< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Volkswagen Tayron tanıtıldı: Türkiye'ye de gelecek (2. sayfa)
-
-
5 koltuklu seçenek işe phev gelirse ciddi tercih edilir. Ama ben halen ön tasarımını berbat buluyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vw artık uzatmaları oynuyir. Şu tasarım daciadan hallice
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çindeki aracın laciverti. ırakta satılan atlas misali 40bin dolara eşdeğer satılsa tadından yenmez.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
vw nedense bir tuhaflaştı. yıllardır çizgisini bozmazken, flash tvde programlara konuk olan hafif çakırkeyf, eskimiş çok ünlülere döndü. öylesine serkeş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sefer de siyahi basketbolcu adı vermişler arabaya
-
Golf R line al geç miss :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Volkswagen yaptığı 2024 ve sonrası yenilikleri eski modellerin adını değiştirip piyasaya sürmek ve bazı modellerin üretimine son vermek.
Dış tasarımlarını kolay kolay hiç bir modelde değiştirmiyor ve içinde sadece modaya uymak için küçük tableti büyük tablete çeviriyor vede donanım adlarını değiştiriyor.
Bunların dışında yaptığı hiçbir farklı tasarım ve yenilik göremiyoruz.Buna ramen ülkemizde iyi satış rakamları yakalıyor ..!
-
WV ruhuna el fatiha.
-
Kodiaq ın logoyu değiştirmişler gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onlarda en küçük ve en çok satılan SUV RAW4, sonra Highlander, Grand Highlander geliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gelse ne ki, vw ler motorlarıyla şanzımanlarıyla yıllardır kullanıcılarını mağdur ediyor, tsı benzinlilerinde yağ yakıyor tdı dizellerinde dpf, enjektör, egr gibi bir sürü sorun çıkıyor, alanlar sanayiden çıkamıyor maalesef
Zaten bu durumun farkına varan kullanıcılar markayı hızla terk ediyor, pazar payı ciddi anlamda küçülüyor, yukarıdaki forumdaşımın da dediği gibi vw artık bitmiştir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 13 Ekim 2024; 19:27:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
AB o yüzden %40 vergi getirdi, fiyatlar denk olsun diye. AB'nin o fiyata araç üretmesi için refahından kısıp ucuza işçi çalıştırması lazım. 4000-5000 euro maaşla zor.
Onlar da Çin'i devreden çıkarıp rekabetten kurtulmaya çalışıyorlar.
-
kodiaq düşünüyordum, onu almamıza gerek kalmamış.
-
Güncel Tayron 2018'den beri Çin'de satılıyordu Avrupa'ya ise Tiguan Allspace yerini alacak gelecek. VW tasarım departmanını değiştirmediği ve DSG şanzımandan kurtulmadığı sürece batmaya mahkumdur. Çin'de satılan Tayron Avrupa'dakine göre daha farklı bir araç yeni Tayron ise Tiguan'ın uzatılmış hali olarak karşımızda
-
Vw dünya’da satış rakamlarında toyota’nın arkasından 2. Ciro olarak da dünya birincisi. Batmak buysa ne ala batmak bu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
suvlardan nefret ediyorum
-
Bir batıramadınız bu VW yi. Her ay düzenli olarak batıyor buradakiler tarafından. Ağza pelesenk olmuş dsg de dsg. VW değil artık birçok firma çift kavrama şanzıman kullanıyor isimler farklı sadece. Revize edildi ve artık eskisi gibi hata oranı yok. Islak tipli şanzımanlar daha sorunsuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tayron 2000 2200 bandı olursa belki byd şişirilmiş fiyat dahil 1850 bine d suw plugn hibrit satıyo almanya fiyat düşürmezse daha çok fabrika kapatır çinde boyna fiyat düşürürken bizde burnundan kıl aldırmayan bayiler var on line satışa dönmeli tr de bayi karmaşası ortadan kalkmalı millet artık bu fiyatlara araç alamıyor 1 ev parasına araba satmak istiyorsunuz sonra satışlar düştü diye ağlanmayın chery mg byd bi ton marka var ve bunların klasik tasarımlarını yıkmış durumda ww almanyada orta alt sınıf arabası kimse kimseyi kandırmasın
-
Bütün arabalar birbirine benzer oldu. Tasarım diye bir şey kalmadı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X