Şimdi Ara

Yeni Talent Sistemi / Fikirler - Sorular

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mevcut Talent Sistemi



    Yeni Talent Sistemi
     Yeni Talent Sistemi / Fikirler - Sorular



    Yeni ek paketle gelen birçok değişikliğin içinde en önemlilerinden birisi de belki bu.
    Şu anda sınıfımızın hangi rolü üstlendiğini tamamıyle talentlar belirliyor.
    Yeni talent sisteminde görüldüğü üzere zorunlu bir rol üstlenmek gerekmiyor.
    Bir talenti alabilmek için başka birini almak, belirli bir yol izleme olayı tamamen kalkmış.
    Tamamen melez bir karakter de yaratabilicez.
    PvP için çok değişik varyasyonlar ortaya çıkacak diye düşünüyorum.

    Blizzcon dan gelen bilgileri çok detaylı incelemedim bilen var mı bilmiyorum. Bu yeni talent tablosunda her satırdan birini alıyoruz değil mi?
    Yani karakterimize 6 tane birbirinden farklı rolleri üstlenebilecek özellikler seçebilicez. İlk başta çok hoş bir fikir gibi geliyor.
    Peki bu şu mu demek oluyor, daha önceden tank olmak için aldığımız onca talent artık sınıfa tamamen dahil olmuş durumda mı?
    Misal tüm paladinler avenger's shield atabilecek mi? Yada diyelim protection talenti seçince onunla birlikte gelen mastery onunla birlikte gelen pasif skiller artık herkeste mi olacak? Bilenler bildiklerini paylaşsınlar.

    Biraz beyin fırtınası, theorycrafting falan yapalım ne dersiniz :P







  • ben bu yeni talentler açıldıktan beri şey diye düşünüyorum.
    Tamam hoş 90. seviyeye kadar 6 tane alıcaz talenti ama belirli bir seviyede bir rol üstlenmemizi isteyeceklerdir.(şimdi ki sistem)O rolü seçtikten sonra bu talentleri alıcaz.
    Yeni talentlerde görüldüğü üzere role ait gelen özellikler yok(misal avenger's shield). Biz onu rol seçtiğimizde anda veya ilerki seviyelerde sadece o role özgü kullanabilicez.
    Talentin yanında Specialization var.Bu da bahsettiğim rol üstlenme kısmı olabilir.
  • Specialization kısmının görüntüsü varmı?
    Specialization da sececegimiz yere göre seçim yapacagımız talent penceresi değişiyor olmasın?

    ayrıca 90 levela kadar sadece 6 tane talent sececeksek karakter geliştirme bence sıkıcı olur, benim rpg oyunlarında en sevdiğim kısımlardan biri skiller ve gelişimidir,skillerin birbirleri ile olan etkileşimleridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Will -- 24 Ekim 2011; 16:18:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Will

    Specialization kısmının görüntüsü varmı?
    Specialization da sececegimiz yere göre seçim yapacagımız talent penceresi değişiyor olmasın?

    ayrıca 90 levela kadar sadece 6 tane talent sececeksek karakter geliştirme bence sıkıcı olur, benim rpg oyunlarında en sevdiğim kısımlardan biri skiller ve gelişimidir,skillerin birbirleri ile olan etkileşimleridir.

    Şimdi sadece 6 talent seçebilio olmamız level alırken karakterin gelişmediği anlamına gelmiyorki. Talentler haricinde karakterin yine lvl atladıkca açılacak skilleri olacak. Dikkat edildiğinde seçilen bu 6 talentte yeni skiller gelmesede mevcut skilleri etkileyecek.
  • Bildigim kadarıyla yine (paladinden örnek veriyim o acılmıs konuda) Prot-retri-holy speclerinden birini seciceksin ve sectigin spece göre sana belli levellarda skiller otomatik olarak verilicek ne train ne baska bisey isticek. Artı olarakta her 15 levelda bir bu talentlardan birisini seciceksin. Yanlıs biliyo olabilirim cok incelemedim noteları ama bi göz atmayla cıkardıgım sonuc bu.
  • O zaman prot olmak için almak zorunda kaldığımız herşey spec.ten protu seçince skill olarak açılcak level atladıkça biz sadece yanına utility ve bonus özelikleri seçiçez talentlarla bu mudur? Bence hoş olmuş. Eski talent sisteminde onlarca puan verebileceğimiz şey varda ne işe yarıyor sanki. Biz o farklılığı hissedemiyoruzki, belli kalıplar var o kalıba uyuyosun yine, en fazla 3-5 puanlık farklılık yaratabiliyosun. En azından şimdi birşey seçtikmi onun yarattığı farklılığı hissedebiliyor olucaz.

    Gerçi şimdi şöyle bi baktımda paladin yeni talent tablosuna mesela ilk 15 levelda gelen seçeneklere, biraz kandırılmış gibi hissettim. Neden dersen, oradaki skillerin üçüde mevcut sistemde pasif özellik yada skill kullanınca devreye giren özellik olarak var. Speed of light holy palaların 2 farklı skillden birini açınca çalışan ve movement speed veren birşey. Ortadaki şu an ret treede olan judge yapınca movement speedi arttıran pasif, sağdaki pursuitte kalıcı olarak pasif movement speed artışı sağlayan bir talent olarak var zaten. Mesela şu an ret olanlar pursuit kesin alıyor,judge yapınca çalışan zaten mecburi alıyorsun. E ben şimdi yeni sistemde ret olunca ikisinden birini yitirmiş olucam.
    Ha birinin özelliğini öbürüne de kattılarsa o zaman 3 tane olmasının da anlamı olmadığına göre... Nasıl olucak? Yada prot oldum diyelim, şu an zaten protlar en baştakini alamıyor, ki alabilsek bile ne işimize yarıcak heal atmıyoruzki, yeni sistemde prot olunca yine ya pursuiti yada long armı alıcak adam.

    Alt satırlardakiler için bakmadım ama bu ilk satıra bakınca sanki biraz göz boyama gibi hissettim. İnşallah öyle değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi born2bemad -- 24 Ekim 2011; 17:26:19 >




  • Paladin için yine Holy-Prot-retri falan seçiyosun ona özel skiller (Holy'de beacon,LoD) falan otomatik gelecek bir de bu talentlerden seçiyormuşsun. Yalnız 90 levelde gelen Sancified Wrath holy spec için godmode olacak Holy Shock'un Cd'sini kaldıracakmış 20 saniye boyunca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pLaYn0w

    Paladin için yine Holy-Prot-retri falan seçiyosun ona özel skiller (Holy'de beacon,LoD) falan otomatik gelecek bir de bu talentlerden seçiyormuşsun. Yalnız 90 levelde gelen Sancified Wrath holy spec için godmode olacak Holy Shock'un Cd'sini kaldıracakmış 20 saniye boyunca

    Hocam sakin ol oyun değişiyor adamlar onu da düşünürler elbet.
  • 10 level olunca yine spec seçiyoruz orada değişen bir durum yok. Warrior Prot seçtiyse şuanda talent puanı ile açtığımız bir çok özellik pasif veya aktif skill olarak sırası gelince açılacak. Her 15 level'da bir karakterimizi özelleştirmek için talent seçimi yapmamız gerekecek.

    Warrior açıp Furry seçtiyseniz 38 level olunca Titan's Grip ve Single Minded Fury otomatik olarak açılacak ikisi arasında seçim yapmamız gerekmeyecek talent puanı harcamamız gerekmeyecek.
  • Mastery olayı kalkacak mı acaba?
  • Yeni pakette Warlock tbc yi yeniden yaşayacak, Druidler imba olacak bununla beraber mazot 1 lira olacak!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hünerli

    Yeni pakette Warlock tbc yi yeniden yaşayacak, Druidler imba olacak bununla beraber mazot 1 lira olacak!!

    Sayfayı azıcık aşağıya indirmemle imzanı gördüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kril

    Mastery olayı kalkacak mı acaba?


    zannetmiyorum..Gerçi ben hiç sevmedim masteryi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.