Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
27.977
Cevap
99
Favori
1.437.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ABİ ARKA TAMPON ALTI KROM SÜPER YAKIŞIYOR YA BEN COK BEGENIYORUM
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz kafamdan bir ses diyorki git bizim boyacıya ön ızgara ve arka tampon altını boyat krom rengine orjinal jant ve tekerleride 16 çevir tahmini bana 2500 tl yi geçmez acaba güzel gidermi bilemiyorum içimden geçmiyor değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN







  • Renault Kangoo 1.5 dCi

    Motor hacim/güç: 1461 cc
    Maksimum güç: 85 hp 5750 d/d
    Maksimum tork: 200 Nm 1900 d/d
    Son hız: 158 km/s
    0-100 km/s hızlanma: 15.3 sn
    Fren Mesafesi: 100-0 km/s 42 m
    Yakıt tüketimi: 100 km’de 6.1lt
    Fiyat: 30.920 YTL (ABS 1.127 YTL)

    *****

    Peugeot Partner Tepee 1.6 HDI

    Motor hacim/güç: 1560 cc
    Maksimum güç: 90 hp 4000 d/d
    Maksimum tork: 215 Nm 1750 d/d
    Son hız: 160 km/s
    0-100 km/s hızlanma: 15.4 sn
    Fren Mesafesi: 100-0 km/s 42 m
    Yakıt tüketimi: 100 km’de 6.3 lt
    Fiyat: 33.700

    Alper merhaba yukarıda bir takım teknik veriler var.iki aracında artı ve eksileri mevcut bence.kangoo 60 kg daha hafif diye biliyorum bu bir avantaj örneğin.kangoo dci motoruyla daha ekonomiktir tartışmasız scenic ten alıp kullanılan ön kokpit başarılı diyebilirim ve radikal.arka elektrikli camlar da gerçekten bir ilk ve çığır açmıştır bu yolda

    tepee ise özellikle bozuk yollarda süspansiyon olarak kangoo dan daha iyidir.donanım seviyesinde de tepee yine öndedir bunların arasında ilk defa kullanılan ekipmanlar mevcut,205 tabanlı lastiklerle başlayıp dijital çift yönlü klima diye başlar esp diye alır gider.

    sanıldığının aksine bu araç maksimim performansını 1700 ila 2500 arasında verir.seninde dediğin gibi 4000 bini ben hiç görmemişimdir malum bu araçlar turbonunda katkısıyla yüksek tork değerlerini küçük devirlerde yakalarlar.

    ben sanki 105 hp kangoo da değişken geometrili turbo ve 6 vites var diye biliyorum eminmisin olmadığına..


    bizim cam açma butonları çok agresif bir yerde beğenenler var tabi zevk meselesi ama özellikle koltukların konforu gayet yeterli düzeyde fakat kangoonun ön koltuğu çok ferah olmasına karşılık arka koltuk yatırılıp düz zemin yapılabilme adına biraz küçük yapılmış bence bu bir eksi.birçok noktada radikal davranıp emek harcamışsınız ama koltuklar bir önceki modelden,bizim gösterge tablosu gibi ve cam düğmelerimiz de öyle bir önceki partnerden


    en iyi en güzel diye bir kavrama malesef ulaşamıyoruz gördüğümüz gibi daha yapılacak ve yenilenecek bir çok donanım ve aksesuar mevcut,her model bakış ve kullanım amacına göre ön plana çıkar ve beğeni kazanır..
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    yeni kangoo nun direksiyonu elektrik takviyeli
    düşük hızda dururken oldukça yumuşak hızlandıkça sertleşme oluyor.
    Tepkiside çok yerinde
    aniden 1-2santim çevir düzelt arabanında ****yi aldığını görüyosun

    105hp lerde değişken geometrili turbo overbost yok Torkuda 240

    ön koltukların altında kangoodada üfleme kanalları mevcut
    Partnerde bence en kötü özellik cam otomatik tuşlarının yeri

    Ben birde şöyle birşey söylemek istiyorum

    Geçenlerde Reno hala 8 valf kullanıyor Partner 16 valf demiştin.
    Ancak sizinde bildiğiniz gibi Reno nun 85hp si Pejonun 90hp si , ve 105 hp si 110hp si hemen bütün testlerde aynı değerlere sahip.

    Ben bunu biraz Kangoo tarzı aracı alan müşteri portföyüne bağlıyorum. Bence burda Reno uyanıklı ediyor.
    Bir kere 8 valf motoru 16 valf e göre daha aza malediyor.

    Ama o 8 valf ile müşterisinin bütün isteklerini karşılıyor.
    8valf li Kangoo motoru bütün gücünü torkunu 4000 devire kadar rahat rahat sunuyor. Hatta daha düşük devirde bile bence.
    Bu devirlerden sonrası hikaye. iş görmez.

    Bende işte portföydeki bir müşteri olarak diyorumki benim aracım henüz 3500 deviri 1 kere gördü görmedi.

    Buda demektirki düşük devirlerde yüksek tork yüksek güç düşük devirlerde rahat vites değişimi az gaza basma
    Hepsini bir potada eritirsen = yakıt ekonomisi

    Sizin 16valf aracın 8 valf e göre asıl esprisi çok yüksek devirlerde ortaya çıkar
    çıkarsın 4000 - 4500 devire uzar gidersin.

    Ama bu araçları göz önünde bulundurursak bunlar biraz fantazi.
    8 valf li araç 16 valf e göre gücünü daha az devirlerde gösterdiği için yakıt ekonomiside o derece iyi oluyor.

    Bunun aksini savunanlarda olacaktır ama Kangoo ve Partner buna en güzel iki örnek.
    Biri 8valf diğeri 16valf ama veriler ortada

    Bunda firmaların yazılımlarıda etkilidir elbette.




  • Aziz im merhaba benim kararım bu yönde devam etmemiz ama Rasim abinin köşesine ve doğuş noktamız olan partner tepee grubunada yazalım..yeni bir konu başlığı fazla gelir kanısındayım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    abi ben açılmasından yanayım biz gayette canlı tutarız ama son karar senin sen büyüksünsonuçta senin gibi biri varken bize önderlik etmek düşmez ben beklıyorum dh culp
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    aziz im merhaba açalım valla ama şu açılıpta iş yapamayan dükkanlar olurya korkuyorum onun gibi olmasın sonu..çünkü görüyorsunki açılıpta sürekli yazılmayan ve eskiyen sürekli
    lik arzetmeyen konularla dolup taşıyor forum bizim pug sayfasında bir konuya cevap yazıyorsun,3 gün sonra cevap geliyor demek istediğim açmak kolay ama devam ettirmek ve yeşertmek adına sürekli yazmak canlı tutmak olayı çok azim ve çaba gerektirmekte diye düşünüyorum.Rasim abi bir battı kayboldu mesela,gireceğim diyordu yok nerde acaba,bu tip insanlar bu işlerin lokomotifidir arkasına vagonları eklersiniz taşır gider birde vagonlar vardır lokomotifsiz işe yaramaz aslında gitmek isterde bir kalkış gücü ister kendine sonrası çok kolaydır kayıp gider raylardan,sen ben lokomotif olabilirim dersen buyur aç ama potansiyel olarak hep bizleri çekeceksin başkası gelmez.her markanın görebildiğim kadarıyla en az 2 tane konu başlığı var.benim şahsi tavsiyemi istersen Rasim abinin konu başlığı ve başlangıç noktamız partner tepee grubu ve bu konu başlığında yoğunlaşalım ama dediğim gibi önü açık bir iki kelam yazıp ortalardan kaybolursan konu sefil kalır. görmektesinki bizim üyelerden kaç kişi aktif kaç ayda bir giren ve hiç uğramayan üyelerimiz mevcut anlatmak istediğim şeyleri detaylı anlayabildiğini umuyorum ve takdirine bırakıyorum yer kalabalığı olsun da istemeyiz açıkcası..şahsım adına ben her akşam yazmaktayım ve bu işe bir zaman ve emek harcamaktayım sağolasınız hepiniz ayrı ayrı bu işe gönül vermiş ve gayret sarfeden arkadaşlarsınız,ama süreklilik arzetmekte biraz yazıp bıraktıktan sonra bir anlamı olmadığı ve keyif vermediği kanatindeyim kimsecikler olmasa kime ne yazıp paylaşacağız...
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    GÖKHAN ABİ DH KULUP AÇALIM PARTNER TEPEE DİYE BİTANE NE DERSİN








  • ön ve arka ızgarayı avrupa versiyonundaki gibi boyatayım diyorum babam olmaz arabayı mahvetme diyor ne yapmalı acaba..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    ABİ ARKA TAMPON ALTI KROM SÜPER YAKIŞIYOR YA BEN COK BEGENIYORUM
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz kafamdan bir ses diyorki git bizim boyacıya ön ızgara ve arka tampon altını boyat krom rengine orjinal jant ve tekerleride 16 çevir tahmini bana 2500 tl yi geçmez acaba güzel gidermi bilemiyorum içimden geçmiyor değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN









  • Mehmet abi bu gerçekten süper bir fikir böylece herkes istediği fikirlere çok kolay ulaşır ve çok kullanışlı olur kanısındayım,ve de pratik
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Arkadaşlar bizi takip eden herkes için ben tepee incelemelerine devam edeyim

    .......




    Yazan olmasa da takip eden çok, bunu okunma sayılarından da görebilirsiniz...

    Madem bunca emek verip, izlenimlerinizi, tecrübelerinizi böyle ilmek ilmek döşenip yazıyorsunuz, bari bunlar boşa gitmesin; ya her yazdığınız mesajı aynen birinci sayfanıza da kopyalayın, ya da bu mesajlara link verin, girenler buralara kolay ulaşabilsinler. Tepee yeni çıktı, bundan 2-3 sene sonra da yeni almış olan ve tecrübelerden istifade etmek isteyenler olabilir, nasip olur da siz de 200-300'lü sayfalara ulaştığınızda her soru sorana "geçmiş sayfalarda yazıyor, bir bakın" demek insanları bazen küstürebiliyor, o nedenle birinci sayfaya otomatik yönlendirirsiniz, onlar da oradan ilgilendikleri konulara direk link olarak geçerek okuyabilirler...

    Bir fikir sadece...






  • Tabikide uzlaşamayacağız
    Uzlaşsak farklı araçlara binmeyiz.

    105hp Kangoo 6vites ve değişken geometrili turbo
    Ben böyle olmadığını söylemedim yanlış anlamışsın heralde

    Dijital klima kangoo dada mevcut
    205 taban lastik tabiki güzel birşeyde fark olarak sunulamaz bence
    Ben 195 tabanları değişip 205 leri koymak için anlaşmıştım bile
    Fakat araba ancak akşam 7 de geldiği için ve benimde acil yola çıkmam gerektiği için o iş yattı.

    Ayrıca ben kesinlikle beğenmesemde ve ilk değişimimde tabanı genişletecek olsamda doğru olan lastik ince lastiktir.
    Birkere burda hemfikir olmamız lazım.

    Burada bende dahil hepimizin hatası var. Biz hala bu araçları binek olarak değerlendiriyoruz
    Evet kendilerini aştılar bizide mutlu ettiler ama unutmayalımki bunlar hala hafif ticaridir.

    Ve sizde benim kadar biliyorsunuzki birçok kullanıcı binek kullanılacak araba ararken bizim gidip bu hafif ticarileri almamızı yadırgıyor.
    Bu bir gerçek bunu inkar edemeyiz.

    Ama zevkde bizim zevkimiz.

    Kangoo nun 195 taban lastik ve arka koltukların yatırılacağını düşünülerek dizaynı hep bunların ürünüdür.
    Bizim açımızdan dezavantaj olsada doğru olan budur.

    Ben arabada 5 kişi olduğu zaman kullanmakdan ayrı bir zevk alıyorum. Arabanın arkasına ağırlık atasım geliyor.
    Bu sınıfın araçları böyledir. Bunları kabul etmemiz gerek.

    Bence Partner ve Berlingonun en büyük eksi yönü cam düğmelerinin yeri ve göstereler ve kolların eski kasadaki gibi olmasıdır.

    Ama yinede bu sınıfda eğer binek kullanacak isen alınacak markalar Fransızlardır.




  • Alper fransızlar konusunda haklısın bizim doğamıza daha uygun ve daha yatkın. biz aile aracı derken bu araçlar ticari düşünülmüş tabiki ama biz kendimizce aile versiyonuna uyarlıyoruz bazı noktalar absürt kalmakta tabiki

    bu önüne geçilemez bir gerçek ve bunun sonuçlarına katlanmak zorundayız.ama piyasada bakıyorum aracımla seyahat ederken farklı bir tarz ve havam sözkonusu evet biraz mütevazi olmaktan çıkayım bu araçlara insanların bakış açıları daha merak uyandıran cinsten mini van ve jeep karışımı mı desem suv vali mi desem havalı yani bunu sende gözlemlemişsindir ben hep cilalı parlak ve tertemiz çıkıyorum sokağa ve kapalı garajında bunda çok büyük etkisi var tabiki..

    bence buna değer diye düşünüyorum paramızın yettiği bu...
    quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Tabikide uzlaşamayacağız
    Uzlaşsak farklı araçlara binmeyiz.

    105hp Kangoo 6vites ve değişken geometrili turbo
    Ben böyle olmadığını söylemedim yanlış anlamışsın heralde

    Dijital klima kangoo dada mevcut
    205 taban lastik tabiki güzel birşeyde fark olarak sunulamaz bence
    Ben 195 tabanları değişip 205 leri koymak için anlaşmıştım bile
    Fakat araba ancak akşam 7 de geldiği için ve benimde acil yola çıkmam gerektiği için o iş yattı.

    Ayrıca ben kesinlikle beğenmesemde ve ilk değişimimde tabanı genişletecek olsamda doğru olan lastik ince lastiktir.
    Birkere burda hemfikir olmamız lazım.

    Burada bende dahil hepimizin hatası var. Biz hala bu araçları binek olarak değerlendiriyoruz
    Evet kendilerini aştılar bizide mutlu ettiler ama unutmayalımki bunlar hala hafif ticaridir.

    Ve sizde benim kadar biliyorsunuzki birçok kullanıcı binek kullanılacak araba ararken bizim gidip bu hafif ticarileri almamızı yadırgıyor.
    Bu bir gerçek bunu inkar edemeyiz.

    Ama zevkde bizim zevkimiz.

    Kangoo nun 195 taban lastik ve arka koltukların yatırılacağını düşünülerek dizaynı hep bunların ürünüdür.
    Bizim açımızdan dezavantaj olsada doğru olan budur.

    Ben arabada 5 kişi olduğu zaman kullanmakdan ayrı bir zevk alıyorum. Arabanın arkasına ağırlık atasım geliyor.
    Bu sınıfın araçları böyledir. Bunları kabul etmemiz gerek.

    Bence Partner ve Berlingonun en büyük eksi yönü cam düğmelerinin yeri ve göstereler ve kolların eski kasadaki gibi olmasıdır.

    Ama yinede bu sınıfda eğer binek kullanacak isen alınacak markalar Fransızlardır.





  • Tabiki değer

    Ben bundan sonra binek alsam bile bu tarz bir ticariden memnuniyetsizliğimden dolayı almam
    İyi bir bineği değişiklik olsun diye alırım

    Yoksa bizde ırsi.

    Bizim köylülerin %70 i Kangoo,Caddy,Partner,Berlingo,Connect

    Yoksa git babama süspansiyondu , konfordu , falandı filandı hikaye gelri.

    Kafayı kaldırdınmı tavana 10 karış olacak gerisi hikaye :)
  • Arkadaşlar, tepee ve kangoo rekabeti tatlı bir şekilde sürüyor diyelim biz buna:) alper aekadaşın dediği çok doğrı bizim köylüler konfor monfor takmaz, olcak onlara çamurda batakta takır tukur yollarda canavar gibi gidecek araba, efsane toros yıllar önce hemen hemen her köylüde mevcut idi, sonra torosları çift kabinli araçlar alt etti, gerçi şu an hala çift kabinler bizim ticarilere nazaran köylülerin daha çok işine yarıyor sayılır...
    Gçkhanım, benimde evimin altında gaajım olduğu için tepee her daim temiz kuru duruyor, zaten babam her köye gittiğinde bi güzel yıkıyor, bende burda, annem çok kızıyo ama elektrikli süpürgesi ile içini bir güzel temizliyorum, ama arka kapının ayak basma yeri her zaman kirleniyor ona çok uyuz oluyorum yaa:)
    Bu arada gökhan bende ızgaraları boyatma niyetine girmek istiyorum ama sonrada pişman olmakta istemiyorum, sence ne yapmalıyız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Tabiki değer

    Ben bundan sonra binek alsam bile bu tarz bir ticariden memnuniyetsizliğimden dolayı almam
    İyi bir bineği değişiklik olsun diye alırım

    Yoksa bizde ırsi.

    Bizim köylülerin %70 i Kangoo,Caddy,Partner,Berlingo,Connect

    Yoksa git babama süspansiyondu , konfordu , falandı filandı hikaye gelri.

    Kafayı kaldırdınmı tavana 10 karış olacak gerisi hikaye :)


    caddy alalım sana gitsin memnuniyetsizliğin kardeşim ama bak demedi deme sonra binek araçlardan tat almamaya başlarsın

    Allah kaza bela vermesin, hepinize son olarak hayırlı sahurlar dilerim. geliyor geliyor dediğimiz ramazan ayınında sonuna geldik, beni şimdiden bir hüzün kapladı. Allah senesine ulaştırsın hepimizi inşAllah. selametle (F)




  • abiler caddynin de artık yuzunu degiştirdiler makjyaz yapıyorlar resimlerde mevcut

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
  • buda sutyenli resim

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
  • Gökhan,bu boyatma işi benim de dikkatimi çekti.Aynı renk tutturulabilir mi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ön ve arka ızgarayı avrupa versiyonundaki gibi boyatayım diyorum babam olmaz arabayı mahvetme diyor ne yapmalı acaba..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    ABİ ARKA TAMPON ALTI KROM SÜPER YAKIŞIYOR YA BEN COK BEGENIYORUM
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz kafamdan bir ses diyorki git bizim boyacıya ön ızgara ve arka tampon altını boyat krom rengine orjinal jant ve tekerleride 16 çevir tahmini bana 2500 tl yi geçmez acaba güzel gidermi bilemiyorum içimden geçmiyor değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN











  • @caddydsg

    memnun olmadığımdan dolayı değil. Değişiklik olsun diye. Yani kangoo yu değişecek olsam memnun olmadığımdan değil kesinlikle. Kangoodanda oldukça memnunum.

    Yalnız VW de Ford un yolunda ilerliyor gibi geldi bana.

    Fordda Yeni Connect diye makyaj yaptı.

    Toplamda 2003 de çıkan kasa maşallah 8-9 yıl gitmiş olacak
    Caddy de öyle yapacak galiba. Sadece makyaj yapılacak gibime geliyor. Ama insan yenilikde istiyor.
    Yeni Doblo yu hala göremedik. Bence bunda Kangoo , Partner ve Berlingo yu enine boyuna etüt etmeleri yatıyor. Fransızların çıkalı 1 yılı geçti oda yakındır heralde.

    Bence Kangoo da Partnerde bu yeni halleri ile artık köylere pek hitap etmiyor.
    Bu konuda Connect 1 adım önde daha sert süspansiyonu ile ve Transitin haklı ve doğru referansı ile

    ( Jandarmada 1-2 ay Connect geri kalan zamanda Transit şoförüydüm )

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=30116307&id=1168061126
    http://www.facebook.com/album.php?aid=2008286&id=1168061126#/photo.php?pid=30116297&id=1168061126

    İnşallah linkler açılır
    İşte benim transitim , bütün ilçeler dahil en temiz Transit bu idi.

    Doğruyu söylemek isterimki Transit le gittiğim yollara onun sınıfında başka hangi araçla giderdim bilemiyorum.

    Yakıtıda o biçimdi ama . Keşke mazot çizelgelerinin fotokopisini alsaydım.




  • Kahkahalar, yeni heyecanlar, bebekler, düğünler, eğlence ve tatlı süprizler olsun...
    Tatlılar olsun baklava, tiramisu, profiterol, elmalı kekler, şekerli kahveler.
    Buluşmak için telefonlaşmalar olsun..
    Buluşmalar olsun, kavuşmalar olsun..
    "biz" olsun; "ben" olmasın...mutluluk parayla, eğlence zoraki olmasın..
    Kellerin saçı çıksın..
    Göbek, göbek atmak için olsun.
    Kolesterol olmasın.
    Eurodizel 1 lira olsun
    Bir kere söylensin ve yeter olsun.
    En önemlisi sevgi olsun...
    Aşkolsun...
    Daha n'olsun..
    BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.T.A -- 19 Eylül 2009; 16:31:15 >
  • bence çok yakışıcaktır abi
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ön ve arka ızgarayı avrupa versiyonundaki gibi boyatayım diyorum babam olmaz arabayı mahvetme diyor ne yapmalı acaba..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    ABİ ARKA TAMPON ALTI KROM SÜPER YAKIŞIYOR YA BEN COK BEGENIYORUM
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz kafamdan bir ses diyorki git bizim boyacıya ön ızgara ve arka tampon altını boyat krom rengine orjinal jant ve tekerleride 16 çevir tahmini bana 2500 tl yi geçmez acaba güzel gidermi bilemiyorum içimden geçmiyor değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN











  • iyi bir ustada neden olmasın kardeşim. zannedersem bu arka tampon ızgara fikrini ben ortaya atmıştım ve çokta begenildi gibime geliyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: cluwa

    Gökhan,bu boyatma işi benim de dikkatimi çekti.Aynı renk tutturulabilir mi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ön ve arka ızgarayı avrupa versiyonundaki gibi boyatayım diyorum babam olmaz arabayı mahvetme diyor ne yapmalı acaba..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    ABİ ARKA TAMPON ALTI KROM SÜPER YAKIŞIYOR YA BEN COK BEGENIYORUM
    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Aziz kafamdan bir ses diyorki git bizim boyacıya ön ızgara ve arka tampon altını boyat krom rengine orjinal jant ve tekerleride 16 çevir tahmini bana 2500 tl yi geçmez acaba güzel gidermi bilemiyorum içimden geçmiyor değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    arkadaşlar yabancı ülkede arka tamponun altıda krom döşeme

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN














  • iyi ön güzel tamamda çogu kişi bu arabanın arkasını begenmıyordu zaten önünü bende begeniyordum arka tarafta bir degişiklik varmı acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: eypskry

    abiler caddynin de artık yuzunu degiştirdiler makjyaz yapıyorlar resimlerde mevcut

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

  • abi arka kapının ayak basma yeri ben dail herkezi bıktırmış durumda insanı çıldırtıcak hale sokuyo. iyi bir ustada boyatırsan süper olur..
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    Arkadaşlar, tepee ve kangoo rekabeti tatlı bir şekilde sürüyor diyelim biz buna:) alper aekadaşın dediği çok doğrı bizim köylüler konfor monfor takmaz, olcak onlara çamurda batakta takır tukur yollarda canavar gibi gidecek araba, efsane toros yıllar önce hemen hemen her köylüde mevcut idi, sonra torosları çift kabinli araçlar alt etti, gerçi şu an hala çift kabinler bizim ticarilere nazaran köylülerin daha çok işine yarıyor sayılır...
    Gçkhanım, benimde evimin altında gaajım olduğu için tepee her daim temiz kuru duruyor, zaten babam her köye gittiğinde bi güzel yıkıyor, bende burda, annem çok kızıyo ama elektrikli süpürgesi ile içini bir güzel temizliyorum, ama arka kapının ayak basma yeri her zaman kirleniyor ona çok uyuz oluyorum yaa:)
    Bu arada gökhan bende ızgaraları boyatma niyetine girmek istiyorum ama sonrada pişman olmakta istemiyorum, sence ne yapmalıyız?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizoto

    iyi ön güzel tamamda çogu kişi bu arabanın arkasını begenmıyordu zaten önünü bende begeniyordum arka tarafta bir degişiklik varmı acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: eypskry

    abiler caddynin de artık yuzunu degiştirdiler makjyaz yapıyorlar resimlerde mevcut

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




    yeni caddy değil bu. caddy teamda açıklaması vardı.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.