Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (440. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.010
Cevap
183
Favori
971.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
86. Sırada  bugün en iyi #28
Sayfa: önceki 438439440441442
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Arabayı aldım arkadaşlar.

  • katarlialman K kullanıcısına yanıt

    Mokka 1.2 vergi avantajı var. Motoru suzuki kadar sorunsuz değil okuduğum kadarıyla. Triger kayışı ile ilgili ve düşük devirde kullanımda ki genelde kadınların kullanım tarzına denk geliyor kurum gibi bişey birikmesinden bahsetmişti citroende çalışan yakınım. Dünyanın sonu değil tabi çözümleri varmış. Muhtemelen daha yumuşaktır sürüş olarak. fakat daha basık bir yapısı var. Omoda5 çok tuttu ama kalitesi muamma. 3 4 seneye belli olur. mg de omodaya alternatif. Vitara almadan önce bi kafamı karıştırmadı değil mgler. Test sürüşü yapmak ciddi yardımcı olacaktır.bu listede Mokkayla vitara ağır basıyor ikisinin de kendine göre artısı eksisi farklı alanlarda. Bu arada listede en az yakan araç suzuki en çok yakan ise omoda. City ve corolla başka bir segment olduğu için onlar hariç değerlendiriyorum. Corollanın uzun basık ve yere yakınlığı sorun değilse yalıtım dışında çok problemsiz bir araba yine motor şanzıman olarak.





  • Kul Ahmet kullanıcısına yanıt

    Konfor anlamında kayda değer bir fark var mı hocam. Yalıtım ve amortisör konforunu karşılaştıracak olursanız

  • 2023 model 4x2 vitara elegance 1300 liraya fiyat aldık, yarın satın alabiliriz


    ama bugun toyotaya ugradık, yaris cross cok begendık

    hibrit modeli gelicekmis temmuzda

    bilemedım

  • ek bir soru sormak isterim


    mild hibrit imis Suzuki'nin Jimny dısındaki tum diger 3 araclari Vitara, Scross ve Swıft


    bu hibrit araclarin bataryasi kac sene sonra degistirmek gerekir ? ve degisim bugunun kosullarinda kac liraya mal olur ?

    (Tesla gibi 3 milyonluk aracta 500bin olmaz diye umuyorum Suzukilerde)

  • katarlialman K kullanıcısına yanıt

    Benzinli araçların çoğu artık hafif hibrit (mild hybrid) zaten, emisyon, vs. sebeplerden. Bunlarda kullanılan batarya kapasiteleri çok küçük, sanırım 1 kWh'den az. Ortalama bir tam elektrikli aracın bataryası 50+ kWh. Dolayısıyla maliyet konusunda endişelenecek bir durum olmaz. Normal kullanım süresinde de değişim gerektireceğini sanmıyorum (en azından 7-8 yıl boyunca). Bence dert edilecek bir konu değil hibrit aracın bataryası.

  • almak uzere oldugumuz Vitara icin 200bin kredi cikti yani onaylandı ama diger 2 alternatif var.


    1 Suzuki Vitara

    2023 model 1315 lira

    200bin 12 ay sifir faiz


    2 Renault Captur touchplus

    2023 model 1388 lira

    Kampanya yok

    (1350 liraya inebilecegimizi dusunuyorum)


    3 Chery Omoda5 luxury paket

    2024 model 1364 lira

    150bin 0.99% kredi kampanya var

    (1350 liraya hatta belki 1300 liraya inebilecegimizi dusunuyorum, Chery bayi de tanıdık)


    Captur icin bayi 2023 model icon yok dedi... en son iconu 1530a sattık dedi...bu durumda 2024 gelince icon en az 1530dan baslar demek istedi.

    hemen actim websiteyi, dedim ki 1472 tavsiye edilen liste fiyatı olan aracı 1530dan sattıysan kesinlikle cam tavan varmıs o arabada dedim.

    kontrol ettı, dogruymus


    ki Renault Bayi tanıdıgımız, ST pek indirim yapamıyor, bayi sahibi ile gorusunce olsa olsa 1350 olsun, ama 1300e falan inse kafamiz karisir


    Omoda5 alanlara hayırlı olsun, insallah kazasiz belasiz sorunsuzca uzun sure kullanirlar...

    bu paraya, C segmentinde, bu kadar ozellikli arac Turkıye'de bulmak adeta colde vaha bulmak gibi.

    eger bu arac uzun seneler bu sundugu ozellikler ile sorunsuzca kullanilabilirse, 2023 ve 2024 de Chery arabaları ucuz fiyattan alanlar cok dogru tercih yapmis olacaklar



    Vitara'da sorun cıkarsa, Captur ikinci alternatif ama Omoda5 son ana kadar kafamızda aklımızda olacak





  • ustadlar bugunlerde arka arka mesaj atıyorum ancak TR sartlarında araba almak malum, hepiniz biliyorsunuzdur, bu nedenle anlayısınıza sıgınıyorm


    bu Vıtara'da stepne yok, onun yerine tamir kiti var

    annem sonucta 60 yasinda kadin, birsey olsa, kendi tamir edemez diye dusunuyorum


    Suzuki, bu tamir kitini, sürücüler lastigi tamir etsin diye mi eklemis ?


    stepne almak daha mantikli degil mi ? stepne fiyatlari ne kadar ? bilginiz var mı ?

  • katarlialman K kullanıcısına yanıt

    Hocam tamir kiti daha pratik. Çivi vs girdi de indiyse bagajdaki soketten elektrik alıp şişirip lastikçiye kadar idare ediyorsun, yarıldıysa da tamir sıvısını sıkıp öyle devam ediyorsun. Tamir etmek için değil de lastikçiye kadar devam etsin diye. Darbeli bijon açma makinesi olmadan bijon abahtarıyla falan uğraşmak kriko kurup da stepneyi takmak çok daha zor anneniz için. El alışkanlığı olmayan biri yol yardımı arar ya da oturur ağlar kenarda. Ayrıca o pompa ile bot top bisiklet lastiği vb gibi şeyşeri şişirmek için de kullanabileceğiniz pratik bir cihaz. Üzerinde basınç göstergesi var falan var.


    hybrid bataryası meselesini de dert etmenize gerek yok. Ömrünün tamamen bitmesi normal kullanım ömründe çok zor. Zaten servis bakımlı araçlara 180bin km 10 yıl garanti veriyor Suzuki. Diyelim ki 10 yılı da aştınız zaman geçti ömrü azaldı yıllar sonra. Devreye seyrek girer ya da girmez. Sonuçta elektrikle değil benzinle yürüyor araba. Allah bilir yazılımla falan devreden çıkarılıp düz 1.4 motor olarak kullanmanın bile yolu yöntemi vardır. Swiftlerin hybrid olanları 83 beygir düz motorları 90 beygir. Yazılımla hybridlerin de 90 beygire çıktığını bi satış temsilcisi söylemişti. Çok sonra dert edilecek mevzular bunlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drummer_bjk -- 21 Mart 2024; 20:53:48 >




  • drummer_bjk D kullanıcısına yanıt

    tesekkur ederım ustadım


    ben de 40 yasındayım 20 senedır ehliyetım var son 15 yıldır aktıf arac kullanırım

    daha 1 kere bile lastik degıstırmedım


    aslında kendıme hep soylerım

    ehliyet alırken, lastık degıstırme yaptırılmalı herkese

  • Merhabalar. 2020 model vitara sahibiyim
    Aracım henüz 25bin kmde. Aracımın multimedya ekranı saçmalıyor adeta. Kendi kendine tuşlamalar yapıp duruyor ve dokunmatik bir süre sonra hiç bir tuşlamaya yanıt vermiyor ve çalışmıyor. Bu problemi yaşayan veya çözümünü bilen var mı acaba?
  • y_a_s Y kullanıcısına yanıt

    Hocam 2023 aracımda bir iki defa benzeri başıma geldi, hatta aracı kapattığımda ekran açık kalıyordu :)


    Ataç, iğne vb. bir şeyle resetleyince düzeldi, bir deneyin derim.

  • saig10 kullanıcısına yanıt

    Merhabalar. Resetledim bugün. Resetten sonra bariz bir şekilde azaldı ama hala ara sıra kendi kendisine bir kaç tuşlama yapıyor.

    Edit: Akşam ekranı resetledikten sonra aracı uzun süre kullandım. Kendi kendine yaptığı tuşlamalar neredeyse tamamen kesildi. Ancak bu sefer de bluetooth müzik ekranında dokunmatik çalışmamaya başladı. Ekranın altındaki ana menü tuşuna basıp ana menüye dönünce dokunmatik tekrar çalışır hale geliyor fakat bluetooth müzik ekranına girince bir süre sonra dokunmatik tekrar işlevsiz kalıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi y_a_s -- 23 Mart 2024; 1:1:22 >
  • Merhaba. 2022 elegance 4x2 aracımzla 1 hafta geçirdik. İzmit gebze arasında günlük 140 km yaklaşık, 6.1 ortalama yaktı. Buna bir miktar şehiriçi sıkışık trafik dahil. Kocaeli sakarya arası otoban da 4.8 gördüm. Yakıt çok hoşuma gitti.
    Şerit takip, çarpışma önleme, adaptif Cruise kontrol çok güzel çalışıyor.
    Aracın özellikle dış tasarımı harika. Ancak iç tasarım hakkaten yakışmıyor. 8 yaşındaki Fiesta nın içi çok daha kaliteli. Lastik sesi yüksek. Tavan yüksekliği, iç mekanın geniş olması hoşumuza gitti. Multimedya vasat, koltuklar güzel. Amortisörler sert, yol tutuşu güzel.
    Direksiyon çok hafif, şehir içinde iyi bir özellik ancak araba hızlanınca neden sertleşmiyor? 120 ile giderken eliniz çarpsa çok sıkıntı olacak.
    Önceliğimiz; mekanik problem çıkarmaması, güvenlik ve yakıt tüketimi olduğu için beklentilerimizi karşılamış gözüküyor. İç mekan kalitesine çok dikkat eden arkadaşlarım var, o tarz insanlara göre değil. Diğer aracımız, Ford courier'ın iç mekan kalitesi daha yüksek, daha sessiz.
    Biraz Türk insanı tarafından keşfedilmemiş bir araç olduğunu düşünüyorum. Benimde hiç aklımda yokken tedadüfler sonucu bu arabayı aldım. Bence böyle kalsın, keşfedilmesin, yoksa bu donanımda arabaları 2 milyona satarlar bize.
    Selamlar, saygılar.




  • Ek olarak bir sorum olacak. Multimedya da play store yok, buna nasıl uygulama indireceğiz? Ekranı yukardan parmağımızla indirince wifi, Bluetooth vs şeyler gelmiyor? Bu cihaz nasıl internete bağlanacak? Agama car launcher i nasıl yüklüyoruz bu ekrana?
  • carenfly C kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun, biz de haftaya aynı sekilde 2023 model 4x2 Elegance teslim almaya gidecegiz insallah


    bizde de 2011 model Ford Fiesta vardi, onu satiyoruz, onu da sıfır almistik

  • katarlialman K kullanıcısına yanıt

    Bizde de eşimin 2017 Fiesta (1.25 benzin) sını verip bu arabaya geçtik. Çok fark var iki araç arasında. Fiesta da çukura giriyor gibiydik, başımız neredeyse tavana değiyordu, güneşlilkeri indirirken başımızı sakınıyorduk. Arka taraf zaten sıkış tepiş.

    Ancak Fiesta da yalıtım iyiydi, yol sesi, motor sesi yoktu. Rölentide eliniz direksiyonda olsa dahi motorun çalıştığını hissetmiyordunuz. Bu araçta bunlar hissediliyor.

    Ek olarak fiesta gitmiyormuş, arabayı sırtımızda taşıyormuşuz, Vitara çok çabuk hızlanıyor.

  • carenfly C kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, kazasız belasız, güle güle kullanın. Gördüğünüz gibi araçla ilgili tespitleriniz daha önce bizim gibi kullanıcıların hemen hemen aynısı. Direksiyon konusunda ben de ilk zamanlar aynı duyguyu yaşadım. Hafifliği şehir içinde avantaj ama yüksek hızda biraz tedirgin ediyor insanı ilk başta. Sonra zamanla alışıyorsunuz, pek bir tedirginlik kalmıyor. Hatta başka bir arabaya geçince fazla sert geliyor :)


    "Biraz Türk insanı tarafından keşfedilmemiş bir araç olduğunu düşünüyorum."

    Bu değerlendirmenize şöyle bir yorum getireyim. Bizim insanımız en ufak depremde yıkılacak dandik sıvasız binada oturur ama içeride güzel ve gösterişli mobilya olsun ister. O yüzden Vitara pek tercih edilmiyor galiba :) Gerçi ilk çıktığı yıllar segmentinde en çok satan SUV olmuştu sanırım Türkiye'de.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smksahin -- 25 Mart 2024; 3:16:20 >
  • carenfly C kullanıcısına yanıt

    2022 modellerde kullanılan multimedya konusunda bir bilgim yok ama 2015-2018 (ya da 2015-2019) modellerde kullanılan Daiichi marka Android multimedya gibiyse Play Store muhtemelen kapalı konumdadır. Genelde şifre ile girilen gizli bir menüden açılabiliyor. Ama bizim Daiichi'lerde sadece 1 GB RAM olduğu için Play Store'u aktif etmek sistemi kullanılamayacak derecede ağırlaştırıyordu. O yüzden Play Store aktif etmeden apkmirror.com gibi sitelerden cihazla uyumlu olan istediğimiz uygulamanın APK dosyasını indirip kuruyoruz. Bu konular eski mesajlarda var. Artık ulaşılamayan yenivitara.com sitesinde de çokça yazılıp çizilmişti bu multimedya konusu.


    Sizin cihaz Android mi önce onu anlamanız lazım. Yeni otomobillerdeki multimedya cihazlar Android Auto/Apple Car Play destekliyor ama cihazın kendisi Android olmayabiliyor. Yani Android uygulama kurmak mümkün olmayabilir o durumda.

  • 3 gun once 2023 model Vitaramızı teslim aldık


    hemen internetten acelece bir kaucuk paspas takımı ve halıya benzer koltuk mınder seti siparis ettik


    ayrıca simdi bagaj havuzu arıyorum... tavsiyeniz var mı ?


    (kaucuk paspas ve koltuk kılıf/minder icin de tavsiyelerinizi rica ederim)

  • 
Sayfa: önceki 438439440441442
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.