Şimdi Ara

Yenilenen Tarifenin Eski Halini Dayatıyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mobil öğrenci tarifesi yenilenmiş.Bende kayıt oldum.
    Daha sonra hattımdan 10tl kesilerek bana bilgi mesajı attılar.
    "20tl ve üstü yükleme yaparsanız her yöne 10dk sı 50 krş" diye.
    Gittim 50tl yükledim.Daha sonra gelen mesaj ise;
    "Avea içi aramaların 20 dksı 50 diğer operatörler dksı 40 kuruş diye"
    Kullanıcı haklarımın gasp edildiğini düşünerek müşteri temsilcisini aradım.
    "Onay mesajınız gelmemiş,takılmış o yüzden tam geçememişsiniz bi öncekine geçişsiniz 20 daha yükleyin geçiriyim" dedi.
    Müşteri hizmetlerinin ciddiyetsizliği ayrı bir kenara , avea nın tarife konusunda böyle birşey yapmaya hakkı yok.
    Açık söylüyorum 20tl falan yüklemicem.Ya söz verdikleri gibi 50tl yüklediğim için yeni tarifeye geçirirler yada hattımı vodafone'a taşıcam.
    Tüm şikayet sitelerine başlık açtım.
    Gelişmeleri burdan iletmeye devam ederim.







  • Avea bu,her sey beklenir ondan
  • Hayır zaten sürekli kopmalar yüzünden giden liraların haddi hesabı yok ama bu son yaptıkları tamamen hakkımın gasp edilmesi.
    20yükle geçeceksin diyor 50 yüklüyorum ama geçemiyorum.
    Müşteri hizmetleride inatla bi 20daha yükle diyor yoksa düzeltmemin imkanı yok diyor.
    Sanki taş atacaklarda kolları yorulacak.
    Ama çok kararlıyım 1 haftaya düzeltmezler ise farklı operatöre geçeceğim.
  • Onay mesajınız gelmemiş takılmış cevabına da benim çok kafam takıldı... Orada yatan parayı da göremiyor mu?

    Zaten fazla fazla 50 lira yüklemişsiniz, bir 20 lira daha yükleyince 70 lira eder, sonra bir kazaya kurban götürmesinler bu 70 lirayı?

    Şikayet Var sitesine yazın bence...
  • Çözseler bile 1haftada çözemezler 1ay surer belkide.müşteri hizmetleri konusunda sıkıntılı bi operatör avea. haklısin sonuna kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhellfirex

    Çözseler bile 1haftada çözemezler 1ay surer belkide.müşteri hizmetleri konusunda sıkıntılı bi operatör avea. haklısin sonuna kadar

    Ama bir ay sürecek ise, o zaman bu hattı kullanmayarak başka hat ile görüşmesi lazım... Yaptığı görüşmelere yanlış fiyattan işlem yapılıp durmadan para girip çıkınca kim nasıl hesaplayacak ne kadar yanlış fiyat uygulandı, ne kadar olması gerekirdi diye? Üstelik faturalı hat da değil ki? Çatır çutur gidecek paraları çocuğun....

    Diğer bir çözüm mümkünse 50 lirayı bir aile bireyine ya da yakınına geri transfer etmek ve bu hattı sorun çözülene kadar kullanmamak...

    Çünkü kullanınca hesaplanması da imkansız hale gelecek. 300 dakika yerine 700 dakika konuştunuz deseler kim hesaplayacak da hakkını kuruş kuruş arayabilecek?

    Olmamış bu iş...




  • mesaj gelmeden
    yukleme yapmissin sonra da operatoru suclamak kolay
  • onay gelmediyse direteceksin biraz(mesajı yineleyerek) aveayı tanıyorsan
  • kayıt yazarak 1111'e gönderdiniz mi ben anlamadım?

    yarın o liraları bana transfer edin, sonra kayıt yazıp 1111'e gönderin; ben size 20 TL yükleyeyim; sorununuz çözülsün dilerseniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelizard17

    mesaj gelmeden
    yukleme yapmissin sonra da operatoru suclamak kolay

    Arkadaşım yazdıklarımı tam okumamışın sanırım.
    Avea'ya bir garezim yok zaten olsa kullanmam.
    Ben 1111'e mesaj attım daha sonra 6363den mesaj geldi 4-5 tane;
    Tebrikler mobil öğrencili oldunuz vs vs.
    En son gelen mesajda da;
    20tl ve üstü yüklemelerinizde heryöne 10dk'sı 50kuruş diye.
    Doğal olarak yükledim bende ancak sonra gelen mesajda;
    Avealılarla 10dksı 50 kuruş,Diğer operatörlerle dksı 40 kuruş diye.
    Burdaki sorun yenilenen tarifenin eski şeklini uyguladıkları bir tarifeye geçmeleri.
    Bana 4-5 tane onay mesajı gelmişti sonra online işlemlerdende açıp baktım tarife mobil öğrenci yazıyor.
    Müşteri hizmetlerinin bana dediği onay mesajlarından biri gelmemiş ve eski tarifeye geçmişiniz.
    Bana 4-5 tane onay mesajı geldi ben nerden bileyim 6. mesaj ile geçildiğini.
    Bu noktayı zaten açıklayamadı tutturdu 20tl daha yüklede geçireyim.
    İyide ben zaten yükleyeceğimden fazlasını yüklemişim.
    Bu kadarmı zor tarifeyi değiştirmek.
    Birde hatalı ben olsam zaten diretmem gider yüklerim.
    Ancak bana burada yapılan emri-vaki beni kızdıran nokta.
    Şikayet sitelerindede durumu paylaştım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin

    kayıt yazarak 1111'e gönderdiniz mi ben anlamadım?

    yarın o liraları bana transfer edin, sonra kayıt yazıp 1111'e gönderin; ben size 20 TL yükleyeyim; sorununuz çözülsün dilerseniz?

    Eğer öyle bi şansımız var ise çok sevinirim.
    Zaten geri dönüş yapacaklarınıda hiç sanmıyorum.
    Açıkcası hattımıda hiç taşımak istemiyorum ama inat yaptım işte.
    Siz numaranızı bana pm den gönderirseniz 20tlyi gönderirim.
    Daha sonra müşteri hizmetlerini arayarak geçirmeleri ve tekrar yükleme yapacağımı söylerim ve daha sonra siz gönderirsiniz,
    Tabi sizin içinde uygunsa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbqa

    Mobil öğrenci tarifesi yenilenmiş.Bende kayıt oldum.
    Daha sonra hattımdan 10tl kesilerek bana bilgi mesajı attılar.
    "20tl ve üstü yükleme yaparsanız her yöne 10dk sı 50 krş" diye.
    Gittim 50tl yükledim.Daha sonra gelen mesaj ise;
    "Avea içi aramaların 20 dksı 50 diğer operatörler dksı 40 kuruş diye"
    Kullanıcı haklarımın gasp edildiğini düşünerek müşteri temsilcisini aradım.
    "Onay mesajınız gelmemiş,takılmış o yüzden tam geçememişsiniz bi öncekine geçişsiniz 20 daha yükleyin geçiriyim" dedi.
    Müşteri hizmetlerinin ciddiyetsizliği ayrı bir kenara , avea nın tarife konusunda böyle birşey yapmaya hakkı yok.
    Açık söylüyorum 20tl falan yüklemicem.Ya söz verdikleri gibi 50tl yüklediğim için yeni tarifeye geçirirler yada hattımı vodafone'a taşıcam.
    Tüm şikayet sitelerine başlık açtım.
    Gelişmeleri burdan iletmeye devam ederim.

    20 tl yükle geçiriyim




  • Bu operatorde alt yapi yok sistem yok ya. Kampanyalar guzel eyvallahta hep sorun cikiyor
  • Telefonda görüşülen asgari ücretli yetkisizlerin sisteme elle müdahale etme şansları var mıdır acaba? Hiç sanmıyorum, ancak sorunu yetkili kişilere iletip çözülmesini sağlayabilirler, ama gördüğüm kadarıyla onu da yapmıyorlar... Yani siz bir 20 lira daha yükleyiverin de ben sizi o tarifeye geçirivereyim demek de doğru bir çözüm değildir...

    Bence arkadaşın dile getirdiği çok ciddi bir sorun... Yarın bütün gün bedava der, ertesi sabah dönüp bakarsın, bir kuruşun bile kalmamış, gözünden yaş gelir, oturur ağlarsın...

    Bu ne biçim sistemdir? Avea böyle bir sorunlu sistemle hizmet vermeye kalkacak ise herkesi ilgilendirir tabii ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levodafon -- 30 Ağustos 2010; 12:12:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nbqa

    quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin

    yarın o liraları bana transfer edin, sonra kayıt yazıp 1111'e gönderin; ben size 20 TL yükleyeyim; sorununuz çözülsün dilerseniz?


    Eğer öyle bi şansımız var ise çok sevinirim.
    Siz numaranızı bana pm den gönderirseniz 20tlyi gönderirim.
    daha sonra siz gönderirsiniz, Tabi sizin içinde uygunsa.


    pm attım haberleşip sorununuzu çözelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin


    quote:

    Orijinalden alıntı: nbqa

    quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin

    yarın o liraları bana transfer edin, sonra kayıt yazıp 1111'e gönderin; ben size 20 TL yükleyeyim; sorununuz çözülsün dilerseniz?


    Eğer öyle bi şansımız var ise çok sevinirim.
    Siz numaranızı bana pm den gönderirseniz 20tlyi gönderirim.
    daha sonra siz gönderirsiniz, Tabi sizin içinde uygunsa.


    pm attım haberleşip sorununuzu çözelim

    Cevapladım hocam.
    Çok teşekkür ederim ilgi alakan için.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.