Bizde tipe bakıyorlar ondan. +40 yaş olanlar alır bunu. Corolla'da olduğu gibi. Halbuki avrupa hep bunlardan dolu. İnsanlar ihtiyacına göre alıyor. Avrupada kimse dönüpte vaaay bunun passat'ı var, vaay bunun bmw-mercedes'i var diye bakmıyor. Ah şu insanların yurt dışına gezi imkanı olsa da gidip görseler. ufukları açılır. İngiltere'de kimsenin dönüpte bunun şu aracı var diye baktığını görmedim. Burada Passat alan kendini para babası sanıyor :) |
Yeni Volkswagen Passat Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (9. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
-
Ben de B8 i satip yeni passat almayi planliyordum. Fakat passatta israrla kuru kavramada israr etmesini anlayamadim, Passati daha ust segmentte konumlandirmasina ragmen. Demek konu tamamen teknik bu acidan bakinca, sanziman motor yerlesim durumuyla ilgili muhtemelen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yeni tiguan ıslak mı?
eğer o ıslaksa passat ın kuru kavrama geldiğini sanmıyorum...
-
1.8M(şu anda Impression'a istenen fiyat) ve altında konforu bu seviyede olan araç var mı?
-
tiguan eskiden beri ıslak ve passat da eskiden beri kuru geliyor. değiştiğini sanmam.
-
Düşük maliyet yüksek kazanç😀
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilinçli kullanıcıysanız bence buna çok takılmayın. 4x4 1.8 ton sportage - tuscon larda kuru kavrama var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. eğer düzgün kullanıyorsanız kuru kavramanın çok önemi yok, sorun yaşamazsınız mı demek istiyorsunuz?
daha önce 6 sene b7 passat variant kullandım kuru kavramalı ve şanzıman/kavrama sıkıntısı yaşadım daha 2. sene bitmeden. o nedenle dq200 ne kadar aradan geçen zaman zarfında iyileşti deseler de bende hala soru işaretleri uyandırıyor maalesef.
-
B7 dönemi sıkıntılı idi, son modellerde artık kadar o kadar hassas ve kronikli değiller. zaten garanti süresinde çekinecek birşey yok sıfır araç alıyorsunuz..
Suv'larda ıslak kavrama kullanılıyor, araziye girilebilir diye veya kullanıcılar romörk çekme işine falan giriyorlar. Kodiaq-Superb için de durum böyleydi. ama epey ağır ve sadece station gelen, yüklenecek bir araç Passat artık. bu araçta hala dq200'de ısrar etmek biraz limitleri zorlamak olmuş gibi.
-
Babamda 2020 leon var sıkıntı olmadı. Keza bnde dsg çok araç kullandım bir sorun yaşamadım. Bu sorun olmayacağı anlamı taşımıyor tabi ama yeni araçlar mildhybrid olduğundan ilk kalkış yükü de düşük. Araç eskiye nazaran çok uzun o yüzden baya biçimsiz duruyor. Binmek için dahi olsa sürüşü zor araç kalabalık şehirde sıkıntılı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne alaka golf ve tiguan da aynı platformu paylaşıyor ama tiguan golf'e göre çok daha geniş ve daha uzun. yeni passat'ı daha uzun yapmak istemişler, superb ile zaten aynı platformu paylaşıyordu eskiden beri ama daha kısaydı. fabrika bağlantısı hepten alakasız olmuş. tiguan ve kodiaq da aynı fabrikada üretiliyor ama tiguan kodiaq'a göre çok ufak kalıyor.
-
glb passat'a göre çok zayıf duruyor bence. bir c serisi gibi değil.
-
doğru kişiyi alıntıladığınızdan emin misiniz?
-
Valla iyi olmuş. Tiguan'dan falan açıkça çok daha kaliteli araç olmuş, tüm vw grubunda düşünülebilir tek araç olabilir,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de araci beyendim mevcut aracimda b8 fakat bu kadar para verirken 2.el durumu da beni dusunduruyor. Daha yollarda bir tane gormedim. Alirsam da en az 5-6 sene satmam ama yine de kafamı çeliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X