Şimdi Ara

Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
217
Cevap
5
Favori
14.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anca bakarız bu devirde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu çirkin şeye 1 milyon TL vermek akıl işi değil. Bunun yerine İkinci el Audi a4 alırım

  • wox kullanıcısına yanıt

    Gerçekten öyle. Bide içi de arabanın çok kötü toyota arabalarının genel özelliği bu arabanın içi çok kalitesiz oluyor.

  • Bu fiyatlar iyi yilbasidna. Sorna 1200 den asagi satilmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 185 nm kombine tork değil elektrikli motorun Torku. Aracın Torku muhtemelen 250 civarında. Hiçbir yerde kombine tork verisi yok. Yani en azından ben göremedim.
    Yeni Toyota Corolla Cross Hybrid Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Hocam paylaştığınız görsel doğruysa 1.8 benzinli motor 5 bin küsur devirde yalnızca 97 HP güç üretebiliyor!... Aracın ağırlığı da tahmini 1500 kılo filandir.

    Bu durumda araç sadece şehiriçi kullanım için mantıklı duruyor. Uzun yolda yokuş çıkarken yüksüz kamyonlardan bile sellektör yersiniz zira batarya çok zayıf, yokuşun başında biter, kalan yolu en sağdan motoru bağırta bağırta çıkmaya çalışırsınız.

    Bu arabaya motor diye 1.8'lik bu çöpü koyacaklarına ellerindeki 1.6 132 HP'lik motorla kombinleselerdi çok daha mantıklı olurdu.

    Alacak olan arkadaşlara tavsiyem uzunca bir yokuşu olan yolda test sürüşü yapmadan almamaları yönünde olacaktır. Mümkünse bir günlük kiralayıp iyice bir test edin, içinize sinerse gönül rahatlığıyla alırsınız. Yoksa "140 beygirlik araba, her türlü çeker nasıl olsa" diyerek alırsanız uzun yolda büyük hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Clusive kullanıcısına yanıt

    c-suvlar 1 milyon sınırında geziyor artık. corolla crossun 835bin den başlaması gayet uygun kalıyor şuan.

  • 122 HP olan Corolla hibrit bile bastın mı soldan yardırarak gidiyor. Gaza basmaz araca devir çevirtmez ise gitmez tabi. Atmosferik motor bunlar devir ister, Corolla ile araçta 4 kişi olduğu halde ülkemizin en sıkışık rampa ve virajlı yollarında bile bastın mı ok gibi fırlayıp gitmediği yer olmadı. Ama devir çevirteceksin, aracın motoru bağırıyor diye 3 bin devirde ayağını gazdan çeker veya sabit tutar araca devir aldırmaz isen yapacak birşey yok hızlanmaz. Çok denedik geçerim ederim arkamda kalır yürüyemezsin diyen çok oldu, 160 km hıza kadar araç alıp gidiyor, öyle kesildiği filan hiç olmadı.


    Tork hesabına gelince de elektrik motoru gaza yüklendiğiniz anda anında 185 NM torku verir, benzinli motor ise maksimum torkunu 3500 devirden sonra veriyor aracın devrini aldırdığınız zaman zaten ayağınızı gazdan bir miktar çekiyorsunuz bu da benzinli aracın torkunu da hesap edersek ortalama 250 NM civarında bir tork değerine gelmiş olur. Bu da zaten fazlası ile yeterli.


    5. Nesil 140 HP motor 122 HP 'den herşekilde daha iyi yürüyeceği belli, zaten 0-100km hızlanması 10 sn'nin biraz altında kısacası bu motor yokuşta, virajda, araç dolu -boş her şekilde yürür gider. Ama bana dede işi turbo dizel motor gibi kullanacağım dersen gitmez tabi. Daha düne kadar bütün araçlar atmosferik motordu, millet kamyon motoru dizel kullana kullana araba kullanmayı da unuttu ülkemizde. Motor dediğin devir çevirir, basarsın gider basmazsın gitmez, boşuna oraya 6-7 bin devir koymamış adamlar.





  • por favor kullanıcısına yanıt

    Neden? Amerika'daki taksiciler hep prius kullandi kimsenin elinde patlamadi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de de patlayan yok ben daha CHR, Corolla için batarya değiştiren duymadım. Her hibrit konusunda temcit pilavı gibi bu batarya konusu gelir. Sorsan internetten duydum, amcamın kuzeninin oğlunun bilmem kimi değiştirmiş o değiştirdiğine göre ben bunu 1000 ile çarpayım bu kadar araçta değiştirilmiştir gibi değişik bir bakış açısı var bazı kişilerin.


    Ayrıca firma 10 yıl batarya garantisi veriyor. Araç garantisi bittikten sonra 780 TL güncel ücret ödüyorsunuz batarya kontrol ücreti, 1 yıl-15 bin km olacak şekilde kmden bağımsız toplam 10 yıla kadar garantiyi uzatıyorsun. Hadi diyelim batarya bitti, orjinal bataryanın fiyatı 35 bin TL. Hibrit araç alan çoğu kişi ciddi kmlere yapıyor zaten bataryanın fiyatı da çoktan çıkmış oluyor. Zaten batarya dert olsaydı filo firmalarının hiçbirisi hibrite dönmezdi. Bütün filo firmaları dizeli terk edip hibirite döndü dönmeye de devam ediyorlar.


    @Dogecoin





  • Araçtan hiç anlamayan biri olarak hangi versiyonu fiyat performans oalekaniyi ? Flame X fena değil gibi. MTV 2023te ne kadar odendir bu araç için acaba ? Çok fazla olacağı söylenmiş, aynı seviyedeki bir araçla farkı ne kadar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt

    cahillik zor zanaat ne yapacaksın.

    CHR ile sabah Güngören-Beylikdüzü arasını yasal sınır 80 km hız ile giderken 3,9 lt/4,2 lt arası sarfiyat oluyordu.

    Bu güzergahta 3 büyük yokuş vardır, sefaköy rampası,avcılar rampası ve beylikdüzü rampası.

    Bunlara rağmen 4 lt gibi sarfiyat ile yol alıyordum.

    Hybrid candır,bu konuda toyota gerçekten çok başarılıdır.

  • voodoo child kullanıcısına yanıt

    Dolusunu almak tabi daha iyi ama flame de baya dolu bir araç, x-pack olanlarda cam tavan var temel fark bu. Ben çok sevmiyorum cam tavan ve sunroof ama hastaları var.

    1.6 lt araçta 6 aylık ortalama 1400 TL, 1.8lt de ise 2400 TL civarında MTV ve 1.2 lt de ise 800 TL en düşük 1.2 lt ve altı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 2 Kasım 2022; 8:48:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 185 nm tork ne ahahshs yokuşta at arabasını sollayamaz bu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • voodoo child kullanıcısına yanıt
    Hiçbir versiyonu f/o değil.

    C SUV parasına B SUV kitliyorlar

    Aynı paraya Tucson veya C5 aircross daha iyi bir tercih en azından ikiside gerçek bi C SUV

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tans61 kullanıcısına yanıt
    Off abi duyarı kes

    Babamın 2004 model atmosferik motorlu sonatası 250 nm tork sağlıyor motor gücüde 132 bg

    185 nm tork şaka desek değil yani ciddi ciddi 185 nm tork koyulmuş taş devrinde kalma motor gibi bir şey bu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    C SUV ile Corolla crossun boşunu karşılaştırma

    Araçta ön arka park sensörü bile yok lan Tiguan life bile bundan daha dolu bi zahmet ucuz olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arabada bazı şeyler değişmiş. Pil lityum ama kapasitesi küçük. Fakat nikel pil ile kapasitesinin %40’ını kullanıyorlardı. Şimdi total kapasite %38 azalmış. Fakat pilin daha fazla kapasitesini kullanıyor. Buna ayrıca bakmak lazım.

    Elektrik motorunun torku artırılmış. Ama son hız düşürülmüş. Bu da diğer detay

    Corolla hibrite göre 100kg daha ağır. Tüketim olarak wltp değerleri hemen hemen aynı

    Son hız 188’den 170’e düşmüş. Tork 163’ten 185’e çıkmış ama bu tek başına bir şey ifade etmez. Kombine tork hesapması çok farklı

    Aracın donanım kalitesini bilmiyorum. Ama gitmez çekmez diyenler falan komik geliyor. 140 beygir ya hu bu araba. Olay birim zamanda yapılan iştir. Bu güç demektir. Adam torka bakıp gitmez diyor. Fizik nerede matematik nerede :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tans61 -- 2 Kasım 2022; 16:15:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asln54 A kullanıcısına yanıt

    Maalesef artık 1 milyon TL nin bir anlamı yok. Markete girip üç beş bir şey alıp çıkıyorsun 500TL veriyorsun adam akıllı alış veriş bin binbeşyüz arası.

  • Dallamos D kullanıcısına yanıt

    1.6 132hp kısa stroklu otto çevrimli motorla bunu kombinlersen ortalama 5 litre üzeri benzin yakarsın. şu hybrid paketini geliştirmek için bütün yaptığın emek boşa gider.

    Şehir içinde ara ara çalışıp duran o soğuk motora rağmen bu araçlar 3.5-4 litre civarı benzin yakıyor. Sebebi 1.8 atkinson motor özellikle düşük motor hızlarında çok verimli.

    çok düşük litre başına güç üretiyor ama çook ekonomik. en yüksek Bmep değerine sahip motorlardan biri, çok yüksek ısıl verimi var. tam bir şehir içi motoru.

    ve bu araçların ağırlık tüketim-emisyon düşürme hedefi de şehir kullanımında geçerli.


    Siz tipik bir türk müşterisi gibi basitçe beygir litre kıyası yaparak başarım ölçüyorsunuz. üstüne de mtv dezavantajnı ekliyorsunuz. dünya çok ilerledi hocam hacime bakan ülke kalmadı. bu motor böyle olması gerektiği için 1.8 yapılmış. bize kazık olsun diye değil.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.