|
Yeni Renault Kangoo Fransa'da siparişe açılıyor: İşte Avrupa fiyatı ve detaylı görseller (2. sayfa)
-
-
Önünü baskasi arkasini baskasi tasarlamis gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kangoo maalesef çok geç kaldı, piyasaki ticari rüzgarını PSA çok iyi değerlendirdi. Bir zamanlar ülkenin en çok satan ticari modeli piyasasını adeta rakiplerine hediye etti.
Öldürücü darbeyi Fiat'tan bekliyorum, PSA ile ortaklıktan sonra hem PSA kadar iyi hem de onlardan daha uygun fiyatlı olarak piyasaya sunabilir ise o zaman diğer ticarilerin ruhuna el fatiha.
-
Gayet güzel olmuş beğendim. Canlısını görmek lazım bir de.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aga kasa aynı kasa ama parçalar öbür araçlarla aynı sağlamlıkta mı ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: simpsontr
Aga kasa aynı kasa ama parçalar öbür araçlarla aynı sağlamlıkta mı ?Araç 5 farklı şirket için üretilecek, Peugeot, Opel, Toyota, Citroen ve Fiat. Her bir için ayrı bir parça tedariği gibi saçma ve riskli bir işe girişmezler. Lojistik ve temin riskini minimize etmek için büyük ihtimalle aynı parçacılar devam edecektir. Yaptıkları yatırımlara bakarsak marka için kar marjı yüksek ve ciddi piyasa yapan ve şimdilik piyasanın en iyi fiyat/performans oranına sahip ticarisi hatta MPV'si bile denilebilir, ellerindeki bu avantajı kullanmak isteyecektir. Fabrikalardaki otomasyon oranı nedeniyle kalite farklı olabilir ama bunun büyük bir etkisi olacağını düşünmüyorum. Bu yüzden araç çıktığında marka diğer modelleri satmak için bir kırpmaya gitmezse (şahsi fikrim Doblo'ya otomotik vites vermeyebilirler), elimizde gelmiş geçmiş en iyi Doblo'ya sahip olacağız.
-
Hocam Fiat neden fiyatı daha aşağı da tutacak o zaman
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: simpsontr
Hocam Fiat neden fiyatı daha aşağı da tutacak o zaman1- İş gücü ucuz, Ayrıca dünyada düşük asgari ücret ile en fazla insan çalıştıran ülkelerden biriyiz.
2- Dünya'nın en iyi şirketlerine (Mercedes, Porsche dahil) parça üreten Türk tedarik şirketler var, bunlardan ürünler daha ucuza temin edilebilir.
3- Fiat'ın dahil olması ile sipariş sayısı artıyor ve doğal olarak parça satışında sürümden şirketler kar edebilir. Maliyet bu şekilde düşürülebilir.
4- Önemli ticari araç pazarlardan biri Türkiye ve taşıma ücreti düşüyor, ayrıca diğer önemli pazarlar olan Hem Avrupa hem de Kuzey Afrika'ya yakın.
Eminim başka gözden kaçırdığım avantajları da vardır. Yoksa Türkiye kar etsin diye kimse burada üretim yapmıyor. Herkes kendi çıkarına bakıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-73181344BAraç 5 farklı şirket için üretilecek, Peugeot, Opel, Toyota, Citroen ve Fiat. Her bir için ayrı bir parça tedariği gibi saçma ve riskli bir işe girişmezler. Lojistik ve temin riskini minimize etmek için büyük ihtimalle aynı parçacılar devam edecektir. Yaptıkları yatırımlara bakarsak marka için kar marjı yüksek ve ciddi piyasa yapan ve şimdilik piyasanın en iyi fiyat/performans oranına sahip ticarisi hatta MPV'si bile denilebilir, ellerindeki bu avantajı kullanmak isteyecektir. Fabrikalardaki otomasyon oranı nedeniyle kalite farklı olabilir ama bunun büyük bir etkisi olacağını düşünmüyorum. Bu yüzden araç çıktığında marka diğer modelleri satmak için bir kırpmaya gitmezse (şahsi fikrim Doblo'ya otomotik vites vermeyebilirler), elimizde gelmiş geçmiş en iyi Doblo'ya sahip olacağız.
Alıntıları Göstereğer doblo olarak da üretilecekse doblo'nun bir karakteristiği vardı, o kaybolacak demektir. diğerlerinden bir farkı kalmayacak.
-
Enişteler Doblo'nun müşteri kitlesi. Enişteler karaktere falan bakmaz, sadece pragmatist olarak bakar. Daha iyisini sunabiliyorsa sorun yoktur.
-
min. 250-260 bin tl olursa zor satar bence. dizellere zaten 30-40 bin tl fark istiyorlar. doblo akar gider,kango izler
-
Tanıtım yazısında Led farların 0.04lt /100km tasarruf sağladığı yazıyor
İzolasyon artırılmış yeni kangoo %10 daha sessiz
Bakım aralıkları 30.000km ve 2 yıl
1.5dci 95hp de 260nm tork var 1750d/dk ve 6 ileri
renault son nesil scenic den yararlanmış ve kalite algısı yüksek ticari yaptıklarını iddia ediyorlar
Bagaj hacmi artmış 775Lt
araç genişlemiş iz açıklığı artırılmış ,aks mesafesi artırılmış
aynı araç değil ön cam eğimi eskisinden çok fazla ve burnu 10cm kadar da uzamış
Gelirse sert rüzgar da sürüş desteği bile var
Bu sınıfta rakibi psa dan çıkar , hatta tip olarak en güçlü rakip toyota proace diyebiliriz
Caddy , caddy mi o eski kalite kalmamış golf 8 gibi caddy de kalitesi düşmüş sert plastik üzerine naylonumsu kaplama çok kötü olmuş
Birşeye benzeyen paketide 280.000 ,diğerleri aşağıdaki gibi %15 ötv ile nasıl fiyat anlamak imkansız ???
Led stop yoksa ilk nesil doblo gibi stoplar var ,2.0 motor dezavantajı var caddy rakip değil yani otopark testinde nasıl sertçe zıpladığı çok net görülüyor rahatsız olmuş..
Kayar kapı rayı bile bir tek caddy de ortalıkta ,çok kaba tren rayı gibi o nedir yaw :)) bu caddy öncekiler gibi kaliteli değil özensiz geldi
Arka bagaj kapağı içi hala sunta , zırıltı yapacağı garanti
-
Bu arada en full 2021 doblo 1.6mjet 120hp premio plus 174.000 liste fiyatıyla hala en uygun ticari
-
Abi bu araç bu sefer bari otomatik vitesli olsun.
-
Para bazında en dolusu düz hesap 30.bin bandında bizim ülkemizde ise gümrük ÖTV KDV cart TV curt TV en giydirilmiş hali ile en düşük türkiyemizde 250bin en boşu dolusu eminim ki 300binden fazla orada 30bin gayme ye kurtariyorda burada satılsın 30bine yani ülkemizi hükümet değil euronun doların tl karşısında ezilmesini isteyenler hem ülkemizi hemde türk milletini sömürüyor Fransa sömürgeciliği bilindik her zamanki gibi aktif çalışılıyor ..
-
Kardeş sen de Türkçe'yi sömürmüşsün. Ne anlatıyosun Türkçe konuş.
-
Piyasayı duman eder. Bu arabanın özelliği bu olmalı zaten. Ford ve bu çok iyi -
Ülkemiz de hafif ticari rekabeti kızışmaya başladı.
VW Caddy ve Toyota Proace City reklamlarını televizyonlarda sık sık görüyoruz.
Zaten hafif ticariler ülkemizde iyi pazar yakalamış görünüyor.
-
Bende PSA ticari aracını beğenmiyorum sağlam olabilir ama netice itibariyle 2010 yılında çıkan kasa ile aynı ve üzerinden kaç sene geçmiş yeni olan kangoo daha mantıklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
enflasyon avrupa'da da sıkıntı. 25 bin euro büyük bir para böylesi bir ticari aracın başlangıç ücreti için. bazı kesimlre çok kolay para kazanıyor artık, maaşlı çalışanlar olarak yandık dünya ciddi bir form değişikliği içerisinide.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X