Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: cinquanta , cinquanta
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 11 Misafir - 12 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.581
Cevap
293
Favori
1.579.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    Alıntıları Göster
    Pejo artık isim-numaratör değişikliğine gitmeyecek ki bence doğru olanı yaptı.

    Aracı ise çok beğenmedim maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Pejo artık isim-numaratör değişikliğine gitmeyecek ki bence doğru olanı yaptı.

    Aracı ise çok beğenmedim maalesef.


    Alıntıları Göster
    Ben çok beğendim eskisi de güzeldi ancak yüzü eskimişti , mantıklı fiyatlarla gelirse gayet iyi satışlar elde eder diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    hocam 208 in iç mekan kalitesi şuan sınıfının en iyilerinden biri diyebilirim.neye göre berbat diyorsunuz anlamadım.fiesta polo corsa ve clio4 ten çok daha kaliteli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    hocam 208 in iç mekan kalitesi şuan sınıfının en iyilerinden biri diyebilirim.neye göre berbat diyorsunuz anlamadım.fiesta polo corsa ve clio4 ten çok daha kaliteli

    Alıntıları Göster
    Arka tasarımda MercedesBenz A serisi esintisi mi var ben mi yanlış görüyorum!!!

    Birde insan yolamı bakacak yoksa o göstergelere mi Peugeot'nun bu yeni konsol anlayışı BERBAT!!!!Saçmalıyorlar artık ön konsolda!!!

    Edit:ekleme

    Edit:3.5 yil sonra gelen ekleme bu araç hakkinda ki fikirlerim tamamen degismis durumda peugeot kesinlikle ön yargili olmayin arkadaslar ,arac sinifinda en iyi dizel otomatik arac...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 2 Eylül 2016; 14:52:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    hocam 208 in iç mekan kalitesi şuan sınıfının en iyilerinden biri diyebilirim.neye göre berbat diyorsunuz anlamadım.fiesta polo corsa ve clio4 ten çok daha kaliteli

    Alıntıları Göster
    Dizaynı, direksiyon hariç çok beğendim ama fiyat politikası 208 ile aynı olursa başarısız olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Fotolardan 208' in kabinide çok güzel duruyordu ama kalitesi maalesef berbat. 308' de durum aynı olmaz inşallah ( bence olmayacaktır ). Fiyat konusunda C4 + 3.000 TL olur kanaatindeyim.

    hocam 208 in iç mekan kalitesi şuan sınıfının en iyilerinden biri diyebilirim.neye göre berbat diyorsunuz anlamadım.fiesta polo corsa ve clio4 ten çok daha kaliteli

    Alıntıları Göster
    araç çok güzel.inşallah 208 deki yaptıkları hatayı bu araçtada yapmazlar.ön konsol ve direksiyon yapısını çok beğendim.bu yapıyı beğenmeyenlere bir test sürüşü öneririm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: n_mert

    Dizaynı, direksiyon hariç çok beğendim ama fiyat politikası 208 ile aynı olursa başarısız olacağını düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Mantıklı fiyat yapsalar bari yoksa istediği kadar güzel olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu araç yeni kasa sanırım pek makyaja benzemiyor eğer öyle ise sessiz sedasız çıkmış golf 7 deki yaygara yok ! Pug kasa değişikliği olduğu zaman modelin adı değişiyor bunda aynı kalmış (309 filan olması lazımdı).Aracın tasarımı oldukça güzel olmuş.Arka çaprazdan çekilmiş fotoğrafta crossover gibi durmuş bu çok hoş durmuyor şahsi fikrim.

    model tanımlarını 8 de sabitledi

    artık 508 208 308 gibi devam edecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu araç yeni kasa sanırım pek makyaja benzemiyor eğer öyle ise sessiz sedasız çıkmış golf 7 deki yaygara yok ! Pug kasa değişikliği olduğu zaman modelin adı değişiyor bunda aynı kalmış (309 filan olması lazımdı).Aracın tasarımı oldukça güzel olmuş.Arka çaprazdan çekilmiş fotoğrafta crossover gibi durmuş bu çok hoş durmuyor şahsi fikrim.

    model tanımlarını 8 de sabitledi

    artık 508 208 308 gibi devam edecek

    Alıntıları Göster
    308 olmadı o gösterge tarz olsun diye mahvetmişsiniz kokpiti
    ayrıca model sabitlemesi yerinde olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    308 olmadı o gösterge tarz olsun diye mahvetmişsiniz kokpiti
    ayrıca model sabitlemesi yerinde olmuş

    Alıntıları Göster
    İlk bakışta oldukça şık ve zarif görünüyor, hafifletilen karoser + revize edilmiş/yeni motorlarla zirveyi zorlayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    İlk bakışta oldukça şık ve zarif görünüyor, hafifletilen karoser + revize edilmiş/yeni motorlarla zirveyi zorlayabilir.

    Alıntıları Göster
    Benzetmeci team was here.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Benzetmeci team was here.

    Alıntıları Göster
    Devir saati de tersten yükseliyor; şaşı bak şaşır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Devir saati de tersten yükseliyor; şaşı bak şaşır

    Alıntıları Göster
    şöyle bir iç mekan tasarlasa pug; millet ölüp, biterdi halbuki boşuna kasmış adamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 13 Mayıs 2013; 13:38:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    İlk bakışta oldukça şık ve zarif görünüyor, hafifletilen karoser + revize edilmiş/yeni motorlarla zirveyi zorlayabilir.

    Alıntıları Göster
    bence aracın dış tasarımı çok güzel olmuş vw gibi arka koltukta oturanları düşünmüş pejo arka koltuk cam ı ferah geniş ve büyük kullanışlı c stünuna doğru yükselmiyor buda bir gelişme aslında vw golf e karakter olarak benziyor bence bu araç bu dış tasarımla gelirse eğer focus , auris , astra , c 4 , bravo satış rakamlarını etkiler büyük ölçüde iç tasarım konusuna gelirsek şuanki iç tasarıma ek olarak navigasyon ünitesi koysa oda yeterli olur iç tasarım olarak birde iç ışıklandırmayı değiştirse artık birde pejo acayip derecede saçma sapan donanım karmaşası yaratıyo kafanızı tamamen karıştırıyo donanımda bunada bir çözüm bulması gerekir pejo 308 ilk çıktığında hiç kimse yeni hb araç çıkarmamıştı çokda güzel satış yapıyordu pejo teknik olarak yani motor aksamında teknik donanımlarda sorun çok çıkaran bir marka bu imajı silmesi gerekiyor 2013 yılında artık sorun yaşanmaması lazım çünki 206 gibi bir fenomenin doğuşunu başaran firma bugün en 4x4 lük hb aracı yapması gerekli

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extreme_oki -- 13 Mayıs 2013; 14:20:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Gerçekten benimde ilk gördüğümde o aklıma geldi.
    Fakat dış tasarımın bir albenisi var.
  • Çok hoş bi araç ama bendeki bu marka on yargısı Fransız araç aldirmiyor
  • Çok beğendim de bu pejolar resimde taş gibi gerçekte kağıt gibi inşallah bu öyle olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL


    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf

    önce ceed sandım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: OuL


    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Golf+astra=308 olmuş

    Ceed+golf

    önce ceed sandım

    Alıntıları Göster
    klima ayarlarıda touch üzerinde standart bu şekilde gelmesi imkansız bu ful versiyonu bunun birde düğmeli resimleri çıkar yakında teyp li falan bu şekilde sade ve sadece gibi olmuş iç tasarımı

    Peugeot'un sevilen modeli 308'in yeni yüzü ve detayları bugün basına servis edildi. Fransa’da Sochaux Fabrikası’nda üretilecek Yeni Peugeot 308, 10 Eylül 2013 tarihinde Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerinde tanıtılacak ve Avrupa’da 2013 sonbaharından itibaren satışa sunulacak.

    Peugeot tasarımcıları ve mühendisleri, yalın, özgün tasarımlı, cüretkâr ve modern bir hatchback tasarladılar.

    Yeni modüler platform EMP2 sayesinde, Yeni Peugeot 308’in boyutları daha kompakt hale geldi ve ağırlığı azaltıldı (-140 kg). Sürüş keyfi çok yüksek ve CO2 emisyonları sınıfında referans olacak düzeyde. (85 g/km’nin altında CO2 salımına sahip bir versiyonu bulunuyor.)

    Yalın iç mekân ve yenilikçi kokpit tasarımı (Peugeot i-cockpit) ile yepyeni bir sürüş keyfi vaat ediyor.

    Son derece iddialı bir şartnamenin ürünü olarak hayata geçirilen yüksek kalite düzeyi, otomobili en iyiler arasında konumlandırmayı amaçlıyor ve Peugeot’nun ürün gamında yükseliş stratejisini somutlaştırıyor.
    Hatchback temeli

    Yeni Peugeot 308, kompakt boyutları (uzunluk : 4,25 m ve yükseklik : 1,46 m), geniş oturma alanı ve özellikle geniş bagajı ile C segmentinin vazgeçilmez özelliklerini fazlasıyla sunuyor.
    Fakat, yeni müşteriler fethetmek için bunun da ötesine geçiyor, aynı zamanda güçlü ve farklı bir alternatif oluşturuyor.

    Yalın ve özgün tasarım

    « Yeni Peugeot 308, sağlamlık ve kaliteyi ön plana çıkaran yalın ve teknolojik bir dış tasarıma sahip».
    Gilles Vidal, Peugeot Tasarım Direktörü.

    Kompakt tasarımı, dengeli boyutları, mekanik parçalarının yanında azaltılan gövde ağırlığı sayesinde, yeni Peugeot 308, gücünden emin olan bir atlet gibi özgün ve dinamik bir duruş sergiliyor. Karakteri her ayrıntıya verilen özen ve kalitede kendini gösteriyor.

    Yeni Peugeot 308’in ön bölümünü güçlendiren LED gündüz farlarının yanında. bir mücevher gibi karakteristik ve ince işlenmiş Full LED farlar, otomobile aslansı ve teknolojik bir bakış kazandırıyor. Üst donanım paketlerinde standart olarak sunulan bu farlar bu segmentte dünyada bir ilk oluşturuyor.
    Arka bölümde, otomobilin teknolojik ve dinamik imajını güçlendiren LED’li farların bumerang şeklindeki çizimi ile Peugeot’nun aslan pençelerini görüyoruz. Yeni Peugeot 308, bünyesinde Peugeot’nun tüm DNA’sını taşıyor.

    Yalın ve teknolojik bir iç mekân

    « Araca bindiğinizde, hatchback dünyasında tamamen yeni, yoğun, yenilikçi ve heyecan veren bir kokpit ve yalın tasarımlı bir iç mekân ile tanışacaksınız. Peugeot i-cockpit »
    Vincent Devos, Ürün Şefi.

    Peugeot i-cockpit yeni tür bir sürüş deneyimi sunuyor. Her şey duyumsal ve sezgisel bir sürüş keyfi yaşamanız için tasarlandı: Yoğun ve dinamik bir sürüş hissi için küçük direksiyon simidi, gözlerinizi yoldan ayırmadan bilgileri okumanız için göz hizasında göstergeler, dikkat çekici orta konsol ve 9,7” büyük dokunmatik ekran.

    Dokunmatik ekran çok sayıda kumandayı basit bir ergonomi ile üzerinde topluyor. Böylece tasarımcılar sadece birkaç düğme ile çok sade bir gösterge paneli yaratabildiler. Sade tasarım ile ileri teknolojiyi bir araya getiren bu yeni yaklaşım, üst düzey bir HiFi aygıtı gibi işlenmiş ses kontrol butonunda kendini gösteriyor.

    Dinamizm ve CO2 emisyonlarının azaltılmasını sağlayan verimlilik
    « Uzun yolda, yeni modüler platform EMP2 sürüş keyfini daha da artırıyor. Büyük hafifleme sağlayan bu platform Yeni Peugeot 308’in dinamizm ve kullanışlılığına katkıda bulunuyor. » Laurent Declerck, Yeni Peugeot 308 Proje Direktörü.

    Yeni Peugeot 308’in küçük direksiyon simidi ile artırılan sürüş keyfi, Peugeot’nun yürüyen aksam konusundaki bilgi birikimine ve yeni EMP2 platformunun üstün niteliklerine dayanıyor. 116 adet tescilli patent ile ileri teknolojili ürünü olan bu platform otomobilin üst düzey dinamik niteliklerine katkıda bulunuyor. Aynı zamanda sayısız sürüş yardım sistemleri ve otomobilin ağırlığının önemli ölçüde azaltılması sayesinde (önceki kuşağa kıyasla -140 kg) güvenlik ve konfor artışı da sağlıyor. Aracın hafiflemesi bütün organların ideal şekilde boyutlandırılmasına ve diğer avantajların yanı sıra CO2 emisyonlarının önemli ölçüde azaltılmasına olanak veriyor. Böylece yeni Peugeot 308, 85 g/km CO2‘nun altında salım değeri olan bir versiyonuyla emisyon alanında da yeni referanslar oluşturacak.

    İddialı kalite olgusu

    Yeni Peugeot 308, Peugeot’nun birkaç yıldan beri başlattığı ürün gamında yükseliş stratejisinin ete kemiğe bürünmüş halidir. En üst düzey kalite gerekliliği bu yeni modelin şartnamesinin temel taşını oluşturdu. Bu hedef projenin başından itibaren tasarımcıları ve mühendisleri yönlendiren temel kriter oldu.
    Otomobilin dışındaki ve içindeki her parça çok özel bir şıklık ve özenle tasarlandı.

    Örneğin gösterge paneli, kaliteli saat imalatçılığına gönderme yapıyor ve çizimi, teknoloji ile dinamizmi yansıtıyor. Asil ve prestijli malzeme seçimi ya da yarı mat krom veya cilalı siyah dekorları da bu kalite algısına katkıda bulunuyor.

    Fransa’da üretilecek

    Yeni Peugeot 308 Fransa’da Sochaux Fabrikası’nda üretilecek. Fransa’daki Trémery ve Douvrin Fabrikaları da motor-şanzıman gruplarının tamamını temin edecekler.

    Yeni Peugeot 308, 10 Eylül 2013 tarihinde Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerinde tanıtılacak ve Avrupa’da 2013 sonbaharından itibaren satışa sunulacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extreme_oki -- 14 Mayıs 2013; 5:22:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    klima ayarlarıda touch üzerinde standart bu şekilde gelmesi imkansız bu ful versiyonu bunun birde düğmeli resimleri çıkar yakında teyp li falan bu şekilde sade ve sadece gibi olmuş iç tasarımı

    Peugeot'un sevilen modeli 308'in yeni yüzü ve detayları bugün basına servis edildi. Fransa’da Sochaux Fabrikası’nda üretilecek Yeni Peugeot 308, 10 Eylül 2013 tarihinde Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerinde tanıtılacak ve Avrupa’da 2013 sonbaharından itibaren satışa sunulacak.

    Peugeot tasarımcıları ve mühendisleri, yalın, özgün tasarımlı, cüretkâr ve modern bir hatchback tasarladılar.

    Yeni modüler platform EMP2 sayesinde, Yeni Peugeot 308’in boyutları daha kompakt hale geldi ve ağırlığı azaltıldı (-140 kg). Sürüş keyfi çok yüksek ve CO2 emisyonları sınıfında referans olacak düzeyde. (85 g/km’nin altında CO2 salımına sahip bir versiyonu bulunuyor.)

    Yalın iç mekân ve yenilikçi kokpit tasarımı (Peugeot i-cockpit) ile yepyeni bir sürüş keyfi vaat ediyor.

    Son derece iddialı bir şartnamenin ürünü olarak hayata geçirilen yüksek kalite düzeyi, otomobili en iyiler arasında konumlandırmayı amaçlıyor ve Peugeot’nun ürün gamında yükseliş stratejisini somutlaştırıyor.
    Hatchback temeli

    Yeni Peugeot 308, kompakt boyutları (uzunluk : 4,25 m ve yükseklik : 1,46 m), geniş oturma alanı ve özellikle geniş bagajı ile C segmentinin vazgeçilmez özelliklerini fazlasıyla sunuyor.
    Fakat, yeni müşteriler fethetmek için bunun da ötesine geçiyor, aynı zamanda güçlü ve farklı bir alternatif oluşturuyor.

    Yalın ve özgün tasarım

    « Yeni Peugeot 308, sağlamlık ve kaliteyi ön plana çıkaran yalın ve teknolojik bir dış tasarıma sahip».
    Gilles Vidal, Peugeot Tasarım Direktörü.

    Kompakt tasarımı, dengeli boyutları, mekanik parçalarının yanında azaltılan gövde ağırlığı sayesinde, yeni Peugeot 308, gücünden emin olan bir atlet gibi özgün ve dinamik bir duruş sergiliyor. Karakteri her ayrıntıya verilen özen ve kalitede kendini gösteriyor.

    Yeni Peugeot 308’in ön bölümünü güçlendiren LED gündüz farlarının yanında. bir mücevher gibi karakteristik ve ince işlenmiş Full LED farlar, otomobile aslansı ve teknolojik bir bakış kazandırıyor. Üst donanım paketlerinde standart olarak sunulan bu farlar bu segmentte dünyada bir ilk oluşturuyor.
    Arka bölümde, otomobilin teknolojik ve dinamik imajını güçlendiren LED’li farların bumerang şeklindeki çizimi ile Peugeot’nun aslan pençelerini görüyoruz. Yeni Peugeot 308, bünyesinde Peugeot’nun tüm DNA’sını taşıyor.

    Yalın ve teknolojik bir iç mekân

    « Araca bindiğinizde, hatchback dünyasında tamamen yeni, yoğun, yenilikçi ve heyecan veren bir kokpit ve yalın tasarımlı bir iç mekân ile tanışacaksınız. Peugeot i-cockpit »
    Vincent Devos, Ürün Şefi.

    Peugeot i-cockpit yeni tür bir sürüş deneyimi sunuyor. Her şey duyumsal ve sezgisel bir sürüş keyfi yaşamanız için tasarlandı: Yoğun ve dinamik bir sürüş hissi için küçük direksiyon simidi, gözlerinizi yoldan ayırmadan bilgileri okumanız için göz hizasında göstergeler, dikkat çekici orta konsol ve 9,7” büyük dokunmatik ekran.

    Dokunmatik ekran çok sayıda kumandayı basit bir ergonomi ile üzerinde topluyor. Böylece tasarımcılar sadece birkaç düğme ile çok sade bir gösterge paneli yaratabildiler. Sade tasarım ile ileri teknolojiyi bir araya getiren bu yeni yaklaşım, üst düzey bir HiFi aygıtı gibi işlenmiş ses kontrol butonunda kendini gösteriyor.

    Dinamizm ve CO2 emisyonlarının azaltılmasını sağlayan verimlilik
    « Uzun yolda, yeni modüler platform EMP2 sürüş keyfini daha da artırıyor. Büyük hafifleme sağlayan bu platform Yeni Peugeot 308’in dinamizm ve kullanışlılığına katkıda bulunuyor. » Laurent Declerck, Yeni Peugeot 308 Proje Direktörü.

    Yeni Peugeot 308’in küçük direksiyon simidi ile artırılan sürüş keyfi, Peugeot’nun yürüyen aksam konusundaki bilgi birikimine ve yeni EMP2 platformunun üstün niteliklerine dayanıyor. 116 adet tescilli patent ile ileri teknolojili ürünü olan bu platform otomobilin üst düzey dinamik niteliklerine katkıda bulunuyor. Aynı zamanda sayısız sürüş yardım sistemleri ve otomobilin ağırlığının önemli ölçüde azaltılması sayesinde (önceki kuşağa kıyasla -140 kg) güvenlik ve konfor artışı da sağlıyor. Aracın hafiflemesi bütün organların ideal şekilde boyutlandırılmasına ve diğer avantajların yanı sıra CO2 emisyonlarının önemli ölçüde azaltılmasına olanak veriyor. Böylece yeni Peugeot 308, 85 g/km CO2‘nun altında salım değeri olan bir versiyonuyla emisyon alanında da yeni referanslar oluşturacak.

    İddialı kalite olgusu

    Yeni Peugeot 308, Peugeot’nun birkaç yıldan beri başlattığı ürün gamında yükseliş stratejisinin ete kemiğe bürünmüş halidir. En üst düzey kalite gerekliliği bu yeni modelin şartnamesinin temel taşını oluşturdu. Bu hedef projenin başından itibaren tasarımcıları ve mühendisleri yönlendiren temel kriter oldu.
    Otomobilin dışındaki ve içindeki her parça çok özel bir şıklık ve özenle tasarlandı.

    Örneğin gösterge paneli, kaliteli saat imalatçılığına gönderme yapıyor ve çizimi, teknoloji ile dinamizmi yansıtıyor. Asil ve prestijli malzeme seçimi ya da yarı mat krom veya cilalı siyah dekorları da bu kalite algısına katkıda bulunuyor.

    Fransa’da üretilecek

    Yeni Peugeot 308 Fransa’da Sochaux Fabrikası’nda üretilecek. Fransa’daki Trémery ve Douvrin Fabrikaları da motor-şanzıman gruplarının tamamını temin edecekler.

    Yeni Peugeot 308, 10 Eylül 2013 tarihinde Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerinde tanıtılacak ve Avrupa’da 2013 sonbaharından itibaren satışa sunulacak.

    Alıntıları Göster
    Devir saati faciası :)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.