Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (98. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
36
Favori
171.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PNOUMA kullanıcısına yanıt
    Toyota'nın dizel modeller için kullandığı (Türkiye'de artık dizel üniteli sadece Corolla kaldı, yakında kalkacak) MMT şanzıman motorize bir sistemdir, yani manuel şanzımanın elektronik ve birkaç parça ile otomatikleştirilmesidir. Not olarak; bu şanzımanın sorunlar yaşattığını forumlarda okuduk.

    Toyota hibritlerde ise şanzıman yoktur.

    Genellikle yoğun trafikte araç kullandığım için sorunsuz otomatik vites bir araca ihtiyacım vardı. Aynı zamanda yakıt tüketimi az olmalıydı. Toyota hibritlerde şanzıman olmadığından ve tüketimi az olduğunda dolayı benim için en iyi tercih oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 tüplü honda civic 1,6 cvt ile kafa kafaya yapıştırdık 0-100 arasında arkamda kaldı, devam etsek geçerdi bu arabanın bayır yukarı hariç 0-100 ü güzel sadece cvt şanzımanı o hissi vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Mm şanzıman?

    Alaka kuramadım
    Ecvt'den sikayet edenler icin MMT dedim.MMT robotize tam otomatik degil, bakimi ve ariza durumunda tamiri kolay ve ucuz.CVT gibi performansa olumsuz etkisi yok,ecvt gibi ariza yapti mi can yakmaz.Diger taraftan cvtler kadar konforlu degil diyelim ancak dogru kullandiktan sonra onu da minimize edebiliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PNOUMA kullanıcısına yanıt
    e cvt ve arıza? cvt deseniz neyse :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • K&N amazon.de den 3 günde geldi ve beni şaşırttı.

    bunu almamda vesile olan cem demirbolat beyin bu filtre hakkında yazdığı CHR hybrid konusundaki herşeye imzamı atarım.
    öncelikle araçta bir ses azalması oldu. sadece motorun titreşimini hissediyorum. bayırda süpürge gibi bağırmıyor sadece motoru duyuyorum. cvt hissi var ses yok. bayır yukarı araç daha hisli çıkıyor. 80 90 ile eğimli yollarsa 1 kademe aşağıdan çıkabiliyor. bazen power bölümüne gerek kalmıyor. bu kısa dönemdeki görüşlerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Hocam anlattıklarınız ve kısa süreli tecrübeniz, ufak bi harcama ile böylesine konfor ve performans sağlaması şahsen beni heyecanlandırdı. Tecrübelerinizi paylaşmaya devam lütfen.



    Ön silecek iyice su izi bırakmaya başladı, nette şunu bulabildim, değiştirmiş olan, tavsiyede bulunacak olanların fikirlerine ihtiyacım var.



    https://www.otosilecek.com/toyota/yaris/toyota-yaris-universal-hybrid-silecek-takimi-2011-.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Barastal B kullanıcısına yanıt
    benzinliklerden 70 lik bosch muz silecek alabilirsin. ben öyle yaptım. bosch un takım yeri uyumlu olsada atabiliyor elindeki sileceğin takım yeri sökülebiliyorsa onu kullan. ben 2. el aldığım için aracı üzerindekini öyle değiştim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Barastal B kullanıcısına yanıt
    çünkü bizim filtreler kağıt ve havayı az grçiriyor. bizim motorlar atkinson ve havayı daha çok kullanmakta. k&n filtrede bize belkide amacından daha çok iş görüyor. youtube da bir pruis kullanıcısnın tecrübesi var bakabilirsiniz. chr hybrid facebook grununda 4 5 kişi var bunu deneyen oradanda bakabilirsiniz. yine toyota bölümünde cem demirbolat (muzaffer demir nickli) beyin konusu var CHR
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/132312360



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 23 Haziran 2018; 20:6:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Amazon linkini paylaşırsanız sevinirim. Ben de alıp denemek isterim.

    Ses haricinde yakıt tüketimine olumlu/olumsuz bir etkisi oldu mu? Yıkanabilir filtre mi? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    merhaba k&n filtrenin fiyatı ne kadar?
    taktığınızı gösteren fotoğraf gönderebilir misiniz? bir de araca bir zararı var mı acaba?
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    https://www.amazon.de/dp/B00CR9WVUE/ref=tsm_1_fb_lk?tag=donanimhaber-21&ie=UTF8&language=tr_TR

    yakıt tüketimine etkisi için olumlu diyorlar ama ben filtrenin araca verdiği olumlu histen sonra ayak ayarımı kaybettim daha performanslı sürüyorum bir kaç kez sıfırladım o yüzden emin olmadan kendi yorumumu katmak istemiyorum. hergün kullanıyorum aracı, son sıfırlamamdan sonra 4,3 deyim. daha uzun dönemde farklı yollarda dahil 4.5 du ortalamam. uzun yol tecrübem olduğunda motor sürekli çalışacağından orada anlarım farkını.

    filtrenin temizleyici ve yağlayıcı ürünü var. daha ucuza ve o bizim ülkemizde satılıyor. 45 50 binde bir temizleyip kullanıma devam.

    alırsanız eski filtreyi atmayın böyle zamanlarda temizlerken eskiyi takarsınız.

    410 tl ye denk geliyor kargo + gümrük vergisi ile.

    bence verilen paraya değer.




  • irresponsible kullanıcısına yanıt
    telefonum garantide malesef takma videosuna ulaşamıyorum ama yurıda link verdim chr a takım fotoları var bizimki ile aynı.

    410 tl vergi + kargo

    kn filtresi garanti veriyor bu konuda. kullananlardanda bir sıkıntı duymadık sonuçta kabin dışı filtre takmıyoruz. onun dışında ben kendi yorumumla zarar vermez diyecek tecrübeye sahip değilim. bu filtre yıllardır var. hondacılar iyi bilir. farkıda bu filtre pamuktan yapılıyormuş, normal filtreler kağıttan.
  • Normal şartlarda; aracın bataryası 2 çentiğe düştüğünde (pil doluluk durumu toplamda 10 çentik ile ifade edilir) rejeneratif frenleme imkanı yoksa araç hareket halindeyken (vites D/B konumunda) benzin motoru hem tekerleklere hem de MG1'e (jeneratöre) güç aktarabilir, araç dururken ise (vites P konumunda veya D/B/R konumunda ayak freni basılı iken) sadece MG1'e güç aktarır. Böylece batarya 3 çentiğe çıkartılır ve benzin motoru durur. 

    Fakat dün ekstrem bir durum oldu. Klima ve müzik sistemi açıkken vites N konumunda aracı otomatik yıkama tüneline soktum. Otomatik yıkama aracı yavaş yavaş yıkama tünelinde ilerletti. Bu araçta klima motoru benzin motorundan bağımsız olarak elektrik ile çalıştığı için klima soğutmaya devam etti ve vites N konumunda olduğundan dolayı benzin motoru devreye girmedi. Batarya 1 çentiğe düştüğünde ön panelde 'P Shift' ışığı yandı, 'Akü' ikaz lambası yanıp sönmeye başladı ve fasılalı şekilde sesli ikaz başladı. Yıkama bitince vitesi D konumuna alınca benzin motoru devreye girdi ve ikazlar kapandı. 

    Bu araçta vitesi uzun süre N konumunda tutmayınız çünkü 12 voltluk aküyü de hibrit aküsü beslemektedir. Vites N konumundayken benzin motoru çalışmaz ve hibrit aküsü giderek boşalır. Son olarak, tahmin ediyorum ki, 12 Voltluk akü de boşalınca araç elektroniği çalışmaz hale gelir ve aracı tekrar hareket ettirmek için dolu bir 12 Volt aküye veya takviyeye ihtiyaç duyulur.

    Not olarak; bu araçta alternatör yoktur, MG1 hem marş motorudur hem de alternatör görevi görür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 15 Temmuz 2018; 19:58:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün yani 3 eylül itibarı ile Yaris Hybrid fiyatları güncellendi ve fiyatlar;
    Cool 124.900 TL
    X-trend 142.550 TL
    Spirit 154.000 TL
  • İnanılır gibi değil. Resmen uçmuş.
  • Ayrıca 85.000 km bakımı için izmir tokulları arayıp randevu istediğimde 85 bin bakımının 1750 TL olduğunu söylediler. önceki bakımlarda ortalama olarak 600-700 lira verdiğimi bunun neden bu kadar yüksek olduğunu sorduğumda 4 adet buji değişiyor sadece buji değişimleri 450 TL civarında tutuyor diye belirtti. yakın zamanlarda 85.000 km bakımı yaptıran oldu mu?
  • mrsozen M kullanıcısına yanıt
    Zannedersem 90.000km'de e-CVT yağı değişiyor. Acaba bu yağ değişimini de içine eklediler mi?

    Bujiler için 100.000km değişim periyodu var. Buji değişimi için 450 lira pahalı geldi bana.

    Bu aralar her markanın servis ücretleri abartılı şekilde pahalı. Ekonomik durumdan dolayı otomobil satılmayınca serviste kazanç yoluna gidildi belli ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    Bülent Bey, bu bakımın 90.000 km statüsünde olduğunu belirttiler. öncekilere göre daha kapsamlı olacağı için bu kadar fiyat farkı çok fazla oluyor ve fiyatlandırma için plakanızı yazıyoruz ona göre nelerin çıkacağını nelerin değişmesi gerektiği listesi çıkıyormuş. Ona göre fiyat verdiklerini belirttiler. Buji değişiminin 100.000 km de olması gerektiğine dair referansı nasıl bulabilirim? yada 90 bin km de nelerin değişeceğini belirtlen bir standart mevcut mudur? Ayrıca arkadaşım Nissan servisine aracını götürdüğü zaman arabaya servise teslim ederken formun altında çıkan parçaları istiyor musunuz diye bir soru varmış toyota için de bu geçerli mi? değiştirmediği yada temizleyip tekrar aynı parçayı takma gibi bir durumu söz konusu olabilir mi?
  • Barastal B kullanıcısına yanıt
    çok saçma. 154 ona verceğime chr hybridin boşunu alırım oda o fiyata yakın
  • mrsozen M kullanıcısına yanıt
    Toyota maalesef serviste yapılacaklar listesini bu sitedehttps://www.toyota-tech.eu paralı üyelik ile verebiliyor ama servisten bir rica ederseniz not alabiliriz veya belki çıktı verebilirler.

    Evet, değiştirilen parçaları ben almıştım, isteyip alabilirsiniz.

    Yabancı bir kaynak vardı, bujiler için 100.000km veya 5 yılda bir değişim diyordu ancak kaynağı bulamadım. Tahmin ediyorum ki, bu kaynakhttps://www.toyota-tech.eu ücretli üyelik sitesinden sızdırılan kaynaktır.

    Sitede 1 saatlik üyelik için 3€ para istemişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 96979899100
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.