Aziz orası benide çıldırtıyor oraya özellikle mineflo koydum ki kirlenmesin,kirliliğe evet ama amaç zemini sudan korumak görselliği yok tabiki biraz ekonomik bir çözüm üretelim dedim ama çok tepki aldık neyse.geri dönüş yok..
quote:
Orijinalden alıntı: azizoto
GÖKHAN ABİ MİNEFLO GÖZE HİÇ HOŞ DURMUYOR TAMAMEN GÖRÜNTÜ KİRLİLİGİ OLMUŞ. AMA BİR YANDANDA İYİ OLMUŞ ŞU ARKA SÜRGÜLÜ KAPININ AÇILDIGI YERDEKI HALI VARYA ÇILDIRTIYOR BENI ÇOK KIRLENIYOR ONUN İÇİN İY OLMUŞ . ÜZERİNE PASPAS MUTLAKA SER...
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
resimlere devam edelim güncel resimlerle
Alper merhaba evet biraz radikal oldu,ama amacımız suyu zemine geçirmemek ucuza kapattık anlayacağın malum küresel kriz...
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Herşeye eyvallahda mineflo bence hiç olmamış.
Çok aykırı görünüyo
Bişey sorayım size
Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok. Okadar şaşılacak bir durum değilde rampada çıkıyor bu şekilde
partnerlerde durum nedir ?
aynı sekilde alper abi, bendede aynı bi sıkıntı yok toparlıyor araba kendini gokhan abi torpido için sut mu kullanıyorsun direksiyon sagda bu ingilizler acayip insanlar vesselam ben hicbirsey degilde o vitesi karıstıtırım bir yanımda olsun ne o beşe aatr gibi ensola at:D birde bizim gosterge içlerine kromaj var aynı 3085 lerdeki gibi o şekilde olsa daha albenili olurdu
bu gun bi tane tepee denkk geldi arkada bir yazı vardı koptum tam resmşş cekiyorum yeşil yandı yazı aynen bu bizim bagar açma yerinin oradaki peugeot yazısını sokmuş oraya yaklaşma yazmıs tepee yazısın a tınak işareti koymuş ne yazmış altınada cıkarım yazmış bir gule durayordum koptum direksiyonda
YAKLAŞMA TEPEE'NE ÇIKARIM
Arkadaşlar, 2500 Km. kontroluna gidince kapıları ayar yapıyorlar mı.Sanki arka bagaj kapısı çok sert kapanıyor.
Alper daha önceki aracımda bu olayı denemiştim gidiyordu,h 100 hyundai de aynı şekilde rampa dahil çıkıyordu.tepee de denemedim ama devir olarak çok iyi çıkacağını tahmin etmekteyim dizelin doğasında bir durum devir le alakalı sanırım benzinli versiyonlarda bu durum daha zayıf yada yok gibi yanılmıyorsam.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Bişey sorayım size
Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok. Okadar şaşılacak bir durum değilde rampada çıkıyor bu şekilde
partnerlerde durum nedir ?
Cengiz abi merhaba aracın geneline bir bakıyorlar,sıvılar vs.sen şikayetini söylersin ilgilenirler problem değil..
quote:
Orijinalden alıntı: cluwa
Arkadaşlar, 2500 Km. kontroluna gidince kapıları ayar yapıyorlar mı.Sanki arka bagaj kapısı çok sert kapanıyor.
Daha çok torkla alakalı
devirden kastım rölanti devri idi yüksekse olur.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Daha çok torkla alakalı
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
devirden kastım rölanti devri idi yüksekse olur.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Daha çok torkla alakalı
benimkinde rolantidevri biraz daha yüksek çok rahat hızlandırıyo
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
Alper daha önceki aracımda bu olayı denemiştim gidiyordu,h 100 hyundai de aynı şekilde rampa dahil çıkıyordu.tepee de denemedim ama devir olarak çok iyi çıkacağını tahmin etmekteyim dizelin doğasında bir durum devir le alakalı sanırım benzinli versiyonlarda bu durum daha zayıf yada yok gibi yanılmıyorsam.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Bişey sorayım size
Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok. Okadar şaşılacak bir durum değilde rampada çıkıyor bu şekilde
partnerlerde durum nedir ?
Bu tarz kullanımlar debriyaj baskı balatasını kolay aşındırır. Sık sık yapmamanızı tavsiye ederim.
Araç kalkış usulü manuel vitesli araçlarda 1939'da nasılsa 2009'da da hala aynı; sol ayak hafif debriyajdan çekilirken mutlaka hafif gaz verilir, aracın kendi tork gücünden kaynaklanan devire güvenilmez.
Tabikide böyle bir kullanım düşünmüyorum.
Okadar araba kullandım gördüğünüz gibi 2009 un eylül ayında böyle birşey ilk defa başıma geldi.
Araba bazen devir baya düşünce kendini ileri atma tarzı birşey oluyordu. Birde bu bahsettiğimiz gibi kullandığını söyleyen arkadaşlar vardı.
Evet denedim oluyormuş. Ama ben bu şekilde devam edemem garip geldi bana. Faydalı veya faydasız normal kullanıma devam.
Bir kaç link de ben vereyim Daha önce verildimi bütün sayfalara bakamadım kusura bakmayın artık varsa
Bu resimdeki Berlingo gibi Kangoo dada üstü cam tavanlı tavanda bölmeler bi ton özellik olan modeller var.
Bunların Türkiyeye gelmemesine çok uyuz oluyorum
rölanti bizim aslan da da iyi seviyede ama bu olayı denemedim malum hep standart kullanım şartlarına uyduğumuz için,tahminim oluyordur..
quote:
Orijinalden alıntı: cemoandcemo
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
devirden kastım rölanti devri idi yüksekse olur.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Daha çok torkla alakalı
benimkinde rolantidevri biraz daha yüksek çok rahat hızlandırıyo
Mehmet abi sağolasın bu benim ilk dizel tecrübem kendi aracım anlamında tabi,şirket araçlarını hep kullandık ama böyle yok turbo kendini toplasın bira bekle kızdırma bujisi lambası sönsün yapmıyorduk bas marşa devam klasik çalışan işte,yokuşta denemiştim ben bu Alper kardeşin dediği olayı h 100 hyundai kamyonet nasıl gidiyor 2 vites ti hemde.dizel araçlar gerçekten doğaları gereği bence çok nazlılar ve çok ilgi alaka beklemekteler kanısındayım,hiç ihmale gelmiyor ufak bir detayı kaçırmak nelere mal olmakta turbo olayı örneğin çevremde bakıyorum şoför geliş noktasına geliyor araç hemen stop,araç terk et gitti turbo,öylece yağsız tuzsuz kala kaldı kendini toparlayıp yağlama süreci nerde anlayana işte böyle arıza yapıyor bir çok ekipman bence dizel araç alacaklara bir eğitim vermek lazım...
quote:
Orijinalden alıntı: Lukunku
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK
Alper daha önceki aracımda bu olayı denemiştim gidiyordu,h 100 hyundai de aynı şekilde rampa dahil çıkıyordu.tepee de denemedim ama devir olarak çok iyi çıkacağını tahmin etmekteyim dizelin doğasında bir durum devir le alakalı sanırım benzinli versiyonlarda bu durum daha zayıf yada yok gibi yanılmıyorsam.
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Bişey sorayım size
Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok. Okadar şaşılacak bir durum değilde rampada çıkıyor bu şekilde
partnerlerde durum nedir ?
Bu tarz kullanımlar debriyaj baskı balatasını kolay aşındırır. Sık sık yapmamanızı tavsiye ederim.
Araç kalkış usulü manuel vitesli araçlarda 1939'da nasılsa 2009'da da hala aynı; sol ayak hafif debriyajdan çekilirken mutlaka hafif gaz verilir, aracın kendi tork gücünden kaynaklanan devire güvenilmez.
Alper merhaba , valla kanayan yaramıza tuz bastın her marka için böyle kardeş bizim suçumuz ve günahımız ne anlamadım,ford Kocaelide otomatik 2.0 motorlu araç yapar connect amerikaya ihraç eder,bizde yok.tepee ve berlingo envali modeli üretir ön gösterge tablosu değişik ve tavan sunroflu bölmeli arka bagaj camı açılan tipte family modelin adı ülkemize gelmez,sizdeki durum nedir reno tavanı camlı kangooyu ülkemize getiriyormu durum nedir bilgin varmı. insan akıl sır erdiremiyor hayır anlatıyorsun o modeller çok pahalı o yüzden burda tutulmaz diyorlar kardeşim öyle pahalı araçlara müşteri çıkıyorki anlatamam,caddy ve vw örneği mesela yanılıyormuyum peynir ekmek gibi gidiyor..bizde böyle resimlere salya sümük oluyoruz. bu arada benim kangodaki favori rengim bu mavi tonu birde bu ufaklık çok tatlı keşke onuda yollarımızda görsek. nedendir bilmem Fransız araçlarını daha cana yakın bulmaktayım hep onlarla başladığımızdan mı nedir..
quote:
Orijinalden alıntı: alperella
Tabikide böyle bir kullanım düşünmüyorum.
Okadar araba kullandım gördüğünüz gibi 2009 un eylül ayında böyle birşey ilk defa başıma geldi.
Araba bazen devir baya düşünce kendini ileri atma tarzı birşey oluyordu. Birde bu bahsettiğimiz gibi kullandığını söyleyen arkadaşlar vardı.
Evet denedim oluyormuş. Ama ben bu şekilde devam edemem garip geldi bana. Faydalı veya faydasız normal kullanıma devam.
Bir kaç link de ben vereyim Daha önce verildimi bütün sayfalara bakamadım kusura bakmayın artık varsa
Bu resimdeki Berlingo gibi Kangoo dada üstü cam tavanlı tavanda bölmeler bi ton özellik olan modeller var.
Bunların Türkiyeye gelmemesine çok uyuz oluyorum
arkadaşlar bu resimleri sizinle paylaşmak istedim Mehmet ebinin tavsiyeli doğrultusunda bir de siz bakın bakalım,Eyüp özelliklede sen..
Aziz im az önce Alper kardeşin gönderdiği linkte çok harika berlingolar vardı paylaştık mı hatırlamıyorum bir de sen bak bence çok alımlı herşeyi ile..
Aziz bu gün dikkat ettim berlingoda dikiz aynası altındaki küçük arka koltuk dikiz aynası yok anlaşılır gibi değil,bu fransızlar donanım konusunda bazen ilginç olmaktalar..
arkadaşlar aracı aldığımızda kan akıtmıştık onu resimleyemedim fakat sonra birde nazar boncuğu edindim hemen aracı alır almaz onuda sizlerle paylaşayaım dedim..