< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (7. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
lastikleri neden böyle küçük ölçü yaparlar anlamıyorum
uzun ve D sınıfı bir araç ama lastikler çamurluğu doldurmuyor ve bana göre çok çirkin bir görüntü oluşuyor en azından gördüğümüz araçlarda
en kötü 245 45 18 gibi bir kombinasyon olmalı
235 45 de yanaklar bana çok ince geldi
ayrıca üretim yerinin Slovakya olmasına da şaşırdım
acaba Passat variant / sw daha önce Almanya dışında üretilmişmiydi ? Öncekiler Almanya üretimi diye biliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 16 Mart 2024; 22:45:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Passat eskiden emden-almanya’da üretiliyordu diye hatırlıyorum. Artık o fabrikada elektrikli modeller üretiliyor, içten yanmalı yeni passat slovakya’daki skoda fabrikasına kaydırıldı diye okudum bir yerde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 17 Mart 2024; 9:26:22 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Station Wagon bakan birisi neden A3 alsın ki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu otomobilde değişen ne var ? Station Wagon bakan birisimi kaldı ..!
Zaten Volkswagen Passat çok satan bir otomobil olsaydı üretimden kalkmazdı her versiyonu satılırdı.
-
Sanki Passat sw değilde Golf sw gibi duruyor . Olmamış bu araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok üst düzey bir araç olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Superb ile aynı bantta üretiliyor artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abartma istersen mouesoncuğum…
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
mild hibrit aksamının ekstra garantisi var mı yoksa 2 yıla tabi mi? özellikle 48v li-ion pil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKSA -- 17 Mart 2024; 13:35:51 > -
ben fikrimi argümanlarla destekledim, sen hala her haliyle diyorsun. nasıl yani a3 ve 3 serisi daha mı geniş passat'tan? hele ki a3 sedan'ı bile cücük kadar araba, binmesek neyse yani.
-
Arabayı inceledim gayet güzel. Kasanın büyüdüğü bariz belli. Yaşı başı almış çocuklu bir olsaydım düşünmeden alabilirdim ama bu fiyatlarla biraz ölü doğdu.
Kalite B8 e göre artmış.
-
Yıllarca bu arabayı "Variant" ismiyle sattınız. Şimdi iş bitti, kasa üretimi bitti.. "yeni passat" diye yedirmeye çalışıyorsunuz..
Yani gerçekten bir milletle, müşteri kitlesiyle ancak böyle alay edilir..
-
bize özgü bir şey değil...ingilterede de new passat diye satılıyor...
-
Bugün arabanın bakımı vardı showroomda görünce yeni passat’ı inceledim. 4 yıldır b8.5 passat kullanıcısı olarak yazıyorum:
En çok dikkatimi çeken şey artan yerden yükseklik oldu. Kendi arabama binmek yere oturmak gibi geliyor (forester’dan geçtim) ancak yeni passat yüksek geldi. Kağıt üzerinde biri 14.2 biri 14.5 cm demek ki başka bir fark var.
B8.5 passat variant ile yan yanaydı. İkisi arasında dağlar kadar fark var. Yeni passat sw değil a6 allroad gibi, subaru outback gibi, volvo cross country gibi aktif bir tasarım olmuş. Bodykit vs eklenirse tasarım daha kendini belli eder. Bu yüzden eski sw’lar gibi düşük talep göreceğini sanmıyorum. Eskisinin ne kadar çirkin olduğu yan yanayken iyice göze batıyor.
İç mekan hacmi E sınıfı olmuş. B8.5 passat benim için minimum ebatlarda yani daha küçük araba almak istemiyorum rahatsız geliyor, bana geniş gelmiyor. Bu nedenle s90 gibi araçlar düşünüyordum. Yeni passat minibüs gibi olmuş. Arabada uzanamadığım yerler var. Ön göğüs dümdüz olduğu için hacim çok büyümüş. Araç 14cm uzadığı için diz mesafesi aşırı artmış. 2 metre boya kadar çok rahat önlü arkalı oturulur, o kadar uzun. Kol dayama ve orta konsol çok büyümüş.
Kocaman ekranları ben beğendim.
Bagaj gözüme sıradan geldi eski sedandan çok farklı değil.
Jantlar çok çirkin.
Business donanım anahtarsız giriş haricinde çok yeterli. Eski business ile alakası yok. Sadece benzinli ve siyah elegance vardı, mecburen business almıştım. Elegance almadığıma çok pişman olmuştum, bunda elegance kovalar mıyım bilmiyorum. Yine de anahtarsız giriş olmayıp masajlı koltuk olması aptalca.
Koltuk döşemesini beğenmedim. Görüntü güzel ama ben aşırı dandiğim diye bağırıyor. Arka koltuk orta parçasındaki plastik döşemeli kısım rezalet. Güzel bir deri döşeme almak lazım.
Özetle: bendeki 2020 passat business ile arasında muazzam fark var. Benimki yanında köy bakkalı gibi duruyor, 4 yaşında arabaya 1.5m istiyorlar. 2m’na business satarlarsa havada karada alınır. 2.4’e elegance satıyorlarmış o da çok uygun. Bu araba eski passat’la aynı sınıfta değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigit+ -- 26 Mart 2024; 20:36:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Degerlendirme icin tesekkurler. Ben de çok begendim arabayi ama hanimi içine bile oturtamadim maalesef. Mevcut arabamiz suv oldugu icin kabul ettirmekte basarısız oldum. Elegance liste fiyati 2.7 kusurlarda. 2.4'e düşüyorlarsa cok kisa zamanda ciddi indirim yapmaya baslamislar. Bu da satislarin zayif ilerledigini gosteriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 26 Mart 2024; 21:13:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Liste fiyatina bakmayin ordan %10 iniyorlar direkt.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
65 bin öyro oradaysa burada istenen fiyat o kadar vergilere rağmen uygun hacı, sıkıntı biz fakiriz...elegance 1-2 ilave donanım eklenmişini 2.6 (liste 2.85) milyona bırakıyorlar. senin dediğin 2.25 hayal şimdilik, zaten elegance- r line liste fiyatı farkı 80 bin civarı...
ben allterrainden vazgeçtim passat alacağım gibi duruyor. son 15günde 2. el 10 bin km civarındaki allterrainler 300 K zamlandı sahibindende,. mb tr sitesinde 3 milyonun altında certified araçlar oluyor bazen 1 gün durmuyor satılıyor...acayip bir piyasa var, 3 milyon bana aşırı pahalı geliyor bir araba için ama millette deli para var, inanılır gibi değil...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X