Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

Bu Konudaki Kullanıcılar: cinquanta
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
30.580
Cevap
293
Favori
1.579.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot kompakt HB temsilcisi 308′i yeniledi.

    Yeni modüler platform EMP2 sayesinde, Yeni Peugeot 308’in boyutları daha kompakt hale geldi ve ağırlığı azaltıldı (-140 kg). Azalan ağırlık özsellikle CO2 emisyonlarını sınıfında referans olacak düzeye taşımış. (85 g/km’nin altında CO2 salımına sahip bir versiyonu bulunuyor.)
    Yalın iç mekân ve yenilikçi kokpit tasarımı (Peugeot i-cockpit) ile yepyeni bir sürüş keyfi vaat ediyor. Burası küçük kardeş 208′e fazlaca benziyor
    Hatchback temeli
    Yeni Peugeot 308, kompakt boyutları (uzunluk : 4,25 m ve yükseklik : 1,46 m), geniş oturma alanı ve özellikle geniş bagajı ile C segmentinin vazgeçilmez özelliklerini fazlasıyla sunuyor.
    Gilles Vidal, Peugeot Tasarım Direktörü.
    “Kompakt tasarımı, dengeli boyutları, mekanik parçalarının yanında azaltılan gövde ağırlığı sayesinde, yeni Peugeot 308, gücünden emin olan bir atlet gibi özgün ve dinamik bir duruş sergiliyor. Karakteri her ayrıntıya verilen özen ve kalitede kendini gösteriyor.”
    Yeni Peugeot 308’in ön bölümünü güçlendiren LED gündüz farlarının yanında. bir mücevher gibi karakteristik ve ince işlenmiş Full LED farlar, otomobile aslansı ve teknolojik bir bakış kazandırıyor. Bu farlar üst donanım paketlerinde standart.
    Arka bölümde, otomobilin teknolojik ve dinamik imajını güçlendiren LED’li farların bumerang şeklindeki çizimi ile Peugeot’nun aslan pençelerini görüyoruz. Yeni Peugeot 308, bünyesinde Peugeot’nun tüm DNA’sını taşıyor.
    “Araca bindiğinizde, hatchback dünyasında tamamen yeni, yoğun, yenilikçi ve heyecan veren bir kokpit ve yalın tasarımlı bir iç mekân ile tanışacaksınız. Peugeot i-cockpit”
    Vincent Devos, Ürün Şefi.
    Peugeot i-cockpit yeni tür bir sürüş deneyimi sunuyor. Her şey duyumsal ve sezgisel bir sürüş keyfi yaşamanız için tasarlandı: Yoğun ve dinamik bir sürüş hissi için küçük direksiyon simidi, gözlerinizi yoldan ayırmadan bilgileri okumanız için göz hizasında göstergeler, dikkat çekici orta konsol ve 9,7” büyük dokunmatik ekran.
    Dokunmatik ekran çok sayıda kumandayı basit bir ergonomi ile üzerinde topluyor. Böylece tasarımcılar sadece birkaç düğme ile çok sade bir gösterge paneli yaratabildiler. Sade tasarım ile ileri teknolojiyi bir araya getiren bu yeni yaklaşım, üst düzey bir HiFi aygıtı gibi işlenmiş ses kontrol butonunda kendini gösteriyor.

    Dinamizm ve CO2 emisyonlarının azaltılmasını sağlayan verimlilik
    « Uzun yolda, yeni modüler platform EMP2 sürüş keyfini daha da artırıyor. Büyük hafifleme sağlayan bu platform Yeni Peugeot 308’in dinamizm ve kullanışlılığına katkıda bulunuyor. » Laurent Declerck, Yeni Peugeot 308 Proje Direktörü.
    Yeni Peugeot 308’in küçük direksiyon simidi ile artırılan sürüş keyfi, Peugeot’nun yürüyen aksam konusundaki bilgi birikimine ve yeni EMP2 platformunun üstün niteliklerine dayanıyor. 116 adet tescilli patent ile ileri teknolojili ürünü olan bu platform otomobilin üst düzey dinamik niteliklerine katkıda bulunuyor. Aynı zamanda sayısız sürüş yardım sistemleri ve otomobilin ağırlığının önemli ölçüde azaltılması sayesinde (önceki kuşağa kıyasla -140 kg) güvenlik ve konfor artışı da sağlıyor. Aracın hafiflemesi bütün organların ideal şekilde boyutlandırılmasına ve diğer avantajların yanı sıra CO2 emisyonlarının önemli ölçüde azaltılmasına olanak veriyor. Böylece yeni Peugeot 308, 85 g/km CO2‘nun altında salım değeri olan bir versiyonuyla emisyon alanında da yeni referanslar oluşturacak.
    Otomobilin dışındaki ve içindeki her parça çok özel bir şıklık ve özenle tasarlandı.
    Örneğin gösterge paneli, kaliteli saat imalatçılığına gönderme yapıyor ve çizimi, teknoloji ile dinamizmi yansıtıyor. Asil ve prestijli malzeme seçimi ya da yarı mat krom veya cilalı siyah dekorları da bu kalite algısına katkıda bulunuyor.
    Fransa’da üretilecek
    Yeni Peugeot 308 Fransa’da Sochaux Fabrikası’nda üretilecek. Fransa’daki Trémery ve Douvrin Fabrikaları da motor-şanzıman gruplarının tamamını temin edecekler.
    Yeni Peugeot 308, 10 Eylül 2013 tarihinde Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerinde tanıtılacak ve Avrupa’da 2013 sonbaharından itibaren satışa sunulacak.



    mypeugeot yükleme linki....>>
    apkplz.com
    Free Download APK Apps & Game - Apk Downloader
    https://apkplz.com/android-apps/link-mypeugeot/link-mypeugeot-1-3-6-apk-download



    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)


    Yeni 308 (T9) Jant/ET değerleri Tablosu - Aracına OEM jant takacaklar için değerler.
    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)



    Peugeot 308(T9) DH Kullanıcıları Kulubü

    1. metinnitem1 - 2014 eHDi(92hp)/Manuel - Active + Navi + Camera Pack - Tekno Gri - Antalya
    2. kocaballi - 2015 BlueHDi/EAT6- Allure+Comfort Pack - Beyaz - Ankara
    3. santakunta - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Comfort Pack - Lav Kırmızı - Ankara
    4. Jadame - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active - İnci Beyazı - İstanbul
    5. icemy - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active+Camera Pack - Beyaz - İstanbul
    6. ersinkilci - 2015 Puretech/EAT6 - Allure - Sedefli Beyaz - Ankara
    7. yrgc_k - 2015 Puretech/EAT6 - Active+Sky Pack - Sedefli Beyaz - Ankara
    8. otmotvmhndsi - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active+Camera Pack+17" - Lav Kırmızı - Ankara
    9. aritobas - 2016 BlueHDi/EAT6 - Allure - Ultimate Kırmızı - Ankara
    10.cogullu - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure + Comfort Pack + Performance Pack - Sedefli Beyaz - Ankara
    11.flashoner - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active - Beyaz - Ankara
    12.N7K - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Comfort Pack - Beyaz - Adana
    13.bakım er - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active+Camera Pack+17" - Sedefli Beyaz - İstanbul
    14.teixeira - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Premium Pack - Tekno Gri - İstanbul
    15.out - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active - Sedefli Beyaz - İstanbul
    16.makturk - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Premium Pack + Performance Pack - Tekno Gri - Bursa
    17.BRKKGCK - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Comfort Pack - Beyaz - Kocaeli
    18.Rabbitix - 2015 BlueHDi/EAT6 - Allure+Comfort Pack - Tekno Gri - İstanbul
    19.Afac - 2014 eHDi/Manuel - Allure
    20.ahmtgkhn - 2013 eHDi/Manuel - Allure+Comfort Pack +Koltuk Isıtma+Navi+Kör Nokta- Sedefli Beyaz - Ankara
    21.okemik - 2015 eHDi/Manuel - Allure+Comfort Pack - Beyaz - Kocaeli
    22.Gezgin3453 - 2015 BlueHDi/EAT6 - Active+Camera Pack - Beyaz - İstanbul




    Kulüp imzamız çok yakında

    Yararli Bilgiler

    1) SERVICE yazisini sifirlamak icin araci stop edin. Gunluk km sifirlama tusuna 5sn basili tuttuktan sonra elinizi tustan cekmeden yarim kontak yapin. Km sayacinda 10 dan 0 a kadar geriye dogru sayac calisacak sayac sifirlandiktan sonra kontak kapatip elinizi cekin. Ve araci calistirin. Islem tamamdir.

    2)- 9 Temmuz 2016 günü @otmotvmhndsi tarafından yaptırılan 15bin km. bakımı;

    Total Ineo First 0/30 yag - 222 tl + kdv
    Yag Filtresi
    Hava Filtresi
    Polen Filtresi
    10lt Adblue katkisi - 36 tl+ kdv
    Iscilik 134 tl + kdv
    ile beraber toplam 530 tl(kdv dahil).

    Ankara Goral Umitkoy.

    3)...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • evet hocam benim bu donanımlar hakkında az biraz bilgim var sürüş destek sistemleri çok hoş, bi kere hız sınırlama ve hız sabitleyiciler var, belirli bir hızın üstüne çıkamıyor(siz sınırlarsanız) veya belirli bir hızda aracınızı sabitliyor ekonomik sürüş olabilir v.s nedenler, ayrıca önde ki aracı algılayabiliyor uyarıyor, şehir içinde kendisi frenliyordu sanırım öyle bi şey var, kör nokta sistemleri, sanırım bunlar allure pakette veya ek paket ben bilmiyorum, daha çok bekarlar için geçerli, benim sağ koltukta hanım var, o dediğim paketlerin hepsini kapsıyor; 1-)bey öndekine çok yaklaştın(şehir içi aktif uyarı sistemi), 2-)bey şehir içinde niye hızlı gidiyosun(hız limitleyici), 3-)benzin çok mu ucuz biraz yavaş kullansana(hız sabitleyici), 4-)arkandan geleni görüyosun dimi bey(kör nokta uyarı sistemi); gibi olağan haftada bikaç kez yaşadığım için ben active paket alarak işi kapattım :) park asistanım bile var , 5-) gel gel gel daha duvara değmediiiiiii beeeyyyyyyy :) , evliysen alma hocam gerek yok :)
    Cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Aracımın iç döşemesi Oxford siyah kumaş diye geçiyor.

    Aynı araçtan bir tane daha ellerinde olduğunu söyledi Ankara Göral'daki Koray Bey.

    Araçlar İzmit'ten geliyormuş 3-4 güne teslim ederiz dediler.

    Golf seçmememdeki en büyük neden DSG oldu Volkswagen yetkilisine açıkça sordum DSG ne olacak diye bana "Zaten arıza olursa değiştiriyoruz. İyi niyet garantisi var. Sadece işçilik ödersiniz" dedi. Bir başka plazadaki Volkswagen yetkilisi ise "Volkswagen hep en yeni teknolojileri kullandığı için sorunlar olabiliyor. Toyota hep 5-10 yıl geriden takip ettiğinden sorunsuz diye biliniyor" dedi. Özetle kendileri bile "DSG sorunsuz" diyemediler. Alıp 5 yıl problem yaşamayan da vardır illaki. Benim Vokswagen'den vazgeçmem kolay olmadı. Yerli yabancı forumlardan yüzlerce yazı okudum. "İyi niyet garantisi" almak için "İyi Müşteri" titrine sahip olmak gerekiyor. Bir de yoğun trafikte kullanmayın, bayırda kullanmayın, ısınınca soğumaya alın, el frenini çekmeden park modunda bırakmayın, bazen manuele alın, zorlamayın vs. vs. 1000 tane tavsiye var okurken yoruldum. 308'in vites kutusu ise kendini kanıtlamış ailecek görüştüğümüz servis görevlisi de sorun olmadığını söyledi. Yabancı forumlarda bile arızadan bahsedilmiyor.

    308 seçmemdeki en büyük neden ise aşağıda linkini verdiğim şu yazı oldu. Sonuçta cam tavan motor vites vs. ile 308 rakipsiz tek soru işareti uzun dönem dayanıklılığıydı.
    (308 Uzun Dönem Testi)

    +2 yıl fabrika garantisi uzatmanın fiyatı da gayet makul geldi (1150 tl sanırım tam hatırlamıyorum) Kasko da olunca 4 sene rahat binerim inş. Senede maks. 10 bin km yapıyorum (belki de daha az) ama dizellerin yüksek torkunu seviyorum. Benzinli araçlar TSI lar felan gidiyorlar ama gitmek içinde 4-5 bin devirde bağırıyorlar. 308 de güç her devirde ayağımın altında olacak. Hızlanması çok iyi.

    Ülkemizde dizel otomatik araçlar hızlı satılıyor satarken de rahat edeceğimi düşünüyorum. Tutulan bir renk diye tekno gri seçtim. Boya gerekirse de rengi kolay tuttururlar. (Gerçi sedefli beyaz için bile renk tutturmada hiç bir sıkıntı olmuyormuş.)

    Cam tavana bayıldım güvenlik açısından risklimidir bilmiyorum (Volvo kullanmazdı öyle olsa. Kemer takılıysa tavan sac ya da tamperli cam olmuş farketmez diye düşünüyorum sonuçta yükü sütunlar çekiyor) ama ben bayıldım. Test sürüşü yapacak arkadaşlar bir arkadaşlarıyla beraber gitsinler. Bir kez de arkadaşları test sürüşü yapsın. Hem onun da görüşünü alırlar hem de arkada oturup cam tavanın keyfini görürler. Eşim ve ben bu şekilde yaptık. Arka koltukta oturduğunda çok beğendi. Çocuklar da çok beğenecektir.

    Herşeyin ekranda olması sürekli ekrana baktıracağı için güvenlik riski yaratır mı diye düşündüm ama sanırım alışılır.

    Direksiyonun küçük olması sürüş alışkanlıklarına etki etmiyor. Test sürüşünde aklıma gelmedi bile.

    İçeri yapay motor sesi verme olayı ve 18 inç jant için artı 2500 ödemem gerekiyordu. Sesi bir süre sonra kullanmayacağım için istemedim. 18 jant olunca lastik maliyetimde artacağından onu da istemedim. Spor paketin başka bir artısı var mı bilmiyorum. Zaten vitesin yüksek devirli sürüşe izin veren gerçek bir S modu var.

    Beyaz döşeme çok güzel oluyor ama 2 küçük çocukla kullanmak kolay değil. illaki ayakla basıyorlar. Siyah döşeme olması araç (cam tavanlı oldugu için ışık alacağından) çok etkilemez diye düşündüm.

    Araçtaki 230 volt girişinin resmi aşağıdadır. Keşke olsaydı laptobu şarj ederdim yolda vs. Göral'daki görevliler bilmiyordu TR'ye gelen modellerde olmayabilir dediler. Bende baktım göremedim. Okuduğum bir inceleme de (308 Bluehdi Allure İncelemesi) benim modelde olduğu yazıyor. Test aracı tam bu modeldi ama onda da bakmayı ben unuttum.

    Dahili GPS ve Kamera güzel.

    Öndeki aracın hızına göre hız artırıp azaltarak takip etme özelliğini Benzer özelliğe sahip Mercedes'i olan bir arkadaşım test etti ve çok başarılı buldu. Kör nokta uyarı sistemi zaten bence baz donanımda bile olmalı.

    17 ve 18 inç jantlı modellerin 0-100 hızlanması 10.2 sn Son hız 190 km, 16 inç jantlı olunca 9,5 saniye ve son hız 196 km diye bir yorum okudum (verdiğim linkteki en alttaki yorumlardan) pek aklım yatmadı 16 ve 17 arasında bu kadar fark olmasına.
    (308 Bluehdi Allure İncelemesi)

    Etrafımda kim varsa "Oo pejoya o kadar para verilir mi golf alsaydın" diyor. Bunun 2 nedeni var. Birincisi Pejo'nun (Peugeot'u bakmadan yazamıyorum hala) eskiden gelen kötü imajı ve VW sahiplerinin araçlarına laf söyletmemeleri. Diğer neden ise kimsenin Araç fiyatlarının ne kadar arttığından haberleri olmaması. Öncelikle 308 in bu kadar dolu, donanımlı bir rakibi yok clio'arın bile fiyatları uçmuş. (Hayalimdeki araç olan 3.20d yi alacak imkanım olsa hiç bir araştırmaya girmezdim 5 sene felan forumlara veda ederdim.) İmkanlarımı çok zorlayarak aldığım için çok araştırma yaptım.

    Bence ne önemli şey severek alıp bindiğiniz aracın sahibi olmak. Golf sizi mutlu edecekse golf alın. Dacia ile mutluysanız Dacia alın. Benim aynı fiyata 3008 almam lazımdı mantık olarak büyük araca ihtiyacım var. Ama ben 308 istiyorum, çünkü beni 308 heyecanlandırdı. Sonuçta ömür geçiyor Mustafa Koç bile rahmetli oldu. Araba alınır satılır zarar edilir kar edilir. İlla en doğrusunu ben yaptım diye bir düşüncem yok. Belki 308 iyidir belki Golf iyidir. Belli bir yaştan sonra en değerli sermayenin zaman olduğunu anlıyor insan. İnşallah hepimiz araçlarimizla güzel anılar biriktiririz.
    kusura bakmayın ama bence siz arabadan zerrece anlamıyorsunuz. f1 araçları sürücüsüyle birlikte (hariç de olabilir tam hatırlamıyorum) 600 kg geliyor herkesten iyi viraj alıyor yine dünya ralli şampiyonasında yarışan araçlar1040-1200 kg aralığında. lotus exige yada ariel atom gibi araçlar düşük ağırlıkları sayesinde yüksek yol tutuşa sahipler. yoksa otomobilin ağır olması gereksiz hamallıktır.
    ARKADAŞLAR ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUNUZ...

    Konu başlığımıza olan ilginin sürekli azalması,katılımcı sayısının azalması ve paylaşım sayısının dikkat çekici bir şekilde dramatik olarak azalması(Dün 5 adet,bugün 5 adet) sebebini çok iyi biliyorum ama acaba yanılıyormuyum diye bugün hiç üşenmedim yaklaşık 3-4 saatimi harcıyarak bir çalışma yaptım ve çıkan sonuçlar kanıt ve rakamlarıyla beni doğruladı.İstatistik uzmanı değilim,Tıp mensubuyum ama zaten aşağıda yaptığım çalışmayı matematiği biraz kuvvetli olan orta 2 talebesi bile yapabilir.

    Önce lütfen aşağıda ki rakamları okuyunuz ve daha bir ay öncesine kadar başladığı günden beri bu forumda açılmış olan( şu an kaç tanesi aktif bilmiyorum) toplam 8.076.784(sekiz milyon yetmişaltı bin yediyüz seksendört) konu başlığı içinden en populer konu başlıkları sıralamasında her zaman ilk 3-5 içinde olan konu başlığımızın ne hallere düşürülüp yerlerde sürünecek hale getirildiğini görünüz.Az önce Popüler Konu Başlıklarına baktım ilk 75 sırada adımız bile yoktu sadece kardeş Peugeot 2008 yanılmıyorsam 60 larda bir yerlerdeydi.Bu çalışmayı 29 Mayıs günü saat 17:00 civarında yaptım ve kullandığım tüm rakamlar Forum ana sayfası en alt bölümdeki Ayrıntılı İstatistikler bölümünden alınmıştır.Her geçen saat bu rakamlar artmaktadır o nedenle şimdi okurken bakarsanız farklı sayılar görebilirsiniz.

    Forumumuzda ki bu çöküş 12 gün önce başladığı için 16.Mayıs öncesi 12 günlük ve 16.Mayıs sonrası 12 günlük paylaşım sayılarıyla ilgili bir karşılaştırma yaptım ve ortaya çok çarpıcı sayılar ve gerçekler çıktı.
    Sayım yaparken çok dikkatli ve özenli davrandım ama insanlık hali +1 -1 hata payı olabilir kontrol edebilirsiniz diye sayfa nolarını bile yazacağım:

    5 MAYIS SAYFA 65 PAYLAŞIM SAYISI 53
    6 MAYIS SY. 66 PAYLAŞIM 71
    7 MYS SY. 67 PYLŞM 68
    8 MYS SY. 68 PYLŞM 59
    9 MYS SY. 69 PYLŞM 40
    10 MYS SY. 69 PYLŞM 30
    11 MYS SY. 70 PYLŞM 32
    12 MYS SY. 71 PYLŞM 76
    13 MYS SY 72 PYLŞM 36
    14 MYS SY. 73 PYLŞM 94
    15 MYS SY 74-75-76 PYLŞM 109
    16 MYS SY. 76 PYLŞM 54


    5 MAYIS-16 MAYIS ARASI 12 GÜN SÜRESİNCE YAZILAN PAYLAŞIM TOPLAMI : 722 ADET

    GÜN BAŞINA DÜŞEN ORTALAMA PAYLAŞIM : 60,17 ADET


    ŞİMDİ 16 MAYIS SONRASI 12 GÜN İSTATİSTİKLERİNE BAKALIM:

    17 MAYIS SAYFA 77 PAYLAŞIM SAYISI 24
    18 MYS SYF. 77 PYLŞM 19
    19 MYS SYF 77 PYLŞM 23
    20 MYS SYF. 78 PYLŞM 11
    21 MYS SYF 78 PYLŞM 30
    22 MYS SYF 79 PYLŞM 26
    23 MYS SYF 79 PYLŞM 33
    24 MYS SYF 80 PYLŞM 15
    25 MYS SYF 80 PYLŞM 26
    26 MYS SYF 81 PYLŞM 5
    27 MYS SYF 81 PYLŞM 32
    28 MYS SYF 81 PYLŞM 5


    17 MAYIS-28 MAYIS ARASI 12 GÜN SÜRESİNCE YAZILAN PAYLAŞIM TOPLAMI :249

    GÜN BAŞINA DÜŞEN ORTALAMA PAYLAŞIM :20.75

    EVET Arkadaşlar yanlış okumadınız 16 Mayıs öncesi günlük ortalama 60 adet paylaşım,16 Mayıs sonrası günlük 20,75 paylaşım.Yani tam % 67 oranında yani 1/3 azalmış katılım ve ilgi.
    Bir not daha düşeyim Sayın almeida ile aramızda hiç gereği yokken geçen,benzinli mi dizel mi polemiği en az 30-40 paylaşıma mal oldu.Eğer onlarda olmasaydı herhalde son 12 gün paylaşım ortalaması 20 değil 14-15 olarak gerçekleşirdi.

    İlginç bir istatistik daha paylaşayım:Bu güne kadar açılan konu başlığı toplam 8.076.784
    Bu güne kadar gönderilen mesaj sayısı 105.899.910
    Yani 105.899.910 msj/ 8.076.784 başlık =13,21 mesaj olur.Bu şu anlama geliyor:Konu başlığımız bu güne kadar açılmış olan tüm konuların aldığı ortalama msj sayısının neredeyse 5 misli daha fazla ortalama mesaj alıyordu.Zaten sürekli ilk 2-3 bazen 5.sırada olmasının sebebi buydu oysa şimdi belki ilk 150 bile değilizdir.

    Ne yazık ki ben bu yazıyı yazarken 29 Mayıs tarihi de 30 mayıs oldu ve 29 Mayıs paylaşım adedi de sadece 5 !!!

    16 Mayıs öncesi ve sonrası bu uçurum neden birden ortaya çıktı:Çünkü hepinizin bileceği gibi adını anmıyacağım bir Ajan Provakatör ortaya çıkıp edepsizce ve agresif bir dille bu forumun bu günlere gelmesinde büyük katkıları olmuş ve benim gibi pasif okuyucuları yazılarıyla bir mıknatıs gibi buraya çekerek aktif katılımcı olmalarını sağlamış olan forumun önderliğini sırtlayan herkesin adını bildiği arkadaşlarımıza saldırmış ve onların da bu seviyesiz ve küstahça saldırıya karşı savunma amaçlı cevap vermeleri sonucu Admin tarafından süresiz uzaklaştırılmaları neticesinde 12 gün içinde geldiğimiz nokta burasıdır.Oysa Sayın Admin daha çabuk tepki verip bu Ajan Provakatörü ilk seviyesiz ve edepsiz paylaşımları anında banlasaydı arkadaşlarımızda cevap veremiyecekleri için şimdi aramızda olacaklardı.

    15 gün öncesine kadar resmen bağımlısı olduğum bu forumu şimdi ise umurumda bile olmıyacak bir hale getirenler BİR YERLERİNE KINA YAKSINLAR.ŞİMDİ BELKİ DE BİR KÖŞEDE BİZİM HALİMİZE BAKIP KIS KIS GÜLÜYORLARDIR.
    Bu yazdıklarımdan sonra belki beni de buradan şutlarlar ama inanın hiç umurumda değil zaten BU başlığın tadı tuzu kalmadı,işte belgeler ve istatistikler ortada,nerelerden gelip nerelere doğru gittiğini rakamlar söylüyor ben sadece size sunuyorum.Beni de atarlarsa bunca sene hiç ilgilenmeyip yüzüne bile bakmadığım FaceBook a üye olur orada ki 308 gurubuna katılırım.

    SABREDİP BU SON SATIRA KADAR OKUYAN TÜM FORUMDAŞLARA SELAM VE SEVGİLER...
    Aracımla 3000 km'yi geride bıraktım.

    1- Aracın dış dizaynını oldukça beğeniyorum, sınıfındaki araçlardan daha yakışıklı.
    2- Kullanımı çok rahat. Direksiyonun küçüklüğüne bakmayın, sürüşten sonra güzelmiş diyeceksiniz. Ele oturuşu, verdiği tepkiler oldukça iyi.
    3- Vites geçişleri oldukça iyi, şimdiye kadar kararsız kalmadı. Spor modda ve manuel modda güzel işler çıkarıyor.
    4- Hızlanma konusunda nazlı davranmıyor. Motor oldukça canlı, torkuda yüksek ve düşük devirde vermesi de motoru oldukça canlı yapıyor. Sürekli güç üreten bir motor. :)
    5- Motor sesini duymanız için 3500 deviri geçmeniz gerekiyor. Oldukça sessiz. Rüzgar sesini 130'dan sonra alıyor. Ama rahatsız etmedi.
    6- Hafta sonları Ankara-İzmir yaptım. Araç oldukça konforlu. Yol sesini 18 jantlara rağmen iyi izole ediyor.
    7- Yol tutuşa değineyim; çoğu test yapanlar aracın virajlarda esnediğinden bahsetmiş, açıkçası ben limitlerde hatta limitleri zorladığımda aracın çizgisinden sapmadığını gözledim, yoldan çıkacak hissi de bugüne kadar vermedi de. Geçen hafta İzmir'e giderken 160km/h üstünde viraja girdim, önden kayma oldu ama esp hemen müdahale edip çizgisine soktu.
    8- Direksiyon yüksek hızlarda sertleşiyor. Tepkileri de iyi.
    9- En son 211 km/h'ı gördüm. Son hızı bu.
    10- Smeg ekranı kullanımı oldukça basit ancak halen çözemediğim yerler var. Oldukça kapsamlı.
    11- Daha önceki araçlarım da bi-xenon far vardı. Şimdi ful-led var, daha canlı aydınlattığını fark ettim.
    12- S&S oldukça sarsıntısız çalışıyor.
    13- Trim sesi gelmiyor.
    14- Bagaj konusunda sıkıntı yaşamadım. Arka kısımda arkamda oturanlar için sıkıntı ama ön yolcunun arkasında oturanlar keyifli seyir edebiliyor.
    15- Yakıt tüketimi istediğiniz zaman ekonomi yapabileceğiniz araç. Kullanımım agresif, şehir içi trafikte 7,5 litre. Ama kibar kullanırsanız 6,5-6 litreleri görebilirsiniz.
    16- Vites bölümünde kullanılan malzeme sınıfının en iyisi. Ben oldukça beğeniyorum.
    17-Akşamları Geri görüş kamerasında aydınlatma problemi var.

    Araç verilen her kuruşu hak ediyor. Ben çok memnunum.
    Merhaba hocam. Emin olun yalnız değilsiniz.

    Ben de Golf 7 kullanıcısıyım. Malum bizim konu VW ve anti-VW trollerinin savaş alanıdır. Oradan zevk alamayınca, düzenli olarak Astra-K forumunu okumaya başladım. Baktım oranın da tadı kaçıyor. İnsanlar arabasını güzel yönleri ile seveceğine, torpido ışığı, arka kol dayama, depo dalgakıranı gibi gereksiz mevzular ile uğraşıyor. Ben de en son olarak 308 forumunu okumaya başladım. Baktım buradaki kullanıcılar gayet ılımlı ve düzgün insanlar. Kullanıcısı olmamama rağmen zevkle okuyorum yazılanları :) Golf almadan önce 1,2 EAT6 Allure almaya niyetli olduğum için gerekli araştırmasını da hep bu konudan yapmıştım. Tüm 308 kullanıcıları hepinze Antalya'dan selamlar. Kazasız belasız sürüşler dilerim
    Hem 308 hem Golf 7 sahibi olarak 308 in yol tutuşunun kesinlikle Golf ten daha iyi olduğunu açık ara söyleyebilirim.
    Öyleki body roll ve direksiyona verdiği tepkiler konusunda fark çok fazla. Golf arkadan kayarken genelde 308 çok zorlandığında önce önden sonra arkadan geliyor.
    Ancak Golf bir anda bırakırken 308 hep daha dengeli ve kontrol edilebilir bırakıyor.
    konu başlığından da anlaşılacağı üzere "Yeni Peugeot 308 (Ana Konu)"
    konu bu yok golf yok qq yok bilmem ne yok galerici bana aldırmam sana dedi
    arkadaslar aracı aldık kullanıyoruz
    burada da aracla ilgili paylaşımlarda bulunuyoruz (+ - )
    aracı almak isteyen arkadaslar da bu konuyu okuyup kafalarında değerlendirme yapıyorlar
    demek istediğim bu sayfa kıyaslama sayfası değil !!!
    isteyen alır istemeyen almaz
    kimsenin lafına da bakmam kardeşim ben alcam ben kullancam benim zevkim bana ne ahmet ne demiş mehmet ne demiş bu ahmet mehmetler çok mu kullanmış pug

    teşk.
    Güzel buluşmaydı ama sayımız azdı. Umarım birdahaki sefere daha çok üyemiz katılır. Merak etmeyin sizleri yemiyoruz yahu kokoreçleri gömüyoruz. Gelin çay içelim sohbet edelim.

    Katılan @kocaballi , @JusT_Smile ve @insaatmüh.86 ne ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

    Neyse bir daha ki sefere umarım.

    Günün fotoğrafıda gelsin o halde



    Bir sonraki buluşmada görüşmek üzere
    Yapay Zekanın Yanıtı

    2014 Sonrası Peugeot 308: Kapsamlı Bir Bakış

    2014'ten sonra piyasaya sürülen Peugeot 308, Fransız otomobil üreticisinin kompakt hatchback serisinin en yeni üyesidir. 1.2 PureTech ve 1.6 BlueHDi motor seçenekleriyle gelen 308, etkileyici performans ve yakıt verimliliği sunar. İşte 308 hakkında bilmen gerekenler:

    Kronik Sorunlar:

    Tüm araçlar gibi, 308 de bazı kronik sorunlara sahiptir. Bilinen sorunlar arasında şunlar yer alır:

    • 1.6 BlueHDi Motor: Enjektör ve EGR valfi sorunları
    • 1.2 PureTech Motor: Triger seti arızaları (130.000 km'den sonra)
    • Otomatik Şanzıman: Yavaş vites değiştirme ve çekiş kaybı

    Motor Bakımı:

    1.2 PureTech motorun triger setinin her 130.000 km'de bir değiştirilmesi önerilir. Bu bakımın aksatılması ciddi motor hasarlarına yol açabilir.

    Active Style Farkı:

    308 serisinde sunulan Active Style donanım paketi, standart modelden aşağıdaki ek özelliklerle ayrılır:

    • 16 inç alaşım jantlar
    • Sis farları
    • Tavan rayları
    • Şerit takip uyarı sistemi

    Gizli Özellikler:

    308, gizli özelliklerle donatılmıştır. Bunlar arasında şunlar yer alır:

    • Gizli Menü: Aracın çeşitli ayarlarına erişim sağlayan bir gizli menü vardır.
    • Ayna Katlama: Sürücü aynalarını el ile kapatmak yerine, uzaktan kumandadan otomatik olarak katlayabilirsiniz.

    Sonuç:

    Peugeot 308, etkileyici performansı, yakıt verimliliği ve çok yönlülüğü ile kompakt hatchback pazarında güçlü bir rakiptir. Kronik sorunların bilincinde olmak ve önerilen bakım programını takip ederek aracınızdan en iyi şekilde yararlanabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • artık değişikliğin zamanı gelmişti yazıcaktım ki 208'den bozma iç mekanı gördüm yorumumu değişse ne olur değişmese ne olur olarak güncelliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    artık değişikliğin zamanı gelmişti yazıcaktım ki 208'den bozma iç mekanı gördüm yorumumu değişse ne olur değişmese ne olur olarak güncelliyorum.
    .
    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    artık değişikliğin zamanı gelmişti yazıcaktım ki 208'den bozma iç mekanı gördüm yorumumu değişse ne olur değişmese ne olur olarak güncelliyorum.
    Golf+astra=308 olmuş
  • Bence çok güzel olmuş.Önceki modele göre oturaklı görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf

    Alıntıları Göster
    Bence gayet hoş olmuş, uygun fiyatla çıkarsa iş yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf

    Alıntıları Göster
    artık zamanı gelmiş hatta geçmişti..
    benim bu yeni görüntüsü hoşuma gitti. gelsin bir de gözümüzle görelim, düzgün fiyatta girerse bence iş yapar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf

    Alıntıları Göster
    Bu araç yeni kasa sanırım pek makyaja benzemiyor eğer öyle ise sessiz sedasız çıkmış golf 7 deki yaygara yok ! Pug kasa değişikliği olduğu zaman modelin adı değişiyor bunda aynı kalmış (309 filan olması lazımdı).Aracın tasarımı oldukça güzel olmuş.Arka çaprazdan çekilmiş fotoğrafta crossover gibi durmuş bu çok hoş durmuyor şahsi fikrim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: we.[AGRA]

    Bence gayet hoş olmuş, uygun fiyatla çıkarsa iş yapar.

    Alıntıları Göster
    o kadran paneli nedir öyle

    ayrıca tamamen yenilenmis bence de 309 diye çıkmalıydı...herhalde bu sınıfta hızlı gitti peugeot , 208,308,508 diye sabitleyip segmentleri sonra koordineli devam edecek yoluna



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tacox -- 13 Mayıs 2013; 10:43:39 >




  • Bende Mercedes A serisine ne kadar da çok benzettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Bende Mercedes A serisine ne kadar da çok benzettim.
    Volkswagen arabada iki makyaj yapıyor yeni Golf diyor, Peugeot arabayı komple değiştirmiş 309 dememiş hayret :S Ayrıca C4'le aynı iskeleti paylaşıyorsun tamam da bu kadar benzemeyin artık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu araç yeni kasa sanırım pek makyaja benzemiyor eğer öyle ise sessiz sedasız çıkmış golf 7 deki yaygara yok ! Pug kasa değişikliği olduğu zaman modelin adı değişiyor bunda aynı kalmış (309 filan olması lazımdı).Aracın tasarımı oldukça güzel olmuş.Arka çaprazdan çekilmiş fotoğrafta crossover gibi durmuş bu çok hoş durmuyor şahsi fikrim.

    Peugeot eski nesil 309 konusunda çok çekimserdi. Tabi benim yaşım yeterli değil bilenler belki bilir; 309 modeli Peugeot için biraz kötü hatıralara sahipmiş. Sevilmiyormuş yani o otomobil, bu nedenle çok öncelerinde bir yazı da okumuştum; yeni kasanin ya 301 ya da 308 olarak devam edeceği yazıyordu. Peugeot 301 yeni B sınıfı sedan kasasında kullandığı için 308 olarak devam etti.

    Araç kesinlikle yeni nesil çizgilerini taşıyor yani Peugeot farklı bir şey yaratacağım diye uğraşmamış, iyi de yapmış çünkü Peugeot'un yeni nesil tasarım anlayışının eskilere nazaran daha inovasyon koktuğunu düşünüyorum. Araç dış tasarım olarak 2008'in küçüğü gibi geldi, gayet ideal ne çok iddialı ne de düz kalıp bir tasarımı var. Yalnız iç tasarım o navigasyon ekranının da yardımıyla kesinlikle premium gözüküyor. Gerçeğini görünce de böyle düşünecek miyiz bilmiyorum ama ben ilk gördüğümde çok beğendim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Bende Mercedes A serisine ne kadar da çok benzettim.
    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    C4 zaten güncel 308'den benzer donanımlarda 4-5 bin lira yukarıda satılıyor,dediğiniz fiyatlara olması Pug için intihar olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    C4 zaten güncel 308'den benzer donanımlarda 4-5 bin lira yukarıda satılıyor,dediğiniz fiyatlara olması Pug için intihar olur.

    54.400 Active 308 e-HDI Auto6R
    55.450 Confort C4 e-HDI MCP

    1.000 TL fiyat farkı var ve 308, 5 senedir piyasada. O kadar olsun bence.Yeni kasa 308 gelince mutlaka C4' den pahalı olacaktır. Hem yeni kasa, hem marka imajı hemde sunacağı yenilikçi teknolojilerle arada en azından 3.000 TL fiyat farkı olacaktır bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu araç yeni kasa sanırım pek makyaja benzemiyor eğer öyle ise sessiz sedasız çıkmış golf 7 deki yaygara yok ! Pug kasa değişikliği olduğu zaman modelin adı değişiyor bunda aynı kalmış (309 filan olması lazımdı).Aracın tasarımı oldukça güzel olmuş.Arka çaprazdan çekilmiş fotoğrafta crossover gibi durmuş bu çok hoş durmuyor şahsi fikrim.

    Alıntıları Göster
    Güzel, sade ve oturaklı bir araç görüntüsü veriyor. Biçim olarak değil ama tarz olarak golfü andırıyor. Yalnız göstergelerin yukarıda tasarlanması 308'e pek gitmemiş.
    Pug, en çok satan 2. modelini bu kadar sessiz sedasız tanıtmamalıydı. Markanın modelini ne kadar önemsediğini göstermesi açısından iyi bir izlenim bırakmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    C4 zaten güncel 308'den benzer donanımlarda 4-5 bin lira yukarıda satılıyor,dediğiniz fiyatlara olması Pug için intihar olur.

    54.400 Active 308 e-HDI Auto6R
    55.450 Confort C4 e-HDI MCP

    1.000 TL fiyat farkı var ve 308, 5 senedir piyasada. O kadar olsun bence.Yeni kasa 308 gelince mutlaka C4' den pahalı olacaktır. Hem yeni kasa, hem marka imajı hemde sunacağı yenilikçi teknolojilerle arada en azından 3.000 TL fiyat farkı olacaktır bence.

    207 m , c4 ün active donanım seviyesine gelmesı için 3000 tl plus paketi ekletmen gerekıyor

    yani arada ki fark 4000 tl dir .

    şuan active 308 51 bin tl ye alınıyor bunu da eklıyım .

    yeni 308 c4 ile aynı fiyatlara satılacaktır en fazla 1000 tl fark olur (eşit donanım seviyelerin de ) .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    C4 zaten güncel 308'den benzer donanımlarda 4-5 bin lira yukarıda satılıyor,dediğiniz fiyatlara olması Pug için intihar olur.

    54.400 Active 308 e-HDI Auto6R
    55.450 Confort C4 e-HDI MCP

    1.000 TL fiyat farkı var ve 308, 5 senedir piyasada. O kadar olsun bence.Yeni kasa 308 gelince mutlaka C4' den pahalı olacaktır. Hem yeni kasa, hem marka imajı hemde sunacağı yenilikçi teknolojilerle arada en azından 3.000 TL fiyat farkı olacaktır bence.

    207 m , c4 ün active donanım seviyesine gelmesı için 3000 tl plus paketi ekletmen gerekıyor

    yani arada ki fark 4000 tl dir .

    şuan active 308 51 bin tl ye alınıyor bunu da eklıyım .

    yeni 308 c4 ile aynı fiyatlara satılacaktır en fazla 1000 tl fark olur (eşit donanım seviyelerin de ) .

    Alıntıları Göster
    bence tasarımı çok oturaklı mevcut 308 den daha iyi yol tutarsa harika olur .
    1.6 e-hdi 115 hp yeterlı performans ve yakıt tüketimini sunuyor
    140 kg hafifleme süper umarım dizel motorda da olmustur 50 kg civarı
    koyu renk iç kabini oldum olası sevmedim açık renk çok daha şık gösterecektir.
    mevcur 308 in plastık kalitesi ilk çıktıgın da sınıf lideriydi ama tasarımdan kaybediyordu bu sefer tasarımı da iyi kalıtede de düşüş yoksa ekmeğini yer bu yatırımın .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: E-HDI

    bence tasarımı çok oturaklı mevcut 308 den daha iyi yol tutarsa harika olur .
    1.6 e-hdi 115 hp yeterlı performans ve yakıt tüketimini sunuyor
    140 kg hafifleme süper umarım dizel motorda da olmustur 50 kg civarı
    koyu renk iç kabini oldum olası sevmedim açık renk çok daha şık gösterecektir.
    mevcur 308 in plastık kalitesi ilk çıktıgın da sınıf lideriydi ama tasarımdan kaybediyordu bu sefer tasarımı da iyi kalıtede de düşüş yoksa ekmeğini yer bu yatırımın .

    Alıntıları Göster
    içini çok beğendim, ön güğüs mercedes'in modeleleriini andırıyor , ayrıca vites kolunun çevresi de iyi . LED farlar nokta yerine şerit gibi olsa daha iyi olurmuş.,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 13 Mayıs 2013; 11:25:52 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
 
instagram takipçi satın al cami halısı akorculuk | Akor; Tab; Egzersiz smm panel
instagram takipçi satın al Hosting Pubg Mobile uc satın al instagram takipçi satın al
takipçi satın al hosting SMM Panel
Bu sayfanın mobil sürümü / mini sürümü

Version: 1.2.3141

Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.