Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVİA ÇOK YAKIYOR! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
6.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mazotu totalden almıstım bu sefer shell vpover nıtro plus ıle depoyu doldurdum bakalım sonuclar ne olucak.ancak arabayı zorlamdan sakın olarak kullanırım genelde.çok kısa mesafe kullanım yaptıgım da oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: combative93

    ESKİ DEDİĞİNİZ YANILMIYORSAM 2009 YILINDAN BERİ PİYASADA OLAN BİR MOTOR VE BENCE PİYASADAKİ EN İYİ MOTOR.KATILMIYORUM SİZE.

    Bahsettiğiniz motor piyasadaki en iyi motor mu? Peki birkaç sorum olacak; PSA + Ford ortak yapımı 110 hp,270 tork Hdi motor ne peki? Yada Honda'nın 300 tork 120 hp'lik motoru ne? Yada Renault+Nissan'ın 130 hp 320 Tork motoru ne? Bunlara cevap verirseniz sevinirim.

    renault ve honda motorlarını kullanmadım onların daha ustun oldugu aşikar.ama piyasadaki alıabilicek konforlu alman arabası statusundekı araçlar içinde kıyaslamıstım.fordun motorundan yıne ıyı.bı kere daha saglam.




  • combative93 C kullanıcısına yanıt
    Konuyu motor kıyası olarak mı yoksa cok yakmakla ilgili olarakmi actınız, öncelikle bunun adını koymak gerekir.
    Hesabınız yol bilgisayarı hesabı ise bir de pompa hesabını deneyin.

    Bir de Tdci'den sağlam demişsiniz, bunu neye dayanarak söylüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Konuyu motor kıyası olarak mı yoksa cok yakmakla ilgili olarakmi actınız, öncelikle bunun adını koymak gerekir.
    Hesabınız yol bilgisayarı hesabı ise bir de pompa hesabını deneyin.

    Bir de Tdci'den sağlam demişsiniz, bunu neye dayanarak söylüyorsunuz?

    KONU AMACINDAN SAPTI BUNUN FARKINDAYIM. BU TARZ YAKIT PROBLEMI YASAYAN OLDU MU ONU MERAKLA ACTIM. MOTOR KIYASINI DA DAHA FAZLA KONUSMAK ISTEMIYORUM HERKESIN KENDI TERCIHI.
  • Jetta da az yakiyor, octavia da cok yakiyor. Biz aciklayamayiz vw aciklasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş şeklinizi gözlemleyin. Gereksiz gaz-fren, sert kullanım vs. durumları tamamen ortadan kaldırın.
    Yumuşak ve dikkatli sürüş moduna geçin, faydasını göreceksiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal

    Jetta da az yakiyor, octavia da cok yakiyor. Biz aciklayamayiz vw aciklasin.

    normalde 5 litre dolaylarında sehır ıcı gezdıgım ıcın baska bu tarz sorun ysayan var mı dıye sordum bılmeyen bırıne acıkla demedım .
  • Edirne küçük yer zaten. Motor ısınmadan gideceğiniz yere varmış oluyorsunuz. Kavşaklar ışıklar derken de dur kalk oluyor ister istemez. Ben 116i ile 100 km de 10 lt benzin yakıyorum. 1.3 multijet Linea ile de aynı güzergahta 100 km de 7.8 lt gibi bir tüketim yakalıyorum. Bence yakıt değeriniz normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antuaRri

    Bu forumda çok övülüyor ama bence 1.6 TDi motor ş.içi çok yakan eski bir motor.

    ekonomide bir dci değil bence. Ama 8 litre yakması da fazla tabi, mazotta sorun olabilir, araç soğuk yoğun trafik olabilir yada kötüsü araçta bir sıkıntı olabilir.
  • Yeni octi bilmiyorum ama benim octi bana yakıtı tüm 1,6 motorlu araçlardan kat kat süper geliyo tabi lpg de :D km 15 krş yaktı aracım aslında yeni octi değişlik te çok aracı hafifletmişler süspansiyon falan öyle bunun daha da az yakmasını hedefliyorlar dı fabrika verileri bile ortalama 4 litre falan yazıyo du sanırım ama 8 litre gerçekten fazla ...
  • Edirne'de yaşadığınızı yazmışsınız.

    Edirne küçük bir şehir. Dolayısıyla bu araç devamlı hep kısa mesafelerde kullanılıyordur diye tahmin ediyorum.

    Çoğunlukla motor ısınamadan kullanılıyorsa 8 lt. normal olabilir.
  • araç ağır normaldir.
  • Araç ağır diyen arkadaşlar;araç ağırdeğil,1280 kg.Yeni platform sayesinde (ve birde bağımsız süspansiyondan vazgeçilmesi ile) hafifletilmiş.İstanbul trafiğinde çok yoğun durkalklara yakalanmazsanız 5-5.5 arası yakıyor.(Bende Elegance TDI DSG var) Son soğuklarda hafif artış oldu.Ama motor ısındıktan sonra da 8 litre ortalama çok çok yüksek.Kontrol edilmeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gladiotürk

    araç ağır normaldir.


    Aslında ağır değil 1305 kg, bence sedan bir otomobil için oldukça iyi bir rakam.
  • octaviadaki yeni nesil tdi mı, golftekiyle aynı mı yoksa 8V mi ???
  • Genellikle kısa mesafe kullanımı ile motor ısınmadan aracı stop ediyorsanız, dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işlemi daha sık gerçekleşeceğinden ve bu işlem yapılırken depodan mazot çekeceğinden ortalama tüketiminiz artacaktır. Bende aynı motora sahip golf 7 kullanıyorum ve özelikle eksi derecelerde yakıt tüketimim çok artıyor. Kışın aracı ilk aldığımda ortalama 7 litre yaktığına çok şahit oldum. Zamanla bu oran biraz daha düşecektir. Ama 8 litre ortalama gerçekten çok yüksek galiba 5 km bile kullanmadan aracı stop ediyorsunuz ya da soğuk motorla yokuş çıkıyorsunuz diye tahmin ediyorum.

    Ayrıca dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işleminin gerçekleştiğini şu yollarla anlarsanız; (yol bilgisayarında bir uyarı görmezsiniz)

    - start stop çalışmaz
    - motor rölanti halinde 1000 dd'de çalışır
    - ayrıca motoru stop ettiğinizde motor soğutma fanları oldukça sesli bir şekilde çalışır
    - Yol bilgisayarındaki ortalama tüketim verileri bir anda artmaya başlar

    Aracınızı güzel günlerde kullanın şu an için segmentinin en iyi arabasını almışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Genellikle kısa mesafe kullanımı ile motor ısınmadan aracı stop ediyorsanız, dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işlemi daha sık gerçekleşeceğinden ve bu işlem yapılırken depodan mazot çekeceğinden ortalama tüketiminiz artacaktır. Bende aynı motora sahip golf 7 kullanıyorum ve özelikle eksi derecelerde yakıt tüketimim çok artıyor. Kışın aracı ilk aldığımda ortalama 7 litre yaktığına çok şahit oldum. Zamanla bu oran biraz daha düşecektir. Ama 8 litre ortalama gerçekten çok yüksek galiba 5 km bile kullanmadan aracı stop ediyorsunuz ya da soğuk motorla yokuş çıkıyorsunuz diye tahmin ediyorum.

    Ayrıca dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işleminin gerçekleştiğini şu yollarla anlarsanız; (yol bilgisayarında bir uyarı görmezsiniz)

    - start stop çalışmaz
    - motor rölanti halinde 1000 dd'de çalışır
    - ayrıca motoru stop ettiğinizde motor soğutma fanları oldukça sesli bir şekilde çalışır
    - Yol bilgisayarındaki ortalama tüketim verileri bir anda artmaya başlar

    Aracınızı güzel günlerde kullanın şu an için segmentinin en iyi arabasını almışsınız.
    quote:

    - start stop çalışmaz
    - motor rölanti halinde 1000 dd'de çalışır
    - ayrıca motoru stop ettiğinizde motor soğutma fanları oldukça sesli bir şekilde çalışır
    - Yol bilgisayarındaki ortalama tüketim verileri bir anda artmaya başlar


    + Ayağını gazdan çekince anlık tüketim birden sıfıra düşmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 4 Aralık 2013; 16:10:44 >




  • Edit : Yanlışlıkla atıldı. silinebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 4 Aralık 2013; 16:11:08 >
  • Motor 105 ps ancak eski değil. Greentech denilen emisyon değerleri düşürülmüş ( 99 gr / 100 km) güncelleştirilmiş motor.
    Max torku 1500 devirden itibaren veren; max gücü ise 3000 devirden itibaren veren iyi bir motor.
    Ayrıca octavia o boyutlarına rağmen olması gerekenden daha hafif bir araç. Bunu reklamlarında da kullanıyorlar.
    Kaliteden ve güvenlikten taviz vermeden daha hafif malzemeler tercih edilmiş.
    Yakıt konusuna gelince kullandığım güzergaha ve mesafeye bakarsam; yakıttan yana benim şikayetim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Space-Dye Vest

    Genellikle kısa mesafe kullanımı ile motor ısınmadan aracı stop ediyorsanız, dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işlemi daha sık gerçekleşeceğinden ve bu işlem yapılırken depodan mazot çekeceğinden ortalama tüketiminiz artacaktır. Bende aynı motora sahip golf 7 kullanıyorum ve özelikle eksi derecelerde yakıt tüketimim çok artıyor. Kışın aracı ilk aldığımda ortalama 7 litre yaktığına çok şahit oldum. Zamanla bu oran biraz daha düşecektir. Ama 8 litre ortalama gerçekten çok yüksek galiba 5 km bile kullanmadan aracı stop ediyorsunuz ya da soğuk motorla yokuş çıkıyorsunuz diye tahmin ediyorum.

    Ayrıca dizel partikül filtresi temizleme rejenerasyon işleminin gerçekleştiğini şu yollarla anlarsanız; (yol bilgisayarında bir uyarı görmezsiniz)

    - start stop çalışmaz
    - motor rölanti halinde 1000 dd'de çalışır
    - ayrıca motoru stop ettiğinizde motor soğutma fanları oldukça sesli bir şekilde çalışır
    - Yol bilgisayarındaki ortalama tüketim verileri bir anda artmaya başlar

    Aracınızı güzel günlerde kullanın şu an için segmentinin en iyi arabasını almışsınız.

    Hoc tam olarak kullanim tarzim bu yonde start stop genelde calismiyor motor sogukta 1000 devirde calisiyor soguk havalara veriyorum bende dediginiz gbi artik .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.