Şimdi Ara

Yenilenen Volvo XC90, 4 Eylül'de tanıtılacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yenilenen Volvo XC90, 4 Eylül'de tanıtılacak
    Kısa süre önce önümüzdeki yıl itibarıyla elektrikli modeller gelene kadar Türkiye'de sedan satmayacağını açıklayan Volvo, yenilenen XC90 SUV modelini tanıtmaya hazırlanıyor. Yenilenen Volvo XC90'ın örtüsü 4 Eylül'de kaldırılacak.



    İsveçli üretici, yeni XC90'ın tasarımına ilişkin küçük bir ipucu da paylaştı. Bu görselde XC90'ın ön tasarımının tıpkı %100 elektrikli kardeşi EX90 gibi pürüzsüz olacağını anlayabiliyoruz. XC90'ın motor kaputu (altta) üzerindeki çizgiler elektrikli versiyona göre daha hareketli. LED farların grafikleri de biraz daha farklı ancak Volvo'nun Thor'un çekicine benzeyen ışık imzası varlığını sürdürüyor.



    Yeni Volvo XC90, hibrit motorla satışa sunulacak. İsveçli üretici, EX90 ve XC90'ın farklı müşteri kitlesine hitap eden iki farklı model olduğunu belirtiyor. Bu nedenle iki modelin birbirinin satışlarını engellemeyeceğini düşünüyor. Şimdilik motor seçeneğinin hafif hibrit olup olmayacağı konusunda bir bilgi yok. Çinli Geely'nin çatısı altında faaliyet gösteren şirket sadece PHEV yani şarj edilebilir hibrit sunmayı tercih edebilir.



    Ayrıca Bkz.Dünyanın ilk elektrikli ekskavatörü CASE EV580 tanıtıldı



    Mevcut Volvo XC90'ın Türkiye fiyatları ağustos ayı itibarıyla 6.415.990 TL seviyesinde. Yenilenen modelin Türkiye'ye ne zaman geleceği henüz belli değil. Elektrikli EX90 ise Amerika'da üretildiği için ekstra vergiden dolayı Türkiye'ye gelemiyor. Konuyla ilgili gelişmeleri siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.









  • iç tasarımı artık değişsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçten yanmalı devir geçti kardeşim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    O zaman neden satış rakamları hala da elektriklilerden daha fazla?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Bu muazzam birşey. Android-ios, dizel-benzin, nvidia-amd gibi bir sürü taraflı olunan konu mevzu var iken elektrikli araç işi artık hepsini aştı, resmen bir tarikat haline geldi. Geçen gün engin özgörenin kanalında üçüncü bir kişinin bir yorumuna denk geldim. Arkadaş tesla kullanmanın zeka ve akıl gerektirdiğini yazmış. Yani bunun gibi adamlara ne anlatılabilir ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • synweap S kullanıcısına yanıt
    İlk zamanlarda ise; Tesla kullanmak için araç kullanmayı bile bilmeye gerek yok diyorlardı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TR fiyatı 15 milyonu bulur sanırım

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Çünkü öyle olması için müthiş baskı var konvansiyonel şirketler tarafından. Eğer elektrikliye dönüşüm bu kadar hızlı gerçekleşirse bilinen tüm şirketler batacak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    Şarj ve menzil altyapıları henüz oturmadı

    Menziller 700km ye dayanıyor,her benzinlikte e şarj olacak,ondan sonra akaryakıt kimsenin umru olmayacak

    Dünya belirli devletlerin fiyat tarifesini belirlediği bir ürünle yola devam edemez

    Geçen savunma sanayi konusuna cevap vermişsin de, silmişler.

    Buraya ekleyebilirsin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 22 Ağustos 2024; 13:11:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Bilinen hangi şirket batacak. Baskıyı kim yapıyor? Zaten sektör liderleri kendi düdüğünü öttürüyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Tamam işte benim dediğime geliyorsun. Demek ki hala devri geçmiş değil! Demek ki sistem tam oturmadı, hala da tüketiciler güvenle yönelemiyor elektrikli otomobil teknolojisine. Silinen yorum olayından haberim bile yok. Sildikleri için de bildirim gelmediğinden ne desem yalan olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt

    100 yıllık sistemden yeni bir sisteme geçiyorsun,bu elbette ki zaman alacak

    Ama çin nasıl oturttuysa diğer ülkeler de bunu öyle oturtur zaman içerisinde.

    Menziller bu şekilde artmaya devam ettiği sürece elektrifikasyonun önü açık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Önü açık değil demedim zaten. Sadece günümüz şartlarında hala da cazip değil dedim. Şuan devir elektrikli araç devri değil dedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Full elektrikli arabaların herhangi bir geleceği yok arkadaşlar bunu Kuzey Amerikada yaşadığım tecrübelerden dolayı söylüyorum. Burada bile bir çok sarj istasyonu 1 saatten fazla sarj gerektiriyor hızlı şarjlar hem pahalı ve yarım saat şarj oluyor. Kışın o verilen menzillerin yarısı yok 500 ise max 300km gider. Bir kere bataryayı ne yapsalar da koruyamıyorlar ciddi olmayan çarpışmalarda bile batarya zarar görüyor. Zaten bataryanın fiyatı arabanın yarı fiyatı. 2.el satışlarda güvenilirlik yok yazılım değiştirilebilir asla doğru kmde bir araba aldığınızdan emin olamazsınız zaten garantisi olmayan bir araç almak demek batarya yüzünden içiniz rahat etmez edemez güvenlik ayrı bir mesele sonuçta bilgisayar yazılımıyla istediğin yere çağırabildiğin bir arabadan bahsediyoruz. Yani kısacası gelecek elektrikte değil benim düşünceme göre geleceğin yakıtı hydrojen toyotanın hali hazırda hydrojen yakıtlı aracı var başka örneklerde var zaten shellde hydrojen satıyor. Tesla Elon Muskın uzay projelerini finanse edebilmek için kurduğu ve uzun soluklu olmayacak bir projedir bunu kendisi de ifade etti zaten. Son olarak şunu söyleyim ilk satışa çıkan Teslalar piyasaya ömür boyu batarya garantisi ve ömür boyu ücretsiz şarj ile satıldılar işte onlar gerçekten alınabilecek tek mantıklı elektrikli arabalardı 2.el devralırsanız da bu özelliklerle alıyorsunuz. Haydi sağlıcakla





  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    ABD’de Ford ve AB’de VW bence uzun vadede gidici. Japonya’da da Toyota gidici.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Toyota ve Vw kolay kolay gitmez. Vw ve Toyota Çin’de bile hep ilk 5 içinde yer alıyor. Ama Ford, otomobil bölümünde sıkıntı yaşayabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Esxici E kullanıcısına yanıt
    Valla bakın yazıyorum buraya bataryayı başka yerden alarak, kendi teknolojini geliştirmeden araba satarak kar elde edemezsin. Hele kendisi üreten markalara karşı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 27 Ağustos 2024; 22:17:40 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Her şey olabilir. O konuda haklısın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.