Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.584
Cevap
293
Favori
1.579.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
64. Sırada  bugün en iyi #56
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben Showroomlarda ne diyaloglar duydum İnanç Bey, o yüzden boş verelim bunları.

    Sizin showroomunuz da başka bir temsilci : vw'de güvenlik standart beyefendi.

    ben : polo?

    s.s.b.b.t. : ....

    Oysa herhangi bir türk vatandaşı olsa;

    s.s.b.b.t. : vw'de güvenlik standart beyefendi.

    standart tüketici : evet gerçekten, almanlar bu işi biliyor.

    Jetta'da aynı bu mantık. Ne kadar cahil ve saplantılı bir müşteri kitlesine hitap ettiğinizi çok iyi biliyorsunuz ve bunu fırsata çevirmek çok kolay. Dolayısıyla başarılı pazarlamacı olmanın yolu sattığı ürünü eksiksiz bilmekten geçmiyor.

    O yüzden bilgi kasmaya gerek de yok. Çoğu temsilcinin durumu da ortada zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    308' den kaliteli blr iç mekan bekliyorum ki güncel model bile iyi bir kaliteye sahip.Peugeot eskiye dönüş yapıyor gibi. Çekik farlardan ve uzun ön camdan
    vazgeçmeye başladı. Daha tok duran araçlar yapıyor. Tam olarak 208' de olmasa bile yeni 308' de bu bariz şekilde belli oluyor. Ön ve arka tamponların güçlü yapısı bunu sağlıyor. Ben dizayn olarak beğendim. Sade ve şık. Abudik gubidik dizaynları oldum olası sevmem. İç tasarım yine sade ve şık. Ortada ki ekran cidden devasa olmuş :) Türkiye' ye getireceklerini umuyorum. Sürüş dinamikleri iyileşir ve kalite artarsa çok iş yapar. Segmentinde güçlü bir seçenek olur.

    aslında tüm konunun özeti bu.

    Bu araç, Peugeot'un 508le başlayan, 301le devam eden sade ve ağır görünümlü tasarımının son halkası. Eski 307, hatta E segmentinde bile abartılı derecede büyük ve lüks sayılan 607 bile neredeyse ergen arabası havasındaydı. Bu araba, eski Peugeot hayranlarının kesinlikle beğenmeyeceği, ancak Golf, Auris gibi araçları seven yetişkin insanların seveceği türden. Konsol ise hedeflediği müşteri kitlesi açısından bakıldığında, Volvo'dan sonraki en iyisi.

    Ben HB araç baktğımda önüme Golf, Auris ve Megane dışında, ki Megane da bir yere kadar tabii, pek araç gelmemişti. C4 dışı iyi olsa da içindeki gereksiz gösteriş, her yanından çıkıp duran düğmeler itici gelmişti bana.

    Ekransız ve düğmeli versiyonunda da konsol böyle sade ve geometrik olursa, bir müşteri kitlesini 12den vurur.




  • fena degıl aslında ne zaman cıkıcak kı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Ben Showroomlarda ne diyaloglar duydum İnanç Bey, o yüzden boş verelim bunları.

    Sizin showroomunuz da başka bir temsilci : vw'de güvenlik standart beyefendi.

    ben : polo?

    s.s.b.b.t. : ....

    Oysa herhangi bir türk vatandaşı olsa;

    s.s.b.b.t. : vw'de güvenlik standart beyefendi.

    standart tüketici : evet gerçekten, almanlar bu işi biliyor.

    Jetta'da aynı bu mantık. Ne kadar cahil ve saplantılı bir müşteri kitlesine hitap ettiğinizi çok iyi biliyorsunuz ve bunu fırsata çevirmek çok kolay. Dolayısıyla başarılı pazarlamacı olmanın yolu sattığı ürünü eksiksiz bilmekten geçmiyor.

    O yüzden bilgi kasmaya gerek de yok. Çoğu temsilcinin durumu da ortada zaten.


    Her satış temsilcisinin tekniği, taktiği farklıdır. Bazı satış temsilcileri, '' arabayı satayımda gerisi önemli değil '' mantığında, bazı satış temsilcileri '' ben müşterimi nasıl memnun ederimi hangi arabayı önerirsem memnun olur '' mantığında. Eğer bir satış temsilcisi, kendini müşteri yerine koymazsa, empati yapmazsa, bu işi bir yere kadar yapar, daha sonra kendini geliştirip yükselemez. Siz geldiğinizde ben size aynen şunu söylemiştim masamda otururken, showroomun kapısını gösterip '' bu kapıdan çıktığımızda bizde sonuçta bir tüketiciyiz, müşteriyiz. Bu nedenle, kendimizi müşteri yerine koyup, müşteriyi anlamak zorundayız ki memnun olsun '' Benim sattığım araçların en az yarısı özel sipariş araçlardı. Çünkü müşterime elimde ki rengi satmak istemezdim. Üniversite öğrencisi olan çocuklarına Polo TDI DSG isteyen müşterilerimin hepsine Golf 7 1.2 TSI Midline Plus DSG satmışımdır. Çünkü çocuklarını emanet ettikleri araçta daha fazla güvenlik ekipmanı olsun isterim. Bazı satış temsilcileri ( VW' de pek yoktur bu tarz adam ) elinde ne renk, ne araç varsa onu övüp satmaya çalışır mesela. İşte bu tarz adamlar, olduğu yerde sayarlar. Şunu da unutmayın '' Bilgi mal sattırır ''




  • 10 numara araç olmuş. dış tasarım çok başarılı.
  • Gayet güzel duruyor. C4 ile aynı fiyattan gelse tutulur bu araç. Ben bile almayı düşünebilirim
  • Kasa değişikliği böyle olur işte. VW'nin yaptığı gibi, makyajı millete kasa değiştirdik diye yutturmamışlar en azından.
  • peugeot c4 Ama güzel olmuş beğendim.
  • Dış tasarım çok iyi.Yalnız iç tasarımdaki gösterge panelinin yeri tam bir fiyasko.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası bende beğendim ama iç mekana biraz alışmak gerekiyor. Koltuğuna oturup biraz yol almayınca bilemeyiz.
    Yalnız ön panjur arabayı çok ablak göstermiş , ilk makyajda düzeltilmeli
    Birde ledler inşallah öyle yanmıyodur da photoshop falandır o görüntüler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceed+a180+golf çakması birşey olmuş yan sütun resmen a180
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    o kadran paneli nedir öyle

    ayrıca tamamen yenilenmis bence de 309 diye çıkmalıydı...herhalde bu sınıfta hızlı gitti peugeot , 208,308,508 diye sabitleyip segmentleri sonra koordineli devam edecek yoluna

    Artık modellerin sonunda 8 yada 1 olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    208 in iç mekan malzeme kalitesi Polo yla birlikte sınıfının en iyisi.
  • Genel hatlarıyla eski 308 e göre daha iyi duruyor. Ön yüzü biraz daha agresif görünseydi tasarım mükemmel olurdu bence.

    İç mekanını çok beğendim. Aynı iç mekan yumuşak değil sert plastikle Honda da olsaydı herkesin dibi düşüyordu şuan.
  • Peugeotun yeni tasaım çizgisini hiç ama hiç beğenmiyorum.İçi de dahil buna.Önceki kurbağa ağızlı tasarımı da hiç beğenmiyordum.

    Kısacası yıllardır Peugeotun tasarımlarını beğenmiyoum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Peugeotun yeni tasaım çizgisini hiç ama hiç beğenmiyorum.İçi de dahil buna.Önceki kurbağa ağızlı tasarımı da hiç beğenmiyordum.

    Kısacası yıllardır Peugeotun tasarımlarını beğenmiyoum.

    bu ne kin hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hurts

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Peugeotun yeni tasaım çizgisini hiç ama hiç beğenmiyorum.İçi de dahil buna.Önceki kurbağa ağızlı tasarımı da hiç beğenmiyordum.

    Kısacası yıllardır Peugeotun tasarımlarını beğenmiyoum.

    bu ne kin hocam

    İstisnaları yok değil.407 güzeldi,308 in en son makyajlı halini de severim.Ama 207,307 kurbağa ağız :D ,falan ve bu yeniler hoşuma gitmiyor.
    Peugeota özel kinim yok.Mesela peugeot 206 tasarımı üst sıralarda yer alan bir arabadır.




  • İç tasarım gerçekten çok şık.. Bol düğme, tuş yerine, yerinde bir sadelik aslında daha çekici kılabiliyormuş aracı.. Bu da diğer firmalar için bir referans olur umarım. Yine istenirse klima kontrolü de navigasyon ekranına taşınabiliyormuş, bunu da görsünler, tatbik etsinler.. Konsoluna, C sınıfı bir araç olduğunu da hesap ederek düşünürsek, 10 üzerinden 10 veriyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci



    Bu arada yeni farkediyorum; devir göstergesi ters simetrik... Yani saatin ters yönünde hareket ediyor.. Enteresan olmuş!
  • Fiyat uygun olur umarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.