Şimdi Ara

Fiorino Alınırmı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
65.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet beyler fiorino alınırmı.
    ticari de olsa vergisi,her sene muhayenesi benim için sorun değil (hız limitleri dışında) ama çok fazla uzun yola gitmem 40 yılda bir giderim oda zaten kendi otomobilimlede 100-110 geçmiyorum çok sorun olmaz yani hızda.
    öle çok kalıplı bir adam değilim 1.76 boy 70 çivarı kilo ama kendi peugeout 207 aracımda çok bunalıyorum ufakta gelmiyor yalan değil ama 1 sene ford connet kullandım askerde 1 sene boyunca 20-25 bin km civarı yol yaptım malum baskada arabaya hiç binmedim o yüzden çok daralıyom arabanın içinde vergisini muhayenesini gözden çıkardım husisilerine bütcem yetmiyor şimdilik o yuzden ticari alıcam.
    birde bnm arabam dizel ama 70 bg torkuda düşük heralde bilmiyomda araba yokuşta gitmiyor şehir içi ben 8 litrenin aşasına düşemedim en az 8, 10 litreleri gördüğüm oldu he sakin kullanmıyom çok belki düşer ama alışkanlık sakin kullanamıyom. 8 litre çok geldiğinden değil he araba gitmiyor o yüzden zoruma gidiyo araba gitse 8 değil 18 yaksın gidiyor derim ama yok gitmiyo.
    yani uzun lafın kısarı ben 1.8 motor 90 bg lik bi arabayı 1 sene kullanınca kendi arabamdan soğudum 2000 motor bir arabaya binsem kim bilir neler olacak o yüzden hiç düşünmek bile istemiyorum.
    fiorinolarda tipleri hoşuma gidiyor boyut olarakta connet lere yakın 95 bg likleri de performansı falan da aynıdır heralde yani sizce ne yapmalıyım alınırmı fiorino nasıl bir arabadır biraz uzattım ama k.bakmayın.







  • Ağırlıklı şehir içi kullanılacaksa alınır. 75 hp'lik eski motorlar yaramaz ama euro 6 95 hp'lik olan güzeldir.



    Yorumumu aynı zamanda doblo kullanıcısı olarak ve Ford Focus 3, fiesta, eski kasa i20, yeni kasa i20, reno clio kullanmış biri olarak yapacağım.



    Şehir içi kullanması, sürmesi, park etmesi çok rahat bir araç. Sadece 10 derece altında ve yoğun dur kalk trafikte yakar. Onda da start stop sistemi bir miktar çözüm oluyor. Şehir içinde ya i20 (yeni kasası olursa. Eskisinin frenleri berbat.) ya fiesta yada Fiorino derim. Üst sınıf araçlar çok hantal kalıyor.



    Şehirler arası güzel yol tutuşu olarak Focusla kıyaslamak focusa hakaret olur. I20 ve fiesta ile uzun yol yapma fırsatım olmadı ama Focusla çok yol yaptık. Çok keskin virajlı yollarda 70'e kadar güven veriyor. Virajlar otoban kıvamına geldikçe 90-95, düz yolda 100'e kadar rüzgar olmadıkça çıkılır. Rüzgar varsa direk hızını - yönde etkiliyor. Çok şiddetli rüzgarlarda 50'ye kadar düştüğüm oldu.



    Tüketim düz yolda ben 4.7 litreye kadar çekmeyi başardım. Bol tırmanışlı bir yolda 5.5 litreyi kolay kolay geçmiyor.



    Yalıtım konusunda beni çok şaşırttı. Motor, yol ve rüzgar yalıtımı gayet iyi. Zaten 70 le gittiğiniz için soğul asfalt dahil çok fazla ses olmuyor.



    Konfor da aynı şekilde bu arabada beni oldukça şaşırtan mevzuların başında. Ön koltukları Focus'la hemen hemen aynı konforda. Arkada zıplatıyor sadece. Focusta olmayan bunda olan güzel bir detay daha var. Arka yolcuların ayaklarını ısıtmak için paspasların önünde hava kanalları var. Havayı yere yönlendirdiğinizde arka yolculara da direkt hava gidiyor. (Focus'ta arka yolcular için tutamak bile olmadığı düşünülürse - sadece askılık var- baya baya Forda göre f sınıfı bir olay)



    Ses sistemi klasik fiat. Teyp güzel. Haritasını servise gitmeden güncelleyip, yeni haritaları evde yükleyebiliyorsun ki yurt dışında 19 euroya navigasyonu kullanma imkanı var. Hoparlörler öldürmez ama süründürür. Günde 3 vakit Fiatı ve emeği geçen herkesi hatırlattırır Focus gibi ses bekleme yani. Tiskotek olayı yok.



    Motor zaten efsane. 1.3 95 hp. Triger zincirli. 2000 devir altına düşürmediğin sürece rampa mampa hissetmez. Rampada dizel gibi değil atmosferik gibi gaza basıp devir verirsen uçar. Ama ben 1500 devirde gitçem diyorsan multijet gitmez. 2-3-4000 devirlerde iyi gider (tabii burada 1.6 tdci ile kıyaslamıyorum, onun rakibi 1.6 multijet) 1.4 tdci da güzel makineydi ama biri 1250 cc biri 1.4 litre yine tam rakip değiller.



    Vites geçişleri Focus kadar iyi. Vites yolları kısa ve vites elinin altında. Kamyon gibi bir vites yok tıkır tıkır değişiyor ve oranları çok güzel. Motora tam istediğin devri verebileceğin şekilde ayarlanmış



    Courier fio'dan daha iyi yol tutar diye düşünüyorum ama sürüş pozisyonu fio gibi yukarıda değil. Çok aşağıda. Ben yüksekte gitmeyi sevdiğimden fiorinoyu aldım.



    Sormak istediğin soru varsa sorabilirsin hocam.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Bilmediğim için soruyorum 4 tekerde de fren diski var mı?

    Yok hocam. Arkalar kampana. Evet bu devirde hala kampana fren var



    Ama şöylede bir durum var, arabanın gittiği süratlerde duruyor. Yani arkalar disk olsaydı vs daha hiç demedim. Basınca gayet stabil duruyor araba. B sınıfında en sevdiğim hb olan i20'den frenleri daha iyi hatta. Şimdi şu var siz 170'ten fren yapmak istiyorsanız onu bilemem. Panikte 70, günlük kullanımda 110'a kadar ben eksikliğini hissetmedim, daha yüksek hızlara da çıkmadım zaten



    hız yapma niyetiniz varsa yerden yüksek ve tavanı yüksek her arabadan uzak durun gidin en az c sınıfı sedan alın keyifle hızınızı yapın. Fiorino ile tarlaya girilir ama hız yapılmaz.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiorino Alınır mı?

    Fiat'ın küçük ticari aracı Fiorino, uygun fiyatlı ve çok yönlü bir seçenek arayanlar için popüler bir seçimdir. Ancak, satın almadan önce dikkate almanız gereken bazı önemli faktörler vardır.

    Fiorino 1.3 Multijet Premio Yorumları

    Fiorino 1.3 Multijet Premio, güçlü ve verimli bir dizel motorla çalışan popüler bir Fiorino modelidir. Kullanıcı yorumları, aracın iyi yakıt ekonomisine, geniş iç mekanına ve günlük işler için uygunluğuna işaret etmektedir.

    Fiat Fiorino Yorum

    Genel olarak Fiorino, sağlam ve güvenilir bir ticari araç olarak kabul edilmektedir. Kullanıcılar, bakım maliyetlerinin düşük olmasını, konforlu sürüşünü ve çeşitli yük taşıma ihtiyaçlarını karşılama kabiliyetini takdir etmektedir.

    Fiorino Nasıl Bir Araba?

    Fiorino, küçük boyutlarına rağmen geniş bir yükleme alanına sahiptir. Yüksek tavanı ve geniş arka kapıları, hacimli yüklerin kolayca yüklenmesini ve boşaltılmasını sağlar. Ayrıca, Fiorino'nun kompakt boyutu, dar alanlarda manevra yapmayı ve park etmeyi kolaylaştırır.

    Fiorino Kullanıcı Yorumları

    Fiorino kullanıcıları, aracın sağlamlığından, kullanım kolaylığından ve uygun fiyatından genellikle memnun kalmaktadırlar. Bazı kullanıcılar, aracın sert süspansiyonunu ve hızlanma eksikliğini eleştirmektedir.

    Fiat Fiorino En Çok Tutulan Modeli Hangisi?

    Fiat Fiorino'nun en çok tutulan modeli, çok yönlülüğü ve pratikliği nedeniyle Fiorino 1.3 Multijet Premio'dur. Ancak, ihtiyaçlarınıza ve bütçenize en uygun modeli seçmek için diğer varyantları da göz önünde bulundurmanız önerilir.

    Fiorino Yorumları

    Fiorino, işletmeler ve bireyler için uygun fiyatlı ve verimli bir ticari araç arayanlar için sağlam bir seçimdir. Kullanıcı yorumları, aracın güvenilirliğini, geniş iç mekanını ve günlük ihtiyaçlara uygunluğunu vurgulamaktadır. Ancak, sert süspansiyonu ve hızlanma eksikliği gibi bazı dezavantajları da dikkate alınmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • connecte binip fiorino düşünmek saçma olur gibi geliyor. 1.3 motorlu linea kullanmıştım connect ile alakası yoktu. Eğer aynı motor var ise aralarında performans olarak üzer sizi. Hem 1.3 multijet hemde 1.8 110luk connect kullanmış biri olarak söyliyorum
  • fiorino connect gibi geniş bir araç değil. içine binmeden karar vermeyin. ayrıca C sınıf bir araçta bakabilirsiniz.
    astra focus gibi.yada scenic.
  • Premio donanım almayacaksanız Fio'ya hiç bulaşmayın 1.3 75 HP motor var Premio donanım dışındakilerde. Sadece 95 HP'lik motor Premio donanımda var.
  • 2016 model ve üzeri (en son makyajlı kasa) 95 beygirlik premio donanım bir fiorino alabilirseniz çok güzel olur.Hatasız boyasız olanların 2.el fiyatları 50-53 arasında değişiyor. 3 sene kullansanız size binek arabaya göre ekstra muayene ve mtv maliyeti 1000 tl yi geçmez.
  • Premio alırsanız gayet güzel, tüketim olarak da sizi üzmez. Bagajı küçük olmasa ben de düşünüyordum.
  • 207 den bayagi bayagi kotu bir uretim.Yaylari kesik bir arac kullaniyormussunuz izlenimi veriyor kullanirken ki ozellikle binek aractan gecen birini rahatsiz eder.Motor ozellikle alt devirlerde zayif,belli bir devre kadar hicbirsey yok.Surus olarakta guvensiz bir arac.Esp yoksa bakin nette ani engel asma testine durum vahim.Pit diye takla atiyor.Surus pozisyonu,pedal direksiyonla iliskulide kotu hissettirdi bana.

    Illa sikti diyorsaniz baska bir arac bakin,mesela roomster.Ondan cok cok cok iyi bir uretim.Hem sik ,hem genis ve ferah.Bir cogunda cam tavanda var.Rahat rahat binersiniz.
  • fiorino-curier connecten bi segment düşük yani küçük araçlar.
    sürüşkeyfi için 1.6 cıvık-corolla. açık filtre & eksoz vb modlarla zevk artar.
    illa ticari derseniz curier daha mantıklı . journey otomobil ruhsatlı 1.6.
  • At arabasi alin genc bir at ve lastikleri kasasi falan temiz bir arac, ferah sekilde seyahat olanagi bulursunuz hocam. Birkac cuval da yulaf tamamdir.



    Saka bir yana fiorinoyu tavsiye etmek mumkun degil hakkinizda hayirlisi olsun.
  • 75lik otomatik vitesli versiyonunu kullandım, sizin de 100 110u geçmediğinizi düşününce ideal bir tercih. Ben hız olarak 150'ye kadar çıktım. Araba da 5 kişiydik. Normal kullanımda çekişte hiç sorun olmaz.
  • kullandım bikaç kere hoşuma gitmedi.kamyonet gibi.park sorunu olmuyor sadece.
  • okurken yoruldum.
  • 75hp 500kg yükle bile paşa paşa gider.
    doblo klasiği uürüten bunumu yürütemeyecek.
    bana göre 1.3 multijet fiorinoya çuk oturmuş.
    dobloya az geliyordu.
  • Ağırlıklı şehir içi kullanılacaksa alınır. 75 hp'lik eski motorlar yaramaz ama euro 6 95 hp'lik olan güzeldir.



    Yorumumu aynı zamanda doblo kullanıcısı olarak ve Ford Focus 3, fiesta, eski kasa i20, yeni kasa i20, reno clio kullanmış biri olarak yapacağım.



    Şehir içi kullanması, sürmesi, park etmesi çok rahat bir araç. Sadece 10 derece altında ve yoğun dur kalk trafikte yakar. Onda da start stop sistemi bir miktar çözüm oluyor. Şehir içinde ya i20 (yeni kasası olursa. Eskisinin frenleri berbat.) ya fiesta yada Fiorino derim. Üst sınıf araçlar çok hantal kalıyor.



    Şehirler arası güzel yol tutuşu olarak Focusla kıyaslamak focusa hakaret olur. I20 ve fiesta ile uzun yol yapma fırsatım olmadı ama Focusla çok yol yaptık. Çok keskin virajlı yollarda 70'e kadar güven veriyor. Virajlar otoban kıvamına geldikçe 90-95, düz yolda 100'e kadar rüzgar olmadıkça çıkılır. Rüzgar varsa direk hızını - yönde etkiliyor. Çok şiddetli rüzgarlarda 50'ye kadar düştüğüm oldu.



    Tüketim düz yolda ben 4.7 litreye kadar çekmeyi başardım. Bol tırmanışlı bir yolda 5.5 litreyi kolay kolay geçmiyor.



    Yalıtım konusunda beni çok şaşırttı. Motor, yol ve rüzgar yalıtımı gayet iyi. Zaten 70 le gittiğiniz için soğul asfalt dahil çok fazla ses olmuyor.



    Konfor da aynı şekilde bu arabada beni oldukça şaşırtan mevzuların başında. Ön koltukları Focus'la hemen hemen aynı konforda. Arkada zıplatıyor sadece. Focusta olmayan bunda olan güzel bir detay daha var. Arka yolcuların ayaklarını ısıtmak için paspasların önünde hava kanalları var. Havayı yere yönlendirdiğinizde arka yolculara da direkt hava gidiyor. (Focus'ta arka yolcular için tutamak bile olmadığı düşünülürse - sadece askılık var- baya baya Forda göre f sınıfı bir olay)



    Ses sistemi klasik fiat. Teyp güzel. Haritasını servise gitmeden güncelleyip, yeni haritaları evde yükleyebiliyorsun ki yurt dışında 19 euroya navigasyonu kullanma imkanı var. Hoparlörler öldürmez ama süründürür. Günde 3 vakit Fiatı ve emeği geçen herkesi hatırlattırır Focus gibi ses bekleme yani. Tiskotek olayı yok.



    Motor zaten efsane. 1.3 95 hp. Triger zincirli. 2000 devir altına düşürmediğin sürece rampa mampa hissetmez. Rampada dizel gibi değil atmosferik gibi gaza basıp devir verirsen uçar. Ama ben 1500 devirde gitçem diyorsan multijet gitmez. 2-3-4000 devirlerde iyi gider (tabii burada 1.6 tdci ile kıyaslamıyorum, onun rakibi 1.6 multijet) 1.4 tdci da güzel makineydi ama biri 1250 cc biri 1.4 litre yine tam rakip değiller.



    Vites geçişleri Focus kadar iyi. Vites yolları kısa ve vites elinin altında. Kamyon gibi bir vites yok tıkır tıkır değişiyor ve oranları çok güzel. Motora tam istediğin devri verebileceğin şekilde ayarlanmış



    Courier fio'dan daha iyi yol tutar diye düşünüyorum ama sürüş pozisyonu fio gibi yukarıda değil. Çok aşağıda. Ben yüksekte gitmeyi sevdiğimden fiorinoyu aldım.



    Sormak istediğin soru varsa sorabilirsin hocam.




  • Benim vardı 2012 ticari geçtiği için satmıştım sizin için problem değil zaten çok kullanışlı bir araç full versiyonu alırsanız harika ses yalıtımı çok iyi ,yakıt uzun yolda 4.8 lere düşüyor şehir içi kullanacağınız şehire bağlı 6.7 civarı aslında tam bir aile aracı istediğin yükü koy gitsin
  • arka koltuklarda oturanların konforu sorun değilse alınabilir.
  • Bilmediğim için soruyorum 4 tekerde de fren diski var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotel california

    Bilmediğim için soruyorum 4 tekerde de fren diski var mı?

    Yok hocam. Arkalar kampana. Evet bu devirde hala kampana fren var



    Ama şöylede bir durum var, arabanın gittiği süratlerde duruyor. Yani arkalar disk olsaydı vs daha hiç demedim. Basınca gayet stabil duruyor araba. B sınıfında en sevdiğim hb olan i20'den frenleri daha iyi hatta. Şimdi şu var siz 170'ten fren yapmak istiyorsanız onu bilemem. Panikte 70, günlük kullanımda 110'a kadar ben eksikliğini hissetmedim, daha yüksek hızlara da çıkmadım zaten



    hız yapma niyetiniz varsa yerden yüksek ve tavanı yüksek her arabadan uzak durun gidin en az c sınıfı sedan alın keyifle hızınızı yapın. Fiorino ile tarlaya girilir ama hız yapılmaz.




  • Alınır bir depo ile 800 km gidiyorum 45 litre
    Arka amaortisörleri yüksek olduğundan arkada oturanları rahatsız ediyor
    Araç dolu ise bayırda tıkanıyor onun dışında memnunum 6 yıl oldu
  • Araç Auto Show testinde fren sistemi çok beğenilmiş bir ticari için rekor duruş 100 km hızda 37 metre piyasadaki çoğu spor araçtan iyi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.