Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.459
Cevap
192
Favori
1.287.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    TSI motor artık yıllardır üretiliyor. 1.2 olanı da zaten 105PS. Artık ilk yatırım maliyeti de kalmadı. Çoktan çıktı masraflar ve ARGE maliyeti.

    Atmosferik olan 1.6 motorlu Megane yada Fluence ile benzer fiyattan satılması mantıklısı.
    Daha yüksek tabi ki isteyebilirler ama satamazlar o zaman.

    Skoda zaten VW'nin alt kategori markası. Renault'un bile altında fiyatlamaları gerekli normalde.

    Yok artık

    Niye yok artık?

    Skoda ve Seat VW'den daha alt kalite araçlar. Bazı ortak parçaları hariç, VW grubu, bu iki markayı da daha ucuza satıyor Avrupa'da.

    Sadece bizde Yüce oto kazmalığı sayesinde Skoda Octavia, benzer donanımda Golf'ten pahalı satılıyor yıllardır.

    Golf zaten bu C segmentindeki en iyi araçların başında geliyor. Octavia ise orta sıralarda.

    Açıkçası Renault, Citroen, Fiat, Hyundai, Ford gibi markalardan üstün bir kalitesi yok Skoda'nın. Neden pahalı olsun ki?

    Üstelik çoğu aracı donanım fakiri. Fabia mesela bomboş. Elegance donanım bile gelmiyor. TSI motor vardı, yerine 1.4 geliyor hala. Eski kafalı yobaz saçmalıklar devam ediyor maalesef.

    Karoser-Motor dahil %95 kalitesi VolksWagen ile birebir ;)




  • Çok beğendim fakat ülkemizde marka imajından dolayı pek tutulmayacak sanki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    8. fotoğrafta plakanın altındaki kısım ne işe yarıyor? (Beyaz araç) Diğer fotoğraflarda o kısım yok. Şerit takip sistemi gibi bir şey olabilir mi?




    Çalışma şekli bu öndeki aracın hızına göre gaz ve fren otomatik devreye giriyor

    faydalı bir sistem.



    otomatik pilot desenize şuna




  • yeni eklenen resimler güzel olmuş.ilerde bunu yada rapid i alacağım inşallah. tabi diğer markalar daha cazip modeller çıkartırsa iş değişir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    jettanın türkiye satış adetleri geldi. genel listede kaçıncı olmuş bak

    1 Fiat Linea : 33,351
    2 Renault Fluence : 26,818
    3 Ford Fiesta : 21,571
    4 Opel Astra HB : 20,942
    5 Opel Corsa : 17,814
    6 VW Polo : 17,537
    7 Renault Symbol : 16,477
    8 VW Jetta : 15,686
    9 Ford Focus Sedan : 15,513
    10 Hyundai i20 : 15,247
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    jettanın türkiye satış adetleri geldi. genel listede kaçıncı olmuş bak

    1 Fiat Linea : 33,351
    2 Renault Fluence : 26,818
    3 Ford Fiesta : 21,571
    4 Opel Astra HB : 20,942
    5 Opel Corsa : 17,814
    6 VW Polo : 17,537
    7 Renault Symbol : 16,477
    8 VW Jetta : 15,686
    9 Ford Focus Sedan : 15,513
    10 Hyundai i20 : 15,247

    Fiyatına göre bu kadar kalitesiz bir araba için iyi satmış

    tabloya göre fluence in nerdeyse yarısı kadar satmış.

    2013 model yılı ile fluence makyajlandı bakalım bu yıl ne olacak

    ford da biraz fiyat kırarsa iyi olur.

    dediğim gibi octavia da müşteri çalacak vw den .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    jettanın türkiye satış adetleri geldi. genel listede kaçıncı olmuş bak

    1 Fiat Linea : 33,351
    2 Renault Fluence : 26,818
    3 Ford Fiesta : 21,571
    4 Opel Astra HB : 20,942
    5 Opel Corsa : 17,814
    6 VW Polo : 17,537
    7 Renault Symbol : 16,477
    8 VW Jetta : 15,686
    9 Ford Focus Sedan : 15,513
    10 Hyundai i20 : 15,247

    Astra hb hususi satışta uzak ara yapmış bence. 1,6 dizel ve dizel otm kombinasyonu olsa 30 bin sınırına dayanır resmen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Octavia'nın İngiltere fiyatları açıklanmış.

    Baz versiyonu, yine baz 5 kapı Golften 1000 pound ucuz.

    Ayrıca İngiltere'deki Golf'te 15 inç kapak jant varken Octavia'da 16 inç alaşım jant var, tek cd yerine 6 cd'li 8 hoperlörlü ses sistemi ,deri direksiyon, alarm, bluetooth gibi fazlaları var ve bunlara karşın, güvenlik sistemleri, çarpışma önlemi sistemi, havayastıkları, multimedya ekranı falan hiçbirşeyden kesilmemiş.

    Dahası 1.2 tsi maksimum gücünü ve torkunu daha düşük bir devirden itibaren vermeye başladığı için 0-100 9.9 saniyeye düşmüş ve son hız 195 km ile Golf'ten yine daha yüksek. Yakıt tüketimi ise aynı kalmış.

    Yani midline plus Golf donanımdaki bir Octavia 40-41 binden pahalı olmaması gerekiyor ama pratikte ne olur allah bilir tabii...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 18 Ocak 2013; 2:09:10 >
  • yeni haberler var

    Yeni SKODA Octavia
    “Markanın kalbi”

    Yeni Octavia’da tamamı mükemmel TSI teknolojisine sahip 4 benzinli ve dört modern common-rail TDI dizel motor seçeneği bulunuyor. Benzinli ve dizel motorların baz versiyonları dışında, tüm motorlar start-stop ve enerji geri kazanım sistemine sahip “Green tec” versiyonuyla piyasada olacak. Octavia motor gamının en üst versiyonuysa 1.8 TSI ve 177 HP. Modern manuel ve otomatik DSG şanzıman seçeneklerinin yanı sıra 4 tekerlekten çekiş sistemli versiyonlar da bulunacak. Sportif donanımlı Octavia RS da bir süre sonra yollardaki yerini alacak.


    “Markanın Kalbi” olarak nitelendirilen yeni SKODA Octavia, üçüncü nesliyle yollara çıkmaya hazırlanıyor. Sınıfının standartlarını yeniden belirleyen Octavia, yolcularına sunduğu geniş iç hacmi, bagaj kapasitesiyle yine benzersiz olacak. Orta sınıf otomobil kalitesini kompakt otomobil fiyatlarında sunacak yeni Octavia, rafine tasarımı, eksiksiz güvenlik donanımları, markanın sloganıyla uyumlu olarak “tek kelimeyle akıllıca” dedirtecek pratik özellikleri, yenilikçi konfor ve eğlence sistemleri, güçlü ancak tutumlu motor seçenekleriyle dikkatleri üzerine çekecek.

    Yeni Skoda Octavia, üçüncü nesliyle yollara çıkmaya hazırlanırken kompakt sınıfa getirdiği yeni standartlar ile de farkını ortaya koyuyor. Yeni Octavia, sınıfındaki eşsiz konumunu daha da sağlamlaştırırken, rakipsiz iç mekan genişliği, markanın yeni kimliğine uygun tasarımı, yüksek fonksiyonelliği, yenilikçi güvenliği ve konfor sistemleri, düşük yakıt tüketimi ile “Simply Clever” şeklinde nitelendirilebilecek pratik çözümler yelpazesi ve Skoda’nın karakteristiği olan yüksek kalite unsurlarıyla dikkat çekiyor.

    Yeni Octavia’nın “Skoda markasının kalbi” olduğunu ve markanın genlerini en iyi şekilde temsil ettiğini söyleyen Skoda CEO’su Winfried Vahland, “Müşterilerimizin beklentileri büyüyor. Hedefimiz bu otomobili üçüncü neslinde daha da iyi yapmaktı. Ve bu hedef, yeni Octavia’nın karakterine yansıdı. Ve bu otomobilimiz ile birlikte kendi başına bir sınıf yaratıldı” diyor. Skoda’nın Teknik Geliştirmelerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Frank Welsch de, “Yeni Octavia bize Skoda’nın kararlı ilerleyişini gösteriyor. Yeni değerler sunan, modern bir Octavia bekleyen müşterilerimiz için ideal bir otomobil oldu.” ifadesini kullanıyor.

    Yüce Auto Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Emir Berduk Marşan, 2012 yılındaki Türkiye’deki Skoda satışlarında daralan pazara rağmen bir önceki yıla göre yüzde 33’lük bir artış yakaladıklarını belirterek “Bu başarı da Octavia’nın rolü büyük oldu. Satışlarımızın yüzde 30’unu Octavia modelimiz oluşturdu. Yeni Octavia ile birlikte bu yılda da çok büyük bir ilerleme kaydedeceğimizi bekliyorum” dedi.

    Marşan, Yeni Octavia’nın Türkiye’de Mart ayından itibaren satışa sunulacağını da belirterek“ Ürün gamımızın prestij simgesi olacak olan Yeni Octavia ile birlikte Skoda olarak bu yılki satış hedefimiz 13 bin 500 adet olacak. Yüce Auto olarak Skoda’nın faaliyet gösterdiği 100 ülke arasından ilk 15 arasında girmeyi başardık. 2015 yılına kadar her 6 ayda yeni bir Skoda modeli felsefesiyle hareket eden markamız için Türkiye pazarı önemli bir konuma gelmiştir. Yeni Octavia, tasarımı, teknolojisi, donanımı ve güvenlik özellikleriyle daha lüks bir otomobil ve Skoda markası için yeni ve önemli bir kilometre taşıdır.” dedi.

    Yeni oluşum: Farklı, açık, sonsuz bir tasarım

    Yeni Octavia, geniş alanlı işlevselliğinin yanında şık tasarımı ile de zarafetini gözler önüne seriyor. Skoda Tasarım Şefi Jozef Kaban, ekibiyle birlikte ilk görüşte etkileyici bir tasarıma imza attı ve otomobili baştan aşağı yeniledi. Her zamankinden daha dinamik ama aynı zamanda da şık bir otomobil haline gelen Octavia’nın bu üçüncü nesli, yolda benzersiz, rafine ve sağlam bir duruş sergiliyor. Frank Welsch, aracın tasarımı için “Her çizgi ve boşluk, tutku dolu dikkat ve detaylardan oluşuyor. Yeni Octavia hemen fark edilebilen hatasız bir yüz olarak dikkatleri üzerinde topluyor” şeklinde konuşuyor.

    Yeni Octavia, bir önceki nesline göre daha uzun ve daha geniş bir otomobil. İkinci jenerasyondan 90 milimetre daha uzun ve 45 milimetre daha geniş olan Yeni Octavia’nın dingil mesafesinde yapılan 108 milimetrelik artışla da iç mekanda ferahlık artırıldı. Buna bağlı olarak arka koltuklardaki diz mesafesi de iyileştirilerek daha konforlu bir hale getirildi.

    Otomobilin önü, yatay çizgilerin ve Skoda logosunun yeni konumu sayesinde daha şık, güçlü bir görünüme kavuştu. Yeni Octavia'ya yandan bakıldığında da dinamik görüntü hemen dikkat çekiyor. Ön kısmın kısaltılması, dingil mesafesinin uzatılması ve daha geriye doğru çekilmiş C sütunu sayesinde gerçekleştirildi. Aracın ön farlarından başlayarak arkaya kadar devam eden belirgin çizgi, Octavia'ya görsel bir uzunluk katarken, aynı zamanda coupe görünümlü silüetini de öne çıkarıyor. Özel ve yeni karakteristik bir özellik olarak keskinleştirilmiş hatlarıyla arka cam çizgileri, bir diğer adıyla “fin” Yeni Octavia’ya güçlü bir görünüm katıyor.

    Otomobilin arka bölümü de yine etkileyici ve mükemmel orantılara sahip çizgilerden oluşuyor. Detayı oluşturan her unsur yerli yerinde, doğru konumlandırılmış ve düzenli. Skoda’nya özgü ve diğer otomobillerden kolayca ayırt edilmesini sağlayan C şeklindeki aydınlatma grafiği de Octavia’daki mükemmel bir şekilde yerini alıyor.

    Rakipsiz iç mekan genişliği

    Yeni Skoda Octavia, iç mekan genişliği ile segmentinde yeni bir döneminde öncülüğünü üstleniyor. Üst segmentlerdeki otomobillerin genişliğinde bir otomobil sunduklarını belirten Frank Welsch, Yeni Skoda Octavia'nın iç mekanını şöyle özetliyor;

    “Yeni Octavia benzerlerine ancak daha üst sınıftaki otomobillerde rastlanabilecek iç mekan genişliğine sahip bir otomobil. Orta sınıfta başka hiçbir otomobil daha büyük bir iç uzunluğa (1.782mm), daha geniş diz mesafesine (73mm) ve daha fazla baş mesafesine (980mm) sahip değil. 590 litrelik bagaj hacmi de, sınıfının en iyisi durumunda. İkinci nesil Octavia ile karşılaştırıldığında, iç mekandaki gelişim gözle görülür bir hal alıyor. Ön baş mesafesi 8 mm, ön dirsek açıklığı 39 mm, arka dirsek açıklığı ise 26 mm artmış durumda.”

    “Simply Clever” çözümler

    Her Skoda’da olduğu gibi, yeni Octavia’da da işlevsel akıllı çözümler sunularak kullanıcıların hayatı kolaylaştırılıyor. Bunlar arasında bagajda nesnelerin savrulmasını önlemek ve sabitlemek amacıyla katlanabilir yük elemanları, yine bagajda Octavia’da ilk kez kullanılan çift taraflı zemin kaplaması, benzin deposu kapağına gizlenmiş buz kırıcı, sürücü koltuğunun altında konumlandırılmış uyarıcı yelek tutucusu ve kapı panelinin içinde çöp kutusu bulunuyor. Bu özellikler, donanım paketlerine göre standart veya isteğe bağlı olarak yer alacak. Ayrıca iPod, cep telefonu ve benzerleri cihazlar için ayrılmış bir bölüm de bulunurken, baş üzerinde yer alan güneş gözlüğü bölmesi, Octavia’nın iç mekanında ve bagajında yer alan farklı askılar, depolama alanlarından sadece biri. Ayrıca otomobilde yakıt hatasını önleme fonksiyonu ve arka koltukların arkasına kadar ulaşan bir bagaj örtüsü de bulunuyor.

    Yeni nesil bilgilendirme ve eğlence sistemleri

    Konfora yönelik bir çok etkileyici donanım seçeneğinin sunulduğu 3’ncü nesil Octavia’da yeni nesil radyo ve navigasyon sistemleri de otomobile etkileyici özellikler getiriyor. Üst donanım seviyelerinde yer alan eğlence sistemlerinde dokunmatik ekranda kaydırma ve büyütme gibi fonksiyonlar dikkati çekerken, yeni CANTON ses sistemi ve akustik olarak optimize edilmiş yolcu bölümü keyifli dinleme zevki sağlıyor.

    Yenilikçi teknolojilerle muhteşem konfor

    Yeni Skoda Octavia, sadece üst sınıf otomobillerde bulunabilecek sayısız yeni konfor özelliklerini de bünyesinde topluyor. Hatta Yeni Octavia’da sunulmaya başlanan bazı unsurlar, Skoda model yelpazesi için de ilk niteliğini taşıyor. Müşterilerinin beklentilerini karşılayacak şekilde tasarlanıp uygulanan yeni teknolojiler, gösterişten de öte, bir katma değer sunmaya, insanların yararına ulaşımı daha güvenli ve konforlu yapmaya yönelik olarak kullanıldı.

    Bir Skoda'da ilk kez bulunacak Adaptif Sürüş Yardımcısı, öndeki otomobille önceden belirlenmiş mesafeyi otomatik olarak korumayı sağlıyor. Yeni Akıllı Aydınlatma Asistanı, gerektiğinde uzun ve kısa farları otomatik olarak ayarlayarak, trafikteki konfor ve güvenliği artırıyor. Otomatik Park Yardımcısı, Octavia’nın otomatik olarak kolayca park etmesini ve park yerinden çıkmasını sağlıyor. Skoda’da bir ilk olan ve gelecekteki modellerde de kullanılacak bir başka sistem ise, “Traveller Assistant” paketinin bir parçası olan trafik işaretlerini algılama sistemi. Sürücü Modu Seçimi ise sürücülerin, bir düğmeye basarak kendi araç kullanma karakteristiklerini oluşturmalarına olanak sağlıyor.

    Başka bir ilk ise panoramik, açılabilen/aralanabilen sunroof. Bu da Octavia’nın iç mekanında konfor ve ferahlık duygusunun yaşanmasına yardımcı oluyor. Yeni Octavia’da aynı zamanda KESSY (Anahtarsız Giriş, Çalıştırma ve Çıkış Sistemi), otomatik kapı ve kontak kilit sistemi de bulunuyor.

    Güvenlik en ön planda

    Yeni Octavia tasarlanırken, önemli hedeflerden biri aynı zamanda otomobili daha güvenli hale getirmekti. Buna bağlı olarak, Skoda mühendisleri Yeni Octavia için acil frenleme fonksiyonlu Sürüş Yardımcısı (Mayıs 2013’ten itibaren), Octavia’yı çizgisinde tutmayı sağlayan Şerit Takip Yardımcısı, olası bir kaza anında freni otomatik olarak devreye alan kaza önleme sistemi, Kabin Koruma Asistanı/olası bir kaza durumunda aracı güvenli bir hale sokmak için, Sürücü Davranışı Asistanı (yorgunluk kontrolü) gibi sistemleri geliştirdiler. Bu sistemler, kazaları önlemeye ya da kazaların yollardaki diğer insanlara vereceği zararı en aza indirmeye yardımcı olmayı amaçlıyor.

    Buna ek olarak, üst düzeyde yol tutuşun sağlanması amacıyla güçlü şasi, uzun dingil mesafesi, sert ve hafif gövde yapısı gibi unsurlara da özen gösterildi.

    Ayrıca kapsamlı pasif güvenlik donanımlarıyla da kaza anında sürücü ve yolcuların üst düzeyde korunması amaçlandı. Pasif güvenlik donanımları arasında sayıları 9’a ulaşan hava yastıkları, 3 noktalı emniyet kemerleri, diz hava yastıkları ve arka yan hava yastıkları bir Skoda Octavia’da ilk kez sunuluyor.

    Yeni verimlilik: TSI ve TDI Motorlar

    Mühendisler Octavia’nın yakıt tüketimi ve emisyon salımı miktarlarının düşürülmesi konusunda büyük ilerlemeler kaydetti. Bunu da, tamamen yeni geliştirilen benzinli ve dizel motorların yanı sıra tasarım sayesinde elde ettikleri düşük hava direnci ve azaltılan ağırlığa borçlular. Octavia’nın yeni GreenLine versiyonunun (1.6 TDI/110 HP) CO2 salımı yalnızca 89 g/kg olurken, 100 km’de ortalama 3.4 litrelik bir yakıt tüketimine ulaşabiliyor.

    Skoda mühendisleri, otomobilin boyutlarının büyümesine ve daha çok sayıda teknolojik donanıma yer verilmesine rağmen, Octavia’nın ikinci jenerasyonuna göre aracı 102 kg hafifletmeyi başardı. Bu da, ilerici gövde tasarımı, yüksek dirençli çelik, dikkatli malzeme seçimi gibi unsurları içeren yüksek mühendislik sayesinde gerçekleşti.




  • türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tmm octavia yı severim aile otomobilidir dolu bi araçtır.Ama fiyat politikası malesef onu sürgün yapacak yine.Bu arada illa bi araca benzetme derdinde değilim ama arka stoplar eski kasa a4 gibi duruyor
  • jetta dan pahalı olursa kim takar skodayı

    hayatında araba pazarına bile gitmemiş insanlar yorum yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    aynı şeyi diyorum bende hocam. vw daha çok satılsın diye daha pahalı yapıyorlar ne yazık ki normalde daha ucuz olması lazım satılması için. sanırım anlaşılmadı dediğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    aynı şeyi diyorum bende hocam. vw daha çok satılsın diye daha pahalı yapıyorlar ne yazık ki normalde daha ucuz olması lazım satılması için. sanırım anlaşılmadı dediğim.

    Neyi pahalı yapıyorlar hocam. Güncel octi jettadan 8-10 k ucuz ve kaliteli tam olması gerektiği gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jettadan daha pahali olmaz

    Bir gelsin gorelim 60.000 tl'ye full paket dizel otomatik olursa max is yapar 60 k 1 kurus fazla para vermez bizim millet

    Nede olsa skoda der gecer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    aynı şeyi diyorum bende hocam. vw daha çok satılsın diye daha pahalı yapıyorlar ne yazık ki normalde daha ucuz olması lazım satılması için. sanırım anlaşılmadı dediğim.

    Neyi pahalı yapıyorlar hocam. Güncel octi jettadan 8-10 k ucuz ve kaliteli tam olması gerektiği gibi.

    vw.com.tr
    skoda.com.tr

    fiyatlara bir bakın isterseniz. şu anda skoda'da 2012 modellerde deli kampanya var o sayede aynı fiyat olmuşlar octavia jetta'dan 4000 tl falan daha pahalı.

    1.4'lük motorda(octavia'da 1.2 yok) octavia fiyatı 50.000 tl kampanya ile 46.000 olmuş 2012 model
    2013 jetta gene 46.000 tl
    ikisi de baz donanımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    aynı şeyi diyorum bende hocam. vw daha çok satılsın diye daha pahalı yapıyorlar ne yazık ki normalde daha ucuz olması lazım satılması için. sanırım anlaşılmadı dediğim.

    Neyi pahalı yapıyorlar hocam. Güncel octi jettadan 8-10 k ucuz ve kaliteli tam olması gerektiği gibi.

    vw.com.tr
    skoda.com.tr

    fiyatlara bir bakın isterseniz. şu anda skoda'da 2012 modellerde deli kampanya var o sayede aynı fiyat olmuşlar octavia jetta'dan 4000 tl falan daha pahalı.

    1.4'lük motorda(octavia'da 1.2 yok) octavia fiyatı 50.000 tl kampanya ile 46.000 olmuş 2012 model
    2013 jetta gene 46.000 tl
    ikisi de baz donanımla.

    Listeye bakarsan aldanırsınız hocam. Jetta suan indirim yapılmayan tek araç. Bir yıldır octi fiyatları hep alıyorum. Dizel otm elegance fiyatı 65 i hiç geçmedi. Jetta malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    türkiye'ye kesinlikle ingiltere fiyatları gibi giriş yapmaz, yapamaz.

    vw'nin satılabilmesi için jetta ve golf'den pahalı olması gerekiyor, donanımdan da kısarlar, doğuş yüce oto ortaklığı sağolsun. skoda iyi atak yapıyor diğer ülkelerde bizde de fena gitmiyor böyle oyunlara rağmen.

    Jetta ve golften ucuz olması gerekiyor ki satsın hemde daha dolu versiyonlarıyla. Jetta ve Golf alacak adam daha pahalı octi alır mı hiç ?

    aynı şeyi diyorum bende hocam. vw daha çok satılsın diye daha pahalı yapıyorlar ne yazık ki normalde daha ucuz olması lazım satılması için. sanırım anlaşılmadı dediğim.

    Neyi pahalı yapıyorlar hocam. Güncel octi jettadan 8-10 k ucuz ve kaliteli tam olması gerektiği gibi.

    vw.com.tr
    skoda.com.tr

    fiyatlara bir bakın isterseniz. şu anda skoda'da 2012 modellerde deli kampanya var o sayede aynı fiyat olmuşlar octavia jetta'dan 4000 tl falan daha pahalı.

    1.4'lük motorda(octavia'da 1.2 yok) octavia fiyatı 50.000 tl kampanya ile 46.000 olmuş 2012 model
    2013 jetta gene 46.000 tl
    ikisi de baz donanımla.

    Listeye bakarsan aldanırsınız hocam. Jetta suan indirim yapılmayan tek araç. Bir yıldır octi fiyatları hep alıyorum. Dizel otm elegance fiyatı 65 i hiç geçmedi. Jetta malum.

    e onda fark olabilir ama genel anlamda doğuş ve yüce oto jetta satılsın octavia satılmasın diye uğraşıyor bence. seat hepten üvey evlat oldu zaten.




  • 1.4 TSI Octavia 44.700 TL
    1.4 TSI Jetta 46.100 TL

    Bu fiyatla kimse Octavia almaz. İnsan 5000 TL daha indirim yapar.

    Cruze 34.000 iken bu Octavia etse etse 38000 falan eder, o da Turbo için. Ayıp yani, Skoda kafasız mı bu kadar?
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.