Şimdi Ara

Yenilenen Vodafone Ev İnterneti ile Evler Yenileniyor (sektörel)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Alıntı

    metni:
    Vodafone Ev İnterneti dünyası uçtan uca yenilendi . Yeni dönemde Vodafone Ev İnterneti müşterilerine dijital Wi-Fi Asistanı ile proaktif performans takibi ve arıza giderme, yapay zekâ destekli Wi-Fi 6 modem ile evin her köşesinde yüksek performans, Vodafone mobil faturalı müşterilerine bağlantı kesintisi durumunda 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği gibi pek çok yeni avantaj sunuluyor.Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, uçtan uca yenilediği Vodafone Ev İnterneti dünyasıyla müşterilerine en iyi deneyimi sunmaya devam ediyor. Vodafone, hem ürün hem de satış sonrası müşteri hizmetleri açısından farklı yenilikler sunduğu Vodafone Ev İnterneti ile başvurudan kuruluma, arızadan en iyi teknoloji çözümüne, tüm ihtiyaç anlarında müşterilerinin yanında duruyor. Yenilenen Vodafone Ev İnterneti dünyasında yapay zekâ destekli Wi-Fi 6 modem teknolojisi sayesinde evdeki internet kullanımı herkesin ihtiyacına göre ayarlanırken, bağlantı kesintisi durumunda Vodafone mobil faturalı müşterilerin mobil hattına 48 saat geçerli 10 GB mobil internet tanımlanıyor. Diğer yandan, Vodafone Uzman Ekibi ise kurulum esnasında ve sonrasında müşterilere tam destek veriyor.Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:“Türkiye genişbant pazarı çok hızlı gelişiyor. BTK verilerine göre, 2008 yılında 6 milyon civarında olan genişbant internet abonesi 2024 yılı birinci çeyreği itibarıyla 94,2 milyona ulaştı. Vodafone olarak, gelişmekte olan bu pazarda, farklı altyapılarla desteklenen geniş fiber hizmetimizle sabit genişbantta fark yaratmaya devam ediyoruz. Özellikle fiber internet bizim için önemli bir odak alanı. Bugün fiber internet, internet bağlantı kalitesi olarak en iyi ürün. BTK verilerine göre, fiber internet hizmeti alan abonelerin toplam pazar içindeki payı artmaya devam ederek %35,3’e ulaştı. Bu anlayışla, Vodafone Ev İnterneti için teknolojik, müşterisini ön planda tutan, müşterisine yüksek hız ve kesintisiz bağlantı desteği sunan, teknoloji ve deneyim anlamında farklılaştığımız bir yeniden konumlandırma rotası oluşturduk. Uçtan uca yenilediğimiz Vodafone Ev İnterneti dünyasında; yapay zekâ destekli son teknoloji ürünlerimiz, kesintisiz bağlantı çözümlerimiz ve uzman ekiplerimiz ile müşterilerimizin her anında yanındayız. Vodafone olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılama hedefiyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”Üstün bağlantı teknolojisi ve kesintisiz internet desteği sağlanıyorVodafone Ev İnterneti, yapay zekâ destekli modem teknolojisi sayesinde evdeki internet kullanımını herkesin ihtiyacına göre ayarlıyor, sinyal seviyesini ve hız performansını yükselterek evin her yerinde üstün internet deneyimi sunuyor. Vodafone Yanımda'dan ulaşılabilen Wi-Fi Asistanı, bağlantı performansını 7/24 kontrol ediyor ve müşteri farkına bile varmadan Wi-Fi ağındaki sorunları çözüyor. Wi-Fi Asistanı, yaptığı performans iyileştirmeleriyle ilgili bildirimler göndererek güncel durumu müşteriyle paylaşıyor ve daha kaliteli bir bağlantı için tavsiyelerde bulunuyor. Vodafone Ev İnterneti, kesinti durumunda arıza çözülene kadar geçen süre boyunca müşterilerinin faturalandırmasını durduruyor, Vodafone mobil faturalı müşterileri içinse mobil hatlarına tanımlanacak 48 saat geçerli 10 GB mobil internet desteği ile bağlantılarının devamlılığını sağlıyor. Kesintisiz bağlantı desteğinden faydalanmak için bağlantı kesintisi ve sinyal alamama durumlarında müşterilerin yapması gereken tek şey kişisel dijital asistan TOBi’ye başvurmak.Yenilenen ev interneti portföyüVodafone Ev İnterneti için sunulan mevcut paketlere Vodafone Ev İnterneti ekiplerince gerçekleştirilen kurulumlarda geçerli Kurulum Performans Belgesive bağlantı kesintisi durumunda fatura durdurma özellikleri eklendi. Uzman kurulum ekibi, adresteki tüm odalarda hız ve sinyal ölçümü yaparak, modem için en uygun yeri tespit ediyor ve kurulum sonunda müşteriyle Kurulum Performans Belgesipaylaşıyor. Vodafone Ev İnterneti portföyünde yer alan Plus paketlerde ise mevcut özelliklere ek olarak son teknoloji Wi-Fi 6 modem, modemlerle entegre çözüm olarak sunulan proaktif performans takibi/iyileştirmesi yapan Wi-Fi Asistanı, arıza durumunda Vodafone Mobil Faturalı müşterilere sunulan ve TOBi’den aktiflenen mobil internet desteği gibi yeni özellikler yer alıyor. Bir başka internet altyapı sağlayıcısından Vodafone Ev İnterneti’ne gelenler, 1.000 TL cayma bedeli desteği ve kuruluma kadar 10 GB mobil internet hediyesi imkanına kavuşuyor.Uzman ekiple en iyi deneyim yaşatılıyorVodafone Ev İnterneti, müşterilerine en iyi internet deneyimini yaşatmak için oluşturduğu özel uzman ekibiyle hem kurulumda hem de kurulum sonrası destek veriyor. Kurulum sırasında uzman ekip, evin sinyal kalitesini ve hız açısından en yüksek performansa sahip alanını tespit etmek için testler gerçekleştiriyor; modem kurulumu için en uygun yeri belirliyor. Kurulum testleriyle ilgili Kurulum Performans Belgesi, Vodafone Yanımda üzerinden görüntülenebilecek şekilde müşteriye iletiliyor. 7/24 internet bağlantısını yakından takip edip performans iyileştirmeleri yapan Wi-Fi Asistanı ise çözemediği bir sorunla karşılaşırsa, konuyu müşterinin iletmesine gerek kalmadan uzman ekibe bildiriyor. Ekip, konuyla ilgili proaktif aksiyon alıp müşteriye ulaşarak süreçle ilgili müşteriyi bilgilendiriyor, sorunun çözümüyle ilgili adım adım müşteriyi yönlendiriyor. Gerekli durumlarda ev ziyaretleri gerçekleştirerek teknik destek sağlıyor.




    https://medyamerkezi.vodafone.com.tr/basin-bultenleri/yenilenen-vodafone-ev-interneti-ile-evler-yenileniyor








  • Ben de bunu hiç anlamıyorum... madem ki anlattıklarının doğru olması gerekmiyor niçin bu kadar sınırlı yalan söylüyorsun? Herhalde kendi menfaatine dokunursa görevini yapıp konuyu takip edebilecek devletle ilgili birileri abone olduğunda bunları sağlayıp göz boyayabilmek için olsa gerek... Balık baştan kokar.


    Güncel ve gerçek olan şu:

    1. İstanbul'un göbeğinde 100/15 sağlayabiliyorum diyor, binaya fiber 84/8,5 verebiliyor.
    2. 8 yıllık müşterisine taahhüt yenilerken modeminizi de yenileyelim deyip müşterisindeki 2020 ürünü modemi alıp, aynı marka ve model 2020 ürünü artık etiketleri sararmış, şifre etiketi dahi olmayan modemi verebiliyor
    3. Gönderdiği arızacı çocuk ne için geldiğini biliyor, ne de modeme ethernet kablo nasıl takılır onu dahi bilmiyor.... gelme sebebi sorunu görünce "bu sorunu Vodafone'a bildirmelisiniz" diyebiliyor.
    4. Saha ekibinden müşteri temsilcisine, çözüm merkezi yetkilisinden genel müdürlükte orta düzey yöneticisine kadar her bir çalışanı açık açık yalan söyleyebiliyor, bir önceki şirket arkadaşının söylediğini reddedebiliyor, tam zıttını söyleyebiliyor...


    1997'den beri Türknet, Superonline, TTNet ve Vodafone müşterisi olarak mesajımın başına 'Vodafone', 'Turkcell' veya 'Türk Telekom' koyabilirim...hiçbir farkları yok... sadece 10 sene önce bile 'bundan daha fazla yozlaşamazlar' dedirtecek arsız ve vasıfsız hallerinin bu günden 100 kat daha iyi olduğunu söyleyebiliyorum...





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.