2013 yeni kasa 1.6 tdi 105 ps Seat Toledo aracim var 3 gun once arac bilgisayarinda motor sogutma sivisi uyari verdi araci antifirizli suyunu kontrol ettigimde normalden yarim litre kadar asagiya dusmustu minimum seviyesinin cok altinda idı daha sonra su ekledim ve devam ettim bugun tekrar ayni uyariyi aldim baktigimda ayni manzara ile karsilastim tekrar su eksiltmesi vardi bu arada aracim 80.000 km de aracin altini ustunu kapagini kontrol ettim sadece aracin alt kisminda su damlaciklari gordum direkt ustaya goturdum su ekledikten sonra usta devir daim pompasinda oldugunu soyledi ayrica triger setinin de zamaninin geldigini ilerde tekrar ayni iscilik ucretini vermemem icin ve degismesi gerektigi icin tercihi bana birakti orjinal yetkili yedek parca fiyatlari soyle orj Triger seti 750 tl --Devir daim pompasi 640 tl -- v kayisi 75 tl --- Yan sanayi fiyatlari triger seti 350 tl devir daim 150 tl v kayisi 35 tl ozel usta iscilik 250 tl vw servis 550 tl iscilik
sizin fikirlerinizi almak istedim .hepsini degistirmelimiyım ve yan sanayi mi orjinal mi yaptirmaliyim
23JAN23
kullanıcısına yanıt
Merhaba Öncelikle direkt yaşamış birisi olarak söyleyebilirim ki hemen değiştirin sanırım bu araçlarda bu durum kronik kendi aracımda 40 binde başıma geldi esenyurt doğuş bayinde riske atmadan komple triger setini değiştirdim. Sizin yine iyi 80 binde başınıza gelmiş. Durumu araştırırken ustanın biri bizim aracın geçen geldiğini sadece devirdaimi değiştirdiğini söylemişti oda 49 bin küsürde arıza yapmış yani demem o ki bu araçlarda devirdaim arızası oluyor. Ben hiç riske atmadım komple seti değiştirmiştim çünkü 1000km ye yakın su ekleyerek kullanmak zorunda kalmıştım heralde benim kaçak daha azdı. Antifriz v kayışini aşındırdıgından dolayı tavsiye etmediler gerçi doğuş oto ne diyecek riske atma demişti zaten sadece devirdaim 1000 lira komple seti 1270 lira civarında bi miktara değiştirmiştim yaklaşık bir 7 8 ay önce.
quote:
Orijinalden alıntı: nightsdanger
Aracı merak edenler olmuş, kullanıcı olarak bilgilendireyim...
Aracım 2015 1.4 tdı dsg style. Bir senedir kullanıyorum. Şuan 54 bin km de. 1.4 tdı motorların kronik sorunu devirdaim. Bu sebeple eğer değiştirilmemişse sizi bir kere hararet yükselmesi sebebiyle yolda bırakacak. Hararetin yükseldiğini görür görmez sağa çekin, seat müşteri hiz.arayın size çekici yollayıp garantiden parcayı değiştirip ücretsiZ teslim ediyorlar.
Bunun dışında araçta herhangi bir problem olmadı. 1.4 tdı çok ekonomik bir motor. 260 tork 90 beygir. Ekonomi arayanlara gayet tatmin edicektir. Dsg 2014 den itibaren çıkan araçlarda sorunsuz. (Ben bir sorunla karşılaşmadım) Motor durur vaziyette ve hızlanma aşamasında biraz titreşimli haifi de gürültülü. Ama sabit hızda giderken size rahatsızlık yaşatmayacaktır. Üzerinde gelen lastikler 225/45r16 dunloop sportmaxx gayet güzel ve oturaklı bir lastik.( Golf alırken durban jant opsiyonu almak isterseniz bu lastiklerle geliyor)
Arka koltuk diz mesafesi muthiş. Bağaj 550lt ve liftback bagaj kapağı sayesinde arka cam ile birlikte açılıyor. Geniş yükleme hacmi oluşturuyor. Park pilot standart ve çok iyi çalışıyor. Kısacası fiyatını hak eden bir araç. Herkese tavsiye ederim. Sorularınız olursa yardımcı olurum yazabilirsiniz
bende hararet problemi olmadı ama bu yazdıklarınızdan sonra aklıma geldi, ben aracı 15.000 bakımına götürdüğümde benim aracı 1 gün tuttular ve soğutma sıvısını değiştirdiler.
ben bir defa servis bakımından sonra 200 metre mesafede devirin 90 dereceye geldiğini fark edip kenara çekip yol yardımı aradım. servis müdürüne aktardılar durumu anlattım, bana normal bir sıkıntı yok dediler.. vs.
sonra bir daha yaşamadım böyle bir sorunu...
araçla ilgili yazdıklarınıza katılıyorum bende 21.000 KM'ye geldim, gayet memnunum, benden çok hanım ve çocuklar sevdi arabayı...
tek olumsuz yönü Doğuş oto nun seat için yarattığı kötü satış politikası nedeniyle canım Leon, Ibiza ve Toledo'nun malesef piyasadaki değerini henüz bulmamış olmasıdır.
tabi kullanıcı memnuniyetleri ile yollarda SEAT'ı daha çok görmeye başladıysakta henüz tam piyasasının oluştuğunu düşünmüyorum.
sıfırı 98.000 TL olan bir aracın ikinci elde 1 yılda 20.000'den fazla değer kaybetmesi tamamen firmanın kötü politikasıdır...
Yazdıklarınıza ilave olarak bende bu aracı araştıranlara; uzun süre kullanacak bir aile aracı arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim.
volkan_efe
kullanıcısına yanıt
Evet tatilden döndüm ama notlarımı yazmadım;
İstanbul - İzmir - kuşadası - Muğla - fethiye ye kadar gidip 15 gün o bölgelerde gezdikten sonra Armutlu üzerinden istanbula döndüm.
yaklaşık 2.000 KM yol yaptım, hız sabitleyici ile çok iyi anlaştık :)
yolculuklarım %80 gündüz olduğundan klima hep açık (22 derece) kullandım. ortalama yakıt tüketimim 5,1 Litre oldu. (yakıtımı Totalden alırım.)
tüketimle ilgili detayda; hız konusunda yol neyse hakkını vermeye çalıştım, (örneğin susurluktan-gemliğe 140 civarı ortalama hızla geldim) bagaj full doluydu,
120 km üzerinde camlardan rüzgar sesi yaptığını gördüm,
bundan önceki yıllarda dizel otomatik toyota corolla ve fluence kullandım. Corolla için net eminim, toledo ile kıyaslanmaz fluence ile de kafa kafaya bir araç olduğunu söyleyebilirim.
arkadaslar oncelikle konunun eskilerinden olarak kisa bi zaman once yasadigim problemi dile getirmistim devirdaim pompasi durumu sonuc olarak orjinal parcalari kullanarak serviste yaptirdim istanbulda ki dolu dolayisiyla tum servisler yiginla arac ile dolmustu seat kayadibi servisinden aldigim aracimi yine orada yaptirdim devirdaim pompasi , triger seti "V" kayisi ve antifiriz degisimi yapildi tum maliyetler 2.250 fiyat aldim %12 iskonto yapildi fiyat 1950 tl lere indi daha sonra satis danismani arkadasimin yardimi ile fiyati oradan da 1800 e dusurdum parcalar ve iscilik dahil arac yapildi suan problem yok ozel serviste yaptirsaydim da usta orjinal parcalari al 250 tl iscilik le ben takayim dedi ki o fiyatta takriben ayni fiyatlara geliyordu cunku pahali olan sonuc itibari ile parcalar 1550 tl tutuyordu + 250 iscilik idi. Arac zaten 80.000 de idi triger zamanida yaklasmisti ki devirdaim pompasi 40.000 de 50.000 de degisen arac sayisi cok fazla devirdaim pompasi kac binde olursa olsun ariza yaptiginda trigerin degismesi gerektigini soyluyorlar degismediginde o riski ustlenmiyorlar ve serviste yaptirmamin bi avantajida suan yapilan islemlerin 2 yil boyunca garantisi mevcut onun disinda araci ilk alanlardanim ve 4 yildir kullaniyorum herhangi bir sikayetim yok aksine cok memnunum ufak detaylar disinda o zaman full araci 50.000 tl fiyat ile aldim...
hayirli forumlar
bulut şimşekB
kullanıcısına yanıt
Serviste yıllık bakım ücretleri 650-850 tl arasında değişiyor.
Öncelikle herkese merhaba. Çok severek beğendiğim ve aldığım 2013 model 1.4 tsi style dsg aracım 2 gün önce perte çıktı. Dengesizin biri ana yoldan tali yola girerken bana 100 km hızla çarptı. Üstelik çarpan araç yokuş aşağı gidiyordu. Ben de 30 km hızla yokuş yukarı çıkıyordum. Sol ön taraftan bana vurdu. Sağ taraftaki yan hava yastıkları hariç tüm hava yastıkları açıldı. Araçta beş kişiydik. Hepimizin de kemerleri takılıydı. Şükür hiç birimize bir şey olmadı. Araç bizi korudu. Ufak tefek ağrılarımız var ama onlar da zamanla geçer. Karşı taraftan da ölen kimse yok. Zaten jandarma da tüm kusuru karşı tafara verdi.
Benim söyleyeceğim şey bu araç için şunlar. Araç sağlam bir araç ve yolcularını koruyor. Benim başımdan böyle bir olay geçti. Allah kimseye göstermesin. Güven bir araç için en önemli şey. Siz ne kadar iyi kullansanız da bela sizi bulabiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mozamx -- 15 Ağustos 2017; 15:24:16 >
torossediri
kullanıcısına yanıt
slm bende 2015 1,4 tsi 125bg style var daha geçen hafta şehir içi şehir dışı karma 5,5 litre yakıt ortalamamla 750 km yolda üç çeyrek benzin yakıtım oldu
hakan gürkirpikH
kullanıcısına yanıt
selam 2015 1,4tsi 125bg dsg 9 aydır kullanıyorum 15 bin km yol yaptım araç şu an 39,500km de rampa da dur kalk yaparken vides düşürürken (3,2 2,1)gibi şanzumandan bi şıkırdama sesi geliyor yüksek hızlarda bu olmuyor başına gelen varmı acaba
mozamxM
kullanıcısına yanıt
Hocam öncelikle çok büyük geçmiş olsun,
Umarım sadece hayatında kötü bir anı olarak kalır,
Allah kimseye göstermesin.
hakan gürkirpikH
kullanıcısına yanıt
klasik DSG problemleri sizde de başlamış. Allah ucuz maliyetlere kurtulmak nasip etsin.
Kmsi sorun olur mu bu aracın? Bende 2005 clio 1.5 dci 165.000 km de araç var takas etmek mantıklı olur mu üste 7000 istiyor satıcı.
selamlar,
hem sayfa canlansın hemde bir konuda sizlerin cevabınızı almak için yazıyorum;
2016 model toledo aracımın çakmak çıkışı aracı kapatıp kitlediğim halde elektriği kesmiyor, bu özellik sizin araçlarınızda da aynı mı?
Kamera bağladım ama elektrik kesilmediği için kamera kapanmıyor... :(
Benim araçta da öyle. Araba kitlesiyim halde telefonu şarj etmeye devam ediyor. Dikkat edin kamera aküyü boşaltabilir
plt51P
kullanıcısına yanıt
Ilan no var mi
Selamlar,
2016 Seat Toledo 1.4 tdı style DSG start stop
24.500 km de
Kazası, boyası yok
Beyaz renk
Fiyat salı gününe kadar son, dip 71.000 TL dir.
Araç ile birlikte yanında 4 adet jantlı kar lastiği de verilecektir.
Lütfen fiyat pazarlığına girmeyin
Araç İstanbul Ümraniye de dir,
0533 382 68 35 den detay bilgi alabilirsiniz.
Ohooooo o Toledo bakan kimse kalmamış anlaşılan :)
Biz çok tuhaf bir ir milletiz valla, sym bol satıyorum desem millet doluşur, insan değeri veren, donanım ve güvenlik olarak harika olan bu araçlara niye böyle burnumuzun ucu ile bakarız.
İki nedeni var bence ya acıdan zevk alıyoruz, yada otomobil kavramı bizde farklı oluşmuş...
volkan_efe
kullanıcısına yanıt
Hocam kesinlikle doğru misal yeni kasa toledolar rakiplerine oranla hem fiyat makul hemde tek paket ama cruise controle kadar var üstelik aile için çok uygun 550 lt gibi bagaj hacmi var ben son zamanlarda ilgim artti araca birde Octavialar dikkatimi çekti illa piyasasi çok diye reno woswos aşkıni anlamak güç
Merhaba gecen arabayi yikattim. Sonra baktim lastik basinc sensoru yandi. Silerken olmus sanirim. Lastikleri iki kez kontrol ettim havalari esitledim ama dugmeye bastigim halde resetlenmiyor. Uyari yanmaya devam ediyor. Reset dugmesi mi bozuldu acaba. Bilgisi olan var mi