tepkiler veriyor. Tabiki binek bir hatcback yapısı beklemeyin ama bu araç için beklentimin üzerinde. Fren tepkileri iyi ve yerinde. ABS ve ESP manasız devreye girmiyor (henüz ESP yi devreye sokamadım bile tam olarak) Patinaj yaptırmak çok mümkün değil normal zemin şartlarında. Direksiyon küçük tutulmuş aracı çok rahat kontrol edebiliyorsunuz. Dönüş çapı küçük bu dar yerlerde manevra için avantaj. Yol tutuşu genel olarak başarılı.
    MULTİMEDİA (8/10)
    FOCAL ses sistemi en iyisidr diyemeyiz ama benim için oldukça iyi. Standart ses sisteminden daha iyi olduğunu söylemek zor olmaz zaten. Baslar da patlama olmadığı gibi tizlerde de çatlama olmuyor.
    Android Auto çok büyük bir eksikti zaten fakat son bilgilere göre çok yakında bu güncelleme de araçlarımıza gelecek. Carplay zaten çalışıyor ve telefon-araç ekranı bilgi aktarımını kolaylaştıyıro. Mirrorlink ise zaten gereksiz bir platform, hiç koymasalarmış da sıkıntı olmazmış. Çünkü mirrorlink destekli uygulama çok çok sınırlı.
    Ekranın dokunmatik hassaisyeti yeterli. Menu geçişleri son model bir telefon /tablet gibi olmasada zaten böyle bir ihatiyacımız yok. Zira ekranın karşısına oturup anlık hareketler yapmıyorsunuz. Basıp ta algılamadığı veya donduğu bir durum ile karşılaşmadım.
    Navigasyon TomTom ama her zaman söylerim gereksiz yine. Hem trafik TR de desteklenmiyor hemde TR de adres ile konum bulmak imkansız gibi. Navigasyonun göstergenin ortasında görünmesi iyi düşünüşmüş bir özellik olsa da orjinal navigasyon malesef yine çöp. Ama Audi de çöp bence. Bunun araç markası ile ilgili yok. Bu konuda üreticilerin değil, navigayon yazılım yapan arkadaşların artık kendilerin aşmaları yada kapatıp gitmeleri lazım. Google Maps nerede adamlar nerede..
    Aaraç navigasyonunu 1 kere kullandım onda da kapanmış yolu açık gördüğü için kendi içinde kitlendi kaldı  güncellem zaten sıkıntı olacağı için Android ve carplay ile telefonun navigasyonunu ekrana yansıtmak aracın bu eksiğini tamamlayacaktır.

    TEKNOLOJİ (9/10)
    Teknolojik oyuncakları bol bir araç Moda göre parfüm seçenekleri, otomatik masaj, zevke göre değişen göstergeler, sport modda kabine verilen sanal motor sesi (kendinizi bir anda başka bir araçtaymış gibi hissettiriyor) , özelleştirilebilir iç kabin aydınlatmaları, soğutmalı kol dayama bölmesi güzel düşünülmüş detaylar.
    Çevre görüş sistemi 2 kamera ile yapılıyor bu nedenle sağ ve sol görüntüler türetilmiş oluyor. Fakat bekletimin üzerinde stabil yine de. Sadece eğimli bir alanda malesef türetilmiş görüntüler birbirine girebiliyor. Bu nedenle eğimli bir yerde manevra yaparken sağ/sol görüntülerine güvenmeyin mutlaka aynalara bakın. Otomatik park görevini yapıyor. Enteresan bir şekilde iki araç arası dikey parkı gerçekleştiremedim. Bende bir sıkıntımı var çözemedim , bir ara kurcalayıp bakacağım tekrar. Paralel park da sıkıntı yok.
    En büyük eksik, herkesin bildiği üzere kamera çözünürlüğü. Tek kelime ile bu araç kalitesinde “Skandal”. VGA kamera bile daha iyidir diyebilirim. Neden böyle bir hata yapmış Peugot anlamış değilim. Kabloları tek tek kumaş saralım diyen tasarımcı, gidip bu kamerayı koymuş olamaz. O arada tasarımcı değişti sanırım yazılımsal değil donanımsal olduğu için iyileşme için bir beklentim yok. Ancak şöyle olabilir,
    Peugot üretimde bu kamerayı daha iyi bir çözünürlük ile değiştirirse, belki uygun bir maliyet ile bizlere de opsiyon olarak bir yükseltme paketi sunabilir.
    Stop&start biraz fazla burnunu sokuyor. Aracı park ederken aninde araç duruyor. Bu nedenle en sağlam yöntem emniyet kemerini çıkarmak (park yaparken sadece, bunun dışında emniyet kemerinizi sökmeyiniz!) yada manuel oalrak ekrndan stop&startı kapatmanız lazım. Manevra yaparken bir şekilde sense edip (10km altı mesela) stop&startı otomatik kapatmasını beklerdim.
    Fiyat konusunda bir yorum yapmıyorum zira mevzu TL nin değer ve TR vergi sistemi ile ilgili.
    Şimdilik yorumlarım bu kadar..



    19.11.2017 (11 ay, 21.000 km sonrası yorumlarım)
    Herkese iyi pazarlar,

    Konunun ilk sayfasında zaman içerisinde paylaşılan bazı faydalı bilgi/çözümleri ekledim. Emeği geçenlere teşekkürler.

    Yine ilk sayfada yer alan ve aracı ocak ayında aldığımda (2200 km de iken)yapmış olduğu incelememi, 21.000 km ye geldiğim şu günlerde, 11 aylık kullanıma göre bir ilave yaptım. Yeni araç alacak arkadaşlara faydalı olması dileğiyle..

    TASARIM (10/10)
    iCockpit tasarımını artık tartışmaya gerek yok, kesinlikle crossover bir araçta hatta bazı D segment araçlar dahil bulamayacağınız bir tasarım diline sahip. Kullanılan malzemeler kalite algısını C segmentin dışına kesinlikle taşıyor. Rakiplerine göre QQ, Tiguan(ülkemizde D segment olarak satılıyor), Ateca, Kuga.. iç tasarım olarak kesinlikle farklı bir çizgide. Fazla dijital bulan kullanıcılar olmakla birlikte, yaş aralığında üstte yer alan kullanıcılar dahi bu tasarıma kolayca alışmış ve sevmiş durumda.
    Aracın dış tasarımı ise her ne kadar göreceli olsa da, standart dikdörtgen prizması veya oval hatlı tasarımlardan çıkıp, agresif ve özellikle arka stoplar ile markayı yansıtacak ince detaylar barındırıyor. Siyah cam tavan, bagaj ile arka yolcu cam arasını siyah geçişler ile bir bütün olarak gösterek daha dinamik ve sportif bir çizgi yaratılmış. Piano black malzemeler çizilme direnci olarak çok zayıf olsada görsellik olarak gerçekten şık duruyor.
    Ön ızgaranın dik konumu, LED farlar ve kaput çizgisindeki çamurluk üstü yapay ızgara parçası ise ince bir detay ve sonradan takılmış gibi görünen bir aksesuar gibi sırıtmıyor, tasarım ile bütünleşmiş.

    PERFORMANS (10/10)
    1.6 dizel otomatik kombinasyonu kesinlikle tatmin edici ve son derece tasarruflu. Sport modda oldukça ivmeli bir hareket sağlanabiliyor. İlk incelemede 9 puan verdiğim bu maddeyi 10 puan olarak revize ediyorum. 1.2 Puretech motor ise yine hacime göre ön yargılı yaklaşanları mahcup edecek şekilde hem performanslı hem de tüketimi oldukça makul.

    YAKIT TÜKETİMİ (10/10)
    Crossover bir araç olarak 1.6 dizel otomatik seçeneğinde uzun dönem İstanbul şehir için ortalaması 5.7-6.0 bandına oturmuş durumda aracımda .daha önceki qq aracımda(1.6 CVT) 6.4-7.0 bandında idi.
    1.2 Puretech araçlar da ise, benzinli turbo motorun kullanım farkı nedeniyle gaza basıtığında yüksek değerler görmeniz kolaylaşırken, sakin kullanımda 6.5-7.5 bandında bir ortalam veri elde etmek mümkün.


    SES VE DARBE YALITIMI (9/10)
    Bu madde için puanımı değiştirmiyorm zira 1 puanı arka koltukta oturan yolcuların konforunun ön taraf akdar iyi olmamsı için kırıyorum. Burada ilk eleştiri, GTLINE donanımda 19” jantın dayatılması ve 18 seçeneğinin sunulmaması (ki bunun çaresi var masraf da olsa) ve arka da torsion bar kullanılması. Bunun yerine bağımsız bir süspansiyon tercih edilseydi eminim 10 puanı alacaktı benden. Her nekadar PSA grubu torsion bar ı en efektif şekilde kullanan bir grup olsa da ve 3008 de bu işi daha iyi bir seviyeye çıkartsada, ani kasisler, hızlı girilen çukur veya bozuk yollarda arkada oturan yolcular pek mutlu olmuyor. Pek tabi, bu durum asfalt ve düzgün yollarda kesinlikle bağımsı bir süspansiyon ile aynı performansı veriyor, hakkını yemeyelim.
    19” jant için konfor seviyesinin oldukça iyi olduğunu (özellikle QQ 19” e göre) söylemek isterim.

    İÇ KONFOR (10/10)
    Puanımı zaman içerisindeki kullanımım ile teyit ediyorum. Trim sesinin oluşmaması, şasiden gıcırtı niteliğinde bir ses gelmemesi, malzemelerde esneme/çökme olmaması artı puan. Yaşanan münferit problemlerde ise şimdilik çözülmeyen bir sıkıntı yok. Fakat forumda 1 kullanıcının şikayet etmesiyle paylaşıp, fransanın da kabul ettiği sabit belli bir hıza direksiyondaki titreşimin çözümü yok. Fakat burada şöyle bir durum var, bu sorunu yaşayan kullanıcı sayısı forumda fazla değil, çevremde de henüz duymadım. Kendi aracımda ise her hız kademesinde yaptığım denemelerde de karşılaşma şansım olmadı. Bu da, problemin belli bir üretim aralığında olabileceği tezini kuvvetlendiriyor. İkinci durum da, bu titreşimin her kullanıcı da aynı seviyede olmayabileceği ve belki de bir çok kullanıcının bunu problem olarak görmemesi de bir olasılık.

    GÜVENLİK (9/10)
    Puanımı 1 arttırıyorum zira ufak bir arkadan çarpma yaşadım 3 hafta önce. Çarpma anındaki vucüt hareketim ve sese bakarsak, arkanın dağıldığını düşündüm. Fakat tampon altı siyah bölümdeki görülmesi zor çizik dışında bir şey yokke, çarpan aracın ön tamponu oldukça hasarıyldı. Bu tip durumlarda çarpma açısı ve araç geometrileri oluşan hasarda önem arz etmekle birlikte, 3008 in daha önce ön yargılar ile gelen “peynir gibi araba, teneke” benzetmelerinin uzağında güvenli bir araç olduğu izlenimini fiili olarak aldım. Virajlardaki kararlılığı, ani frenlerde şeritten çıkmaması başarılı.
    Bu noktada çarpışma testinden bence daha önemli olan Moose test videosunu incelemenizi öneririm
    km77.comyoutube
    Peugeot 3008 1.6 BlueHDI 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE&t=39s


    AERODİNAMİK YAPI ve YÜRÜR AKSAM (10/10)
    Aracın aerodinamik yapısı iyi . virajlara rahat girip çıkaibliyor. Aracın yerden yüksek olması nedeniyle savrulmasın beklediğimiz viraj açısı ve hızlarda, bir çok araca göre daha iyi tepkiler veriyor. Tabiki binek bir hatcback yapısı beklemeyin ama bu araç için beklentimin üzerinde. Fren tepkileri iyi ve yerinde. ABS ve ESP manasız devreye girmiyor (henüz ESP yi devreye sokamadım bile tam olarak) Patinaj yaptırmak çok mümkün değil normal zemin şartlarında. Direksiyon küçük tutulmuş aracı çok rahat kontrol edebiliyorsunuz. Dönüş çapı küçük bu dar yerlerde manevra için avantaj. Yol tutuşu genel olarak başarılı.
    MULTİMEDİA (10/10)
    İlk başta olmayan ve Şubat sonu itibariyle aktif olan ANDROID Auto ile , 8 olarak verdiğim puanı 10 a yükseltiyorum. Apple tarafında CarPlay zaten baştan beri vardı.

    TEKNOLOJİ (9/10)
    Arka ve ön görüş kameralarsının çözünürlük yoksunu olması kaynaklı 1 puanı kırmaya devam ediyorum. Bunun dışında fiyat/performans noktasında teknolojik oyuncağı bol ve kullanışlı bir araç. Geçen 21bin km de de stabil çalışması ve zaman içerisinde bulunan hataları üreticinin hızlı reaksiyonu ile yapılan update ler ile iyileştirme yapması da önemli bir detay..
    3008 daha öncede bahsettiğim gibi PSA nın bence kesinlikle yeniden doğuş için tek şansıydı ve 1 kurşunları vardı .Bunu da heba etmeyip başardılar. Takdire şayan vergi sistemimize rağmen 600 adeti geçen aylık satış rakamlarını 2016 ekimde PSA ya söylesek herhalde çok inanmazlardı 😊





    quote:

    Orijinalden alıntı: nemardr

    Bu Klavuz , güncelleme işlemini yapmak isteyenler içindir…

    SORUMLULUK SİZE AİTTİR, bilesiniz

    My Peugeot Fransa, araç sahipleri için mypeugeot.fr üzerinden güncelleme dosyalarını ve bunu yapabilmek için klavuz yayınlamaktadır. Yani söz konusu dosyalar orijinal kaynağından indirilmektedir.
    Güncelleme uyarı ve yönergeleri Türkçe olarak çıkmaktadır. Sadece sistem güncellemesi başladıktan sonra çıkan yüklenme durumu ekranı İngilizcedir.

    ÖNCELİKLE aracın start/stop özelliğini pasife alın, devre dışı bırakın!!! Bu kısım KESKİNLİKLE çok önemli, unutmayalım LÜTFEN.

    Harita, sistem güncelleme ve lisans anahtarı dosyalarını indirmek için Mypeugeot.fr sitesine VIN yani şase no kullanıp üye oluyoruz. Site dili Fransızca olduğundan Türkçe diline çevirmek isteyenler olabilir.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Üyelik işlemini bitirdikten sonra aşağıdaki gibi ilgili kısımlara tıklayarak dosyaların sunulduğu sayfaya ulaşıyoruz. Aracınız için kullanılabilir en güncel versiyonlar görünür. Bu sayfada ayrıca her bir sistem yazılımı için değişen ve sadece sizin aracınıza uyumlu olan lisans dosyası da mevcuttur.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Bu site için açılır pencerelere izin verdikten sonra sitedeki aşağıda açıklamalarını yazdığım kısımlara tıklayıp dosyaları indiriyorsunuz.

    -Harita güncelleme dosyası (TELECHARGER LA MISE A JOUR DE VOTRE CARTOGRAPHIE)
    PSA_map-eur_5.0.1-NAC_EUR_WAVE2.tar

    -Sistem güncelleme dosyası (TELECHARGER LA MISE A JOUR VOTRE LOGICIEL)
    PSA_ovip-int-firmware-version_21-05-90-42_NAC-r1_NAC_EUR_WAVE2.tar

    -Araca özel lisans anahtarı dosyası (TELECHARGER LA LICENCE DU LOGICIEL)
    license_aracaözelkısım_001315031501521229.key

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Harita güncellemesi için lisans anahtarına gerek yoktur, yani aynı USB ile farklı 3008’leri güncelleyebilirsiniz. Fakat sistem güncellemesi için lisans dosyası şarttır ve sadece şase nosuyla kayıt yaptığınız araca uyumludur.

    Harita ve sistem güncelleme doyalarını suvspeugeot.com sitesinden de indirebilirsiniz, dosyaları mypeugeot sitesiyle birebir aynı yerden indirmektedir(indirme linkleri tamamen aynı, zaten mypeugeot sitesinden kopyalanmakta). Lisans dosyasına ise sadece mypeugeot.fr adresinden ulaşabilirsiniz, çünkü bu dosya aracınıza özeldir.

    Güncelleme işlemleri için USB bellek ( 8GB veya 16GB kapasiteli) ve winrar (yada 7zip) programı gerekmekte. USB belleği aşağıda görüldüğü gibi fat32 olacak şekilde ve varsayılan diğer ayarlarla biçimlendiriyoruz (içeriği silinmiş olacak, dikkat !!)

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU



    Harita güncelleme işlemi:

    İndirmiş olduğumuz harita dosyasından (PSA_map-eur_5.0.1-NAC_EUR_WAVE2.tar) winrar veya 7zip uygulamalarından birini kullanarak SWL ve UpdateInfo.xml isimli dosyaları yeni bir klasöre çıkaralım.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Yukarıdaki gibi biçimlendirmiş olduğumuz USB belleğine bu iki dosyayı seçip kopyalıyoruz. USB son hali aşağıda görülen şekilde olmalı.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Daha sonra aracımızı çalıştırıyoruz. START/STOP sistemini KAPATALIM!!! Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için aracı güncelleme işlemi sırasında kullanmayalım. Güncelleme sırasında araç kontağını KAPATMAYALIM, USB belleği ÇIKARMAYALIM, velhasıl işlemler devam ederken kesintiye uğratmayalım. İşlem yaklaşık olarak 30-40 dk civarında sürmektedir.

    USB belleği aracın usb girişine takıyoruz. Aşağıdaki gibi bir uyarı alacaksınız.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    İşaretli kısma tıklayarak uyarıyı kapatalım. Sonra en geç 1 dk içinde harita güncellemesinin başlayacağı ve onaylanması adına başka uyarı ekranları çıkacaktır, EVET seçiyoruz her seferinde, güncelleme sekmesi geldiğinde map-eur yazan yeri tıklıyoruz ve onaylayıp devam ettiriyoruz. Güncelleme işlemi başladıktan sonra bitene kadar bekliyoruz, bittiğinde USB belleği araçtan ayırıyoruz. Sistem kapanıp açılabilir. Sonrasında dokunmatik ekran ayarlar kısmından sürüm numarasını kontrol ediniz. Sürüm numaranız aşağıdaki gibi değişmiş olmalı.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU


    Sistem güncelleme işlemi:

    İndirmiş olduğumuz sistem dosyasından (PSA_ovip-int-firmware-version_21-05-90-42_NAC-r1_NAC_EUR_WAVE2.tar) winrar veya 7zip uygulamalarından birini kullanarak SWL ve UpdateInfo.xml isimli dosyaları yeni bir klasöre çıkaralım.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Yukarıdaki gibi biçimlendirmiş olduğumuz USB belleğine bu iki dosyayı seçip kopyalıyoruz. Bu işlem bittikten sonra AYRICA yine USB içinde “license” isimli ayrı bir klasör oluşturuyoruz, lisans anahtarı dosyamızı (license_aracaözelkısım_001315031501521229.key) bu klasörün içine kopyalıyoruz. USB son hali aşağıda görülen şekilde olmalı.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Daha sonra aracımızı çalıştırıyoruz. START/STOP sistemini KAPATALIM!!! Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için aracı güncelleme işlemi sırasında kullanmayalım. Güncelleme sırasında araç kontağını KAPATMAYALIM, USB belleği ÇIKARMAYALIM, velhasıl işlemler devam ederken kesintiye uğratmayalım. Güncelleme sırasında park sensörü uyarısı çıkacaktır, normal bir durum. İşlem yaklaşık olarak 30-40 dk civarında sürmektedir.

    USB belleği aracın usb girişine takıyoruz. Aşağıdaki gibi bir uyarı alacaksınız.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    İşaretli kısma tıklayarak uyarıyı kapatalım. Sonra en geç 1 dk içinde sistem güncellemesinin başlayacağı ve onaylanması adına başka uyarı ekranları çıkacaktır, EVET seçiyoruz her seferinde, daha sonra güncelleme işlemi başlamış olacaktır.Güncelleme esnasında dokunmatik ekran birkaç kez kapanıp açılabilir. İşlemin ilerleme ekranı aşağıdaki gibi olacak.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    İşlem bittikten sonra aşağıdaki gibi bir ekran açılacak, güncellemenin başarılı olduğunu ve USB belleğin çıkarılmasını isteyecek. USB belleği araçtan çekin. Sistem kapanıp açılacak.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    Tüm modüller yüklendikten sonra dokunmatik ekran ayarlar menüsünden sistem sürümünü kontrol ediniz. Aşağıdaki gibi sistem sürümü güncellenmiş olmalı.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU


    *** Bazı kullanıcılarda şu olabiliyor; sistem yazılımını güncelleme işlemini “donanım ile uyumsuz versiyon” şeklinde bir uyarı alıp hiç başlatamayabilirsiniz (defalarca başarısız olduğum bir kısımdı ama sonunda olası sebeplerini buldum ve güncelleme işlemini başlattım, sorunsuz bir şekilde de yüklendi). Bu uyarı yukarıda resmini paylaştığım ilk uyarı olan “medya hatası” uyarısından sonra çıkmakta yani güncellemenin başlamasını beklediğimiz o anda ve dolayısı ile güncellemenin başlamasına engel olmaktaydı.

    Güncellemeyi başlatamama sorunu her kullanıcıda meydana gelmiyor. Yabancı forumlardan sentezlediğim veriler sonucunda olası sebepleri ve çözümleri şöyle;
    1- Güncelleme dosyanız bozuk(eksik) inmiş olabilir, evetse tekrar indirin.
    2- Dosyaları USB belleğine eksik aktarmış olabilirsiniz, kontrol edin.
    3- USB belleği doğru şekilde biçimlendirilmemiş olabilir.
    4- Dokunmatik ekran navigasyon ekranındayken USB takıp deneyin
    5- Aracı wifi veya telefonunuz internetine bağladıktan sonra USB takıp deneyin
    6- USB içerisindeki 3 dosyamız vardı. Bunlar; “SWL” klasörü, “license” klasörü ve “UpdateInfo.xml” dosyası. Bunlardan sadece “UpdateInfo.xml” dosyasını USB bellekten silin, diğer iki klasör kalsın. Bir de bu şekilde USB'yi araca tekrar takın.

    Benim de yaşadığım bu sorunu 5. ve 6. Maddeleri birlikte uygulayıp öylece aştım ve yükleme sorunsuz başladı ve bitti. Tabi okumadığım araştırmadığım site kalmadı, neredeyse Fransızca öğrenmek üzereydim.







    ÖTV Arttırımı öncesi Lansman fiyatları:




    2017-Şubat Fiyatları:

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU



    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU


    3008 de bulunan özelliklerin kullanımına ait videolar:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79

    Özelden gelen istek ve gelen sorular üzerine video derlemelerini bir kere daha paylaşmak isterim.

    Yeni Peugeot 3008 II Dijital Radyo (DAB Radio)



    Yeni Peugeot 3008 II Görüntülü Park Yardımcısı



    Yeni Peugeot 3008 II Görüntülü Park Yardımcısı



    Yeni Peugeot 3008 II Adaptive Cruise Control



    Yeni Peugeot 3008 II Aktif Şerit Takip Sistemi



    Yeni Peugeot 3008 II I–cockpit Araç Özellikleri (allure+elegance pack)



    Yeni Peugeot 3008 II Park Assist (Otomatik Park - Kendi kendine park)



    Yeni Peugeot 3008 II Gösterge Ayarları



    Yeni Peugeot 3008 Uzaktan Kumanda İle Bagaj Açılış / Kapanışı (Bagaj tuşuna uzun basma)



    Yeni Peugeot 3008 (P84) Ambiyans (Hafif) İç Aydınlatma İncelemesi – Özellikleri – Ayarlanması



    Peugeot 3008 P84 2016 Aktif şerit takip sistemi (Eller bırakıldığında çıkan uyarı mesajı)



    Yeni Peugeot 3008 P84 Aktif Fren Özellikli Hız Sabitleme (ayarlanan hız 128km)



    Peugeot 3008 Yazılım Güncelleme / Firmware Update 21.04.62.52.r0 - 21.05.65.32.r0 (P84)






    Yeni Peugeot 3008 II (p84) Android Auto ile Spotify & Tunein inceleme (2016-2017)

    (2017 Şubat Üretim araçlar veya (Navigasyonlu araçlar için 21.xx.xx.xx yüklemesi ve sonrası ile gelen))

    *Android Auto (google) normal şartlarda Türkiye'ye destek vermemektedir ve Google Play Store'dan telefonlara indirilememektedir.





    (Yeni 3008 – P84 – 2016 – 2017 – özellikleri – inceleme videoları)






    quote:

    Orijinalden alıntı: acquiles

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    On Paçalıklar. Arkalar gelmedi henüz. Gelince resim paylaşırım.






    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU


    ---------------------------------------------------------


    Mayıs-Ekim arası uzun dönem detaylı veri içeren yakıt tüketimi grafiğidir. Tamamını istanbul şehir içi kullanım olarak kabul edebiliriz. Şehir dışı kullanımda yüksek hız nedeniyle tüketim verisi ortalamanın üzerinde olduğu için grafiği negatif etkilemektedir.
    Sadece Ekim ayındaki istanbul-eskişehir yolculuğu hız sınırları içerinsde düşük bir tüketim ile gerçekleşmiştir.
    Toplam kullanım 11.117 km dir.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU




    Leon79 @ 14 Kasım 2017 21:46:16
    DETAYLI KULLANIM VİDEOLARI VE YARARLI BİLGİLER

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/129883745



    IOS11 yüklenen iPhone cihazlar ile eşleştirilmiş 3008'lerde, rehberin kaybolması/eksik görünmesi probleminin çözümü
    @turhankeskin
    @Esk-3008

    1.Önce aracınızın telefon tuşuna basıp Kişiler listesini seçin

    2.Sonra telefonunuzdaki ayarlar-Bluetooth seçin, aracınızın adının yanındaki “i” ye dokunun, burada “Bağlantıyı kes” “kişileri eşzamanla” görünecek, bu sayfa hazır beklesin.

    3.Araç ekranınızın sağ üst kısmında “yenile” işaretine dokunun; araç sistemi rehberinizi yeniden yüklemeye başlayacak.

    4.Bu yükleme işleminin sonuna doğru ama işlem bitmeden, iPhone’da açtığınız menüden Önce “Bağlantıyı kes” sonra Kişileri eşzamanla” ya dokunup kapatın.

    5.Sonra Bluetooth bağlantısını yeniden açın.Tüm kişileriniz görünecek.Ama rehberinize yeni ilaveler yaparsanız, eşzamanlama kapalı olduğu için araçta görünmeyecek.Bunun için aynı işlemlerin sırayla yapılması gerekir.

    Aslında bu bir ios11 yazılım sorunu ancak 3-4 sefer apple support ile görüşmeme rağmen gerçek bir çözüm bulamadılar.Ayrıca farklı marka araçlarla ve iPhone modelleriyle bu sorun görünüyormuş.


    **************
    ANDROID AUTO EKLENTİLERİ (@Blueye 7 Ocak 2018)

    YouTube izleme
    Lİnkten ilgili programı yükleyebilirsiniz
    http://www.thekirankumar.com/blog/2017/12/29/play-youtube-video-android-auto-app/


    WebviewAuto-> Internet tarayıcı
    AAutoLauncher-> Telefon uygulama açma (AA açıkken telefon ekranı kullanılamıyor, bunu aşmak için bahsedilen Launcer programı ile araç ekranından telefondaki uygulamalardan birisi seçildiğinde, uygulama telefon ekranında açılıyor (tuş kilidiniz açık olmak kaydıyla)
    GitHub
    nerone-github - Overview
    https://github.com/nerone-github


    ################################################
    3008 ÖN GÖRÜNÜŞLER


    ACTIVE

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    ACTIVE SPORT PACK

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    ALLURE

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    ALLURE ELEGANCE PACK

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    GT-LINE

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU




    3008 SİGORTA ŞEMASI
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONUYENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU


    3008 rüzgar sesi yalıtımi
    Ömer Eraslanyoutube
    Peugeot 3008 1.5 EAT8 rüzgar sesi yalıtımı
    https://www.youtube.com/watch?v=g2wiNWvPcb0&feature=youtu.be




    PEUGEOT YAZILIM (FİRMWARE) GÜNCELLEME PROGRAMLARI

    Aşağıdaki yazılımlar ile şasi no ile giriş yapıp varsa tüm güncellemeleri (multimedia, harita ayrı ayrı ya da her ikisini seçebilirsiniz). İndirme işlemi sonrası USB ye OTOMATİK olarak yükler. Manuel bir işlem yapmanız gerekmez. Direk araca takip ekrandaki talimatları takip etmeniz yeterlidir.



    WINDOWS

    https://fr.ndp.awsmpsa.com/majesticinstaller/peugeot_update.exe

    MAC

    https://fr.ndp.awsmpsa.com/majesticinstaller/peugeot_update.dmg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 29 Nisan 2023; 12:22:31 >







  • arabayı görünce hepimizin dibi düştü...istiyoruz ki 100 e alalım...ama türkiyede ki araba piyasası tümm marka ve modelerderde hak ettiginin 15-20 bin fazlası...fiyat fiyat diye bagırdıkları egea bile 75 e dayanmış..

    arabayı görmeden sürmeden kapısını toonggg diye kapatmadan degil kapora, zırnık vermem...ben müşteriyim kardeşim..onlar benim peşimden koşacak...yok sınırlı sayıda ,yok bitti bitiyo...yemezler...

    ben o arabayı almazsam bitmem...1000 tane model var...ama sen o arabayı satamazsan bitersin...

    bugün lancia aya araba almaya git...abi sınırlı sayıda elini cabuk tut diyorlar...bıraksınlar bu işleri..bizde madem kendimizi bilinçli müsteri sınıfına koyuyoruz..öyle davranalım arkadaslar...sazanlığın alemi yok...araba hak ediyorsa 140...etmiyorsa onlar düsünsün...yola gelsinler..
    YA YETER ARTIK ŞU AYNI FİYATA BMW AUDİ VARCILAR YETTİNİZZZ

    ULAN NERDE YEMİN EDİYORUM SÖYLEYİN GİDİP HEPSİNDEN ALACAM AYNI FİYATA BMW AUDİ MERCEDES

    NEREDE FULL A4 DİZEL OTM BU FİYATA

    NEREDE 4.18 DİZEL FULL OTM BU FİYATA

    VARSA SÖYLE YOKSA KAPA ÇENENİ

    ELMAYLA ARMUTU KARŞILAŞTIRMA KARDESİM SEN KASASINA AŞIKSIN, DIŞARIYA ŞEKİL YAPMAYA BAYILIOSUN, MANUEL KLİMAYA RAZISIN, BELKİ ÇOK YAKMAYA RAZISIN, EYV GİT AL
    AMA HERKES SENİN GİBİ ŞEKİLCİ Mİ OLMAK ZORUNDA DIŞINI GÜNDE 2 KEZ GÖRÜYORSUN İÇİNDE GÜNDE 2 SAAT YAŞIYORSUN BUNUDA UNUTMA
    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Fazla iyi göründü bana. Cip ve cip görünümlüleri pek sevmem, almayı da düşünmem ama bu gayet güzel.

    Eleştiri yapmak gerekirse, oturma posizyonu fazla gömülü, ekran kısmı da fazla bmw geldi gözüme ama ziyanı yok :)

    Alıntıları Göster
    İç mekan müthiş olmuş
    Si bu arabayı 135bine alın, sonra ben 115bin liraya aldığım Audi A3 sedana bineyim, beraber Hiltonun önüne aynı anda girelim, bakalım vale hangimize koşacak?

    Arkadaşlar Peugeota asla 135bin lira verilmez. O paraya 3 serisi BMW alınır.

    Tamam oyuncakları güzel, güzel araba olmuş ama harbiden oyuncak gibi duruyor. Yani değerlendirmem için dizel otomatiğinin 100bin liraya gelmesi lazım.

    100bin üzerini arabaya prestij için verirsin. Prestij önemli değilse, DACİA Suv alırım, 10 numara araba. İş görür komşuda var.

    Peugeotta o prestij yok bana göre...
    Bu hayatta hiç bir zaman büyük konuşmicaksın Bende bugün 1.6 120 hp eat6 allure+elegance sedefli beyaz siparişimi verdim, hayatta pejo almam, alanlarada ona para verilirmi kafasındaki ben, kullandıktan sonra 3008 e hayran kaldım. 2. eli ne olur ne biter, bilemem zaten 6-7 sene binerim, ama sevdiğim araca binerim. Bakalım iyimi ettik kötümü bilmiyorum ama bazen hayatta risk almak gerekiyor. 3008 de bu riske değer.
    Kadjar gitsin az ötede oynasın,

    Şu kokpite karşılık :



    Bu varken :



    Şekilden şekile sokulabilen 12 küsür inçlik şu göstergelere karşılık :



    Rengi değiştirilebilen şu varken :



    "aynısı Kadjar'da da var"

    Güldürmeyin Allah aşkına...

    Tamam fiyat elbette eleştirilebilir, bence de eleştiriye açık fakat örneklendirmeler biraz daha mantık temeline oturursa daha iyi olacak Nasıl bir "aynısı" anlayışı bu
    Yapay Zekanın Yanıtı

    YENİ PEUGEOT 3008: Bilmeniz Gereken Her Şey

    Peugeot 3008, SUV segmenti için tasarlanmış, geniş ve pratik bir otomobildir. Üçüncü nesli geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen 3008, modern tasarımı, gelişmiş teknolojisi ve etkileyici performansıyla dikkat çekiyor.

    Peugeot 3008 Lastik Basıncı

    Lastik basıncı, sürüş güvenliği ve yakıt verimliliği için önemli bir faktördür. Peugeot 3008'in önerilen lastik basıncı, aracın kullanım kılavuzunda veya sürücü kapısı eşiğinde bulabilirsiniz. Genellikle, önerilen basınç ön lastikler için 2,3 bar (33 psi) ve arka lastikler için 2,4 bar (35 psi)'dır.

    Peugeot 3008 Sis Farı Nasıl Açılır

    Sis farları, görüş mesafesinin düşük olduğu koşullarda görüşü iyileştirmek için kullanılır. Peugeot 3008'de sis farları, ön tamponda yer alan düğme ile açılır. Far düğmesinin sol tarafında bulunan düğmeye basarak sis farlarını aktif hale getirebilirsiniz.

    Peugeot 3008 Hangi Renk Alınmalı

    Peugeot 3008, çok çeşitli renk seçenekleri sunar. Beyaz, siyah, gri ve mavi gibi klasik renklerin yanı sıra Emerald Crystal ve Orange Fusion gibi daha canlı renkler de mevcuttur. Aracın dış tasarımı ve kişisel tercihlerinize göre en uygun rengi seçebilirsiniz.

    Peugeot 3008 Yakıt Tüketimi

    Peugeot 3008'in yakıt tüketimi, seçilen motor seçeneğine ve sürüş koşullarına bağlı olarak değişir. Örneğin, 1.6 litre PureTech 180 EAT8 motorlu 3008'in ortalama yakıt tüketimi 6,5 litre/100 km olarak açıklanmaktadır.

    Peugeot 3008 1.6 PureTech 180 EAT8 Yakıt Tüketimi Yorumları

    Peugeot 3008 1.6 litre PureTech 180 EAT8 motorlu modelin yakıt tüketimiyle ilgili kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Birçok kullanıcı, aracın gerçek yakıt tüketiminin fabrika verilerine yakın olduğunu belirtmektedir. Ancak, agresif sürüş tarzı veya yoğun trafik koşulları yakıt tüketimini artırabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Önceki 3008 inde içi güzeldi bununda içi mekanı başarılı gözüküyor.. Dış kısımda önden çirkin ama arkadan iyi duruyor.. Genel olarak beğendim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    Önceki 3008 inde içi güzeldi bununda içi mekanı başarılı gözüküyor.. Dış kısımda önden çirkin ama arkadan iyi duruyor.. Genel olarak beğendim..
    Fazla iyi göründü bana. Cip ve cip görünümlüleri pek sevmem, almayı da düşünmem ama bu gayet güzel.

    Eleştiri yapmak gerekirse, oturma posizyonu fazla gömülü, ekran kısmı da fazla bmw geldi gözüme ama ziyanı yok :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Fazla iyi göründü bana. Cip ve cip görünümlüleri pek sevmem, almayı da düşünmem ama bu gayet güzel.

    Eleştiri yapmak gerekirse, oturma posizyonu fazla gömülü, ekran kısmı da fazla bmw geldi gözüme ama ziyanı yok :)

    Alıntıları Göster
    İç mekan müthiş olmuş
  • Beğenmedim.Şimdiki daha güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    İç mekan müthiş olmuş

    Alıntıları Göster
    +110k
  • Bi alaman tasarımı yapamadınız şu iç mekana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    Bi alaman tasarımı yapamadınız şu iç mekana.
    Eski 3008'e göre mükemmel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    İç mekan müthiş olmuş

    Alıntıları Göster
    İç mekan, göstergeler ve grafikleri ders niteliğinde olmuş

    Dıştan ön kısım biraz fazla küt gibi sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    İç mekan, göstergeler ve grafikleri ders niteliğinde olmuş

    Dıştan ön kısım biraz fazla küt gibi sanki.

    Alıntıları Göster
    Yeni 308 ile başlayan iç mekendaki sadelik ve kalite daha da geliştirilmiş.
    arkadan görünüş de çok güzel ama önden görünüm pek de çekici değil.
    10 üzerinde 7,8




  • Fiyatı iyi olur inşallah
  • harika olmuş ama dizel-otomatik 100 bin lira olunca bir duraklıyor insan.
  • Hala Alman tasarımı diyen var. Mükemmel bir iç tasarım i-cocpit kullanımını ergonomisini anlatan videolar var yerli ve yabancı izlemenizi tavsiye ederim. Bu iç tasarım 3008'den başlayıp bütün modellere yayılacak. Dış tasarım bu haliyle güzel ama normal jantlarla doluluk oranıyla nasıl olur bilemeyecegim. Fiyat uygun olursa segmente göre, satışları daha da arttırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efective -- 23 Mayıs 2016; 15:23:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41D8E7635

    harika olmuş ama dizel-otomatik 100 bin lira olunca bir duraklıyor insan.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41D8E7635

    harika olmuş ama dizel-otomatik 100 bin lira olunca bir duraklıyor insan.
    çok beğendim, özellikle iç mekan çok hoşuma gitti.Motor konusunda da daha güçlü bir 1.6 dizel duyurur mu acaba psa grubu ilerki günlerde? 1.6 170 bg falan?
  • Araç süper.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Audi383848

    Araç süper.
    Çok güzel olmuş.
  • 130 binden girer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    130 binden girer
    gerçekten çok güzel. ama fiyatı yüksek gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evren7

    gerçekten çok güzel. ama fiyatı yüksek gelir.

    Alıntıları Göster
    Güzel olmuş

    Lakin 90 binden aşağı baz versiyonu olmaz gibi

    Aracı doldurayım desen 140 bine çıkar
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.