Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
27.977
Cevap
99
Favori
1.437.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın bu benim ilk dizel tecrübem kendi aracım anlamında tabi,şirket araçlarını hep kullandık ama böyle yok turbo kendini toplasın bira bekle kızdırma bujisi lambası sönsün yapmıyorduk bas marşa devam klasik çalışan işte,yokuşta denemiştim ben bu Alper kardeşin dediği olayı h 100 hyundai kamyonet nasıl gidiyor 2 vites ti hemde.dizel araçlar
    gerçekten doğaları gereği bence çok nazlılar ve çok ilgi alaka beklemekteler kanısındayım,hiç ihmale gelmiyor ufak bir detayı kaçırmak nelere mal olmakta turbo olayı örneğin
    çevremde bakıyorum şoför geliş noktasına geliyor araç hemen stop,araç terk et gitti turbo,öylece yağsız tuzsuz kala kaldı kendini toparlayıp yağlama süreci nerde anlayana işte böyle arıza yapıyor bir çok ekipman bence dizel araç alacaklara bir eğitim vermek lazım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Alper daha önceki aracımda bu olayı denemiştim gidiyordu,h 100 hyundai de aynı şekilde rampa dahil çıkıyordu.tepee de denemedim ama devir olarak çok iyi çıkacağını tahmin etmekteyim dizelin doğasında bir durum devir le alakalı sanırım benzinli versiyonlarda bu durum daha zayıf yada yok gibi yanılmıyorsam.
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Bişey sorayım size

    Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok.
    Okadar şaşılacak bir durum değilde
    rampada çıkıyor bu şekilde

    partnerlerde durum nedir ?





    Bu tarz kullanımlar debriyaj baskı balatasını kolay aşındırır. Sık sık yapmamanızı tavsiye ederim.

    Araç kalkış usulü manuel vitesli araçlarda 1939'da nasılsa 2009'da da hala aynı; sol ayak hafif debriyajdan çekilirken mutlaka hafif gaz verilir, aracın kendi tork gücünden kaynaklanan devire güvenilmez.





    Turbo dizel araçları kullanmak, onun dilinden anlamak ayrı bir tecrübe gerektiriyor. Sadece ilk açılış ve son kapanış esnasında değil, trafikte kullanırken özel püf noktaları vardır, onları anlayabilmek için aracı ya iyi tanımak ya da uzun süre kullanarak tecrübe edinmek gerekir.

    Bizim başlığın birinci sayfasının birinci mesajında çok faydalı bilgilerin linkleri var, onlardan da istifade edebilirsiniz, yani Gökhan kardeşim siz değil, ihtiyaç duyan herkes. Yoksa sizin gibi bilen insanlara öğretmek değil, aksine onlardan öğrenmek lazım.




  • Bir kaç lin daha

    http://www.carpages.co.uk/renault/renault_images/renault-kangoo-be-bop-30-09-08.jpg
    http://www.blogcdn.com/green.autoblog.com/media/2008/10/renault-kangoo-be-bop.jpg
    http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-Renault-Kangoo-be-bo-40819d781f9e.jpeg
    http://images.mirror.co.uk/upl/m3/may2008/6/0/152FD480-A234-540C-F1A3E994240A563B.jpg
    http://www.dubdaily.com/wp-content/uploads/2008/02/simpsons2.jpg


    Kangoo nunda avrupada cam tavanlı ve şu son linkdeki gibi tavan bölmeleri koltuk arkaları daha ekstradan bazı özellikleri daha var.
    Ayrıca benzinli ve otomatik versiyonlarıda Avrupada mevcut.

    Ben asıl bişey söyleyimde iyice şaşırın
    İmes sanayide Macar Plakalı kapalı kasa Kangoo gördüm. Direksiyondan kumanda vardı. Biz türkiyede en donanımlısında alamıyoruz o özelliği

    Örneğin Kango I lerde hemen tüm avrupa ülkelerinde 4x4 mevcut.
    Kalıbımı basarım Türkiyede satışa sunulsa kesinlikle satardı. Çok uygun fiyata Reno dan 4x4 alacaksın Anadoluda iyi bir pazarlama ile bence satılırdı.

    Bence bu işdeki espri şu olabilir.
    Örneğin Picasso yu düşünelim . Bugün en full ü cam tavan ıvır zıvır 56000 gibi bir rakam.
    Avrupa ile donanım olarak sanırım fark yok picassoda yok yok
    Sadece Türkiyede sadece 1.6 110hp ile satılırken ( vergide önemli tabi ) Avrupada 2.0 motorda mevcut.

    Şimdi eğer benim yukarda verdiğim linkdeki o Berlingo tavanı öyle koltuklar öyle o şekilde jantlar esp hız sabitleyici ıvır zıvır Avrupada olan herşeyi koydun. Fiyatı ne şuan 33000 en fulü diyelim o özellikleride koysan olsun olsun 38000 edersin.

    Eğer sen Türkiyede o Berlingoyu 38000 e satarsan ben olsan Picasso yerine Berlingo alırım
    17-18 Bin TL oynuyor arada
    Heralde aynı araba değil ama Picassoya sekte vurursun.

    Bu Kangoo içinde geçerli. Sen getir en donanımlısını Scenic almamki ben.
    Zaten yürüyeni bir ton özellik aynı. Sırf şekle ve biraz daha konfora 17-18 bin vermeyen insanlarda çıkacaktır.

    Ben böyle düşünüyorum şahsen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Örneğin Picasso yu düşünelim . Bugün en full ü cam tavan ıvır zıvır 56000 gibi bir rakam.
    Avrupa ile donanım olarak sanırım fark yok picassoda yok yok
    Sadece Türkiyede sadece 1.6 110hp ile satılırken ( vergide önemli tabi ) Avrupada 2.0 motorda mevcut.




    Picasso derken Grand C4 Picasso'dan bahsettiğinizi varsayıyorum, zira Picasso C3 de mevcut.


    Grand C4 Picasso'nun Avrupa'daki donanımı ile Türkiye'deki donanımı arasında bir kaç tane ama ciddi bir kaç tane farkı var:

    * Bi-xenon far
    * Aydınlatma paketi
    * Comfort koltuklar
    * Deri döşeme
    * Hidraktif süspansiyon
    * Sizin de bahsettiğiniz 2.000 motor

    Hepsi bir tarafa, hidraktif süspansiyon gibi Citroen'i Citroen yapan en önemli özellik olan bir sistem nasıl getirilmez anlamış değilim. Bir de bunları parasını verip, "ne zaman gelirse gelsin, ben beklerim, ama yeter ki gelsin" deseniz bile getiremiyorsunuz. Bunlarla ilgili kendi yaşadığım tecrübeyi burada ve burada paylaştım. Okuyabilirsiniz.


    Yani sonuç olarak, hemen hemen bütün otomobil firmalarında ülkeye özel araç tercihleri yapılabiliyor, bazı araçların gelip gelmemesi tamamen üretici ve distribütörlerin insiyatifinde olan bir durum. Passat Executive modelinin sadece Türkiye'ye özel olması, Mercedes ve BMW'nin araçlarında Türkiye Paketi olması gibi...




  • Alperella arkadaş dediklerin doğru avrupada envai çeşit model kaynıyo burda en full olanında bile çoğu özellik yok, ama nedense sanki bizim türkler bunlardan anlamaz, yada böyle konfor bize fazla gelir gibimi düşünüyorlar nedir.
    Halbuki burda olcak peynir ekmek gibi gider o ayrı konu. Sözüm ona 2 ay önce istanbulda fransız plakalı bir tepee gördüm, cam tavanlı, arka cam seyyar olandan. olmaz öyle bir güzellik, ayrıca bir kaç özellik daha vardı ama ne olduklarını çıkartamadım, adamlar şıkır şıkır araba yapıyorlar bizim buraya normal olanını gönderiyorlar. Türkiyede malum vergilerde çok, 2.0 litrelik arabanın senelik vergisi o biçim, zaten insanlar alnın terini bi kerede veriyo gidiyo.
  • alper abi resimlerdeki araç kangoo deil fiorinoya rakip olarak bu araçı düşündüler daha sonra aynı kasa da elektrikli olarak yapım asaması başladı mynet oto da okumuştum 1 ay once kangoo bop olması lazımdı birde bu resimler paris fuarındaydı zanneder sem ilk oradasergilendi
    gokhan abi ole biresimki lambomu jetmi karar veremedim
  • Alper merhaba sonuna kadar haklısın kardeş galiba burda benim anladığım bazı modeller öne çıkarılmak istenirken bazıları baz veya bazı donanım seviyelerinde sabitlenmek isteniyor

    yoksa talep oldukça fazlaki satış rakamlarına çok fazla etki eder diye düşünmekteyim,yada üretici firmanın ülkemize bakış açısı malesef bu yönde değişmez kara kaderimiz adamlar elektrikli kangoo bile yaptılar ama biz sadece resimlerde görebileceğiz sanırım. bari auto show a getirselerde görseydik..
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Bir kaç lin daha

    http://www.carpages.co.uk/renault/renault_images/renault-kangoo-be-bop-30-09-08.jpg
    http://www.blogcdn.com/green.autoblog.com/media/2008/10/renault-kangoo-be-bop.jpg
    http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-Renault-Kangoo-be-bo-40819d781f9e.jpeg
    http://images.mirror.co.uk/upl/m3/may2008/6/0/152FD480-A234-540C-F1A3E994240A563B.jpg
    http://www.dubdaily.com/wp-content/uploads/2008/02/simpsons2.jpg


    Kangoo nunda avrupada cam tavanlı ve şu son linkdeki gibi tavan bölmeleri koltuk arkaları daha ekstradan bazı özellikleri daha var.
    Ayrıca benzinli ve otomatik versiyonlarıda Avrupada mevcut.

    Ben asıl bişey söyleyimde iyice şaşırın
    İmes sanayide Macar Plakalı kapalı kasa Kangoo gördüm. Direksiyondan kumanda vardı. Biz türkiyede en donanımlısında alamıyoruz o özelliği

    Örneğin Kango I lerde hemen tüm avrupa ülkelerinde 4x4 mevcut.
    Kalıbımı basarım Türkiyede satışa sunulsa kesinlikle satardı. Çok uygun fiyata Reno dan 4x4 alacaksın Anadoluda iyi bir pazarlama ile bence satılırdı.

    Bence bu işdeki espri şu olabilir.
    Örneğin Picasso yu düşünelim . Bugün en full ü cam tavan ıvır zıvır 56000 gibi bir rakam.
    Avrupa ile donanım olarak sanırım fark yok picassoda yok yok
    Sadece Türkiyede sadece 1.6 110hp ile satılırken ( vergide önemli tabi ) Avrupada 2.0 motorda mevcut.

    Şimdi eğer benim yukarda verdiğim linkdeki o Berlingo tavanı öyle koltuklar öyle o şekilde jantlar esp hız sabitleyici ıvır zıvır Avrupada olan herşeyi koydun. Fiyatı ne şuan 33000 en fulü diyelim o özellikleride koysan olsun olsun 38000 edersin.

    Eğer sen Türkiyede o Berlingoyu 38000 e satarsan ben olsan Picasso yerine Berlingo alırım
    17-18 Bin TL oynuyor arada
    Heralde aynı araba değil ama Picassoya sekte vurursun.

    Bu Kangoo içinde geçerli. Sen getir en donanımlısını Scenic almamki ben.
    Zaten yürüyeni bir ton özellik aynı. Sırf şekle ve biraz daha konfora 17-18 bin vermeyen insanlarda çıkacaktır.

    Ben böyle düşünüyorum şahsen.



    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • Eyüp sen şimdi bu seneki autoshow fuarına da gelirsin,valla güzel olur oturur sohbetleriz biraz Aziz kardeş de gelebilir hemen bir mini buluşma tertip edilebilir,evet resimdeki ikisi birden kara uçağı lamboydu..
    quote:

    Orijinalden alıntı: eypskry

    alper abi resimlerdeki araç kangoo deil fiorinoya rakip olarak bu araçı düşündüler daha sonra aynı kasa da elektrikli olarak yapım asaması başladı mynet oto da okumuştum 1 ay once kangoo bop olması lazımdı birde bu resimler paris fuarındaydı zanneder sem ilk oradasergilendi
    gokhan abi ole biresimki lambomu jetmi karar veremedim
  • Mehmedim aynen öyle,ülkemiz şartları avrupalınında değer yargılarını etkilemekte ve bu yönde satış stratejileri almasına yol açmakta adamlar geneli ve gayri safi milli hasıla neyse ona göre davranıyor,ben hala kredi ödüyorum mesela daha da bayağı var Allah kolaylık versin herkese diyelim..araba almak birçoğumuz için çok ağrılı geçen bir travma.
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    Alperella arkadaş dediklerin doğru avrupada envai çeşit model kaynıyo burda en full olanında bile çoğu özellik yok, ama nedense sanki bizim türkler bunlardan anlamaz, yada böyle konfor bize fazla gelir gibimi düşünüyorlar nedir.
    Halbuki burda olcak peynir ekmek gibi gider o ayrı konu. Sözüm ona 2 ay önce istanbulda fransız plakalı bir tepee gördüm, cam tavanlı, arka cam seyyar olandan. olmaz öyle bir güzellik, ayrıca bir kaç özellik daha vardı ama ne olduklarını çıkartamadım, adamlar şıkır şıkır araba yapıyorlar bizim buraya normal olanını gönderiyorlar. Türkiyede malum vergilerde çok, 2.0 litrelik arabanın senelik vergisi o biçim, zaten insanlar alnın terini bi kerede veriyo gidiyo.




  • Mehmet abi konu ne vahim boyutlarda bende resimlere bakıp diyordum bu cam tavanlı modelden hemen ediniriz,parayla değilmi kardeşim nerde..
    meğer parayla değilmiş daha farklı bir anlayış söz konusu sizdeki amerika üretim connect resimlerini gördükten sonra insan vaybe diyor ve geçen ki elektrikli modeller keza hep aynı tip uygulamalar biz bu modelleri ancak avrupalılar bizim ülkemizi ziyaret ederse yada gurbetçi kardeşler getirirse görürüz gibime geliyor çok karamsar mı oldu bilmiyorum ama..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Örneğin Picasso yu düşünelim . Bugün en full ü cam tavan ıvır zıvır 56000 gibi bir rakam.
    Avrupa ile donanım olarak sanırım fark yok picassoda yok yok
    Sadece Türkiyede sadece 1.6 110hp ile satılırken ( vergide önemli tabi ) Avrupada 2.0 motorda mevcut.




    Picasso derken Grand C4 Picasso'dan bahsettiğinizi varsayıyorum, zira Picasso C3 de mevcut.


    Grand C4 Picasso'nun Avrupa'daki donanımı ile Türkiye'deki donanımı arasında bir kaç tane ama ciddi bir kaç tane farkı var:

    * Bi-xenon far
    * Aydınlatma paketi
    * Comfort koltuklar
    * Deri döşeme
    * Hidraktif süspansiyon
    * Sizin de bahsettiğiniz 2.000 motor

    Hepsi bir tarafa, hidraktif süspansiyon gibi Citroen'i Citroen yapan en önemli özellik olan bir sistem nasıl getirilmez anlamış değilim. Bir de bunları parasını verip, "ne zaman gelirse gelsin, ben beklerim, ama yeter ki gelsin" deseniz bile getiremiyorsunuz. Bunlarla ilgili kendi yaşadığım tecrübeyi burada ve burada paylaştım. Okuyabilirsiniz.


    Yani sonuç olarak, hemen hemen bütün otomobil firmalarında ülkeye özel araç tercihleri yapılabiliyor, bazı araçların gelip gelmemesi tamamen üretici ve distribütörlerin insiyatifinde olan bir durum. Passat Executive modelinin sadece Türkiye'ye özel olması, Mercedes ve BMW'nin araçlarında Türkiye Paketi olması gibi...






  • Mehmet abi sağolasın.engin bilgi dağarcığın tecrübe ve incelemelerinin neredeyse hepsini okumuşumdur,çok yararlı bilgiler mevcut

    yalnuız bir yerde yanlış okumadıysam aracı rahatlatmak adına ara ara boşa atıldı deniyordu.bu bir zamanlar benimde çok yaptığım fakat sonradan hiçte güvenli olmadığını keşfettiğim bir yöntemdi,burdaki faydayı ve gayenizi tam örtüştüremedim açıkcası..
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın bu benim ilk dizel tecrübem kendi aracım anlamında tabi,şirket araçlarını hep kullandık ama böyle yok turbo kendini toplasın bira bekle kızdırma bujisi lambası sönsün yapmıyorduk bas marşa devam klasik çalışan işte,yokuşta denemiştim ben bu Alper kardeşin dediği olayı h 100 hyundai kamyonet nasıl gidiyor 2 vites ti hemde.dizel araçlar
    gerçekten doğaları gereği bence çok nazlılar ve çok ilgi alaka beklemekteler kanısındayım,hiç ihmale gelmiyor ufak bir detayı kaçırmak nelere mal olmakta turbo olayı örneğin
    çevremde bakıyorum şoför geliş noktasına geliyor araç hemen stop,araç terk et gitti turbo,öylece yağsız tuzsuz kala kaldı kendini toparlayıp yağlama süreci nerde anlayana işte böyle arıza yapıyor bir çok ekipman bence dizel araç alacaklara bir eğitim vermek lazım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Alper daha önceki aracımda bu olayı denemiştim gidiyordu,h 100 hyundai de aynı şekilde rampa dahil çıkıyordu.tepee de denemedim ama devir olarak çok iyi çıkacağını tahmin etmekteyim dizelin doğasında bir durum devir le alakalı sanırım benzinli versiyonlarda bu durum daha zayıf yada yok gibi yanılmıyorsam.
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Bişey sorayım size

    Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok.
    Okadar şaşılacak bir durum değilde
    rampada çıkıyor bu şekilde

    partnerlerde durum nedir ?





    Bu tarz kullanımlar debriyaj baskı balatasını kolay aşındırır. Sık sık yapmamanızı tavsiye ederim.

    Araç kalkış usulü manuel vitesli araçlarda 1939'da nasılsa 2009'da da hala aynı; sol ayak hafif debriyajdan çekilirken mutlaka hafif gaz verilir, aracın kendi tork gücünden kaynaklanan devire güvenilmez.





    Turbo dizel araçları kullanmak, onun dilinden anlamak ayrı bir tecrübe gerektiriyor. Sadece ilk açılış ve son kapanış esnasında değil, trafikte kullanırken özel püf noktaları vardır, onları anlayabilmek için aracı ya iyi tanımak ya da uzun süre kullanarak tecrübe edinmek gerekir.

    Bizim başlığın birinci sayfasının birinci mesajında çok faydalı bilgilerin linkleri var, onlardan da istifade edebilirsiniz, yani Gökhan kardeşim siz değil, ihtiyaç duyan herkes. Yoksa sizin gibi bilen insanlara öğretmek değil, aksine onlardan öğrenmek lazım.






  • @Lukunku
    Kastım C4 Picassoydu tabi
    2.0 motoru gelmeli diye değilde orada oda var gibisinden söyledim yoksa bende olsam 1,6 tercih ederim
    Diğer özellikler hakkında bilgim yoktu

    xenon farla aydınlatma bir nebze olsunda
    hid. süspansiyon , deri döşeme , comfort koltuk
    Bunlar kayda değer insanı sinir edebilecek olaylar.

    Başka modellere salça olunmasın düşüncesi elbette vardır.
    İnsanları cahil yerine koyuyolar diye düşünenlerimiz var
    Haklılarda

    Ama inanın bana bence markalarda haklı

    Bayii ismi vermeyimde Anadolu yakasında
    Bakın Pejo da , Citroen de ikisindede birebir yaşadım .

    ESP soruyosun kadının suratı değişmediyse şerefsizim
    Kimse sormuyoki dedi inanın bana,

    Citroendeki satışçı talep yok ona dedi

    Buyur buradan yak.
    Vatandaş opsiyonda olan çok önemli bir özelliği istemezken biz Avrupadaki modellere daha çok bakarız.
    En nihayetinde internette forumlarda konuşan yazanlalar 1 ' se diğer kullanıcılar 1000

    Sizce kaç kişi bayiiye gidipde

    İnternette gösterilenle buradaki arabanın hiç bir alakası yok Ben Partner değil Kangoo almaya gidiyorum
    Veya aynı şekilde ben Kangoo değil Connect almaya gidiyorum

    diye tepki gösteren oldumu , olmuşmudur , duydunuzmu.
    Yani gerçeği aslında biliyoruzda bende dahil biraz etrafından dolanıyoruz.

    Ama yinede şöyle birşey olabilir en azından olmalı belkide varda haberimiz yok çünkü bilgim yok.

    Nekadar kardeşim Kangoo 33000
    Cam tavan avrupadaki full ünden sipariş etsek ozaman 38000 misal
    Getirirlermi getirirlerse kendilerine fazladan çıkacak masraf vs. nekadar yansıtırlar yansıtmış halleri ne olur
    Bilemiyosun tabi Muamma

    Biz eldekilerle idare edeceğiz.

    Ama en çok kısıntıya uğrayan araçlardan kullanıyoruz gibime geliyor.




  • abi bende düşünüyorum onu valla bakıyorum tepeelere berlıngolara avrupada süperler içim geçiyorya. abi türkiyeye yollarken ufak bir araştırma yaptık 12 tane özellık çalıyorlar işte buda ülkemizin eksikligi bizim araçların türkiyeye girişi 16.850tl geri kalanı vergi devlete...
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz avrupaya family siparişi mi versek ne dersin gerçi buraya sokarken burnumuzdan getirirler ya ayrı mevzu..hiç bir zaman avrupalı gibi muamele görüp yaşayamayacağız ne kadar acı..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    tepee avrupada 20 bin euro girin bakın arkadaşlar

    http://peugeot.de/peugeot_modelle/modelle/partner_tepee/konfigurator/


    berlingo ise 21bin euro





    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN





  • ya dogrudur abi lpg nin derdide çekilmezki ama oda bi seçenek . alttaki yakışıklı(berlıngo) bana biyerden tanıdık gelıyor abi
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz im koklar doğruda beş sene bu yakıtın kahrını çeken biri olarak beni canımdan bezdirdi.hiçbir kapalı otoparka alınmazsın aracın performansı gözle görünür olarak düşer hatta yerlerde,habire biter çünkü simit tank ufak gelir istasyon ara dur benden uzak olsun zaten çok km yapan biri değilim,ama tercih meselesi tabi çevreci ve daha ekonomik lpg dönüşümü olarakta bir ilk galiba başaka markalarda böyle geçişler yapıldımı bilmiyorum:.
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    evet abi bencede koklar yakıtı bide brc marka dikkat ettinizmi resimdekı araç en boş model ama orta konsol var. standart galıba
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    Arkadaşlar merhaba, öncelikle gökhanım arabaya çok güzel bakıyorsun bende aynen böyleyim, arabayla ilgilenmezsem içim rahat etmiyor, Yalnız gökhanım mineflo olayı bence hiç olmamış, yakıştıramadım arabaya yani. arabanın albenisini almış birazcık:)
    Azizoto arkadaş, fransız model berlingo güzelmiş bayağı direksiyonun solda olması bide göstergeler hoşuma kaçtı. Lpg'de bayağı tutumludur herhalde bizimkiler kokluyorsa bunlar napar bilmiyorum.
    Geçenlerde bipper'e bindim bende ama beğenemedim, gaza yüklenirken çok zorlanıyor gibi geldi içeri çok ses alıyor bizim tepee'lere içeri ses alır derdim bunlar maşallah daha çok ses alıyor.




    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN





  • abi hepsi aynıya(bipper,nemo,fiorino) alanlar zaten hiç memnun degil
    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz bipper kullandım araç vites geçişlerinde ve hızlanmalarda çok bağırıyor ve içeri çok ses alıyor anlamadım ve hiç hoşuma gitmedi benim bindiğimde mi problem vardı nedir..
    Orijinalden alıntı: azizoto

    abi fıorıno 1.3 multijet 75ps . bipper 1,4 HDI 75ps . nemo 1,4 HDI 75ps. abi bu araçları bende dnedim aşırı ses alma var içeriye çok zorlanıyor rampada millet tipine aldanıp alıyor ama pişman oluyorlar nede olsa bursa malı degilmi abi. heleki uzun yolda yanından bi agır vasıta geçmesin dreksiyonu zor zaptediyorsun diyor kullanan abilerimiz. ben sadece şehir içi kullandım bende sınıfta kaldı bu araçlar yanı.
    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Eyüp aynı bağırma bipper de de mevcut bende onu test ettim çok zorlanıyor ve sesli bir motora sahip benden kötü notlar aldı o paranın aracı değil,zaten motorları aynı bilmektesin multijet 1.4 tü sanırım yanılmıyorsam başarısız.resimdeki araca gelirsek cıtroen ayrıca o küçük dikiz aynası benim oldukça işime yarıyor ufaklıkları görmem açısından arkada ne yaramazlık yaparlarsa görüyorum
    Orijinalden alıntı: eypskry

    resimdeki araç 110 hp avrupam moodeli mi gokhan abi egerki oyleyse
    uzuluyordum bende neden 5 cd calar yok ondada yok ayrıca aynada farklı bizimkilerden cocuk aynası yok gerci bizde varda ne işe yarıyor
    bide dun dayımın citroen nemosunu var onunla ist kadar gidip geldim daha 7 aylık ve 6500 km lerde seyrediyor ben cok hevesliydim fiorino emotiona ama dun onu kullandıktan sonra egerki fiorinoda boyleyse aman dedim
    baha yeni araç 1 vitese gerken ses yapıyor geri geçerken ses geliyor moyor sesi inanılmaz içeride koltuklara koltuk demye bin sahit lazım
    arabanaın hızlanması 2500 deviri gecince birde bu araba 24000 tl para veriliyor ancak o paray boyle bi araba bence cok yazık sonucta kolay kazanılmıyor o para ben den 0 hatta - puan aldı nemo






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 17 Eylül 2009; 12:09:46 >




  • dedigin olay dizel araçların çogunda oluyor bizim araçlardada bi başka oluyor güzel topluyor bence kesinlıkle tork yukseklıgıyle alakalı .
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Bişey sorayım size

    Kangoolar 1. 2. vitesde ayağını gazdan çek 1000 devir 10km hız kendi kendine gidiyo istop etmek yok.
    Okadar şaşılacak bir durum değilde
    rampada çıkıyor bu şekilde

    partnerlerde durum nedir ?
  • evet abi çok şey yok örnegin yabancı ülkede 75 ps ler bile çelik jant bizde 110 psd bile çelık jant yok yabancı ülkede berlıngonun tampondada gri krom var burda yok ama sislerin etrafı nikelajlı burda odaa yok .
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz bu gün dikkat ettim berlingoda dikiz aynası altındaki küçük arka koltuk dikiz aynası yok anlaşılır gibi değil,bu fransızlar donanım konusunda bazen ilginç olmaktalar..
  • çok güzller abi özellıkle çelık jantlar 10 numara ah cam tavan ah.
    alttaki resimdki berlingoda benım arabanın renginde...
    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz im az önce Alper kardeşin gönderdiği linkte çok harika berlingolar vardı paylaştık mı hatırlamıyorum bir de sen bak bence çok alımlı herşeyi ile..



    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • işte yabancı ülkede benzinli berlingonun motoru

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • arkadaşlar elin avrupalısı kaymaklı kadayıf yer, bizimkilerde çekirdek çitler, bu birazda bizim türkiyeye bakış açısından kaynaklanıyor. halbuki satılmaz diye birşey yok, baksınlar istanbula kendi ülkelerinde olmayan son model yarım trilyonluk modeller caddelerde cirit atıyor, onu alanlar insanda biz şam babasımıyız..
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.