Şimdi Ara

YENİ SSANGYONG TİVOLİ 2015 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
4
Favori
50.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  YENİ SSANGYONG TİVOLİ 2015 ANA KONU


     YENİ SSANGYONG TİVOLİ 2015 ANA KONU


    Güney Kore Otomotiv devi SsangYong’un SUV Modeli Tivoli, Mayıs ayında düzenlenecek Uluslararası İstanbul Autoshow’da tanıtılacak.

    Güney Kore Otomotiv devi SsangYong’un B segmentinde konumlandırdığı kompakt SUV Modeli Tivoli, XIV Air ve XIV Adventure isimli konsepti ile Ekim ayındaki Paris Motor Show’da tanıtılmıştı.

    İSMİNİ KASABADAN ALIYOR
    SsangYong’un 2015 yılı Ocak ayında Güney Kore’de satışa sunacağı Tivoli, adını İtalya’nın Roma şehrine 30 km uzaklıktaki “Tivoli“ isimli kasabasından alıyor. Sportif
    görünümlü Crossover, Euro 6 uyumlu, benzinli ve dizel motor seçenekleri ile satışa sunulacak.

    MAYIS AYINDA TÜRKİYE'DE
    Türkiye Distribütörü Şahsuvaroğlu Dış Ticaret, Mayıs ayında düzenlenecek Uluslararası İstanbul Autoshow’da, Tivoli’yi Türkiye’de ilk kez görücüye çıkaracak.

    KOD ADI X100
    Yeni model ile ilgili çalışmalar 3 yıl önce başladı ve X100 adıyla yürütülen bu çalışmanın sonucu olarak Tivoli modeli ortaya çıktı. Marka, yeni modelle ilgili yeni çizimler yayınlamış ve bu çizimlerde SsangYong’un daha önce yayınladığı XIV Konseptiyle benzerlikler gösterdiği görüldü.

    SsangYong yaptığı açıklamada, Tivoli için tasarlanacak olan iç mekanın oldukça teknolojik olacağını, sürücü ve yolculara IT teknolojileri ile üst düzey kolaylıklar sağlayacağını bildirdi. Araç, oldukça dinamik ve sportif görünen ön tasarımı, geleneksel çizgileri koruyarak genişletilmiş arka profili ve Wrap-around kuyruk lamları ile sade ve şık bir görüntü sunuyor.

    YAKIT EKONOMİSİ ÖN PLANDA
    Yakıt ekonomisini ön planda tutan SsangYong, stop/start sistemi ve 2 veya 4 tekerden çekiş kombinasyonlarını kullanıyor. Yüksek seviye güvenlik parolasını Tivoli’de de değiştirmeyecek olan SsangYong ESP( elektronik denge programı) ile savrulmaları önlemeyi, 7 hava yastığı ve ani fren uyarı sistemi ile de aracın güvenlik unsurlarını tamamlamayı planlıyor.

    Stop/start teknolojisi ile 2 tekerlekten çekiş modunda; Dizel manuel vites versiyonu için 110-120 mg/km Co2 salınımı mevcutken, benzinli versiyonunda 140-150mg/km Co2 salınımı mevcut olacak.

    Kaputun altında ise 1.6 lt’lik dört silindirli benzinli ve dizel motorların kullanılacağı Tivoli, Euro 6 emisyon normlarını da karşılıyor.

    GÜÇ VE GÜVEN TÜRKİYE'DE
    Tivoli 2015 yılında öncelikle anavatanı Güney Kore’de, 2015 yılı ortalarında ise tüm dünyada satışa sunulacak. Mayıs 2015 itibariyle Uluslararası İstanbul Autoshow fuarında yerli tüketicilerin beğenisine sunulacak olan araç, markanın en önemli modellerinden olacak gibi görünüyor.

    SsangYong yeni SUV'sinin tasarımı ve kalitesi ile piyasadaki trendlerin yeniden şekilleneceği konusunda iddialı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xCixLandx -- 27 Aralık 2014; 17:59:12 >







  • Merhaba arkadaşlar...
    Tivoliden bahsetmeye devam edersem;
    Öncelikle araca ingiltere de takılan lakap "fakir evoque"u. Bu cümleden de anlaşılacağı üzere aracın sürüş dinamikleri oldukça yüksek. Kesinlikle keyifli bir araç. Bir de araç tamamen suv şasesi ve alt yapısına sahip. Diğer rakipleri gibi otomobilin yükseltilmiş hali değil. Bu sebeple araç sert ve sağlam bir yapıda. Zaten ncap çarpışma testinde kendi sınıfında dünya rekoru elinde(sanırsam 93 puan aldı). Araç %71,4 yüksek baskıya dayanıklı çelikten üretilmiş. Bu çeliğin 10 parçası da ekstra ısıtılarak yaklaşık 7 kat daha mukavemeti artırılmış. Bu ısıtılmış 10 parça, kafes şeklinde. Zaten ssangyong da buna yaşam kafesi adını vermiş ve şu iddiada bulunuyor. " Araç önden, yandan ve arkadan ne darbe alırsa alsın, kaç takla atarsa atsın, içinde oturan yolcular sıkışmayacak". Bayağı iddialı bir iddia olmuş😁. Ancak mesela rakiplerinin çoğunda cam tavan alınabilme imkanı varken, tivoli de yok. Sadece sunroof. Çünkü bu ısıtılmış 10 parça çelikten biri tavanın ortasında.Bunun yanında birsürü elektronik güvenlik önlemleri standart(abs,esp,tcs,hba,...yokuş kalkış sistemi felan ,bu yan yana yazılan üç harflilerin hepsi var). Sadece yeni nesil(şerit takip sistemi, kendi kendine fren gibi şeyler) yok. Ayrı ayrı sayılırsa 11 hava yastığı mevcut.Araç şuan için üç donanım paketi olarak satılıyor. Limited, platinium ve sipecial edition. En alt paket olan limited de bile fazlasıyla donanım mevcut(halojen farlar, sis farları,çelik alaşım 16 inç jantlar, tavan rayı, yağmur ve far sensörleri, sıcaklık ve lastik basınç sensörleri,arka park sensörleri, yüksek çözünürlüklü geri görüş kamerası, led stoplar ve gündüz ledleri,hız sabitleme, direksiyon ve sürüş modları,kol dayama, 7inç dokunmatik ekran varki bunu çok beğeneceksiniz. Hdmi bile var. Yani daha yazamadığım birsürü şey).üst donanım paketine çıkınca ilave olarak 18 inç lazer kesim jantlar, ön park sensörü, sunroof, anahtarsız giriş ve çalıştırma, çift renk deri koltuklar, önler ısıtmalı ve soğutmalı, sürücü elektrikli.Special da da koltukların ana rengi ve ön göğüs bordoya yakın bir kırmızı renkte yapılmış. Direksiyon ısıtma da var. yalnız tabi bu kadar yazmışken aracın saçma salak eksikleri de yok değil. Mesela 4 cam tam otomatik değil, direksiyonda derinlik ayarı yok, torpido dar, limited de koltuk yükseklik ayarı yok,hiçbirinde bel destek ayarı yok.
    Gelelim işçilik ve malzeme kalitesine;
    Kendi sınıf ortalamasının üzerinde. Ön konsolda gayet iyi yumuşak malzeme kullanılmış, sadece ekranın üzeri sert. Kapı kenarları ve kol dayamanın oralarda sert malzemeden, ama üçüncü sınıf bir plastik değil, gayet iyi. Araçta ki herşey kemik gibi. Öyle oynayan, sallanan, çıkan, elinde kalan hiçbir parçası yok. Hatta ekranın yuvarlak düğmesini epey çektim ama çıkmadı. Araçtaki bana göre en önemli unsurlardan biriyse, koltuklarda ki diz ve baş mesafeleri birde bagaj. Sınıfının en BÜYÜĞÜ.hatta bu oranlarla bir üst sınıfa bile rakip olabiliyor.(Tucson, sportage)423 lt bagaj bu sınıf için bulunmaz nimet.Araç ses yalıtımı konusunda da gayet başarılı. Normal kullanımda nerdeyse hiç ses duymuyorsunuz.Ama gazlarsanız motorun sesi geliyor. Fakat kötü bir şekilde değil. Çok hoş bir tınısı var ve bu ses bilerek ayarlanmış. Bu konuda tek eksik yan 18inç jantlarda araç çok sert oluyor ve yüksek hızlarda yol sesi almasına neden oluyor. 16 inç jantlarda sıkıntı yok. Aracın yol tutuşuda gayet iyi. Esp kapalı iken bile arkasını koparamadım(benim beceriksizliğim olabilir😀).Araç 2015 mayıs ayında piyasaya çıktı. Kendi sınıfı için güney korenin en çok satan aracı olmuş(2016 başına kadar yaklaşık 120.000 satmış) ve bilinen kronik bir sorunu şimdilik yok.Şanjıman aisin marka.çok çok iyi. Motorlar ise alman menşei li ssangyong un kendi motoru.Benzinli 128 ps 160 tork, dizel 115 ps 300 tork. Bu ara ikiside 1.6 hacminde. Mesela bu sınıfta, bu motor hacminde dizel ve otomatik isterseniz bence tivoli ilk tercihiniz olmalı. Ortalama yakıt tüketimi 5.1 tl ve 300 tork sayesinde ara hızlanmalarda bile sırtınızı arkaya yaslıyor. Benzinli ise dizel gibi turbo beslemeli değil, atmosferik. Dizel kadar olmasa da benzinlide sizi üzmüyor. Atmosferiğin artısı ise lpg ile uyumu. Lpg li gayet iyi çalışıyor. 2000-3000 tl arasında taktırabiliyorsunuz ve 5 yıl/100.000 km garantiniz bozulmuyor.Fiyat konusuna gelirsek; ülkemizde henüz tam anlamıyla marka algısı olgunlaşmamış ve bu kadar ön yargıyla yaklaşılan bir araç için biraz fazla. Bayilere gittiğinizde liste fiyatları üzerinden indirim yaptıklarını göreceksiniz. Ama şöyle bi 8-10 bin tl daha ucuz olsaymış, bu araç tadından yenmezmiş....
    Yapay Zekanın Yanıtı

    YENİ SSANGYONG TİVOLİ 2015: Kapsamlı Bir İnceleme

    SsangYong Tivoli 2015, kompakt SUV segmentinde yer alan ve iddialı bir model. Bu kapsamlı incelememizde, Tivoli'nin özellikleri, performansı ve kullanıcı deneyimleri hakkında derinlemesine bilgi edineceksiniz.

    Tasarım ve Özellikler

    Tivoli, keskin hatları ve dinamik görünümü ile öne çıkıyor. Geniş iç mekanı, beş yolcu için rahat bir sürüş sunuyor. Standart donanımlar arasında dijital gösterge paneli, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi ve bir dizi güvenlik özelliği bulunuyor.

    Performans ve Yakıt Verimliliği

    Tivoli, 1,6 litre benzinli veya dizel motor seçenekleriyle sunuluyor. Benzinli motor 126 beygir gücü üretirken, dizel motor daha fazla tork ve yakıt verimliliği sunuyor. Her iki motor seçeneği de otomatik veya manuel şanzımanlarla eşleştirilebiliyor.

    Kullanıcı Yorumları

    SsangYong Tivoli kullanıcıları genel olarak araçtan memnun. Kullanıcı yorumları, konforlu sürüşü, ferah iç mekanı ve uygun fiyatını övüyor. Bununla birlikte, bazı kullanıcılar yakıt ekonomisinin daha iyi olabileceğine dikkat çekiyor.

    Alınmalı mı?

    Tivoli, uygun fiyatlı, pratik ve güvenilir bir kompakt SUV arayanlar için iyi bir seçenek. Alınır mı sorusunun cevabı, kişisel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Ancak Tivoli'nin iyi bir değer sunduğu ve segmentindeki diğer popüler modellere rakip olabileceği açıktır.

    Sonuç

    SsangYong Tivoli 2015, kompakt SUV pazarında iddialı bir oyuncu. Şık tasarımı, ferah iç mekanı ve kullanıcı dostu özellikleriyle öne çıkıyor. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve araç, değerli bir seçenek olarak kabul edilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şık olmuş
  • Range roverin amcasinin oglu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor seçenekleri konusunda bilgi var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Range roverin amcasinin oglu

    Uzaktan hyundai ilede bir akrabalık var gibi sanırım.
  • i20 nin suv versiyonu
  • Sonunda güzel bir amblem koymuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tipi güzel olmuş ama birşeyleri andırıyor yinede yani özgün değil
  • güzel olmuş..yeni çıkacak olan ix25'in ikizi :)
  • Adı Tivoli LPG kitide zavoli olursa on numara olur

    Edit : zavoli = Z A V O L İ forum yazdırmıyor isterseniz deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calamityeas -- 27 Aralık 2014; 18:14:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandıkları plastik kaliteli ise iç mekanda şayet iç mekanı hoş diyebilirim.

    Ama Captiva'daki gibi parlak plastiktense tırt derim.

    Fena değil bence 1.6 dizel en boşu 55.000TL'ye gelirse tutar diyemem ama satar en azından.
  • İlk olarak üç yıl önce hazırladığı kompakt SUV konseptiyle yeni Tivoli modelinin çalışmalarına başlayan Ssangyong, aracın segmentinde başarılı bir yer edinebilmesi için ince eleyip sık dokuyor. X100 adıyla başlatılan proje sonunda ortaya çıkan yeni Tivoli, özgün tasarımı ile kullanıcılarına farklı bir kimlik kazandırma hedefinde. Şık tasarımı, kentsel tarzı ve farklı kimliği ile öne çıkacak yeni Ssangyong Tivoli, Koreli markanın Sağlam, Uzmanlık ve Premium adını verdiği üretim felsefesi ile geliştirilmiş.

    Ssangyong, yeni Tivoli'de kullanıcıların ruhsal durumuna, zemşn rengini değiştirerek uyum sağlayacak gösterge paneline yer verecek. Mavi, kırmızı, gök mavisi, siyah, sarı ve beyaz olmak üzere altı farklı renk seçeneğine sahip olacak gösterge panelinin haricinde, Koreli üreticnin Sportif D-Cut adını verdiği tasarıma sahip altı düzleştirilmiş sportif direksiyon simidi de araçta yer alacak. Ssangyong tarafından segmentinin en yüksek kalite hissini vereceği belirtilen direksiyon simidinde ısıtılabilme özelliği de mevcut olacak.

    Güvenliği de önem veren Ssangyong, yeni Tivoli'de sürücü ve yolcu havayastıklarının yanında, iki adet yan, iki adet perde ve bir adet de sürücü diz olmak üzere toplam yedi havayastığı sunacak. Ayrıca yeni Tvioli'de sunulacak çift kademeli emniyet kemerleri kaza anında yolcuların en iyi şekilde korunmasına yardımcı olacak.

    Son teknoloji ve yüksek mukavemetli malzeme kullanılan yeni Tivoli bu sayede yolcularının her an güvende olmasını sağlayacak. Tivoli'de olası çarpışma etkisini minimize etmek amacıyla Koreli üreticinin AHSS adını verdiği ileri yüksek mukavemetli çelik, aracın gövdesinin yüzde 40'lık bölümünde görev yapacak. Sıcak pres ile şekillendirilmiş malzemeler ise aracın 10 önemli büyük bölgesinde kullanılacak.

    Geniş gövde alanı ile kullanıcılarına yeterli bir iç mekan hacmi sunacak olan Tivoli'nin tam olarak katlanabilen ikinci koltuk sırası büyük yüklerin taşınması sırasında kolaylık sağlayacak. Tivoli'nin segmentine göre oldukça başarılı sayılabilecek 423 litrelik bagaj hacmi 3 tane golf çantasının taşınmasına imkan verecek.

    1.6 litrelik dizel ve benzinli motorlar ile sunulması beklenen yeni Tivoli'nin tüm detayları, araç Ocak ayında Kore pazarına sunulmadan hemen önce açıklanacak. Yeni Ssangyong Tivoli'nin Avrupa'nın da aralarında bulunduğu diğer pazarlara sunulması ise 2015'in ikinci çeyreğinde gerçekleşecek.

    KAYNAK
    Oto Teknik Veri - Otomobil Haberleri
    YEN� 2015 SSANGYONG T�VOL�'N�N �LK DETAYLARI
    http://www.ototeknikveri.com/haber/3638/yeni-2015-ssangyong-tivolinin-ilk-detaylari




  • xCixLandx kullanıcısına yanıt
    Hocam protesto sona mi erdi? Kaynak vermiyeceğim demiştiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    hala devam ediyor sadece bu yazı uzun ve emek verildiği için haksızlık olmasın diye kaynak gösterdim diğer şekilde protesto devam
  • Marka algısı gittikçe düzliyor. Ssangyong fena araçlar üretmiyor eskiden f/p ürünü idi gerçi Ssangyon'da baya zam yapmış ama indirim mümkün(10.000TLye kadar). Dağ taşa vurunca bi şey olmuyor. Kullandıklrı şanzıman eski tip ama sorunsuz çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel arac olmuş.
  • aksaray da alıcısı çok olur .
  • güzel görünüm
  • az önce birkaç kişi ile görüştüm..
    mayıs ayındaki fuardan sora satışa çıkacak..tahmini fiyat ise:
    en boş versiyon 40,000tl 4x2 benzinli manuel
    en dolusu 70,000tl dizel otomatik 4x4 olacak dediler...
    gelsin bir görelim...
  • Bende lansman fiyatını çok aşağıda tutacaklarını duymuştum
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.