Şimdi Ara

YENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
36.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konfor açısından çok zayıf rakiplerine göre.



    En önemli sorunu bu. Artı çok çabuk savruluyor.



    Ciddi yük taşımayacak ya da araziye girilmeyecek ise Navara daha iyi bir tercih olur.
  • Ulan yıllar sonra foruma girdim hilux konusu aratmaya baktım en başta bu var işaret midir nedir yaw bende 2010 range rover sport aracımı satıp hilux, navara, amarok otomatik modellerinden birini düşünüyorum. Hilux yılların ismi ve workhorse olarak bilinmesinden dolayı bir tık önde gibi. Şantiyeye ıvır zıvır taşımak için kullanacağım 110 km yolum var hergün şehir dışı yakıt şu anki aracımda 9.5 10lt arası gidip geliyor büyük ihtimal bu araçlarda böyle yakacaktır gibi gibi. Çok yol yapacağım için arka makas konfor olayı beni düşündürüyordu. Navara malum bağımsız süspansiyon daha iyi olur gibi bazı arkadaşlar savruluyor sekiyor demiş doğrudur sanırım binip bakıp karşılaştırmak lazım.



    Son olarak bu adventure paketlerde otomatik far silecek hız sabitleyici var mıdır ? Şimdiden teşekkürler hocam




  • Diferansiyel kilidi otomatik şanzıman seçeneğiyle yok sırf bu nedenden dolayı benim alamayacağım bir araç. 4x4 olmasa da olur derdim ancak otomatik olmazsa olmaz diyemem. Artık vergileri düşünce 4 çekerini denerim.



    Diferansiyel kilidi en azından düşülen yerden çıkarır.
  • Adventure paketlerde hız sabitleyici ve fara su püskürtme sistemi var.
    Videodaki savrulma olayı cidden kötü bir reklam oldu hilux için.Moose testte esp vsa sisteminde yazılımsal bir hata olduğu söylendi ilk başta.Sonrasında toyota mühendisleri düzeltme yaptılar, yapılan testlerde geçer not aldı.Benim araç hangi seriden bilemiyorum.Ancak ben aracın limitlerini biliyorum.Şu ana kadar beni rahatsız eden bir savurma kontrolsüzlük olmadı...
    Bu sınıftan L200 ve navara kullandım.NAvarada pilatinum donanım kullandım.Araç bir arkadaşıma aitti.Belki inanmazsınız ancak benim araca göre epeyce sert bir yapısı var navara nın.Dİreksiyonu filan hilux a göre daha ağır geldi.Bir kaç arkadaşım peşpeşe kullandılar hilux ve navara yı.Hilux un daha keyifli olduğunu söylediler , ben de aynı şekilde daha yumuşak bir sürüşü olduğunu düşünüyorum.Arka kasaya atılacak bir iki çuval kum veya kasa boyu kestirilip konacak bir mermer aracı epey yumuşatıyor.Belki katılmazsınız ama L200 ün kabin sessizliği manevrası filan cidden çok iyi.Ancak içi tam bir ticari maalesef.Amaca hizmet eden bir araba L200.Netice de hepsini kullanıp hangisini beğenirseniz onu almak lazım...
    Forumda foto paylaşan arkadaşlar hep kaza yaptılar , benim araç yerine yeni makyajlı hilux rocco yu paylaşayım..YENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİMYENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİM




  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    109bine benim şehirde bitane var 2016adventure paket 30bin kmde bakımlar hep serviste yapılmış en uygunuda o elimdeki aracı çıkarabilirsem gidip alacağım ya fiyatta iyi geldi bana. Bu direksiyon soyulması canımı sıktı ama benim kendi aracımda da var çok takıldığım bi konu kesin bizim buradaki servis kullancı hatasına yatar. Birde led çıkma farlar var 2.400e falan takım otomatik yükseklik ayarı var mı acaba gece uzun yolda halojen farlar çok zorluyor artık xenondan sonra bi aksilik çıkmazda alırsam eğer ilk yapacağım iş o olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yigit48

    109bine benim şehirde bitane var 2016adventure paket 30bin kmde bakımlar hep serviste yapılmış en uygunuda o elimdeki aracı çıkarabilirsem gidip alacağım ya fiyatta iyi geldi bana. Bu direksiyon soyulması canımı sıktı ama benim kendi aracımda da var çok takıldığım bi konu kesin bizim buradaki servis kullancı hatasına yatar. Birde led çıkma farlar var 2.400e falan takım otomatik yükseklik ayarı var mı acaba gece uzun yolda halojen farlar çok zorluyor artık xenondan sonra bi aksilik çıkmazda alırsam eğer ilk yapacağım iş o olacak
    Hiluxta projeksiyon tipi halojen far var.Gece çok güzel aydınlatıyor hiç gözü yormuyor.FArlarda far yükseklik ayarı var ama manuel.
  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Navara'nın direksiyonu cidden ağır. İlk kullandığımda yeterince çeviremeyip duvara çarpıyordum.



    Ama konfor ve savrulma konusunda Hilux'dan iyi.



    L200 zaten ticarinin dibi. Yalnız makyajlı kasası geliyor.
  • aynı sebeplerden dolayi astrami satıp rav4 veya vitara almayı düşünüyorum.



    özellikle vitaralar siyah kaplamayla, biraz yukseltmeyle ve tavan aydınlatma sistemleriyle haşin bir görüntüye kavusabiliyor. 4x4 olmasi da ayrı güzellik.



    Ayrıca garip gelebilir ama yeni araçlarda eski araçlardan aldığım tadı alamiyorum. astra 2014 model. vitara veya rav4 ü 95-2000 arası modellerden almayı düşünüyorum. tecrübe etmiş olurum. artan parayla döviz veya altın almayı düşünüyorum zaten.


    örnek eklemek istedim

    YENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CryptOsmaN -- 8 Aralık 2018; 21:55:53 >




  • one man one engine kullanıcısına yanıt
    Vwde sadece golf hayranıyım markanın fanı değilim ama pick up sınıfında alcak olsam amarok alırdım ben. Hem vw çizgilerini ve lükslüğünü koruyor hemde amaca hizmet eden tarafıda ağır basıyor. Ama normal lastikli olmayacak şu dişleri fazlasıyla girintili çıkıntılı olan direk arazi lastikleri olanlı şekilde takıp kullanırım.



    Pick up ınızın değerini bilin hayırlı olsun tekrar. Sonuç olarak normal sedan hb bi arabadan farklı bi sürüş keyfi. Yüksektesiniz mis gibi
  • Kimsede mtvyi konuşmamış? Kaç para yıllık?
  • Beyler pick-up ların hepsi makaslıdır arka koltuk sırtlığı diktir binek kullanımda zevk vermez. Sınıfında sadece Korando Sports da yay var yakıt olarakta peygamber sabrıyla kullanırsanız bu sınıfta 9 un altında yakacak bir araç bulamazsınız.
  • Hilux a gidip baktım öyle bir malzeme kullanmışlar ki 98 Corolla nın içinden çok farkı yok.
  • Tek varis kullanıcısına yanıt
    Navara ve Mercedes makaslı değil hocam. Multilink.



    Yeni ssangyong Musso gelirse zaten direkt rexton ile aynı.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Hem makas hem yay var diye biliyorum zıplıyor onlar Navara yı test etmiştim.
  • Hocam aracınız hayırlı uğurlu olsun

    Benim beğenmedim iki yönü var arka koltuklar çok dik ve sürüş sarsıntılı konforu ciddi anlamda bozuyor
  • Su pick-up'lar çıktı çıkalı kedi kangu kullanicilarinin icindeki kamyon aşkı depresti...



    Müstakil evin olur, anlarım.

    Kamp ve Off-road yaparsin anlarim.4×4

    Ava gidersin, büyük irk itin olur anlarim.

    Cross motor merakin vardir arkaya atiyorsundur anlarim.

    Surf merakin vardir yine anlarım.

    Ustasindir inşaat işindesindir anlarim.

    Ciftlik Mera bag bahçe işindesindir, ticari amacli kullaniyorsundur anlarim.


    Ama durduk yere kompakt araba kolaylığı varken yukarida olmak icin kamyon sürmeyi anlamam. Amerikan özentiligi... 2.el jip mi yok o paraya arkada kasa taşımak nedir? Oldu olacak bir de damper ekleti ver bari.. bir ara navaralar vardi çöp kamyonu gibi kapatiyorlardi fiberglas ile..

    Araba bir araçtır doğru araç alın araç size hizmet etsin.

    Temsili çöp kamyonu

    YENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİM


    Hilux dedigimde aklima gelen

    YENİ TOYOTA HİLUX ARACIM VE TECRÜBELERİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 9 Aralık 2018; 0:42:19 >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Muğlada 15ltnin altına düşmüyor o lastikler birde ıslakta fren işi çok kötü 2017 amarok durmuyor duramıyor görüntü güzel ama performans işi tam çöp. Her sene muayene muayeneden önce sök normal tak falan çile. Büyük şehirlerde falan nasıl olur düşünemiyorum bile
  • İlerde parayı bulursam 4*4 ünü babaya alacagım araba. Kastamonuda dag bayır demeden tırmansın dursun dozer gibi mübarek.



    “Power modda araç enteresan bir karaktere bürünüyor.gaz pedalının bütün tepkisi ilk çeyrekte toplanıyor.Araç sürekli patinaj çekmeye kalkıyor.Motor şaha kalkıyor ama yakıtın da aqyor”



    Burda koptum 😂😂
  • Yakıt ücreti sıkıntısı yok galiba.
  • Hep böyle bir araç istemişimdir

    Araçta gaz pedalının tepkilerini değiştiren eco-normal-power modu var.Power modda araç enteresan bir karaktere bürünüyor.gaz pedalının bütün tepkisi ilk çeyrekte toplanıyor.Araç sürekli patinaj çekmeye kalkıyor.Motor şaha kalkıyor ama yakıtın da aq yor.

    efsane
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.