Şimdi Ara

YENİ VOLKSWAGEN CC (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
844
Cevap
12
Favori
188.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç bu olacak eğer resmi yükleyebildiysem..

     YENİ VOLKSWAGEN CC
  • bende beğendim güzel olmuş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: poiety

    Bayi ismi vermek istemiyorum şu anda dışarı bilgi verilmiyor diye biliyorum kimseyi sıkıntıya sokmak istemem.
    Ama şu anda sistemde görünen isteğimize yakın 2 araç vardı İstanbul limanda onları istedik detayını bu Çarşamba konuşacağız.
    Araçlar full dü iç renkleri de istediğimiz taba + siyah dı.
    Ambiance paket+ zenon far+ zenon uzun far aklıma geldikçe yazarım ama liste çok uzun :))

    Disariya bilgi veriliyor ama su sekilde; her bayi VW tarafindan kendisine gonderilecek arabalari biliyor (renk, ozellik ve opsiyon listesi olarak). Her bayiye de ilk etapta 5-6 CC gonderilecek diye biliyorum. Ama sizin soylediginize gore gelecek butun araclari goren bir sistem veya bayi var. Siz zaten kendi alacaginiz arabayi garantilemissiniz bu sebeple diger alacaklarinda daha iyi secim yapabilmesi acisindan nereden aldiginizi buradan veya ozelden mesaj atabilirseniz sevinirim. Arabaniz hayirli olsun bu arada.




  • HARİKA OLMUŞ

    AUDİ A4 hatta A5 yerine tercih edilebilecek bir araba bence

    fiyat ne kadar olacak acaba..

    ŞİMDİ KAFAMDA
    1- Yeni BMW 3
    2- Yeni Mercedes C-180
    3- VW CC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendux -- 28 Şubat 2012; 11:14:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    HARİKA OLMUŞ

    AUDİ A4 hatta A5 yerine tercih edilebilecek bir araba bence

    fiyat ne kadar olacak acaba..

    ŞİMDİ KAFAMDA
    1- Yeni BMW 3
    2- Yeni Mercedes C-180
    3- VW CC


    A5 yerine tercih edilmeyebilir ama ben A4, 3.20d ve C180'den daha iyi buldum sahsen. Tabi bunlari soylerken, fiyat, performans, yakit ekonomisi ve iscilik kalitesi iliskisini gozonune alarak soyluyorum.

    Surus dinamiklerinde en basarilisi 3 serisi olabilir ama bence gereksiz pahali ve parasinin arabasi degil, hele birde Mercedes ve VW/Audi'ye baktiktan hemen sonra BMW'ye bakmaya giderseniz bir anda kendinizi Dacia bakiyor gibi hissedebilirsiniz. Gercekten iscilik kalitesi ve tokluk hissi olarak bahsi gecen Almanlarin gerisinde. Mercedes C180'de guzel araba ama 5 ileri otomatik ve yakit ekonomisinden kaybediyor. CC'ler 1.4 ve 7 ileri DSG ile hem daha ekonomik hem daha performansli.

    Fiyati 2 haftaya kadar belli olur ama 85'den baslayacak diyen var 90'dan baslayacak diyen var 95 diyen var. En iyisi opsiyonlariyla beraber 90-100bin TL arasi olacak gibi dusunmek. Bu bahsettigim 1.4tsi motorlu olani. 2.0 TDI'lar 50-55bin euro civari olacaktir vergiden dolayi. Passat 2.0TDI'ler bile 114bin TL civari. CC'de gecmiste Passat'tan 10-20bin TL fazla olmustur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiSTER2

    A5 yerine tercih edilmeyebilir ama ben A4, 3.20d ve C180'den daha iyi buldum sahsen. Tabi bunlari soylerken, fiyat, performans, yakit ekonomisi ve iscilik kalitesi iliskisini gozonune alarak soyluyorum.

    Surus dinamiklerinde en basarilisi 3 serisi olabilir ama bence gereksiz pahali ve parasinin arabasi degil, hele birde Mercedes ve VW/Audi'ye baktiktan hemen sonra BMW'ye bakmaya giderseniz bir anda kendinizi Dacia bakiyor gibi hissedebilirsiniz. Gercekten iscilik kalitesi ve tokluk hissi olarak bahsi gecen Almanlarin gerisinde. Mercedes C180'de guzel araba ama 5 ileri otomatik ve yakit ekonomisinden kaybediyor. CC'ler 1.4 ve 7 ileri DSG ile hem daha ekonomik hem daha performansli.

    Fiyati 2 haftaya kadar belli olur ama 85'den baslayacak diyen var 90'dan baslayacak diyen var 95 diyen var. En iyisi opsiyonlariyla beraber 90-100bin TL arasi olacak gibi dusunmek. Bu bahsettigim 1.4tsi motorlu olani. 2.0 TDI'lar 50-55bin euro civari olacaktir vergiden dolayi. Passat 2.0TDI'ler bile 114bin TL civari. CC'de gecmiste Passat'tan 10-20bin TL fazla olmustur.



    A5 konusunda haklısın zaten o fiyatlarda değil cc

    fakat "yeni BMW 3.20d" konusunda katılmıyorum en azından gidip bir incelemekte fayda var, önceki 3 kasada iş yok (sürüş dinamikleri oldukça iyi olsa da).

    c180 e gelince galiba sen 2012 önceki c180'lerden bahsediyorsun. 2012 yeni c-180'de 7 ileri "7G-TRONIC PLUS" 1.6 turbo motor "C-Serisi için 156 PS gücünde ve 250 Nm maksimum torka" yakıt tüketimi ise "C 180 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4–7.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 148–169 g/km;"

    ayrıca 3.20d broşüründe kalitesi oldukça geliştirilmiş gördüm bir inceleyin. o fiyata 184 bg dizel otomatik ve BMW ..daha ne olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    quote:

    Orijinalden alıntı: MiSTER2

    A5 yerine tercih edilmeyebilir ama ben A4, 3.20d ve C180'den daha iyi buldum sahsen. Tabi bunlari soylerken, fiyat, performans, yakit ekonomisi ve iscilik kalitesi iliskisini gozonune alarak soyluyorum.

    Surus dinamiklerinde en basarilisi 3 serisi olabilir ama bence gereksiz pahali ve parasinin arabasi degil, hele birde Mercedes ve VW/Audi'ye baktiktan hemen sonra BMW'ye bakmaya giderseniz bir anda kendinizi Dacia bakiyor gibi hissedebilirsiniz. Gercekten iscilik kalitesi ve tokluk hissi olarak bahsi gecen Almanlarin gerisinde. Mercedes C180'de guzel araba ama 5 ileri otomatik ve yakit ekonomisinden kaybediyor. CC'ler 1.4 ve 7 ileri DSG ile hem daha ekonomik hem daha performansli.

    Fiyati 2 haftaya kadar belli olur ama 85'den baslayacak diyen var 90'dan baslayacak diyen var 95 diyen var. En iyisi opsiyonlariyla beraber 90-100bin TL arasi olacak gibi dusunmek. Bu bahsettigim 1.4tsi motorlu olani. 2.0 TDI'lar 50-55bin euro civari olacaktir vergiden dolayi. Passat 2.0TDI'ler bile 114bin TL civari. CC'de gecmiste Passat'tan 10-20bin TL fazla olmustur.



    A5 konusunda haklısın zaten o fiyatlarda değil cc

    fakat "yeni BMW 3.20d" konusunda katılmıyorum en azından gidip bir incelemekte fayda var, önceki 3 kasada iş yok (sürüş dinamikleri oldukça iyi olsa da).

    c180 e gelince galiba sen 2012 önceki c180'lerden bahsediyorsun. 2012 yeni c-180'de 7 ileri "7G-TRONIC PLUS" 1.6 turbo motor "C-Serisi için 156 PS gücünde ve 250 Nm maksimum torka" yakıt tüketimi ise "C 180 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4–7.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 148–169 g/km;"

    ayrıca 3.20d broşüründe kalitesi oldukça geliştirilmiş gördüm bir inceleyin. o fiyata 184 bg dizel otomatik ve BMW ..daha ne olsun

    Hepsini gidip inceledim. Hatta kendime araba baktigim icin hepsini ayni bir iki gun icerisinde pes pese giderek inceledim ve bakacak kisilerinde kiyaslama yapabilmesi icin boyle yapmasini tavsiye ediyorum.

    3.20d ile ilgili de zaten surus dinamiklerine sozum yok, her zaman satis noktalarindan birisi olmustur BMW'nin ama benim soylediklerim geri kalani icindi. Gidip Mercedes ve VW/Audi'yi inceleyin sonra BMW'yi bir inceleyin bana hak vereceksiniz. Su an CC'nin fullu 100bin TL olur desek ona esit bir 3.20d'nin 150bin TL fiyati var. Fiyat listesi bu forumun BMW bolumunde var inceleyebilirsiniz. Benim soyledigimde bu fiyatlarla F30 3 serisinin fiyat performans kalite iliskisinin zayif oldugu. Yoksa araba kotu demiyorum tabi.

    Ben kendime gunluk araba aradigim ve buyuk sehirde yasadigim icin bu BMW'nin surus dinamiklerini pek onemsemiyorum acikcasi. 1- Benim kullandigim saatlerde yollar musait degil. 2- Surus dinamizminin bir bedeli var o da rakiplerine gore daha sert olmasi ben bu bedeli gunluk aracimda odemek istemem.

    Mercedes C180'ler gecen sene 1.8 turbo 7gtronic olarak gelmeye baslamisti, yeniden OTV zammi gelince tekrar 1.6 supercharger 5 ileriye donduler su an onlar geliyor.




  • Acaba aynı 3.20d den mi bahsediyoruz.. benim bahsettiğim 3.20d fotoğraflardaki araba..(Liste fiyatı 114.000TL)

    sizin gidip incelediğiniz 3.20d bu araç mı?

    BMW sürüş dinamiği konusuna katılırım fakat asla süspansiyon kasisleri veya yolu hissettirecek tarzda değil. (test sürüşü yaptım)

     YENİ VOLKSWAGEN CC


     YENİ VOLKSWAGEN CC


     YENİ VOLKSWAGEN CC


     YENİ VOLKSWAGEN CC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendux -- 29 Şubat 2012; 15:21:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    Acaba aynı 3.20d den mi bahsediyoruz.. benim bahsettiğim 3.20d fotoğraflardaki araba..(Liste fiyatı 114.000TL)

    sizin gidip incelediğiniz 3.20d bu araç mı?

     YENİ VOLKSWAGEN CC


     YENİ VOLKSWAGEN CC


    bilgileriniz güncel değil yeni 320d ler orta dolulukta 57-58 bin euroyu bulur.




  • doluluğunu bilemem..
    ama kaliteli görünüyor

     YENİ VOLKSWAGEN CC


     YENİ VOLKSWAGEN CC



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendux -- 29 Şubat 2012; 15:15:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    Acaba aynı 3.20d den mi bahsediyoruz.. benim bahsettiğim 3.20d fotoğraflardaki araba..(Liste fiyatı 114.000TL)

    sizin gidip incelediğiniz 3.20d bu araç mı?

    Evet ayni 3.20d'den bahsediyoruz gidip inceledigim aracta bu arac.

    50bin euro baslangic fiyati, beraberinde 4 lastik bir direksiyon geliyor. 4 lastik 1 direksiyondan fazlasini isterim derseniz, xenon, park sensoru, otomatik klima, servotronic direksiyon vs. icin 2500'er eurodan iki paket (comfort ve teknoloji paketi) almaniz lazim 55bin euro'ya geliyor. Bu fiyata ragmen hala sunroof, deri koltuk vs. alamamis durumda oluyorsunuz onlarida istiyorsaniz en uygun sekliyle 58bin eurolara geliyor, hatta bir iki sey daha eklerseniz 60bin euroya 3.20d'nin Volkswagen CC veya Mercedes C180 AMG muadili bir versiyonuna binebilirsiniz.

    Ayrica reklam fotolarina aldanmayin, gidin hem Audi/VW ve Mercedesi hem de BMW'yi objektif bir gozle inceleyin detaylica ondan sonra karar verin.




  • o zaman 100.000 TL için 2 seçenek kaldı

    Mercedes Benz C180 1.6 Turbo

    Muhtemel VW CC 1.4 TSI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendux

    o zaman 100.000 TL için 2 seçenek kaldı

    Mercedes Benz C180 1.6 Turbo

    Muhtemel VW CC 1.4 TSI

    Once de soyledim, Mercedes C180 1.6 turbo degil, 1.6 supercharger. 3. secenek olarak Audi A4'ler var dizel 43bin eurodan basliyor ama opsiyonlariyla 50'ye yaklasir.
  • VW CC güzel hoş araçdı bu kasada hoş olmuş. Ama peki 1.4 tsi ile bu kasada ve tarzda araç almak nedir. Golf yanına gelecek, 2 katı para döküldüğün ve hala bu arabaya ucuz dediğin 100 k civarı E segmenti dediğin arabayla, vızıldaya vızıldaya kalkacaksın ve golf kasasından dolayı seni geçecek. Bu duruma bizi vergiler getirdi doğru belki ama, 1.4 tsi motora 1500 kilodan fazla yükü çekmesil için bel bağlamak, 2.0 dizel araçlarla bu motorlu CC yi kıyaslamak (fiyat, sürüş, konfor vs..) hatta kıyastan CC yi yukardan çekmek, g ö r g ü s ü z l ü k. 1,4 CC si ile yanıma gelecekler uzakta dursunlar, 2.0 tdi ile geleceklerle yan yana gidelim havamız tam olur:)
  • VW CC, E segment değil hala... D segment geçer (BMW3, C180 ve Audi A4 gibi) karıştırmayalım

    E Segment bir VW Türkiyede yok. (Phaeton)

    1.4 TSI 160 PS motor bence yeterli baz donanım için.. birçok 2.0 motora kafa tutabilir sonuçta..

    bence sorun yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendux -- 1 Mart 2012; 13:13:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    VW CC güzel hoş araçdı bu kasada hoş olmuş. Ama peki 1.4 tsi ile bu kasada ve tarzda araç almak nedir. Golf yanına gelecek, 2 katı para döküldüğün ve hala bu arabaya ucuz dediğin 100 k civarı E segmenti dediğin arabayla, vızıldaya vızıldaya kalkacaksın ve golf kasasından dolayı seni geçecek. Bu duruma bizi vergiler getirdi doğru belki ama, 1.4 tsi motora 1500 kilodan fazla yükü çekmesil için bel bağlamak, 2.0 dizel araçlarla bu motorlu CC yi kıyaslamak (fiyat, sürüş, konfor vs..) hatta kıyastan CC yi yukardan çekmek, g ö r g ü s ü z l ü k. 1,4 CC si ile yanıma gelecekler uzakta dursunlar, 2.0 tdi ile geleceklerle yan yana gidelim havamız tam olur:)

    1.4 TSI 160ps 240nm

    VW CC 1.4 TSI 0-100: 8.5sn Son surat: 222km/h
    VW Golf 1.4 TSI 0-100: 8sn Son surat: 220km/h

    VW CC 2.0 TDI 140ps 0-100: 9.8sn Son surat: 212km/h
    VW CC 2.0 TDI 170ps 0-100: 8.6sn Son surat: 220km/h

    Birsey bilmeden sirf konusmus olmak icin konusmayin, once bir arastirin. Ayrica CC alan kac kisi kalkis yarisi yapmak icin aliyordur acaba. Ha eger 160ps yetmiyorsa 1500 euro verirsin ki BMW'de bu paraya ancak kolonyali mendil alirsin, fabrika garantili 210ps guc veren yazilim satin alirsin.

    Kiyaslama fiyat/donanim/performans iliskisi uzerinden yapilirsa daha pahali veya buyuk motor hacimli araclarla gayet guzel kiyaslama yapilabilir. Ha marka imaji uzerinden kiyaslama yapilirsa evet VW ile BMW veya Mercedes kiyaslanmaz, hele Turkiye'de hic kiyaslanmaz. Kimse burada VW, Mercedesten iyi BMW'den iyi demedi.

    Malesef TR'deki yakit fiyatlari ve vergilergiler insanlari ufak motorlu araclara itti. Zaten bu boyle olmasa BMW'nin 1.6 turbo motorlu 3 serisi getirecegi konusulmaz. Kiyaslama yapilanlar arasinda Mercedes var mesela o da 1.6 supercharger motorlu.......

    1.4 CC ile 3.20d'nin ayni opsiyonlarla donatilmis hali arasinda 50bin TL fark var! Yani bonus olarak bir Peugeot 207RC, kullanilmis S2000 veya sifir bir suru araba alirsin o paraya. Evet BMW'nin yol tutusu daha iyidir, surus zevkide; 50bin TL eder mi, o kisiden kisiye degisir. Bence etmez. Bunun da gorgusuzlukle uzaktan yakindan alakasi YOK!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MiSTER2

    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    VW CC güzel hoş araçdı bu kasada hoş olmuş. Ama peki 1.4 tsi ile bu kasada ve tarzda araç almak nedir. Golf yanına gelecek, 2 katı para döküldüğün ve hala bu arabaya ucuz dediğin 100 k civarı E segmenti dediğin arabayla, vızıldaya vızıldaya kalkacaksın ve golf kasasından dolayı seni geçecek. Bu duruma bizi vergiler getirdi doğru belki ama, 1.4 tsi motora 1500 kilodan fazla yükü çekmesil için bel bağlamak, 2.0 dizel araçlarla bu motorlu CC yi kıyaslamak (fiyat, sürüş, konfor vs..) hatta kıyastan CC yi yukardan çekmek, g ö r g ü s ü z l ü k. 1,4 CC si ile yanıma gelecekler uzakta dursunlar, 2.0 tdi ile geleceklerle yan yana gidelim havamız tam olur:)

    1.4 TSI 160ps 240nm

    VW CC 1.4 TSI 0-100: 8.5sn Son surat: 222km/h
    VW Golf 1.4 TSI 0-100: 8sn Son surat: 220km/h

    VW CC 2.0 TDI 140ps 0-100: 9.8sn Son surat: 212km/h
    VW CC 2.0 TDI 170ps 0-100: 8.6sn Son surat: 220km/h

    Birsey bilmeden sirf konusmus olmak icin konusmayin, once bir arastirin. Ayrica CC alan kac kisi kalkis yarisi yapmak icin aliyordur acaba. Ha eger 160ps yetmiyorsa 1500 euro verirsin ki BMW'de bu paraya ancak kolonyali mendil alirsin, fabrika garantili 210ps guc veren yazilim satin alirsin.

    Kiyaslama fiyat/donanim/performans iliskisi uzerinden yapilirsa daha pahali veya buyuk motor hacimli araclarla gayet guzel kiyaslama yapilabilir. Ha marka imaji uzerinden kiyaslama yapilirsa evet VW ile BMW veya Mercedes kiyaslanmaz, hele Turkiye'de hic kiyaslanmaz. Kimse burada VW, Mercedesten iyi BMW'den iyi demedi.

    Malesef TR'deki yakit fiyatlari ve vergilergiler insanlari ufak motorlu araclara itti. Zaten bu boyle olmasa BMW'nin 1.6 turbo motorlu 3 serisi getirecegi konusulmaz. Kiyaslama yapilanlar arasinda Mercedes var mesela o da 1.6 supercharger motorlu.......

    1.4 CC ile 3.20d'nin ayni opsiyonlarla donatilmis hali arasinda 50bin TL fark var! Yani bonus olarak bir Peugeot 207RC, kullanilmis S2000 veya sifir bir suru araba alirsin o paraya. Evet BMW'nin yol tutusu daha iyidir, surus zevkide; 50bin TL eder mi, o kisiden kisiye degisir. Bence etmez. Bunun da gorgusuzlukle uzaktan yakindan alakasi YOK!

    Söylediğinizin çoğuna katılıyorum. CC hedef kitlesi daha çok iyi maaşla çalışan, araç almak için 100k civarı bütçesi olan, büyük ihtimal bekar, ya da çocuksuz evli olan insanlar. Şahsen bu gruba mensup olan biri olarak başkalarının arabaları ne yapıyor hiç umrumda olmaz. Ben bu motor bu aracı kaldırır mı ona bakarım, ışıkta modifiye bir şahin de geçebilir beni, farketmez.

    Tek katılmadığım nokta fiyat karşılaştırması yapmanız. fiyat/donanım/performans karşılaştırması yapabilmek için 318i vs 1.4 160 dsg şeklinde ele almanız lazım. 150k eden bir 320d aynı opsiyonlarla, 105k civarında bir 3.18i yapar (aslında tam olarak 114k yapıyor ama 9k dizel benzinli farkı koydum)

    sorunuzu değiştirip yeniden yazalım.
    ... sürüş zevki 5bin TL eder mi, o kisiden kisiye değişir. Bence eder :)

    ama benim gözümde CCnin avantajı şu, gelip gelmeyeceği muamma değil en azından. 318i gelse bile en erken Eylül 2012 burda olacak. 1.6 130 bg motorlu 316i olma ihtimali de var. Ben 3.18i gelirse %100 f30, 3.16i gelirse %60 f30 - %40 CC olarak son fikrimi belirteyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exelon

    quote:

    Orijinalden alıntı: MiSTER2

    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    VW CC güzel hoş araçdı bu kasada hoş olmuş. Ama peki 1.4 tsi ile bu kasada ve tarzda araç almak nedir. Golf yanına gelecek, 2 katı para döküldüğün ve hala bu arabaya ucuz dediğin 100 k civarı E segmenti dediğin arabayla, vızıldaya vızıldaya kalkacaksın ve golf kasasından dolayı seni geçecek. Bu duruma bizi vergiler getirdi doğru belki ama, 1.4 tsi motora 1500 kilodan fazla yükü çekmesil için bel bağlamak, 2.0 dizel araçlarla bu motorlu CC yi kıyaslamak (fiyat, sürüş, konfor vs..) hatta kıyastan CC yi yukardan çekmek, g ö r g ü s ü z l ü k. 1,4 CC si ile yanıma gelecekler uzakta dursunlar, 2.0 tdi ile geleceklerle yan yana gidelim havamız tam olur:)

    1.4 TSI 160ps 240nm

    VW CC 1.4 TSI 0-100: 8.5sn Son surat: 222km/h
    VW Golf 1.4 TSI 0-100: 8sn Son surat: 220km/h

    VW CC 2.0 TDI 140ps 0-100: 9.8sn Son surat: 212km/h
    VW CC 2.0 TDI 170ps 0-100: 8.6sn Son surat: 220km/h

    Birsey bilmeden sirf konusmus olmak icin konusmayin, once bir arastirin. Ayrica CC alan kac kisi kalkis yarisi yapmak icin aliyordur acaba. Ha eger 160ps yetmiyorsa 1500 euro verirsin ki BMW'de bu paraya ancak kolonyali mendil alirsin, fabrika garantili 210ps guc veren yazilim satin alirsin.

    Kiyaslama fiyat/donanim/performans iliskisi uzerinden yapilirsa daha pahali veya buyuk motor hacimli araclarla gayet guzel kiyaslama yapilabilir. Ha marka imaji uzerinden kiyaslama yapilirsa evet VW ile BMW veya Mercedes kiyaslanmaz, hele Turkiye'de hic kiyaslanmaz. Kimse burada VW, Mercedesten iyi BMW'den iyi demedi.

    Malesef TR'deki yakit fiyatlari ve vergilergiler insanlari ufak motorlu araclara itti. Zaten bu boyle olmasa BMW'nin 1.6 turbo motorlu 3 serisi getirecegi konusulmaz. Kiyaslama yapilanlar arasinda Mercedes var mesela o da 1.6 supercharger motorlu.......

    1.4 CC ile 3.20d'nin ayni opsiyonlarla donatilmis hali arasinda 50bin TL fark var! Yani bonus olarak bir Peugeot 207RC, kullanilmis S2000 veya sifir bir suru araba alirsin o paraya. Evet BMW'nin yol tutusu daha iyidir, surus zevkide; 50bin TL eder mi, o kisiden kisiye degisir. Bence etmez. Bunun da gorgusuzlukle uzaktan yakindan alakasi YOK!

    Söylediğinizin çoğuna katılıyorum. CC hedef kitlesi daha çok iyi maaşla çalışan, araç almak için 100k civarı bütçesi olan, büyük ihtimal bekar, ya da çocuksuz evli olan insanlar. Şahsen bu gruba mensup olan biri olarak başkalarının arabaları ne yapıyor hiç umrumda olmaz. Ben bu motor bu aracı kaldırır mı ona bakarım, ışıkta modifiye bir şahin de geçebilir beni, farketmez.

    Tek katılmadığım nokta fiyat karşılaştırması yapmanız. fiyat/donanım/performans karşılaştırması yapabilmek için 318i vs 1.4 160 dsg şeklinde ele almanız lazım. 150k eden bir 320d aynı opsiyonlarla, 105k civarında bir 3.18i yapar (aslında tam olarak 114k yapıyor ama 9k dizel benzinli farkı koydum)

    sorunuzu değiştirip yeniden yazalım.
    ... sürüş zevki 5bin TL eder mi, o kisiden kisiye değişir. Bence eder :)

    ama benim gözümde CCnin avantajı şu, gelip gelmeyeceği muamma değil en azından. 318i gelse bile en erken Eylül 2012 burda olacak. 1.6 130 bg motorlu 316i olma ihtimali de var. Ben 3.18i gelirse %100 f30, 3.16i gelirse %60 f30 - %40 CC olarak son fikrimi belirteyim.

    Su an araba almak isteyenler icin su an alinabilecek arabalar arasinda bir kiyaslama yaptim, zaten siz de belirtmissiniz su an ortada 3.18i yok. Hedef kitle olayi TR'de biraz karisik, her arabanin her cesit alicisi var. Passat ile yaklasik ayni ic genislige sahip oldugunu dusunursek, estetigi Passat'tan daha guzel bir sedan almak isteyen aile babalarina da CC daha uygun olacaktir. BMW'nin arkasi hala ufak zaten CC tam olarak 3 serisi muadili de degil esasinda, 3 serisi ile 5 serisi arasinda bir yerde kaliyor gibi. Bence bahsettiginiz hedef kitle icin 3 serisi daha uygun bir araba, hem sportif hem genclerin onem verdigi marka imaji daha yuksek, hem de profesyonellerin onem verdigi basari ve kariyer belirtisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    VW CC güzel hoş araçdı bu kasada hoş olmuş. Ama peki 1.4 tsi ile bu kasada ve tarzda araç almak nedir. Golf yanına gelecek, 2 katı para döküldüğün ve hala bu arabaya ucuz dediğin 100 k civarı E segmenti dediğin arabayla, vızıldaya vızıldaya kalkacaksın ve golf kasasından dolayı seni geçecek. Bu duruma bizi vergiler getirdi doğru belki ama, 1.4 tsi motora 1500 kilodan fazla yükü çekmesil için bel bağlamak, 2.0 dizel araçlarla bu motorlu CC yi kıyaslamak (fiyat, sürüş, konfor vs..) hatta kıyastan CC yi yukardan çekmek, g ö r g ü s ü z l ü k. 1,4 CC si ile yanıma gelecekler uzakta dursunlar, 2.0 tdi ile geleceklerle yan yana gidelim havamız tam olur:)

    Asıl bu araçları drag aracı gibi kıyaslaman gorgusuzluk, onu da becerememişsin gerçi.




  • Yazdıklarımın bir kısmı yanlış anlaşılmış, düz mantıkla yazdığım düşünülmüş ve aynen düz mantıkla cevap yazılmış. Yazımı tekrar okuyunca ana fikrin çok belli olmadığı kanaatine bende vardım haklısınız. Özetlersem şunu demek istemiştim.
    - 1.4 tsi CC ile, 2.0d araçların kıyaslaması fiyat olarakta yapılmış ve bu durumda 100 tl ye CC bedava gibi bir anlam çıkmış %37 ötv den dolayı fiyatı az çıkmış, vergisiz fiyatı aynıdır tahminimce, o yüzden bu kıyasta 2.0 d lere haksızlık yapılmış.
    -Yan yana vızırdama ile şundan bahsetmek istedim, aynı motoru taşıyan, aynı marka ama golf olan araç sizi geçerken CC nin keyfini sürebilecekmisiniz dedim. CC alacak şahıs bence daha sportif bir hava istediği için passat değil CC almıştır. Sportif=hız dır. Motor değerleri ve hızlanma son hız bunları araştırmıştım bilgisiz değilim ama golf le kıyasladım, başka bir araçla değil.
    Sonuç amacım CC yi 3.20 d ile kıyaslamak falan değildi, CC ye 1.4 tsi motorun vergi dilimine rağmen 100.000 olan fiyatına ucuz denmesine karşı oluşmuş bir tepki idi.
    CC si olanlara veya alacaklara iyi sürüşler diler, polemik yaratılmadan kendi köşeme çekilirim Teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.