Şimdi Ara

Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Yeni nesil Megane RS modelini geçtiğimiz yıl Frankfurt’ta görücüye çıkaran Renault, şimdi de aracın Trophy versiyonuyla dikkatleri üzerine çekmeye hazırlanıyor. Cup şasi üzerine geliştirilen Renault Megane RS Trophy, Torsen sınırlı kaymalı diferansiyel ve daha sert süspansiyon sistemi gibi güncellemelere ev sahipliği yapıyor.
     

    Yeni Megane RS Trophy ile gelen yenilikler arasında geliştirilmiş frenler, performans odaklı Bridgestone lastiklerle sarılı 19 inçlik hafif jantlar, ve 1.8 litre dört silindirli ünitedeki güç artışı yer alıyor. Megane RS Trophy’deki ünite artık 300 beygir güç ve 6 ileri manuel vitesle eşlendiğinde 400 Nm tork üretiyor. 6 ileri otomatik şanzıman seçildiğinde ise tork değeri 420 Nm’ye yükseliyor.

     

    Standart Megane RS’e göre 20 beygirlik güç ve 30 Nm’lik tork artışı turboşarj ve egzoz sisteminde yapılan iyileştirmeler sayesinde ortaya çıkıyor. Trophy’nin 0’dan 100 km/s hıza ulaşması 5.7 saniye sürüyor. Renk paletinde yer alan Liquid Yellow rengi ve F1 tarzı ön difüzörüyle oldukça dikkat çekici görünen Megane RS Trophy, sürüş deneyimini arttırmak adında 20mm alçaltılmış Alcantara kaplı Recaro koltuklarla da tercih edilebiliyor.

     
     

    4Control ile daha yüksek yol tutuş 

    Megane RS Trophy’de yol tutuşu arttırmak adına 4Control dört tekerden yönlendirme sistemine yer veriliyor. Arka tekerlekler düşük hızdayken ön tekerleklerin zıttı yöne dönerken, yüksek hızlarda ise ön tekerleklerle aynı yöne dönüyor. Siparişleri önümüzdeki sonbaharda alınmaya başlanacak Megane RS Trophy’nin ilk teslimatları kış aylarında başlayacak.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
     







  • Millet normal Megane alamaz oldu Eş işine baksın burası Tr

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok beğeniyorum megan hb i.
    Yeni Renault Megane RS Trophy, serinin en ateşlisi olacak
  • Artık orta direk arabalar bile lüx olduğu bu zamanda megane zengin oyuncağı oldu

  • Çay demliğine benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250.000 olur artik...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç yıllık efsaneyi bitirdiler. Tüm rakipleri 2.0 litre 310-320 hp satarken 1,8 e hacmi düşürüp 300 hp satmak ayağına kurşun sıkmak zaten. Hele normal versiyonu daha da beter. En azından trophy de bir şeyler farklı olur dedik , toparlanır dedik ama yalan oldu maalesef. Bu segmentin kralı fk8 ve uzun süre de öyle kalacak gibi duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2020 Renault Clio 5 [ANA KONU]
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Durun kızmayın, alınmayın da rica ediyorum ama arkadaşlar kafa kalmadı kafa! Gün boyu bu arabaların çıkardığı gürültü bizleri mahvetti yeter artık gerçekten gına geldi. Bu pahalılığa sevinir oldum artık! Gün boyu vrın da vran, ğorrr da gürrr yeter ulan yeter!

  • Bu araç otomatik şanzıman ile alınmamalı.

  • Bu konsol RS ye gitmedi hiç.
  • Orta konsola bak çay demle.Hiç olmamış.
  • artık bu hot hatchler biz türk halkı için hayal oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Kusura bakmayın ama katılmıyorum yoruma. Evet megane rs sürüş keyfi veren bir araba hatta mk3 makyajlısını yolda sürdüm, neredeyse alıyordum da. Rsr versiyonunu daha geçen ay Ringde kullandım muazzam. 2 yıldır ringe çıkmadığım halde btg 8,30. Mk3 megane ı tartışmam bile , mükemmel bir araba.

    Ama rakipleri küçümsemek yanlış, her ne kadar sürüş keyfi vag araçlarda daha düşük olsa da motor gerçekten motor, şanzıman da harika. Parçasını bakkaldan bile buluyorsun neredeyse, en ufak takılan parçadan beygir gücü geliyor. Fabrika hp sinin 2 katında kullanılan bir sürü vag mevcut ülkemizde dahi.

    Ayrıca vag araçlar da viraj dönmüyor değil, onlar da dönüyor, bakın istanbulpark önden çekerde bile rekor leon cuprada şu an. Sebebi de Türkiye'de hemen hiç kimse Megane ı alıp o kadar mod yapamaz, dünyada bile yapan yerler sayılı. Megane ı alıp stok halde pistte sürersin , sürüş keyfi alırsın, kendini geliştirirsin. Daha fazlası maalesef olmuyor. Tabi mk4 megane da o mekanik sürüşten geriye ne kaldı onu da sorgulamak lazım. Zira mk3 çıktığı dönemdeki gibi piyasada bomba gibi patlamadı bu araba.

    Ülkemiz özelinde renault a 250-300 bin vermek zaten başlı başına cesaret oluyor. Bir de aracın modifiye açısından önünün kapalı olması büyük handikap. Çünkü pist kültürümüz zaten yok gibi birşey. Alan kişinin en fazla yaptığı rolling oluyor, beklentisi bastım mı uçsun oluyor , hal böyle olunca vag grubu ve honda araçlar çok daha fazlasını vaad ediyor. Bugün 2.0 tfsi mk5 golf bile alsanız 60 liralık arabayı 370-380 hp kullanmak mümkün. Virajı megane gibi alamaz, kabul de İstanbulpark gibi güç seven pistte aradaki 100 hp yi virajla , sürüş kabiliyetiyle asla kapatamazsınız.

    Ayrıca hondanın bir kemik fanatikleri var, öyle ya da böyle tercih ediliyor el değiştiriyor, vag grubunda daha bile iyi piyasa , golf R, audi S3 , çok daha tercih edilen araçlar bilindiği üzere. 3-4 ay öncesine kadar sıfır km makyajlı rs monitörlü mk3 megane RS vardı ilanlarda hatırlarsınız belki, 155 liraya zor bela sattılar arabayı düşünün yani. Araba müthiş ama kaderi 308 gti ile aynı.

    Uzun lafın kısası , satılmaz , bir kaç tane fuarda sergi için gelirse gelir, belki fanatik bir iki kişi alırsa alır , ki onlar da trophy sine bakarsa bakar.




  • Golf R 2.0 TSi 310 PS

    0-100 4.6 saniye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Kusura bakmayın ama katılmıyorum yoruma. Evet megane rs sürüş keyfi veren bir araba hatta mk3 makyajlısını yolda sürdüm, neredeyse alıyordum da. Rsr versiyonunu daha geçen ay Ringde kullandım muazzam. 2 yıldır ringe çıkmadığım halde btg 8,30. Mk3 megane ı tartışmam bile , mükemmel bir araba.

    Ama rakipleri küçümsemek yanlış, her ne kadar sürüş keyfi vag araçlarda daha düşük olsa da motor gerçekten motor, şanzıman da harika. Parçasını bakkaldan bile buluyorsun neredeyse, en ufak takılan parçadan beygir gücü geliyor. Fabrika hp sinin 2 katında kullanılan bir sürü vag mevcut ülkemizde dahi.

    Ayrıca vag araçlar da viraj dönmüyor değil, onlar da dönüyor, bakın istanbulpark önden çekerde bile rekor leon cuprada şu an. Sebebi de Türkiye'de hemen hiç kimse Megane ı alıp o kadar mod yapamaz, dünyada bile yapan yerler sayılı. Megane ı alıp stok halde pistte sürersin , sürüş keyfi alırsın, kendini geliştirirsin. Daha fazlası maalesef olmuyor. Tabi mk4 megane da o mekanik sürüşten geriye ne kaldı onu da sorgulamak lazım. Zira mk3 çıktığı dönemdeki gibi piyasada bomba gibi patlamadı bu araba.

    Ülkemiz özelinde renault a 250-300 bin vermek zaten başlı başına cesaret oluyor. Bir de aracın modifiye açısından önünün kapalı olması büyük handikap. Çünkü pist kültürümüz zaten yok gibi birşey. Alan kişinin en fazla yaptığı rolling oluyor, beklentisi bastım mı uçsun oluyor , hal böyle olunca vag grubu ve honda araçlar çok daha fazlasını vaad ediyor. Bugün 2.0 tfsi mk5 golf bile alsanız 60 liralık arabayı 370-380 hp kullanmak mümkün. Virajı megane gibi alamaz, kabul de İstanbulpark gibi güç seven pistte aradaki 100 hp yi virajla , sürüş kabiliyetiyle asla kapatamazsınız.

    Ayrıca hondanın bir kemik fanatikleri var, öyle ya da böyle tercih ediliyor el değiştiriyor, vag grubunda daha bile iyi piyasa , golf R, audi S3 , çok daha tercih edilen araçlar bilindiği üzere. 3-4 ay öncesine kadar sıfır km makyajlı rs monitörlü mk3 megane RS vardı ilanlarda hatırlarsınız belki, 155 liraya zor bela sattılar arabayı düşünün yani. Araba müthiş ama kaderi 308 gti ile aynı.

    Uzun lafın kısası , satılmaz , bir kaç tane fuarda sergi için gelirse gelir, belki fanatik bir iki kişi alırsa alır , ki onlar da trophy sine bakarsa bakar.

    Alıntıları Göster




    Golf GTi ve R32 serisi efsanedir 40 yıllık efsane .

    VW'den nefret edenler bile GTi görünce sağa çeker gidişini izler.





    Ama en sevdiğim MK5 GTi ve MK6 R.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.