Şimdi Ara

Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
177
Cevap
0
Favori
12.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt

    çünkü passat artık slovakyada superb ile beraber aynı fabrikada üretiliyor. yeni passat superb boyutlarına taşındığı için boy-hacim artışı ondan kaynaklanıyor.

    jantlar bence de tırt, çok kollu jant bu kapakımsı görünenden görece daha iyi ama şu anda bayideki araçlar genelde bu jantla geliyor. ayrıca tek siyah döşeme ile geliyor araçlar, konfiguratördeki açık renk koltuklu araç şu an yok. businessin koltuklarını ben daha çok beğendim ama onlarda da havalandırma masaj özelliği yok. anahtarsız giriş (keyless accsess) elagancede var bu arada.

  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Simdiden elegance ı iskontoyla 2.400 den birakmaya baslamislar haci. Yukarda yazmis vatandas.

    Avrupada 65 bin euro olan elegance degil yalniz, r line. En fulu yani.


    3 milyon passat icin pahali lakin C Klasse Allterrain cin normal bir fiyat bu arada. Eder yani o araba.

    Ama ben senin yerinde olsam gider 2.399.999 tl den el sıkışır çakar gecerim bi 2024 elegance. Gerekirse cingan bazallığı yap.Uzun dönem kullanicisisin sen zaten üçe beşe bakmaya luzum yok. At masaya parayı ver karşim anahtari de, bitsin bu iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 26 Mart 2024; 22:1:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    doğru, allterrain 3 milyon eder ama sıfırı 3.15 milyon olan (araç stokta bu arada ve iskonto da var bu fiyatta) olan bir aracın 2022 modeli 3 m, 2023 modeli de 3.3 -3.5 milyon olmamalı.

    r line için dediğin doğru ama burada satılan r linde tek farkı bana harmon kardon ses sistemi gibi geldi. buradaki r line araçlarda bu ses sistemi yok.

    std elagance 2.4 m olabilir ama gelen araçları yok metalik renk yok jant ıvır zıvır farkı deyip 2.6 m'a itelemek istiyor das auto...Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 26 Mart 2024; 22:10:41 >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Glb 200 4MATIC AMG+ 2.64m 2022 model 46bin km, 7 koltuklu.

    şu araç sitede hazır, mb certified olayının özeti. Yine de yeni passat çok iddialı olmuş. Passat ile mercedes aynı dünyanın aracı değil. Bugün sıradan periyodik bakıma 5000₺ ödedim. Filtre bile değiştirmemişler. Glb’nin bakımı kaç paradır? Bence en az 17-18bin vardır. Mercedes’in yan giderleri kasko vs eklenince aşırı yüksek. Bir arıza durumunda (2.el için konuşuyorum) saçma sapan masraflar çıkıyor. Dsg falan diyenler şanzıman değiştiren mercedes faturası görse ne yapacak acaba. VW zaten buradan işi götürüyor. Ben de mercedes alabilecekken almadım. Bizi aşar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt
    C Klasse ın isletme giderleri b8.5 passatin tam 3 kati. (Bakim,kasko,trafik,yedek parça vs)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Olmaz o zaman o iş.

    Hayatta elegance a 2.600 vermem ben.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt

    sadece aşması değil mesele biraderde c 200 vardı. passat'a binince daha geniş + daha konforlu dedi. özellikle arkası çok dar c serisinin. tamam kokpit koltuklar kapılar daha klas ama ergonomi, genişlik, konfor daha kötü. tabii yürütme maliyetleri de önemli. yanlış hatırlamıyorsam mercedes serviste duran aracın durduğu süre için bile bir ücret alıyordu. passat hiçbir zaman yüreğini hoplatmaz insanın.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    hocam Mercedes C zaten passat'ın rakibi değil ben GLB ile kıyasladım o da ebatlar sayesinde. yoksa GLB de passat kadar konforlu değil. SUV kullanmak şehir içinde yüksek diye acemi insanlara cazip geliyor olabilir. önünü arkanı 10cm yukarıdan görsen ne olur görmesen ne olur. SUV koltukları premiumlarda bile binek araçlara göre şeklen konforsuz. D ya da E sınıfı kaliteli sedan-SW kullanmayan bunu anlayamaz. 700km durmaksızın yol gidip çay içip geri dönüyorsun. SUV'da Range Rover hariç böyle bir rahatlık yok. zaten S serisi, Jaguar, Bentley böyle var oldu. otomobil otomobildir. suv başka bir şey.

  • Fiyatlara bak ahahahhahahahahhahah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt

    okuduğum bir testte range rover için bile yüksek hızlarda sıkıntılı yazıyordu. çok fazla rüzgar direnci oluşuyormuş. her suv öyle değil ama bazı suvlar çok ferah (tiguan, kodiaq), benim hanım da tiguan'a bayılıyor. aslında passat'ı alırken tiguan istemişti o ama sırf benzinli diye almamıştık. bir sonraki aracımız bu yüzden tiguan ya da başka ferah hacimli ve uygun fiyatlı bir suv olabilir.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    İlla ki güvenlidir de suv’un uzun yolda yapı gereği verdiği bir olumsuz his var. Salınım ve dengesizlik hissi insanı çok yoruyor. Ferahlık konusu kişinin boyuna göre değişebilir, D hatta E sedan-sw dediğimizde kocaman koltuklar, camlar, geniş iç hacim var. Bir de gidip ön kokpit odaklı yapılan D sedan alıp arkaya aile oturtmak saçma. Alfa romeo, 408, insignia gibi spor arka tasarımlı araçlarla suv kıyaslamak makul değil. Mesela Range rover evoque da ferah değil. Suv deyince herkes discovery, g, land cruiser düşünüyor sonra gidip d sedan parasına t-roc mokka vs alıyor. Konforlu sedan deyince bentley continental, s500 demiyoruz.


    mesela subaru legacy arka koltuğu aşırı rahat, 200’le giderken bile hiçbir şey hissettirmiyor ama ferah değil. Duster arka koltuğu daha ferah ama 100’den sonra insan tedirginlikten sürekli yola bakıyor.(ikisini de 2şer sene kullandım). Belli bir konfor standardı var segmentlerin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit+ Y kullanıcısına yanıt

    benim için arka koltuklar çok önemli. passat'ın arkasına oturdum ve emin oldum sonra. 4 kişilik bir aileyiz, tam bir aile arabası. tiguan'ın da arka koltuğu ferah. discovery'ye bayılıyorum ama beni aşar. yalı çapkını cipi de ferah duruyor ama o da fazlasıyla aşar bizi. :)


    t-roc vs.. işim olmaz. bazı c suvlar da aynı şekilde. QQ mesela çok dar.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    yalı çapkını cipi nedir, merak ettim...Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri 

  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    merak etmedin. derdin makara.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 29 Mart 2024; 11:23:42 >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Hayrola, neden alındın bu kadar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün yeni passat'ın testini seyrettim. arka kapıların üstleri bile dikişli deri. ön konsol, kol dayama, arkadaki diz mesafesi, bagaj büyüklüğü ve bagajaki donanımlar vs.. vs.. sedan modeli olaydı gerçekten kasıp kavururdu ortalığı bir yıl sıra beklerdim onun için, o kadar iyi. resmen premium kalitesini getirmişler. vitesi direksiyona koymaları da enteresan olmuş. güzel yer kazandırmış.

  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
  • Exclusive.Gamer kullanıcısına yanıt

    Türkiye de şu an bayide bulunanlar ile aynı ölçümü bu görseldekiler ?

    Bu araçtaki ölçüler ne tam olarak

  • Güzel mi değil mi karar veremedim ama kaliteli olduğu kesin. Ancak fiyat olarak bence aşırı pahalı. Hem SW oluşu hem de aşırı pahalı olması nedeniyle fazla satılacağını düşünmüyorum. 2-2,1 milyona elegance donanımı verirse bugünkü şartlarda belki satabilir. 2,5 milyona seçenek çok. En basitinden SW Passat yerine yeni Tiguan tercih edilecektir.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.