Şimdi Ara

Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Japon otomotiv devi Suzuki, yeni Swift modelini kasım ayında Türkiye’de tüketicilerle buluşturmak için hazırlanırken, 23 Ekim itibarıyla ön satışa da başlıyor.



    Yeni Suzuki Swift, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak
    Giriş seviyesi artık "Life" adıyla geliyor ve bu versiyon, LED farlar, 16 inç jantlar, anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi, 9 inçlik dokunmatik Multimedya ekranı ve ısıtmalı ön koltukları ile dikkat çekiyor. Üst donanım seviyesi ise "Pulse" adını aldı ve bu versiyon, elektrikli katlanabilir yan aynalar, otomatik klima, parlak dekorlu 16 inç alüminyum jantlar gibi üstün özellikleriyle Swift’in en iddialı seçeneği olarak öne çıkıyor.



    Yeni Suzuki Swift; 3860 mm uzunluğa, 1735 mm genişliğe, 1495 mm yüksekliğe ve 2450 mm aks mesafesine sahip. Ayrıca, önceki versiyonuna göre 11 mm daha alçak bir yükleme eşiği ile daha kolay bagaj yükleme imkanı sunuyor. Yeni Swift’in ilk bakışta tanınmasını sağlayan parlak siyah renkteki geniş ön ızgarası ve imza niteliği taşıyan L şeklindeki LED aydınlatmaları özgüven ve macera hissi veriyor.



    Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak
    Bununla birlikte modern ve dinamik tasarım hatları ve çift renkli gövdesi, yeni Swift'e enerjik ve renkli bir görünüm katıyor. Arka tasarımında ise üç boyutlu stop lambaları ve geniş arka tamponu, dokuz farklı tek renk ve dört farklı çift renk olmak üzere zengin bir renk yelpazesi ile tüketicilerle buluşacak. Yeni Metalik Akdeniz Mavisi ve Metalik Sarı renk seçenekleri, Suzuki’nin boya kalitesinin yeni bir dönemini temsil ederken zengin dokusu ve yoğun tonları ile dikkat çekiyor. Ayrıca 16 inçlik alüminyum jantlar da standart olarak sunulacak olan donanımlar arasında yer alıyor.



    Yeni Swift'in siyah ve açık gri renklerle tasarlanmış çift tonlu konsolu ve ön kapı panelleri, kabinde sportif ve dinamik bir görünüm sağlıyor. 9 inçlik hızlı tepki süreli HD dokunmatik ekranla donatılan yeni Suzuki Swift keyifli bir sürüşe olanak tanıyor. Gelişmiş multimedya sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto ile akıllı telefon bağlantısı üstün özelliklere sahip. Ayrıca geri görüş kamerası, kör nokta uyarı sistemi, ısıtmalı ön koltuklar, anahtarsız giriş ve çalıştırma gibi özellikler yeni Swift’in standart donanım özellikleri arasında yer alıyor. 4.3 inçlik renkli dijital gösterge paneli üzerinden ise sürüş bilgileri detaylı bir şekilde takip edilebiliyor.



    Güvenlik teknolojileri



    Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak
    Yeni Suzuki Swift gelişmiş sürüş destek sistemleri ile her zamankinden daha güvenli ve konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor.




    • Çift Sensörlü Fren Desteği (DSBS II): Milimetre dalga radarı ve monoküler kamera, aracın önündeki araçları, bisikletleri ve yayaları algılamak için kullanılırken önden, çapraz ve yan çarpışmaları azaltmaya yardımcı oluyor.

    • Şeritte Kalma Desteği (LKA): Adaptif Hız Sabitleyici etkinleştirildiğinde, Şeritte Tutma Desteği (LKA) sürücünün aracı şeridin ortasında tutmasına yardımcı oluyor.

    • Sürücü İzleme Sistemi (DMS): Gösterge paneline yerleştirilen, sürücünün gözlerini ve yüzünü izleyen kamera, uyku hali veya dikkat dağılması durumunda uyarı veriyor.

    • Yeni Suzuki Swift, ayrıca, Şeritten Ayrılmayı Önleme Sistemi (LDP), Adaptif Hız Sabitleyici (ACC), Trafik İşareti Tanıma Sistemi (TSR), Kör Nokta Monitörü (BSM), Arka Çapraz Trafik Uyarısı (RCTA), eCall gibi güvenlik donanımı özelliklerine sahip.



    Hibrit sistemle yola devam



    Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak
    Yeni Suzuki Swift'in 1.2 litrelik benzinli 3 silindirli motoru, geliştirilmiş yakıt ekonomisi ve azaltılmış emisyonlarıyla daha yüksek tork ve genel performans için iyileştirmeler sunuyor. Yeni Swift Hibrit, Suzuki Akıllı Hibrit Teknolojisi (SHVS) ile donatılıyor. 82 PS güç üreten motor, kombine edildiği CVT şanzıman sayesinde 100 kilometrede ortalama 4,7 litre karma yakıt tüketimi değerine imza atarak segmentinde önemli bir yakıt tasarrufu sağlıyor. CVT şanzıman, sürüş koşullarına bağlı olarak vites oranını sürekli ve kademesiz olarak düşük hızdan yüksek hız aralığına sarsıntısızca değiştirebiliyor.



    Ayrıca Bkz.Yeni DFSK E5 TREND Türkiye'de: 7 kişilik benzinli SUV



    Etkili performansı ve yüksek gaz tepkilerine karşın WLTC normuna göre sadece 105-107 gr/km CO2 emisyon ve 111.8/4,500 Nm/dev.dak tork değerlerine sahip. Rakiplerine göre daha kısa şasi uzunluğuna sahip olan yeni Yeni Suzuki Swift, özellikle kalabalık metropollerde kıvrak manevra kabiliyle park ve sürüş kolaylığı sunuyor. Böylece yeni nesli ile Suzuki Swift, son derece verimli, güvenli, kıvrak ve renkli bir şehir otomobili olma özelliği taşıyor.









  • Suzuki hala çok demodesin !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranı değiştirip yollamışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok vasat bir görüntü dacia bile kaliteli görünüyor

  • o el frenini gene koymuşlar yav şu japonya kadar değerimiz yok Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak inş o dandik android ekran bir daha gelmez tr'ye.


    Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 21 Ekim 2024; 16:11:15 >
  • Farları Z nismoya benzettim.

  • Araçlar paslandığı için önce değişimi kabul eden, sonra sizin ülkenizde tüketici davaları uzun sürüyormuş yasal yollara başvurun diyen, Türkiye ye Avrupa ve Amerika pazarına sunamadıkları kusurlu parçaları iteklemeye çalışan firma hangisiydi.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2010 yılından bir tanıtım gibi.

  • Emekkk kullanıcısına yanıt
    Japonya kadar değerimiz yok derken? Adamlar Japon firması zaten

  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    Hangi el freninden bahsediyorsun?? Adam elektrikli el freni koymuş işte..daha ötesi şu an kullanımda değil zaten..yorum yapmış olmak için sallamamak lazımYeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak 

  • Etkili performans mı? Wtf!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mitsubashi kullanıcısına yanıt

    Ağa gerçekten makarami yapıyorsun benim koyduğum resim Japonya'da satılan ilk msjdaki resim tr satılan essek kadar el freni var göz dr randevusu alayım sana istersen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • camelon kullanıcısına yanıt

    Japonya'da satılan donanım koymamışlar tr dekine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki swiftin dizayniri ile mini nin dizayniri ya kari koca ya akraba. Her nesilde swift ile mininin dizaynlari acaip benziyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • B segmentler 4 metreyi aştı, Suzuki hala A+ segment ölçülerine ısrar ediyor.


    Ayrıca motor seçeneği yine skandal. Çok mu zor turbo motor eklemek, artık tüketim devrindeyiz kimse sıfır km alıp 20-25 yıl 300.000km binmiyor, sorunsuzluk işin bahanesi.


    111nm torka etkili performans demen için, zamanda yolculuk edip 1960'lı yıllara gitmen gerekiyor.

  • Emekkk kullanıcısına yanıt

    Güzel de ..ben senin koyduğun resme bakıp yorum yaptım..ne bileyim bunun TR ye kol gibi el freni ile geldiğini..Böyle başa böyle tarak , bu Türk milleti nelere ses çıkartmıyor buna mı ses çıkartacak demişler demek ki..vermişler coşkuyu işte

  • mitsubashi kullanıcısına yanıt

    Eyvallah ozaman 360 kamera bile var bu araçta oda gelmiyor tr ye


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımda geriye gidilmiş. Mevcut kasa daha yakışıklı. Swift modelinin devam etmesi ise güzel. Dileyen clio, i20 vs almaya devam eder, dileyen japon mühendisliğinin ürününü deneyimler, model çeşitliliği iyidir. Rekabeti de körükler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    B segmentlerin 4 metreleri aşması iyi bir şey mi ki? Arabanın belki de en iddialı olduğu taraf makul iç mekanı koruyarak B sınıf gibi gibi B sınıf olması. özellikle bu şekilde yapıyorlar.


    A sınıf otomobil diye bir şey kalmış olsa büyüsün, o sınıf da öldü. fıtı fıtı gezecen işte bunla şehirde.


    Bundan önceki nesilde boosterjet turbolu motor seçeneği vardı ama o eski emisyon standartları için iş yapıyordu. şimdi hafif hybrid 3 silindir yeni atmosferik daha iyi uyuyor son euro standartlarına. ayrıca 950kg arabaya da turbo olmasa da olur, sadece motor daha büyük olabilirdi. 105hp falan olmalıydı.

  • yeni ve bir önceki swift modeli gereksiz pahali ve bos bir kutu gibiydi ,gittim i20 1.2 motor aldim ,direksiyon ISITMA dahil her sey var .....neden gidip swift alayim?? haaaa 90 li yillarda ve 2000 -2010 modelleri iyi idi ama sonra teknolojiye ayak uyduramadilar i20 her yönden tokatlar bu swift i

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.