Yaris Cross hybrid ile 2400km ortalamam 3.9. Çok ekonomik kullanma gayretinde değilim. Yaklaşık %60 Şehir içi kullandım Efsane Küçükkuyu-Ayvacık rampasını da gayet rahat çıkıyor. Forumda yazılan bazı yorumlarda araçtan ne beklendiğini de pek anlayamıyorum. Şehirlerarası yollarda selektör ata ata soldan 200'le gidenler almasınlar zaten bu aracı. (Sizi tenzih ediyorum genel olarak yorum yazdım) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (6. sayfa)
-
-
Ön tasarım göz yoruyor, iç tasarım standart Toyota sıkıcılığı.
Araba alacaksan Toyota'dan şaşmıcan diyen Toyotacı'lar alır..
Onun dışında 3008 ve Tiguan çok daha elit ve enerjik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dünyanın çok ilerlemesi bizim için bir anlam ifade etmiyor, bizde MTV hala motor hacmine göre alınıyor.
Bu durumda kıyas yaparken elbette MTV'yi de düşüneceğiz. Eğer sen 5 litre yerine 4 litre yakarak daha ekonomik olduğunu iddia ediyorsan ben de aradaki farkı MTV'ye verdikten sonra bir anlamı kalmadığını söyleyebilirim herhalde.
Eğer hem 1.6 lt 132 hp hibrit motor, hem de 1.8 lt 97 hp hibrit motor seçeneği olsaydı ülkemizde hangisinin daha çok tercih edilecegini net olarak görebilirdik. Eminim ki çoğunluk 1 litre fazla yakan ama daha düşük MTV'li ve daha güçlü 1.6 motoru seçerdi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Firma zaten Türkiye ve İsrail pazarı için 1.8 lt motorlu versiyonunu üretmeye karar verdi normalde bu araç 2.0 lt hibrit motorlu olarak satılıyor. Elinde 1.6 lt hibrit motor yok olan 1.5 lt hibrit motor. Onu da Yaris versiyonlarında kullanıyor Corolla'da 1.8 lt ve üstü hibritte. Sonuçta firmanın üretim gamı ve elinde olan ürünler bunlar, buna göre pazarda satış yapıyor.
Ülkemizde de 1.8 lt versiyonu ithal edilen araçların hemen hemen hepsi satılır. Firmanın tedarik edebileceği ürün belli devletin de yılda satılmasını istediği ürün. Baktılar istenilen adette satılmıyor devlet baba %80 ÖTV'yi çeker %50 seviyesine yine satılır.
Bizim forumun anlamak istemediği veya kabullenmekte zorlandığı şu ülkemizde yıllık satılacak araba sayısı bellidir, devlet bunu vergiler ile düzenliyor ayarlıyor. Sen diyorsun ki 2 milyon araç satılsın ben de alayım hayır o iş öyle değil, devlet diyor ki 700 bin araç satılacak. Sen almak istiyorsan sandık zamanı ve toplumsal baskı oluşturarak bunu değiştirebilirsin. Yoksa isterse firma 0.5 lt hibrit motor üretsin devlet basar vergisini geçer yine.
-
Tam bir metropol taxi aracı aslında.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni zamla birlikte,MTV'sinin 10.000.tl. olması ışten bile degil,engelli indirimi ile alınırsa Mtv olmayacağı için mantiklı,yani normal şartlarda üzerine atlanılacak bir araç değil ,yeniden değerleme oranınıñ 1.000.000 tl olacağı konuşuluyor o zaman engelli raporu olanlar için belki mantıklı olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracın içinin dışının çok çirkin olmasını geçtim nedir o motor. Doğru düzgün 1.5 turbo koy hala atmosferik derdin ne. Tüp olayıda yok , hala atmosferik diretmesini anlamıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlayamazsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeş iyi güzel haklısın da ,3008'den kurtuldum nihayet
Araba benzini içiyor o ne öyle ya!
Tamam kullanması çok zevkli, dinamik ,uçuyor kaçıyor güvenli ama yakıtta baş belası
8lt nin altına inemedim ben , sonra aracı verdim gitti ,
ya benim şöforlüğüm hiç iyi değil ya da bu 3008 in yakıt tüketimi berbat ....
not:bilgi vermek istedim.
-
Şu saçma sapan vergi sistemi yüzünden yurt dışındaki 2 litrelik hibrit üniteyle gelmiyor araç. 140 hp lik güç üreten 1.8 ünite bu araca şehirler arası yolda yetmez. Şehir içi elektrik motoruyla bi şekilde yürür. 2 litrelik hibrit 190 küsur hp. O ünitedeki bataryalar yeni teknoloji bir çok fark var aralarında. Bu vergi sistemi değişmedikçe saçma sapan fındık turbolara mahkumuz. 1.3 130 hp ama 10 litre yakıyor .... Lansman fiyatlarından alabilen varsa hayırlı olsun ama fiyatta rekabetçi olmadıkça sadece mtvsi yüzünden bile tercih edilmez.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her zamanki gibi yine ofsayt bir yorum. Dediklerinin tam tersi işte.
Tasarım vasat. Hem iç hem dış. Hiç bir albenisi yok. Kötü denmez belki ama çekici bir yanı yok.
Motor şanzıman mükemmel. Hem az yakan, hem konforlu hem de çok ekonomik. Sırf bu motor şanzıman ile satacak. Özellikle şehir içi tüketimi ve konforu çok iyi. Arabanın en çekici yanı bu ikilisi ve donanımı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araca atmosferik muamelesi yapmak cahillik. Bu araç hibrit. Senin öve öve bitiremediğin turboların aksine 1000 devirde bile 185nm tork verebiliyor elektrik motoru sayesinde. Klâsik atmosferik gibi değil. Düşük devirde bile anlık tepkileri yüksek. Bu sayede şehir içi büyük esneklik, şehir dışı da ekonomi sağlıyor. 120ile giderken bile 1500-1600 devirde gidebiliyor. Bunu yapabilen turbo dizel gösterebilir misin? 8 ileri otomatik dizeller bile o hızda 2100-2200devirde gidiyor.
Memur arabası, aile arabası olduğu kısma katılıyorum. Uygun fiyatlı, ekonomik, güvenli ideal aile arabası işte, fazlası değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TR de toyoya ceo su bile o lansman fiyatindan alamaz :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X