Şimdi Ara

Yeni Peugeot 508 GT 225 HP Test Sürüşü / VW Passat'tan iyi Mi ? / Şanzıman Nasıl ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
5.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhabalar,


    bu videoda arkadaşlarım ile yeni Peugeot 508 GT'yi test ettik.


    Özellikle yeni tasarımı ile bence rakipleri karşısında 508 çok güzel oldu, sizin düşünceleriniz bu konuda nasıl ?


    1.6L motor ve 8 iler EAT8 şanzımanı bence bu araçta tam olmuş.


    Videoda ayrıca 0-100 ve 100-200 hızlanmalarını sizlere göstermeye çalıştık.


    Teşekkürler









  • @daswagen

    VW Satış danışmanımız da gelmiş

    Bak bakalım zeytinyağı tenekesi hangisiymiş :
  • Malzeme kalitesi, tasarim, motor ve sanziman ust seviyede ancak surus pozisyonumu bulamiyorum. Bildigin rahatsiz oluyorum surucu koltugunda :) gostergeler zaten direksiyona denk geliyor ustune bi de camin inis acisi ve on konsolun yuksekligi rahatsiz etti beni. Spor tasarim, coupe falan da demeyin bahsettigim seyler farkli. Belki de suv'a fazla alismisimdir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4 hibrit ne zaman geliyor ve hangi vergi diliminde olacak kestiremedim de?

  • Güzel araba. Fiyatlar malum ama ben hala kabullenemedim 350'ye Pejo almayı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Güzel araba. Fiyatlar malum ama ben hala kabullenemedim 350'ye Pejo almayı.

    350 ye kabullen bence bu araba 540.000 TL

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye otomotiv piyasasında Mercedes, BMW, Audi harici bir araca 540 bin tl verilmez. Verilecekse de o marka VW olur(ki o da hak etmez) kimse kendini kandırmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Güzel araba. Fiyatlar malum ama ben hala kabullenemedim 350'ye Pejo almayı.

    350.000 Tl fiyatına zam geleli malesef çok oldu ... :(

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkgs

    Türkiye otomotiv piyasasında Mercedes, BMW, Audi harici bir araca 540 bin tl verilmez. Verilecekse de o marka VW olur(ki o da hak etmez) kimse kendini kandırmasın.

    Sıfır olarak bakarsak aynı segmente bu markalarda 508'e eş bir araç alma şansınız yok güncel olarak: 2 seriesi ve A serisi tercih edilmesi gerekir anca


    -3 serisi veya C serisi çok daha pahalı, tabiki 2. el düşük km de modeler mevcut. 540 bin tl gerçekten çok pahalı bir fiyat o konuda zaten haklısınız

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    350.000 Tl fiyatına zam geleli malesef çok oldu ... :(



    Alıntıları Göster

    Hem 410 olmuş hem de 225 lik olan 540 olmuş. Vay beeeeeeeeeee

  • Başlıkta ki Passat’ın referans olduğu gerçeği ince bir tebessüme sebep oldu.

    “ Passattan daha mı iyi”

    Elbette ki hayır, zeytinyağı tenekesi ile tank bir olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Malesef, ilk giren 508 gt ler 300-310 bine satılmıştı.

  • @daswagen

    VW Satış danışmanımız da gelmiş

    Bak bakalım zeytinyağı tenekesi hangisiymiş :



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 14 Şubat 2021; 16:13:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Celonfix

    @daswagen

    VW Satış danışmanımız da gelmiş

    Bak bakalım zeytinyağı tenekesi hangisiymiş :

    Çinli passat böyle oluyor. O da doğru  





  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Malzeme kalitesi, tasarim, motor ve sanziman ust seviyede ancak surus pozisyonumu bulamiyorum. Bildigin rahatsiz oluyorum surucu koltugunda :) gostergeler zaten direksiyona denk geliyor ustune bi de camin inis acisi ve on konsolun yuksekligi rahatsiz etti beni. Spor tasarim, coupe falan da demeyin bahsettigim seyler farkli. Belki de suv'a fazla alismisimdir :)

    ufak direksyon konusunda düşünceleriniz nasıl ? Ben bir türlü sevmedim :) tabiki zevk meslesi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Malzeme kalitesi, tasarim, motor ve sanziman ust seviyede ancak surus pozisyonumu bulamiyorum. Bildigin rahatsiz oluyorum surucu koltugunda :) gostergeler zaten direksiyona denk geliyor ustune bi de camin inis acisi ve on konsolun yuksekligi rahatsiz etti beni. Spor tasarim, coupe falan da demeyin bahsettigim seyler farkli. Belki de suv'a fazla alismisimdir :)

    Sürüş pozisyonunu bulamıyorsan gerisi hikaye. Stiloya oturduğumda sürüş pozisyonunu bulamadım, alışırım diyip donanımı ve fiyatına kanıp aldım. 10 sene çektim o rahatsız koltuğu. 508 istediği kadar oyuncak dolu olsun. İç hacmi ve ergonomisi hakkında çok şikayet var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt

    Ben spor dikisli alti kesik direksiyonlari seviyorum. 3008 ve 5008 yuksek koltuk sayesinde bir nebze kurtariyor ancak diger pejolarda siritiyor bence direksiyon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segment araba alacak olsam ilk tercihim 508 GT olur, bence segmentinin en iyi arabası.


    fakat fiyatları saçma derecede pahalı.


    508 GT fiyatları 410-420 seviyesine düşerse hemen alırım.

  • 508 gt gibi bir arabaya alma şansına sahip olmuş birisis "acaba bunu mu alsam yoksa bassat mı" diyosa zaten baştan kaybetmiştir. ne vw imiş arkadaş. al altına 225hp yi, bak keyfine.

  • ne ugrasıyon "dogrudan sanayiye gidici " şanzımanla? eat8 gibi bi şanzıman varken

  • Pejo önce adam gibi markasinin arkasinda dursun. Hala eski pejolarin kafasinda Yetkili Servis bayileri var ...

    Servisi ile aram iyi olmadiktan sonra isterse agzi ile kus tutsun.

    araba alma servis al ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.