Şimdi Ara

Yeni Suzuki Swift, kasım ayında Türkiye'de satışa sunulacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kreuger kullanıcısına yanıt
    Aracınız hangi paket? Kör nokta uyarısı, adaptif hız sabitleme, şerit takip asistanı gibi özellikler var mı?
    Aracınızın şanzımanı otomatik mi? Otomatikse arıza verme olasılığı nedir? Swift’in şanzımanı sorunsuzluğu ile bilinen cvt şanzıman. Benzinli olmasına karşın 4.5-5 lt yakıt tüketimi var şehiriçinde. Hybrid teknolojisi var. 950 kilogramlık ağırlığa rağmen rijit bir şasisi var. Nürburgring pistinde neler yapabildiği ortada.
    Tüm bu avantajlar japon güvenilirliği ile birleşince insanlar swift tercih ediyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kreuger kullanıcısına yanıt

    yakıt tüketimi, ve güvenlik paketi olarak swift i20 den kat be kat üstün.


    son gsr den sonra bile hala eski kasa son gsrli i20 den üstün. i20 de hala adaptif cruise yok mesela. swiftte yıllardır standart.


    motor teknolojisi olarak ta swift i20 den önde.


    hayırlı günler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ekim 2024; 14:59:1 >
  • Bu arabanın ana pazarı indochina, hindistan, endonezya sanırım.
    AB’de öyle çok sattığını düşünmüyorum. Zaten Bu suzuki iç mekanlarıylamnpek bir imkanı yok hep berbat. 4x4 olsun diye vitara bakmıştık o iç mekan hayattan soğutur. 2008 corsanın içi bundan daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 23 Ekim 2024; 12:23:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Nürburgring'deki swiftler 1.4 turbolu olanlar buradaki 83 beygirlik tenekeler değil.


    İ20'nin de tork konvertörlü sağlam şanzımanlı modelleri mevcut ve cvt'den daha sorunsuzlar.


    İnsanlar swift falan da tercih etmiyor. Türkiye'de i20 yerine swift tercih edildiğini başka yerde söyleme adama gülerler.


    Swift kullanıcısı olarak yazıyorum bunları. Marka fanlığına gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Motor gücünden bahseden kim? Aracın şasi rijitliğinden, mekanik altyapısından bahsetmiştim ben. Benim mesajımda çoğunluk tercih ediyor diye bir şey gördün mü? Tercih edenler bu nedenden tercih ediyor demişim. 10 kişi de tercih etse 10 bin kişi de tercih etse benim için değişen bir şey yok, çünkü tercihlerimi çoğunluğun tercih yüzdesiyle değil aklımla yapıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Akıllı adam işi diyorsan o hiç değil.


    2019'da sıfır swift aldım. Şu an sıfırını almak istesem benimkini satıp üstüne benimkinden bir tane daha parası koymam gerekiyor. Kazasız ve 10 bin km'de aracım.


    Neresinden bakarsam bakayım hayatımda yediğim en büyük kazıktır. Aynı paraya başka bir model almış olsam bugün yenilemek için çok daha az bütçe gerekecekti.


    Velhasılı kelam şu arabaya 1 milyon 400 bin lira veren parasının hesabını bilmeyen zengindir biridir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max Damage M kullanıcısına yanıt
    Swiftle olan problemin nedeni arabanın kötü olması değil sana zarar ettirmesi demek ki. Dünyada ulaşım aracı bizde yatırım aracı olarak görüldüğü için bu konuda haklısın. Değer kaybı olmasın diyen birinin piyasa arabası alması gerek. Ben swifti sıfır almadım, bana göre bir aracın en ciddi değer kaybı 3-4 yıl içinde oluyor. 2023 model swift ile 2020 model swift aynı paket ise aralarında nereden bakarsak bakalım 150-200 bin lira fark oluyor. 0 alıp 3-4 yıl sonra satınca çok değer kaybı yaşanıyor. 3-5 yaşında araç alıp 7-8 yaşında satınca bu kadar büyük bir değer kaybı olmuyor. Genel gözlemim bu şekilde sadece swift için konuşmuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • EKE58 kullanıcısına yanıt

    Swift sağlam bir araç ama sınıfın önde gelen araçlarından biri değil. 2020 modelini 1 sene kullandım. Üzerine 180bin tl koyup opel corsa aldım sınıf atlamış gibi oldum. Sıfırının ederi benim gözümde 900-1000 arasıdır. Zaten yeni kasada dramatik bir değişim yok, aynı altyapı devam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Ben demiştim sana cidden iyi kurtardın kendini bak ben kaldım böyle  

  • Max Damage M kullanıcısına yanıt

    Diğer araçlarda da hep bir problem hep bir araştırma, dikkat vs var hocam. Swifte kırbaç vur kullan, öyle sağlam bir araç


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paslı arac skandalında genel müdürleri değişti mi ? Hayır, halkla ilişkiler değişti mi duymadım... bu aracın adı paslı arac kaldı maalesef çünkü çok kötü bir iletişim yürüttüler ha siz alın 1300 e 900e ikinci el almak için bakariz . Agresif cevap vermeyin kalbinizi kırarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.