|
Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
Fiyat ucuz , Tasarım iyi. kesin bir bit yeniği var.
-
şehiriçi kullanımda dizelde 9 litrelerde geziyorum. motorinin fiyatı da sürekli artıyor. 1 varil petrolden 3/2 benzin, 3/1 motorin çıkıyor. devletler artık dizeli sübvanse etmek istemiyorlar sanırım. bu gidişle fark giderek açılacak. elektrikliler halen istenilen düzeyde değil. bu araç benim aracın yarısı kadar yakacak ve benzin ucuz olduğu için daha da ucuza gelmiş olacak. şuan için yön bence hibritlerde.
aracın arka kısmı biraz eski kalmış olsa da güzel bir tasarım var. bu fiyata bu aracı bulabilir misiniz onu bilmem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snomask -- 1 Kasım 2022; 11:5:44 > -
Yaris Cross ile Corolla Cross detaylı bir karşılaştırma yapsalar keşke. Yaris Cross'ta 1.5 hybrid MTV avantajı var.
İki modelin Flame X donanımlı fiyat farkı 28bin TL.
-
lansman fiyatından bulup alabilene hayırlı olsun
-
quote:
1.8 litre hibrit sistem, 140 HP güç ve 185 Nm tork üretiyor.
1.8 motordan nasıl bu kadar düşük tork alınıyor anlamıyorum. Toyota iyi güzel sorunsuz ama motorların güç ve tork değerleri hep düşük...
-
Google denen şey güzel bir şey aslında biraz kullanılabilir. Toyota 1.8 motor özellikleri yazınca türkçe kaynak bile çok. En kötü translate ile bakarsınız merak etmek yerine
fiyatlar çok ucuz. İnsanlar şehir içinde 8 litrenin altında yakmıyor. Bu araba en kötü 5 litre yakar. En az tasarruf 3 litre. Yerine göre 5 litre bile tasarruf ettirecek. Tabi bazı kişiler şehir içi yerine askında açık yolda sürüyor. Onlar da en az 2-3 litre tasarruf edecekler.
mtv farkı 100 litre benzin. Bu araba size belki 400 litre tasarruf yaptıracak. Direkt mtv’ye odaklanmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hybrid araçlar Volvo'nun geliştirdiği gibi sarj edilebilir olmalı. Saf elektrik modunda 50-60 km menzili var. Şehir içinde günlük kullanımda yeterli, uzun yolda da benzinli modda gidilir.
Sadece eletrikli araçların daha pişmesi lazım. Toyota'nın yaptığı Hybrid otomobillerde, elektrik motorunun pek bir faydası yok gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknoloji_tutkunu -- 1 Kasım 2022; 12:26:02 >
-
Araç aslında 2.0 motor (197HP) üzerine inşa edilmiş. Sadece İsrail ve Türkiyeye 1.8 motorla geliyor vergisel sebeplerle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Informed -- 1 Kasım 2022; 12:31:10 > -
aynen. Toyota’nın elektrik motorunun faydası yok. O yüzden istanbul içinde 4 litre yakıyorum. Golf de 8-9 altını göremiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bari şu araçta şu kötü iç tasarımı değiştirseydiler.
-
Çakma Rav 4 olmuş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Koy şuna 1.5 litrelik turbo beslemeli motor +hibrit bak nasıl satılıyor.En azından daha güçlü ve verimli bir motor olur. 1,8 hitler motoru nedir ya?..Sadece alırken bi parça avantajı var ama mtv öderken bir üst dilimden ödüyorsun..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Biri B diğeri C-suv, tamamen kullanım alışkanlıklarınıza göre değerlendirilecek bir durum. çok çocuklu ve bagajlı bir aileyseniz corolla cross olabilir. eğer geniş bir araç isterseniz 28 bin tl bence çok para değil . en nihayetinde bu araçlara en az 5 yıl ve daha fazla biniyoruz(al-satçı değilsek :)).
-
Honda HRV almıştım 2 ay kadar önce, bu aracı 2 seneye yakındır bekliyordum ancak gelmesi çok geciktiği için HRV aldım fiyatlarını görünce biraz üzüldüm açıkçası ancak iç mekan tasarımı toyotanın hala eski kafada kalmış önceki 2 toyota aracımda da bu eskide kalmışlığı hissediyordum malesef. Bu aracın içine biraz dokunuş yapmış olsalar ve motor seçeneğini artık ötv ye göre düzenleseler gerçekten satış rekoru kırabileceğini düşünüyorum.
-
Hrv incelemem ile karşılatırıp incelemek isteyen varsa aşağıya bırakıyorum. Bence bagaj hacmi konusunda çok başarılı 1.8 litre hacim mtv açısından biraz sıkıntılı. tasarım olarak 2 yıldır yurtdışında kullanılıyor bence buna biraz makyaj yapılabilirdi.
Yunus Emre ÇalıkyoutubeMerhaba videoyu beğendiyseniz✅ abone olarak destek olabilirsiniz. #honda hrv elegance paketi hybrid ve suv arayanlar için biçilmiş kaftan. Yakıt ekonomisi ve giriş paketi olmasına rağmen bonkör donanımları ile sınıfının güçlü otomobillerinden. #hybrid teknolojisinin limitlerini zorlayan araç biraz daha ileri gitse tam elektrikli olabilecekmiş hissiyatı veriyor. 935bin ₺ başlangıç fiyatıyla satılan Honda Hrv Elegance beklentileri oldukça karşılıyor. Bagajının ufak olması dışında kullanıcısını memnun eden bir #suv olarak dikkat çekiyor. 2 Aylık deneyimlerimi paylaştığım videoyu beğenip kanala abone olarak destek olabilirsiniz.https://www.youtube.com/watch?v=lnEKo7MM0yc -
Son hız 170 şu araba elektrikli olarak sunulsaydı malum tayfa son hızına laf edecekti yüksek performanslı araçlar hariç yeni çıkan arabaların çoğu 160-170 ile sınırlandırılıyor artık Volvo bile istediği kadar performanslı olsun 160 üstüne çıkarmayacak arabaları ilerleyen yıllarda. Bir de bu millet otobanda ceza yemeden nasıl basabiliyor bu kadar ben anlamıyorum geçen 130 la giderken %10 aştım diye cezayı dayadılar bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Google denen şey güzel bir şey aslında biraz kullanılabilir.
Bence siz okuduğunuzu anlamaya çalışın.
Ben motor gücü düşük dedim yakıt tüketimi fazla demedim. ÖTV MTV matrahıyla ilgili bir yorumda da bulunmadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 1 Kasım 2022; 13:53:58 >
-
Söz konusu motor Atkinson çevrimini esas alıyor. Geleneksel Otto çevrimli motorlara göre litre başına güç ve torku düşük olmasına rağmen termal verimliliği daha yüksektir. Hibrid sistemle özellikle şehir içinde son derece makul tüketim rakamları elde edebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yc#1 -- 1 Kasım 2022; 13:53:20 >
-
Bu dediğinden çıkaracağımız sonuç nedir anlayamadım. Rampada düşük torka rağmen daha az yakıt tüketmesi mi cazip? Çekiş gücü düşükse nasıl gidecek araç?
aynen. Toyota’nın elektrik motorunun faydası yok. O yüzden istanbul içinde 4 litre yakıyorum. Golf de 8-9 altını göremiyor |
lansman fiyatından bulup alabilene hayırlı olsun |
Bari şu araçta şu kötü iç tasarımı değiştirseydiler. |
Bunda yeni nesil hibrit var. Eski nesillerle kıyaslamayın. Yakında corollada da olacak bu motor. Corolla 0-100 verisi 9.2sn. sizin keyif makinesi sandığınız astra muhtemelen 10sn civarı. Sizin keyif makinesinin ölü olduğu alt devirlerde de canlı sürüsü var bunun. Sizin keyif makinesinin traktör gibi çalıştığı ilk çalıştırma vs durumunda bunda çalıştığını anlamıyorsunuz. Sizin dizel trafikte gar gar 1-2 arası vites atıp dururken bu araç kaymak gibi süzülür gider. Dizelle kıyaslanamaz hiç bir koşulda. Her türlü tercih edilir. |
Toyota'nın 5. nesil hibriti bence gayet güzel teknik verilere sahip, Bu doğrultuda yeni hibrit kurulumunun kullanılacağı yeni modelleri gayet alınası ve binilesi duruyor. Ülkemiz için tek kusur hala karbüratör çağına uygun MTV de ısrar eden eski kafa devlet yönetimi. Dilerim bu kafa değişir bizde bütün dünya gibi emisyon oranlarına uygun bir MTV sistemine sahip oluruz. Bu arada Atkinson çevrimli motor, termal verimlilik konularını hiç duymamış arkadaşların " la olm 1.8 motor ama 90 küsür beygir ehuheu " yorumları çok neşe kaynağı. Bazıları işi daha da ileri taşıyıp Toyota'ya akıl öğretecek bilgi birikimine sahip olduklarını sanıyorlar. turbolu otto motorları önerenler mi dersin, ne arasan var. Ne yazık ki mühendislik, futbol teknik direktörlüğü gibi herkesin yapabileceği bir iş kolu değil. Aşağıdaki linke Toyota motor valfi üretim iyileştirmesi hakkında bir makale linki bırakıyorum . Çalışma Toyota Toz Mühendisliği Bölümü ve Hammadde Geliştirme Bölümü ile birlikte yapılmış Laser cladding improves mass production of engine valve seats | Laser Focus World Şimdi de herbokolog arkadaşlara soruyorum, CO2 laser kullanım maliyeti, üretim sürecindeki tozlanma ve vuruntu önleme için sizin Toyota'ya öneriniz nedir ? Sonuç : bana göre araç iyi , daha iyileri var mı ? Var elbette, örneğin Range Rover Evoque 1.5 PHEV daha iyi ancak ona da parayı denkleştiremiyorum. Belki diyorum, bir ihtimal Toyota'da bunu hesaba katmıştır, Fiyat da önemli demiş olabilirler. |
Aynen 1.8 140hp sehirdisinda yetmez. Bende 122 lik var otobuse biniyorum sehirdisina cikarken. Hatta gecen unutmusum yola cikmisim, baktim araba gitmiyor. Kenara cekip yurumeye basladim |
Anlayamazsın. |
Bu motoru şununla kombinlese falan diyen arkadaşlar var. Dünyanın en çok otomobil satan markası, ayrıca müthiş güçlü motorları olan markası bunu düşünemedi, bizimkiler akıl veriyor. Çok ilginç :)
|
Arabalar işin önemli olan güçtür. Arabayı hızlandıran da götüren de güçtür. Tork değil. Tork sadece düşük devirlerde motor gücünü yüksek tutan birimdir. Ya da ağır bir yük çekecekseniz düşük devirde çalışan dizel makine çok iyi iş görür. Bu da iyi bir şeydir ama devir yükseldikçe torkun etkisi kalmaz. bu araba 140 beygir. Corolla 122 beygir. Torku düşük diyorsunuz ama 110 km sabit hızla eğimsiz yolda 1600 motor devri ile gidiyor. Hangi bebzinli araba 1600 devirde 110km hızla gidebiliyor? Tsi motorlar 110km 2000 devirden fazla çeviriyor. Hani tork? hybrid şanzıman gereği farklı durumlar da oluyor. Elektrik motoru enerji üretirken jeneratör enerji harcayarak benzinli motorun torkundan maksimum faydanlamayı sağlıyor. teknik konular tartışılır. Ama bu araba totalde 140 beygir. Sabit 110-120 ile giderken 1600 devre kadar düşer. Rampada güç için devir yükseltir. Çünkü turbosu yok. |
Benzer içerikler
- chatgpt 4o ücretsiz
- twitter"da film izleme
- spotify link kısaltma
- x kullanıcı adı değiştirme
- play protect nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X