Şimdi Ara

<<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>> (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
677
Cevap
25
Favori
126.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • buda garanti maddesi:
     <<<<Yeni Renault Fluence Ze alacaklar alanlarlar kulübü>>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xenofx -- 21 Mayıs 2017; 21:47:22 >
  • Dün bir fluence ze deneme sürüşü yaptım. Gerçekten sürüşü çok keyifli Fluenceler beklediğimden güzel çıktı. 30 bin liraya indiğinde bir tane alacağım. Bu arada Tan otoda satış temsilcisi ile görüştüm yakın zamanda ellerine yeni bir filo gelecek ve satışa sunacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabaların 2013 ya da 2014 modelleri hiç yok mudur? Eğer varsa neden hiç satılık ikinci eli yok acaba?

    Sahibinden'deki bütün arabaların 2012 model olması ve rezalet menzile sahip olmaları bir üretim hatası mıdır yoksa artık bataryanın ölmekte olduğunun işareti midir?

    Kiminle konuştuysam sattıkları arabanın düz yolda 90 km/saat sabit hızla, hiç dur kalk yapmadan gidildiğinde 120 km yol yapabileceğinin teyidini alamadım. Geneli sakin kullanımda 80-100 km yaptıklarını belirtiyorlar.

    Fabrika çıkışı 185 km menzile sahip olması gereken bir araba şu anda 120 km bile gidemiyorsa ve buna rağmen Renault vermiş olduğu 10 yıllık batarya garantisini (kapasitenin %75'in altına düşmesi nedeniyle) devreye sokup bu bataryaları yenileri ile değiştirmiyorsa çok ayıp ediyor.

    Bırakın 120 km'yi, bazı satıcılar sakin kullanımda bile 60-70 km gerçek menzile sahip olduğunu belirtiyorlar. Peki neden servise başvurup batarya değişikliği talep etmediniz dediğim zaman da soruyu yuvarlak cümlelerle geçiştiriyorlar.

    Benim anladığım kadarıyla Renault hem pil kirasından hem de 10 yıllık garantiden vazgeçmiş durumda...

    Elinde bu aracın şehir içi 100 km, şehir dışı 150 km civarı menzili olan sorunsuz versiyonuna sahip kullanıcılar "şimdilik" hallerinden memnunlar ve araçla ilgili olumlu yorumlarda bulunuyorlar. Büyük ihtimalle 1-2 sene içerisinde onların da bataryaları ömrünü tamamlamaya başlayacak ve teker teker satışa çıkacaklar.

    Peki hiç bildiğiniz, duyduğunuz menzili düştüğü için garanti kapsamında bataryası değişen bir Fluence Z.E. var mıdır?

    Özellikle 100 km menzile bile ulaşamayan kullanıcıların servisten değişim talebinde bulunup bulunmadıklarını ve onlara resmi olarak ne yanıt verildiğini çok merak etmekteyim. Bu konuda müspet bir bilgiye ulaşmadan ikinci el Fluence Z.E. almamaya karar verdim.

    2 sene önce pil kirası kalktığı zaman 25-30 bin liraya sorunsuz araçlardan satın alan arkadaşlar çok akıllı bir iş yapmışlar ve büyük ihtimalle de yaptıkları tasarrufla, batarya ömrü bitmeden, araçlarını bedavaya getirecekler.

    Fakat şu anda satılan araçları almayı düşünenlerin çok dikkatli olmalarını tavsiye ederim. Eğer batarya konusuna bir çözüm getirilemezse çok büyük ihtimalle son sahibi olacaklar ve korkarım kalan batarya ömrüyle de bu saatten sonra yaptıkları yatırımı karşılayacak kadar tasarruf elde edemeyecekler.




  • Dallamos D kullanıcısına yanıt
    Benim aracım 55000 km'de 90a sabitlesek en az 130 km yapar. İlanlarda 70-80km menzil yazanlara şaşırıyorum. Fakat bu mümkün. Çünkü aracın şarj geçmişi batarya sağlığı açısından çok önemli. Benim aracım ilk sahibinden temiz ve full olan modeldi. Bunun yanında aynı dönem yüksek sayıda filo araçları da ikinci elde mevcuttu. Kim bilir nasıl şarj edildi nasıl kullanıldı filo araçları.

    Batarya değişimi için Renault yan çizmiyor fakat meşakkatli bir süreç . Araçtan komple bataryaları söküp yurtdışına gönderiyorlarmış. Orada kötü durumdaki hücreler değiştiriliyormuş. Bu süreçte otomobilin bataryası olmadığından kullanılamıyor. Bu süreç 2 ayı bulabiliyormuş. Bu bilgi doğrudan edindiğim bir bilgi değildir. Facebook'taki kullanıcı grubumuzdan bir arkadaş yazmıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar zoe kullanıyorum memnunum araçtan ama ödeme şekli kazık. Aylık 330 en ucuz pil kirasu 300 civarı elektrik faturası . Kota aşım bedeli aylık 100 tlde ordan gelse 750 civarı . Bu nasıl bi mantık bu ne lahan turşusu nedir bu yaw. Heryerde şarjı yok 150 km gidiyo bu eziyeti şek üstüne aylık 750 ver. Fluence ze alın pil kirası vermeyin sinirim bozuldu yaw...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harvardharvey kullanıcısına yanıt
    Hocam satılık ilanı bulunan araçların tamamının menzili çok düşük. Çoğu 60-70 km civarı olduğunu söylüyor.



    2 ay pil bekleme olayı da çok saçma bence... Bekleme süresince ikame olarak verebilecekleri hiç yedek bataryaları yok muymuş?



    Ayrıca sorunlu hücrelerin değiştirilmesinin çok da mantıklı bir çözüm olduğunu düşünmüyorum, daha çok günü kurtarmaya yönelik gibi duruyor. Çünkü şu anda sorunsuz görünen hücrelerin bir kısmı da yakın zamanda cortlayıp yine yarı yolda bırakacaktır. Zaten sorunsuz hücrelerin enerji depolama kapasiteleri de azalmış olacağı için asla yeni bir bataryanın yerini tutamayacaktır.



    Sözün özü, 2 sene önce 25-30 bine menzil sorunu olmayan araçlardan alanlar çok akıllıca iş yaptılar. Fakat bu saatten sonra alacak olanlar kısa süre sonra batarya sorunuyla karşılaşacaklarını; uzun uğraşlar​ ve bekleyişler gerekebilecegini göz önüne almalılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dallamos

    Hocam satılık ilanı bulunan araçların tamamının menzili çok düşük. Çoğu 60-70 km civarı olduğunu söylüyor.



    2 ay pil bekleme olayı da çok saçma bence... Bekleme süresince ikame olarak verebilecekleri hiç yedek bataryaları yok muymuş?



    Ayrıca sorunlu hücrelerin değiştirilmesinin çok da mantıklı bir çözüm olduğunu düşünmüyorum, daha çok günü kurtarmaya yönelik gibi duruyor. Çünkü şu anda sorunsuz görünen hücrelerin bir kısmı da yakın zamanda cortlayıp yine yarı yolda bırakacaktır. Zaten sorunsuz hücrelerin enerji depolama kapasiteleri de azalmış olacağı için asla yeni bir bataryanın yerini tutamayacaktır.



    Sözün özü, 2 sene önce 25-30 bine menzil sorunu olmayan araçlardan alanlar çok akıllıca iş yaptılar. Fakat bu saatten sonra alacak olanlar kısa süre sonra batarya sorunuyla karşılaşacaklarını; uzun uğraşlar​ ve bekleyişler gerekebilecegini göz önüne almalılar.



    Genelde hor kullanılmış veya batarya olarak bahsettiğiniz durumdaki araçlar satılık zaten. Yoksa günlük 100-120 km menzil yeterli geleceği için bu aracı almış birisi kullanım tarzında sıradışı bir değişiklik olmadıkça bu aracı niye satsın? Yakıt yok, bakım yok, vergi yok...



    Kendimden örnek vereyim mesela. Ben bugün arabamı satsam yerine alabileceğim benzer başka bir araç yok. Ya yine bir Fluence Ze alacağım ya da 35000 civarı daha düşük model lpg'li veya dizel bir araç alıp yok yere her ay aylık 1000 lira bir masraf ödemeye başlayacağım. Hatta bizim durumumuzda 2 araç için aylık 2000 lira ekstra masraf diye de düşünülebilir. Sıkıntısız Fluence ZE'lerin kolay kolay satılığa çıkmaması biraz da bu yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_kodak -- 12 Haziran 2017; 20:42:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bir sure elektriklileri arastirip bizim ulkeyi asan uzun vadeli olmayan bir teknoloji oldugunu gordum. tasarruflu kullanimdan yana bizim metodla senelerce menzile tuketime takilmadan yola devam. tasarrufu gercekten bilenin benzinle de lpgyle de isi olmaz.Hala lpg ve benzinde iddia eden varsa da,kullansin ki biz de doya doya yakit kampanyalarinin tadini cikaralim. 1.3 multijetle en dusuk mtv sinifindayiz.Mazotun, cazip kampanyalarla stoklanmasiyla ucuz surus sunar.benzin ve lpgnin statik eletrik yani surtunmeyle alevlenmesi bile kacmak icin yeterli sebep.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araçlar için "uzun vadeli olmayan teknoloji" demek çok gerçekçi değil. Şu an için tek sorun batarya teknolojisinin biraz pahalı olması. Bu geliştirilip ortalama 500 km civarı menzili ve kısa sürede şarj imkanı olan uygun fiyatlı bataryalar üretilmeye başlandığı an içten yanmalı motorların imalatı bitecek. 10 sene içerisinde benzin/dizel vs motoru olan araçların tamamı elektikli motorlar kullanmaya başlayacak. Hatta değil benzinli hibrit araç bile kalmayacak.

    Bu konuyla alakalı olaraksa Fluence ZE kullandığım için son 2 senedir yaşadığım büyük bir sıkıntıyı paylaşmak isterim. Daha önce evimin yolu üzerindeki OPET, SHELL VE PO istasyonlarının kampanyalarını takip edip, farklı farklı kredi kartlarıyla 100'er liralık yakıtlar alıyordum, böylece her 4 yakıt alımımda bazen 30, bazen 40 hatta bazen 50 lira para kazanıyordum. Bunu ayda 15-20 kez yapmak zorunda olduğum içinde bu kampanyalardan oldukça çok sayıda faydalanabiliyordum. Ne yazık ki artık bu şekilde yakıt stoklayamadığımız için bu kazançtan mahrum kalıyoruz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi günler, yaklaşık 3 hafta önce bir Fluence ze aldım. İzlenimlerimi, tüketimini, menzilini, kullanımını aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz. Umarım yardımcı olur.

    Teşekkürler

    http://teslaturk.com/sahibinden-renault-fluence-z-e-tecrubesi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vural2005 -- 17 Haziran 2017; 9:25:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xenofx X kullanıcısına yanıt
    quote:

    mahkeme ile kim uğraşacak


    dediğin için bu ülkede herkes işine geldiği gibi davranabiliyor.

    sen şikayet etmediği için hepimiz sorun yaşıyoruz

    Amerikada böyle olmadığı için daha insanlar dava etmeden firmalar geri çağırma için kampanya başlatıyor. çünkü 1 kazada araç kaynaklı kusur sözkonusu olduğu ortaya çıkarsa firma zarar görene milyonlarca dolar ödüyor.

    özetle adamlar bir kaç kişiye milyonlarca dolar ödemek yerine binlerce kişiye milyonlarca dolar ödemiş oluyorlar hesap aynı sadce lehdarlar farklı oluyor.

    ek olarak ülkemizde ki EXPERLER araç kazalarında hiç arabanın kusuruna bakmıyor zaten.
  • Arkadaşlar trifaze jeneratörler var.



    Ereyon İnternetten Alışverişin Güvenilir Adresi
    Aksa Aap-8000E3 Benzinli Trifaze Jeneratör Fiyatı ve Özellikleri | Ereyon
    http://www.ereyon.com.tr/urun/aksa-aap-8000e3-benzinli-jenerator.aspx?ref=akakce&source=mobil&v=1.82.8




    Örnek bi tanesi bu. Ölçülerine baktım bagaja sığabilir. Trifaze hem 220 hem 380 volt elektrik üretebiliyor. Bu bagajda olsa bi bidonda benzin herhangi bi yerde mola verilip şarj edilebilir. Yani bir sonraki şarj istasyonuna yetişene kadar. Benim isteğim istanbuldan izmire gidebilmek. Aslına renault yetkili servislerine ugrayarak gidilebiliyor. Zoe yle giden olmuş. Esarj şirketinin şarj haritasına baktıgımda bursa balıkesir manisa izmir şeklinde rota çizilerek 180 km civarı menzilde bir şarj ederek ulaşılabilir. Ama akşam 5ten sonra servisler kapanıyor şarj etmede problem olabilir.

    O yüzden böyle ufak bi jeneratör iş görebilir. Yani 400 km lik pil gelinceye kadar. Oda gelmedi bi türlü güya nisanda gelecekti. İyi bişey olsa gelmez kötü bişey olsa kovsan gitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vural2005

    İyi günler, yaklaşık 3 hafta önce bir Fluence ze aldım. İzlenimlerimi, tüketimini, menzilini, kullanımını aşağıdaki linkten öğrenebilirsiniz. Umarım yardımcı olur.

    Teşekkürler

    http://teslaturk.com/sahibinden-renault-fluence-z-e-tecrubesi/


    teşekkürler paylaşımınız için.Ankarada kullanmak için bende ilanları takip etmeye başladım.Aracı alırken dikkat edecek hususlar nelerdir? ayrıca renault servisleri pil ekspertizi için yardımcı oluyorlar mı ?




  • Merhaba. İş yerim evden 7 km uzakta, her gün dizel xtrail araçla gidip gelmek mantıklı gelmemeye başladı bende fluence e z almayı düşünüyorum, sahibinde fiyatlar 35-40 bin civarında görünüyor. Araçların km. side 50 binden aşağı pek yok. Bu filodan çıkma araçları nasıl bulabiliyoruz? Teşekkürler.
  • Dun aksam 18.07 tarihinde 18.000km de ze ilana koydular sninda satilmis, kimse pili onemsemiyor anlasilan hala kapis kapis satiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juiceles

    Dun aksam 18.07 tarihinde 18.000km de ze ilana koydular sninda satilmis, kimse pili onemsemiyor anlasilan hala kapis kapis satiliyor

    Türkiye'de aracıyla evinden işine, işinden evine gidip gelen, haftasonları da aracını en fazla pikniğe veya eşine dostunu ziyarete gitmek için kullanan milyonlarca insan var. Bunların tamamı aracını ticaret için kullanmayan ve yaşam şekilleri kolay kolay değişmeyen insanlar. İstanbul dışındaki bir şehirde bu tarz bir hayatı olan bir kişinin gün içerisinde 100-120 kmden fazla yol yapması pek mümkün değil. Vergisi yok, bakımı yok, yakıtı yok, o yüzden düşündüğünüzden daha geniş bir kitle var temiz bir araç bulduğunda almayı planlayan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba sabah satış görevlisini aradım, araç için görüştüm ama 220v direk şarj kiti olmadığı için pek cazip gelmemişti. Ayrıca batarya ile ilgili pek bilgisi yoktu. 2022 yılında bataryanında garantisi biter, sonrasında oluşacak problemleri cebinizden karşılarsınız dedi. Bende batarya benim değil, renault a ait değil mi, o yüzden garanti bitmesi yerine 2022'de yeni sözleşme olması lazım dedim. Ben araştırayım size dönerim dedi ama araç satılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_kodak


    quote:

    Orijinalden alıntı: juiceles

    Dun aksam 18.07 tarihinde 18.000km de ze ilana koydular sninda satilmis, kimse pili onemsemiyor anlasilan hala kapis kapis satiliyor

    Türkiye'de aracıyla evinden işine, işinden evine gidip gelen, haftasonları da aracını en fazla pikniğe veya eşine dostunu ziyarete gitmek için kullanan milyonlarca insan var. Bunların tamamı aracını ticaret için kullanmayan ve yaşam şekilleri kolay kolay değişmeyen insanlar. İstanbul dışındaki bir şehirde bu tarz bir hayatı olan bir kişinin gün içerisinde 100-120 kmden fazla yol yapması pek mümkün değil. Vergisi yok, bakımı yok, yakıtı yok, o yüzden düşündüğünüzden daha geniş bir kitle var temiz bir araç bulduğunda almayı planlayan.

    Soyledikleriniz dogru, bende almak istiyorum ev ile iş arası git gel 90 km param tamam olmadıgı icin kredi ile alacagımdam bi duraksıyorum o duraksamada km dusuk araclar satılıyor :) hayırlısı bakalım




  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Aracı alırken pek dikkat edilecek farklı bir şey yok. Normal araç alırken dikkat edilecek şeyler ne ise bunda da aynı.

    Sadece aracın menzilinin ne kadar olduğunu netleştirin yeterli bence. Bunun için aracı kullanabilir, anlayabilirsiniz.

    Mesela ben ,aracı almadan önce pil yüzdesine baktım. Yüzde 75'lerde hep kalan menzili 60 km olarak gösteriyordu. Yani dolu pille en az 80 km giderdi. Ama sahibi performanslı kullanıyordu. Benim kullanımımda 100 km gideceğini anladım ve aldım. Zaten 2 aydır 100 km den aşağı hiç gitmedi bende.



    Pil tespitine gelince, renault servisleri birşey bilmiyor. Genel müdürlüğü de arayınca, sizi Ankara şube müdrlüğüne yönlendiriyor. Ben de iki sebeple pek üzerine düşmedim. Birincisi, bu haliyle araç işimi fazlasıyla görüyor. İkincisi, banka üzerinden genişletilmiş kasko yaptırdım ama pili kaskoya özellikle ekletme işlemini yapamadım. İnşaallah önümüzdeki yıl yaptırmayı düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İkinci el araba almak istediği için Renault'ya kızan bir arkadaş vardı, hatta bir de kendine göre bir hesap çıkarıp "arabanın 137 km gideceğini garanti etmişsiniz (!!! yok tabi ki gerçekte öyle bir garanti), gitmezse ne olacak derhal bilgi bekliyorum" filan gibi bir email atmıştı adamlara. Ne oldu ki ona, bir cevap yazan oldu mu acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_kodak -- 29 Temmuz 2017; 14:23:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.