Türkiye Petrolleri müşterielrini önemsemiyor, hırsız muamelesi yapıyor ve bunun için özür bile dilemiyor. Üzerine sizden faizle para talep ediyor. Üzerine paranıza el koyuyor. Lütfen detaylı şekilde yazdıkalrımı okuyunuz ve bu firmada nuzak durunuz. Dört yıldır yakıt aldığım firmadan nasıl nefret ettim lütfen sizlerde okuyun. Cimere ve tüketici hakem heyetine ayrıca şikayet ettim. Elimden geldiği kadar internet ortamında pek çok yerde herkesin bu bilgiye ulaşması için yaşadıklarımı yazacağım. *** Dört yılı aşkın süredir Türkiye Petrolleri isimli firmanın yakıt istasyonlarından sürekli olarak hem eşimin aracına hem de kendi aracıma yakıt almaktayım. Aracımdan çıkmadan yakıt alabilmek için internet üzerinden web sitelerinden taşıt tanıma sistemlerine defalarca başvurdum. Ancak müşteri hizmetlerini arayıp ne zaman geleceğini sorduğumda her seferinde yakın bir tarihte adresinize gönderilecek, beklemeniz gerekiyor diyerek yedi ay boyunca oyaladılar. Bir gün yakıt alırken istasyon görevlisine bu durumu şikayet ettiğimdeTürkiye Petrolleri isimli bir uygulama çıkardıklarını ve cep telefonuma yükleyerek oradan aynı işlemleri yapabileceğimi söyledi. Cep telefonuma Türkiye Petrolleri uygulamasını yükledim. Uygulamada belirtildiği şekilde 18/06/2022 tarihinde 1 TL yükledim. Paranın uygulamaya geçtiğini görünce aynı tarihte 749 TL daha yükleme yaptım. Uygulama içerisinde toplam 750 TL param oldu. Aracıma yakıt almak için istasyona gidip Türkiye Petrolleri uygulaması ile yakıt almak istediğimi söyledim. Görevlinin önünde cep telefonumdaki uygulamaya gerekli bilgileri girdim. Ancak pompayı taktığında yakıt vermedi. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise hatta bekleme müziği dinletiliyordu ve kimseyle konuşamadım. 10 dakika kadar hatta bekledikten sonra acelem de olduğu için istasyondaki görevliye 750 TL vererek yakıt almak zorunda kaldım. Ertesi gün müşteri hizmetleri ile görüştüğümde kullanıcı hatası olduğunu söyleyerek 750 TL’nin uygulamaya geçmesi için tekrar işlem yaptığını belirtti. Uygulamadan işlemlerin başlatılmadan önce görevlinin pompayı araca takıp tuşuna basması gerekiyormuş. İki gün sonra 750 TL tekrar uygulamaya geldi. Haziran ayı içerisinde eşimle beraber aracımızla Hatay’dan İzmir’e doğru Akdeniz turuna çıktık. Yakıtımız azaldığında yolumuz üzerinde gördüğümüz Türkiye Petrolleri istasyonlarından yakıt almak istedik. Ancak hiçbir yerden yakıt alamadığımız gibi bir istasyondaki görevli bize “Hacker mısınız ? Yakıt çalacaksınız değil mi? Pompayı öyle her gelenin aracına taksaydık, ohooo!” diyerek aşağıladı. Herkesin içinde rezil olduk ve arkamıza bakmadan uzaklaşmak zorunda kaldık. Üstelik müşteri hizmetlerine bunu bildirdiğimde özür dilemek yerine bazı istasyonlarımızın uygulama hakkında bilgisi yoktur denildi. 21/06/2022 tarihinde sonunda Muğla ilindeki bir istasyondaki görevli bize kibarca yardımcı olacağını söyledi. Pompayı araca takıp tuşuna bastı ve uygulamaya gerekli bilgileri girdik ve yakıt alımı başladı. Uygulamada ne kadar yakıt alınmak istenildiğinin bilgisi girilmesi gerekiyor. 750 TL olarak girdik, içindeki paramı kullanıp uygulamayı artık silmek istiyordum. Çünkü yıllardır yakıt aldığım firmadan bu uygulama yüzünden artık nefret ediyordum. Ancak aracım 650 TL yakıt aldıktan sonra pompa durdu. Aracıma daha fazla yakıt alınamıyordu. Ancak uygulama 750 TL kesti ve istasyon görevlisinden 650 TL yakıt aldığıma dair fiş aldım. Müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ettim ama yine ısrarla kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Aracımın ne kadar yakıt alacağını benim önceden bilmem mümkün değil. Böyle bir teknoloji zaten yoktur. Araç ne kadar yakıt alırsa o kadar ücret kesmeleri gerekirdi. 100 TL iadesi için kayıt açıldı. Aradan günler geçtikçe sürekli olarak müşteri hizmetlerini arayıp tartışmak zorunda kaldım. Çünkü 650 TL yakıt aldığımı ve uygulamadan 750 TL çekildiğini gördüklerini söyledikleri halde 100 TL paramı bir türlü iade etmiyorlardı. Her aradığımda farklı bir bahane söylüyorlardı. “Paranız zaten hesabınıza iade gelmiş.” “Para yanlışlıkla bir başkasına iade edilmiş. Beraber çalıştığımız firmayı konu hakkında uyardık, düzeltecekler.” “İadeniz neden gelmiyor, bilmiyoruz.” “Para hesabınıza geçmiş ama siz harcamışsınız.” Bir gün hesabımda 100 TL görünce Türkiye Petrolleri istasyonuna giderek beni şu uygulamadan kurtarın dedim. 08/08/2022 tarihinde istasyon görevlisi yardımcı oldu ve uygulamadan 100 TL tutar çekip yakıt verdi. Daha sonra söz konusu uygulamayı sildim. Aradan iki hafta kadar geçtikten sonra cep telefonumu arayan biri Türkiye Petrolleri’ne borcum olduğunu söyledi. Ancak durumu izah edince biz gerekli incelemeyi yapıp düzelteceğiz deyip kapattılar. 07/11/2022 tarihinde beni arayan biri yine borcum olduğunu söyleyince uygulamayı telefonuma tekrar yükledim. Kontrol ettiğimde uygulamada 100 TL para gözüküyor ve 112,64 TL borcum olduğu görünüyor. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu izah ettim. İnceleyeceklerini söylediler. Ancak yine hiçbir şey yapmayıp beni mağdur edeceklerini biliyorum. İnternetten biraz araştırma yaptığımda bu uygulamada müşterilerin parası olmasa dahi müşterilere hazır limit adı altında para yüklendiğini ve bunun kullanılması durumunda faiz talep ederek geri ödeme istediklerini öğrendim.
18/06/2022 tarihinde 750 TL ödedim. 21/06/2022 tarihinde 650 TL yakıt aldım. 08/08/2022 tarihinde 100 TL yakıt aldım. Bu işlemi kendi paramla değil müşterilerine sundukları hazır limitle yapıldığını öğrendim. Bu işlemi zaten istasyon görevlisi yardım ederek yaptı. Bu işlem için benden faiz talep ediliyor. 14/09/2022 tarihinde uygulamaya 100 TL iade yüklemişler. Bu yüklenen para benimmiş. Girdi çıktı olarak bakıldığında aslında alacak verecek yoktur. Ancak firma ısrarla benden para ödememi istiyor. Zaten kendi yaptıkları uygulama olması gerektiği gibi çalışmadığı için bu kadar soruna neden oldular. Yukarıda anlattığım şekilde gerçekleşen olay için ben 750 TL harcadım, 750 TL yakıt aldım. Benim hiç kimseye borcum yoktur. Tüm işlemlerin tarihlerini yazdım. Ya uygulamadaki 100 TL alacağım ve 112,64 TL borcum silinsin ve bana borcumun olmadığına dair yazılı imzalı belge verilsin, ya da benim paramı çalıştırdıkları için ben de faiz talep ediyorum! 18/06/2022 tarihinde 750 TL yükledim. Bu paranın 650 TL’sini harcadım. 100 TL’sini Türkiye Petrolleri benden haksız olarak aldı ve 14/09/2022 tarihine dek kullandı. 14/09/2022 tarihinde uygulamaya parayı iade olarak yüklediklerini bildirmediler. Zaten uygulamadaki para da kendilerinde ve bu parayı da kullanamıyorum. İstasyon görevlileri ile bu uygulama yüzünden tartışmaktan bıktım, usandım. Düzgün çalışmayan bir uygulama yapmışlar ve istasyon görevlilerine gerekli eğitimi vermemişler. 18/06/2022 tarihinden itibaren hala devam etmekte olan bu tarihe dek ve bu tarihten sonrasına dek paramı benden haksız yere alarak kişisel çıkarları için kullanan bu firmadan ben de faiz talep ediyorum. 08/11/2022 tarihinde beni arayan Türkiye Petrolleri temsilcisi ısrarla borcum olduğunu ve konuşmayı hukuk birimine aktaracağını ve ödemekle yükümlü olduğunu söyledi. Kontrol ettiğimde uygulamadaki 100 TL’yi kullanarak ödeme yapıldığını ancak 12,78 TL daha ödeme yapılması gerektiğini öğrendim. Küsuratlı ödeme yapılmadığından 13 TL ödeme yapmaya mecbur bırakıldım. Daha sonra söz konusu tutarı ödedim. 22 kuruş içeride param kaldı. Beni mecbur bıraktıkları ödeme tutarı 13 TL’nin tarafıma iadesini ve söz konusu firmadan özür bekliyorum. Aylarca süründürdüler bir de utanmadan faiz aldılar. Hırsız muamelesine uğradığım petrol istasyonunda eşimle beraber herkesin önünde rezil oldum. Özür dilemeleri gerekirken bir özür dahi dilemediler. Üstüne faiz aldılar. Bunun adı zorbalıktır. Madem benim paramı bu kadar süre çalıştırdınız siz niye faiz ödemiyorsunuz dediğimde ise böyle bir uygulamaları olmadığını söylediler. Baştan sona her durumda hem yanlış işlem yapan, hem suçlu olan, hem borçlu olan benmişim. Olması gerektiği gibi çalışmayan bir uygulama yapmışlar. Yaptıkları uygulamadaki sorunların/hataların düzeltilmesi yerine müşterilerini suçlayan bir firma var. Üç ay boyunca para iadesini yapamamak beceriksizliktir. Bu tarz büyük firmaların bu kadar sorumsuz davranması kabul edilemez. 13 TL beni zengin etmez ama bir firmanın itibarını yerle bir eder. Sorun 13 TL değil, sorun firmanın olaya yaklaşımı. Evet, uygun fiyata yakıt satıyorlar ama müşterilerini bu şekilde mağdur ediyor ve hatalarını kabullenmiyorlarsa ben o yakıtı ne yapayım!!!! HAKKIM GEÇTİ VE HARAM ZEHİR ZIKKIM EDİYORUM ! |
Türkiye Petrolleri: Şikayetler, Yorumlar ve Önemli Bilgiler
Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı (TPAO), Türkiye'nin en büyük petrol ve doğal gaz arama, üretim ve dağıtım şirketlerinden biridir. Ancak, son yıllarda ürün ve hizmetleriyle ilgili bazı şikayetler ve yorumlar ortaya çıkmıştır.
Türkiye Petrolleri ile İlgili Şikayetler ve Yorumlar:
Türkiye Petrolleri hakkında yapılan şikayetler arasında şunlar yer almaktadır:
- Benzinin kalitesizliği: Bazı kullanıcılar, Türkiye Petrolleri benzininin yakıt verimliliğini düşürdüğünü ve araçlarına zarar verdiğini bildirmiştir.
- Yüksek yakıt fiyatları: Türkiye Petrolleri'nin yakıt fiyatları, rakiplerine göre daha yüksek olduğu yönünde şikayetler vardır.
- Zayıf müşteri hizmetleri: Bazı kullanıcılar, Türkiye Petrolleri'nin müşteri hizmetlerinin yetersiz ve yavaş olduğunu belirtmiştir.
Öte yandan, Türkiye Petrolleri hakkında olumlu yorumlar da bulunmaktadır:
- Güvenilirlik: TPAO, uzun yıllara dayanan bir geçmişe sahiptir ve güvenilir bir enerji sağlayıcısı olarak kabul edilmektedir.
- Yaygın dağıtım ağı: Türkiye Petrolleri'nin Türkiye genelinde geniş bir dağıtım ağına sahiptir.
- Uygulama kolaylığı: Türkiye Petrolleri Uygulaması, yakıt satın alma ve diğer işlemleri kolaylaştırmaktadır.
Türkiye Petrolleri Yakıtının Kalitesi:
Türkiye Petrolleri'nin yakıt kalitesi, kullanıcıların en çok şikayet ettiği konulardan biridir. Şirket, benzin ve motorinin Euro 5 standartlarına uygun olduğunu belirtmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar yakıtın kalite sorunları yaşadığını bildirmiştir.
Türkiye Petrolleri Mazotu Hakkında Yorumlar:
Türkiye Petrolleri'nin mazotu ile ilgili yorumlar da karışıktır. Bazı kullanıcılar mazotun kalitesinden memnunken, diğerleri performans sorunları yaşamıştır.
Sonuç:
Türkiye Petrolleri, Türkiye'de önemli bir enerji sağlayıcısıdır. Ancak, ürün ve hizmetleriyle ilgili bazı şikayetler ve yorumlar mevcuttur. Yakıt kalitesi, yüksek fiyatlar ve zayıf müşteri hizmetleri, kullanıcıların dile getirdiği en önemli sorunlar arasındadır. Türkiye Petrolleri Uygulaması ve geniş dağıtım ağı gibi olumlu yönleri de bulunsa da, kullanıcılar yakıt kalitesi ve müşteri hizmetleri gibi konularda iyileştirme talep etmektedir.