Şimdi Ara

YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tamamen bana aittir alıntı vs değildir, son zamanlarda çok soranlar olduğu için açtım.

     YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

     YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

     YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

     YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

     YENİ SİTE İTEM KİLİT ŞİFRESİ DEĞİŞİMİ RESİMLİ ANLATIM !!!

    by wh0st*







  • +++++++++++++
  • Şifre değiştir dediğimde sürekli aynı sayfa yenileniyor.10kere falan basıyorum ancak geliyor şifre değişim ekranı.Bunun sebebi ne olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRomst3r -- 26 Mayıs 2010; 12:20:57 >
  • konuyu açıyosunda test ettinmi acaba
    bunları herkes yapıyor (en azından ben 2-3 sefer denedim) fakat şifre değişmiyor
    sadece yerini bulamayanlar için işe yarar.
  • Bunu en az 1000 DEfa denedim onay butonu işlemiyor firefox dan olmuyor
  • ben denedim ve çalıştı. 5 kere değiştirdim şifremi. hiçbirşey olmamış gibi gözüküyor fakat değişmiş oluyor. ss koyucam şimdi.
  • ++++++++++
  • %%%%%%%%%%%%%%%%%
  • ++++++++++++++++++++++
  • Onay butonuna basınca aşağıda şu yazı çıkıyor;

    "Congratulations, your Seal/Unseal Key has been updated. Keep this number safe and don't share it with anyone!"

    İlk deneyişimde bu yazıyı görmedim ama ikinci deneyişimde görebildim.


    Bu yazı çıkmasına çıkıyorda ben yine item kitleyemedim. Confirm butonuna basıyorum aşağıdan "Enter your citizen registery number." diyor. Neden böyle bir şey yapıyor anlamadım. 14 saat sonrada premium bitiyor. Galiba item kitleyemeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kénan -- 31 Mayıs 2010; 0:29:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kénan

    Onay butonuna basınca aşağıda şu yazı çıkıyor;

    "Congratulations, your Seal/Unseal Key has been updated. Keep this number safe and don't share it with anyone!"

    İlk deneyişimde bu yazıyı görmedim ama ikinci deneyişimde görebildim.


    Bu yazı çıkmasına çıkıyorda ben yine item kitleyemedim. Confirm butonuna basıyorum aşağıdan "Enter your citizen registery number." diyor. Neden böyle bir şey yapıyor anlamadım. 14 saat sonrada premium bitiyor. Galiba item kitleyemeyeceğim.

    bu yazı çıkınca degişti anlamına mı geliyor eksiden degişince msn bilgilendirme mesajı gelirdi




  • Evet ama item kilitleyemedim. Herhalde sitede sorun var. Umarım yakında düzeltirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kénan

    Evet ama item kilitleyemedim. Herhalde sitede sorun var. Umarım yakında düzeltirler.

    Sadece sende mi var bu sorun yoksa oyun genelinde mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RIHTIM98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kénan

    Evet ama item kilitleyemedim. Herhalde sitede sorun var. Umarım yakında düzeltirler.

    Sadece sende mi var bu sorun yoksa oyun genelinde mi ?

    Diğer kullanıcılar da bu sorunu yaşıyordur. Ufak çaplı araştırma yapmıştım, knight online'ın sitesi değiştiğinden beri bu sorun yaşanıyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kénan


    quote:

    Orijinalden alıntı: RIHTIM98


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kénan

    Evet ama item kilitleyemedim. Herhalde sitede sorun var. Umarım yakında düzeltirler.

    Sadece sende mi var bu sorun yoksa oyun genelinde mi ?

    Diğer kullanıcılar da bu sorunu yaşıyordur. Ufak çaplı araştırma yapmıştım, knight online'ın sitesi değiştiğinden beri bu sorun yaşanıyormuş.

    Zaten benim için önemli olan item kitlemek bunuda düzeltemiyorlarsa k2
    Acaba item kitleme şifresi ticket ile degiştirilip aktif halde çalışabilir mi ?




  • Ticket Cevabı Geldi ;
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

    I am sorry to hear that you are having trouble with Knight Online. Unfortunately, support for this issue does not fall under our Free2Play(TM) offering. I appreciate your understanding in this matter and apologize for any inconvenience this may have caused.

    Purchase premium today to receive in-game benefits on top of receiving customer support on issues such as this one. To learn more about the support levels we provide, please review the Service Level Agreement available on each of our game sites.

    Please be informed that you are now able to change your account password and email address yourself.

    If you have a GamersFirst linked account:

    • Go towww.gamersfirst.com
    • Log into your account
    • To reset your password click on "edit" link
    • To reset your email address click on "edit" link

    If you have an unlinked Knight Online account:

    • Go towww.knightonlineworld.com
    • Log into your account
    • To reset your password click on "Reset/Change Password" link
    • To reset your email address click on "Change Email Address" link
    • Follow on screen instructions to change your account information

    Thank you for choosing GamersFirst!

    çeviriler için şimdiden ty




  • saol bilgilendirme için
  • gizli soruyla ceavbını değiştirebiliyormuyuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaancix

    gizli soruyla ceavbını değiştirebiliyormuyuz ?

    Yeni sitede hiç birşey degişmiyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.