Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 308

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
3
Favori
15.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Peugeot 308, Peugeot’nun yeni marka kimliğini sergileyen çizgilere bürünürken, yenilikçi mikro-hibrid e-HDi teknolojisinden yararlanıyor ve %15’e varan yakıt tasarrufu dolayısıyla kullanım maliyeti tasarrufu sunuyor.

    Access ve Active donanım seviyelerine sahip olan ve 5 motor seçeneği ile farklı vites kutusu kombinasyon olanakları sunan Yeni Peugeot 308, 38 bin 500 TL’den başlayan anahtar teslim fiyatlar ile Türkiye pazarına sunuldu. Yeni Peugeot 308 ile e-HDi teknolojisini hem manuel hem de Auto6R vites kutusu seçenekleri ile sunan ilk ve tek marka olan Peugeot, standart olarak sunulan ESP donanımı ile de farklılığını ortaya koyuyor. Yeni Peugeot 308’in stili LED’li farları ile ön plana çıkıyor.

    Peugeot 308, yeni çizgileriyle Peugeot markasının yeni stil kodlarını sergiliyor. LED’li ön farlarının simgelediği gibi daha teknolojik bir zarafete doğru değişim gösteren Yeni Peugeot 308, genlerinde her zaman var olan dinamizm ve heyecanı ön plana çıkarıyor.

    Yeni Peugeot 308 otomobilde üst düzey keyif ve konfor sunuyor. İç mekandaki genişliğin yanında, yüksek üretim kalitesi ile üst gam seviyesine ulaşılıyor. Yeni Peugeot 308 yolcuları panoramik cam tavan sayesinde “güneşli” bir iç mekandan yararlanabiliyorlar. Panoramik cam tavan toplam camlı yüzeyin 4,86 m²’ye çıkmasına yol açıyor.

     YENİ PEUGEOT 308


     YENİ PEUGEOT 308











  • 1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 19 Temmuz 2011; 12:40:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag





    1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)
    Bir seat sahibi olarak söylüyorum.Leonun tibi baydı artık kaç senedir...308 in tasarımı bence leona 2 basar...Tabi görünüş olark söylüyorum..Diğer donanım sağlamlık şansıman ve motoruna kimse birşey diyemez...Pejodan uzak dururum her zaman..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag



    1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)




    Bari resimleri değiştirin hocam.
    Her konuya girip Leon yazıyorsunuz,hiç değilse aynı resimleri koymayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çapultra

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag



    1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)




    Bari resimleri değiştirin hocam.
    Her konuya girip Leon yazıyorsunuz,hiç değilse aynı resimleri koymayın

    Alıntıları Göster
    Leon'un yüzü eskidi evet ama bence hala güzel görünüyor , 308'e gelince , rakiplerine göre fazla artısı olmayan bir araç bana göre..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    Leon'un yüzü eskidi evet ama bence hala güzel görünüyor , 308'e gelince , rakiplerine göre fazla artısı olmayan bir araç bana göre..

    Alıntıları Göster
    Not : Fotoğrafları 308 forumundaki bir arkadaştan alıntı yaptım ...

    +Yeni 308'i inceleme fırsatım oldu Led'ler bence güzel olmuş ,

     YENİ PEUGEOT 308


    + cam tavan için ayrı bir para vermenize gerek yok en üst pakette dahil her şey ,

    + arkadan da araç iyi gözüküyor egzozlar sportif bir hava katmış bana göre

     YENİ PEUGEOT 308


    -ancak aracın iç tasarımı tam bir felaket yani bu kadar olur hız sabitleme ve telefon kitleri direksiyonun arkasında tam bir sote yerde, ayrıca benim gittiğim galeride araç en üst versiyon olmasına rağmen jantlar plastik kapaktı (belki ilk part oluşundandır sitede 16'' inç yazıyor ) , babam baya heves etmişti bu araca ama ben iç tasarımından ötürü caydırdım 50 bin üzeri para verilen bir aracın bu kadar sade olmaması gerekli içinin .

     YENİ PEUGEOT 308



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 19 Temmuz 2011; 13:28:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golfçü_

    Not : Fotoğrafları 308 forumundaki bir arkadaştan alıntı yaptım ...

    +Yeni 308'i inceleme fırsatım oldu Led'ler bence güzel olmuş ,

     YENİ PEUGEOT 308


    + cam tavan için ayrı bir para vermenize gerek yok en üst pakette dahil her şey ,

    + arkadan da araç iyi gözüküyor egzozlar sportif bir hava katmış bana göre

     YENİ PEUGEOT 308


    -ancak aracın iç tasarımı tam bir felaket yani bu kadar olur hız sabitleme ve telefon kitleri direksiyonun arkasında tam bir sote yerde, ayrıca benim gittiğim galeride araç en üst versiyon olmasına rağmen jantlar plastik kapaktı (belki ilk part oluşundandır sitede 16'' inç yazıyor ) , babam baya heves etmişti bu araca ama ben iç tasarımından ötürü caydırdım 50 bin üzeri para verilen bir aracın bu kadar sade olmaması gerekli içinin .

     YENİ PEUGEOT 308


    Alıntıları Göster
    Eskisinden pek fark göremedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Eskisinden pek fark göremedim

    Alıntıları Göster
    Geçen sene sonunda fiyatlar 33000 tl den başlarken şimdi 39000tl den başlıyor.Bu kazığı geri almadıkları sürece bu arabayı almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    Geçen sene sonunda fiyatlar 33000 tl den başlarken şimdi 39000tl den başlıyor.Bu kazığı geri almadıkları sürece bu arabayı almam.

    Alıntıları Göster
    @manticor
    Fotoğraflar gerçekten en üst donanım seviyesine aitse durum vahim görünüyor.
    Direksiyon berbat,teyp'in altı boş,söylediğiniz gibi bir de jant kapaklıysa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    @manticor
    Fotoğraflar gerçekten en üst donanım seviyesine aitse durum vahim görünüyor.
    Direksiyon berbat,teyp'in altı boş,söylediğiniz gibi bir de jant kapaklıysa...


    Geçen ay ben de gittim inceledim aracı en üst donanım seviyesinde (Active) jant kapağı vardı.Ama aracın cam tavanı vardı.Tam bir saçmalıktı yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TSForever -- 19 Temmuz 2011; 14:42:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    @manticor
    Fotoğraflar gerçekten en üst donanım seviyesine aitse durum vahim görünüyor.
    Direksiyon berbat,teyp'in altı boş,söylediğiniz gibi bir de jant kapaklıysa...


    Geçen ay ben de gittim inceledim aracı en üst donanım seviyesinde (Active) jant kapağı vardı.Ama aracın cam tavanı vardı.Tam bir saçmalıktı yani.

    Alıntıları Göster
    İşin en acı tarafı hangi marka olursa olsun bu satış sorumlusu adı altında görev yapan arkadaşların bir şeyden haberleri yok !!! aynı gün 5-6 marka dolaştık bir tane arabadan anlayan adam yok , ben onlardan daha bilgili çıktım çoğu konuda
    2 haftadır . fr uzantılı sitelerde DS4 inceleye inceleye Fransızcamı geliştirdim , Citroen Türkiye'yi arıyoruz di-es 4 diyoruz ''hangi model anlayamadım gibi komik cevaplar, yok biz size bilgi ulaşınca dönücez vs. vs. '' yazık gerçekten ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag





    1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)




    ne leonmuş arkadaş. her konuda aynı resim aynı tavır. konulara yazarken üsluba dikkat edersek daha düzenli ve seviyeli bir forum olur diye düşünüyorum.

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackget

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag





    1.6 tdi, dsg çift kavramalı şanzımanlı Leon dururken, çok daha tipsiz olan ve vitesleri sürekli ve tek tek saydıran, ve aşırı ağır olan direksiyon sistemli 308 alınmaz. (itibar etmeyen gidip iki aracıda kendi test etsin)




    ne leonmuş arkadaş. her konuda aynı resim aynı tavır. konulara yazarken üsluba dikkat edersek daha düzenli ve seviyeli bir forum olur diye düşünüyorum.

    saygılar

    Alıntıları Göster
    Evet, Leon dışarıdan harika görünüyor. Ama Leon'un da içi daha doğrusu kokpitin tasarımı kötü. Amacım tartışma başlatmak değil, ama şunu da söylemek istiyorum: Seat ve Skoda ön ızgaralarındaki ve direksiyonlarındaki marka amblemleri hariç hemen hemen her şeylerini VW'den alan markalar. Tabi bu onların kötü olduğu anlamına gelmez. Aksine son yıllarda çıkardıkları modelleri beğeniyorum. Bu durum bir tüketici olarak bizi ne kadar ilgilendirir? Tartışılabilir, ama işin bir de bu boyutu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t821926 -- 19 Temmuz 2011; 18:00:43 >




  • arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 19 Temmuz 2011; 19:03:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/
    içi gerçekten yakışmamış araca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    içi gerçekten yakışmamış araca

    Alıntıları Göster
    peugeot 307 den beri aynı tasarım geliyor gidiyor , aslında malzeme kalitesi falan çok hoş ama insan verdiği paranın boşa gittiğini düşünebiliyor bu tasarım anlayışından dolayı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    peugeot 307 den beri aynı tasarım geliyor gidiyor , aslında malzeme kalitesi falan çok hoş ama insan verdiği paranın boşa gittiğini düşünebiliyor bu tasarım anlayışından dolayı..

    Alıntıları Göster
    Makyajlı 308 hdi 1.6 92 hp active aracımı, haziran ayı sonunda aldım.. (Kimilerinin gözünde pejo sorunlu bir marka olsa da bu benim 2. pejom ve daha önceki aracım 50 bin km bana hiç bir sorun çıkarmadı.)

    Öncelikle aracın jantları kapak değil.. fiyat olarak da sınıfında ki en iyi fiyata sahip araçlardan biri. (Ben zamdan önce 44.750 tL. ye aldım. Bu sınıfta bir çok araç inceledim ve test sürüşü yaptım, malzeme kalitesi olarak beni en çok tatmin eden araç 308 di..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nalper -- 19 Temmuz 2011; 22:32:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nalper

    Makyajlı 308 hdi 1.6 92 hp active aracımı, haziran ayı sonunda aldım.. (Kimilerinin gözünde pejo sorunlu bir marka olsa da bu benim 2. pejom ve daha önceki aracım 50 bin km bana hiç bir sorun çıkarmadı.)

    Öncelikle aracın jantları kapak değil.. fiyat olarak da sınıfında ki en iyi fiyata sahip araçlardan biri. (Ben zamdan önce 44.750 tL. ye aldım. Bu sınıfta bir çok araç inceledim ve test sürüşü yaptım, malzeme kalitesi olarak beni en çok tatmin eden araç 308 di..

    Alıntıları Göster
    Peugeot 308 tasarımı eskisi ile oturdu ve öyle olacak gibi yeni 308'in bir idaası yok motorundaki değişiklikler hariç leon'cu arkadaş yorum yapmış sağlamlık şanzıman ve motoru sağlam değildir demiş arkadaşım sen biraz araştır bu araçların motorları başka ne markalarda kullanıyor, şanzımanı araştır özellikle marka üzerine git bakalım kim üretmiş eskidenmiş o araç cok kötü bu cok dandik, artık hiç bir araç arasında ucurum yok çünkü parasını verdiğin her marka o sağlamlıkta piyasada araç sunuyor, yanlış işler yanlış düşünceler bende zamanında vw kullanıcısı olarak o kadar para verdiğime yandım, 2 gün sonra sattıyorum ve sağlamlıgını hiçte görmedim desem yeridir hangisini beğenirseniz onu alın aynı malzemeler var her markada örn. olarak radrotörlere bakın hangi marka valeo hepsindede aynı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Peugeot 308 tasarımı eskisi ile oturdu ve öyle olacak gibi yeni 308'in bir idaası yok motorundaki değişiklikler hariç leon'cu arkadaş yorum yapmış sağlamlık şanzıman ve motoru sağlam değildir demiş arkadaşım sen biraz araştır bu araçların motorları başka ne markalarda kullanıyor, şanzımanı araştır özellikle marka üzerine git bakalım kim üretmiş eskidenmiş o araç cok kötü bu cok dandik, artık hiç bir araç arasında ucurum yok çünkü parasını verdiğin her marka o sağlamlıkta piyasada araç sunuyor, yanlış işler yanlış düşünceler bende zamanında vw kullanıcısı olarak o kadar para verdiğime yandım, 2 gün sonra sattıyorum ve sağlamlıgını hiçte görmedim desem yeridir hangisini beğenirseniz onu alın aynı malzemeler var her markada örn. olarak radrotörlere bakın hangi marka valeo hepsindede aynı

    Alıntıları Göster
    308,5




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    arkadaşlarım kardeşlerim niye kızıyorsunuz? kötü bir uslup sergilediğimi düşünmüyorum. aracın aldım memnun kaldım ve rakipleri ile kıyaslarken unutulmaması gerektiğini düşünüyorum. bunu fanatiklik olarak değil foruma vefa borcunu ödemek olarak düşünüyorum. birde araç beklediğimden iyi çıktı onunda etkisi var.

    tamam bide şu linkteki resimlere bakın. bence içi ile de dışı ilede, hele hele de sadece direksiyonu yeter 308 yerine leon almak için. direksiyonun görüntüsünden(oda önemli) kullanım yumuşaklığını bir bayide test edin arkadaşlar. bahs ettiğim hantallığı ağırlığı anında anlıcaksınız. bu olay yeni c4 dede aynı 308 dede aynı.

    leonda ise a3(kimsenin itiraf edemeyeceği bir referans) mekaniği var ve park ederken yumuşacık(hemde 225 45 17 ler ile) hızlanınca çok sert.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-seat-leon-1-6-tdi-dsg-otomatik-2011-model-3600-km-seker-beyazi-53361510/detay/


    çok içi boş üstünkörü bir yorum direksiyonu yetermiş direksiyonla gez o zaman caddelerde birde kimsenin itiraf edemeyeceği referans ne demektir anlamadım.sanki c4 kullanmış yada 308 neyse.konuya dönecek olursak ben araçları fransız,kore,japon diye genelleme yapmam ancak araçları tek tek ele almak gerekir diye düşünüyorum.308 konusu ise gerçekten çok iyi bir donanımla çıkıyor ancak rakipler kasa degiştirip daha modern çizgilere kavuşurken 308, kökleri itibariyle halen 307 kasasını andıran kasa ile bence geride kalıyor.belki de bir golf efsanesi yaratmaya çalışıyor peugeot ama o zaman 307 adını neden degiştirdi.yani makyajlı da olsa artık gözler yeni şeyler arıyor.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.