Şimdi Ara

Yep Yeni Yaris D4D (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.583
Cevap
10
Favori
293.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az once Ankara'daki bayilere telefon actim ve yaris 1.0 modelini denemek icin test surusu rica ettim. Sirasiyla su cevaplari verdiler satis elemanlari:

    1-AKOTA BAYİSİ: Sadece 1.3 benzinli ve 1.4 dizelin test surusunu yaptiriyoruz. Maalesef 1.0 icin testimiz yok. Ama size eski kasa modelin 1.0 olanini surdurebiliriz. Hem zaten biz her aracin testini yaptirsak ekonomik olarak altindan kalkamayiz, land cruiser alan musterilerimiz 150 milyar tl 'yi gozu kapali test yapmadan verip aliyorlar jiplerini. Siz neden 1.0 motoru test etmekte israr ediyorsunuz ki??

    2-LİDER BAYİSİ: Maalsef 1.0 icin test surusumuz yok. Ama bu modeli cok sattik. Herkes acaip talep gosterdi, yetismekte gucluk cekiyoruz. (Peki neden o zaman dizel ve 1.3 benzinlinin testi var diye sordugum zaman) : Biz daha 6 ay once kurulmus bir bayi oldugumuz icin her motordan test surusu yaptirmak gibi bir luksumuz yok maalesef. Siz neden israr ediyorsunuz ki illa surmek icin. Biz size 1.3 olani test ettirelim, begenirseniz alirsiniz zaten. (Ozellikle 1.0 modelini almak istedigim icin 1.0 modelini test etmek istedigimi belirtince) :Biz genelde 1.0 alacak olan musterilerimize 1.3 u denettiriyoruz, onlar da begenip aliyorlar. !!!!!! Stoktaki plakasiz araclar arasindan 1.0 yeni kasa denemek zorundasiniz ama onlar da plakasiz oldugu icin trafige cikartmamiz problem olur (AMAN TANRIM, SATILMAMIS ARABAYI DENEMEMI ISTIYORLAR, YA BANA SATACAKLARI ARABAYI DA BASKA BIRISI DAHA ONCE KULLANDIYSA NEREDEN BILECEGIM???)

    3-TOYAN BAYİSİ: Maalesef 1.0 test surusu icin aracimiz yok ama isterseniz size eski kasa 1.0 denettirebiliriz. Her motoru teste almak maliyetli oldugu icin bunu henuz yapamiyoruz. Belki bes ay sonra yeni 1.0 icin de test araci cikar. Eski kasalar icin ise sirket araclarimizin arasinda boyle bir arac var. Ancak motoru 5 beygir daha zayif eski kasa modelde. (Beni yeni kasa 1.0 satin alan bir musteri ile gorusturmelerinin mumkun olup olmayacagini sordugumda) : belki o konuda da yardimci olabiliriz, once bayimize gelirseniz burada daha detayli gorusebiliriz, diger motorlari da test etme imkaniniz olur hem.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Gordugunuz gibi , bayiler akla mantiga sigmayacak cevaplar verdiler. Sadece son gorustugum Toyan biraz daha ilimli yaklasti konuya ancak sorunu cozebilmis degil. Bana Renault Clio 1.2'deki kabusu yasatmaya basladilar. O araci da test edene kadar bayiler 40 dereden su getirmislerdi.

    Eger 1.0 modeli gercekten cok talep goruyorsa, Toyota Turkiye bu araci test ettirmemek icin neden boylesine bilincli bir ambargo uyguluyor musterilere? Araci teste soksa, satilmayacagindan korktugu icin bu yontemi sectikleri fikrindeyim. Acikcasi, bu umursamaz ve yikici tavir beni rahatsiz etti. Bana 150 milyarlik land cruiser musterisi gibi davranip, arabayi almam gerektigi ornegini veren bir zihniyet midemi bulandirdi.

    Ankara'da yeni yaris 1.0 satin almis olan birisiyle temas kurmak istiyorum. Merak etmeyin, aracinizi surmek icin degil, en azindan fikirlerinizi duymak icin.




  • 1.0 motorun performanslı olacağını düşünmüyorum. Genelde bayan sürücüleri hedefleyerek çıkartılan bir motor bence.

    İzmir'de de benzer durum vardı. Gerçi ben direk dizel olayına girdiğim için benim için sorun olmadı.

    Bu topikte tartışılan araç D-4D 1.4 90hp dizel motorlu araçtır.
    0-100 km hızlanma 10.7 sn'dir ki bu değerden iyisini aynı fiyat aralığında sadece Kia Rio'nun 110 hp modeli sunmaktadır(10.4sn) ve aradaki fark 0.3 sn'dir. Performans için D-4D motora rakip yok Yaris'de.. E zaten aynı motor koca Corolla'yı çekiyor :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muhendis06


    Eger 1.0 modeli gercekten cok talep goruyorsa, Toyota Turkiye bu araci test ettirmemek icin neden boylesine bilincli bir ambargo uyguluyor musterilere? Araci teste soksa, satilmayacagindan korktugu icin bu yontemi sectikleri fikrindeyim.


    Ben de aracımı almadan önce multimode araçla teste çıkabildim sadece. Bence Toyota'nın buradaki yaklaşımı, satılmayacağından korkmakdan ziyade, diğerlerinin de satılması için ön plana çıakrtılması şeklinde. ben mesala, düz vitez alacaktım, multimodela sürüşe çıkınca neredeyse 2 milyar daha vereyim bunu alayım diyecektim. Bu durum hepsinde var olan birşey bence.. Yani Yaris'de 3 motor var, 2şanzıman seçeneği. Yani bi sürü farklı kombinasyon.. Fiat'ın Grande Punto'suna bakın...Bırakın test sürüşünü, daha Türkiye'ye ithal edilmemiş motor seçeneğini satıyor ve şu ana kadar yüzlerce kişi siparişini verdi.




  • şöyle düşünmek lazım, yarislerde 3 değişik motor var, hepsinin hem düz hem mmt vitesle test arabası bulundursa bayiler her bayiide 6 yaris test için bulundurulur. her modelden 6 test arabası olsa her bayide 30 tane test arabası bulundurmaları gerekir, maliyetini siz düşünün. 1 benzinli 1 dizel tercih ediyorlar biri düz biri mmt oluyor. ve tabiiki müşteriyi etkilemek için en iyi performansı vereni test etttiriyorlar. reklamlarında da kataloglarındada hep en üst donanımlısının görüntüleri olur. bence burda ahlaki bir sorun yok. daha önce 1.0 sattıkları bir kaç kişinin telefonunu iste, yada serviste arabasını bakıma getirmiş birilerini yakalamaya çalış derim.
    ayrıca adresi unuttum ama toyota sahiplerinin websiteleri klüpleri falan var onları araştır.
  • 1.0 motorun testi icin bir istanbul bayisi ile de gorustum. Onlardan da olumsuz yanit aldim ancak satis sorumlusu beyefendi 35 yillik deneyimi oldugunu soyleyip soyle bir yorumda bulundu: “atin almak istediginiz araci test etmek en dogal hakkiniz, bizim size bu testi yaptirmamiz gerektigi de kabul edilebilir bir dusunce. Eger bizim bayimizden araci almak isterseniz yilin 18. haftasinda size teslim edebiliriz cunku cok az arac gonderiliyor Turkiye’ye ve mevcut talebi karsilayamiyoruz. Eger bayimizi ziyaret ederseniz, o anda elimizde calisanlarimiza ait bir arac olursa 1.0 motorlu, yardimci oluruz. Ancak siz durumu ilgili yerlere bildirmekten cekinmeyin”

    Vurgulamak istedigim ince nokta buydu iste. Koskoca sehirde 1.0 test araci yok. Evet, G.Punto’nun ulkemize gelmemis olan versiyonlari icin siparis veren musteriler var olabilir. Baska marka araclar icin de bu gecerli olabilir. Alacagi araci deneme ihtiyaci hissetmeden 100 000 € odeyip satin alan musteriler de olabilir. Ancak ulkemizde ticari satisi olan bir modelin, 24 000 ytl gibi cok da pahali olmasa da testi olmamasini kabul edilebilir bulmuyorum. Bahsedilen vites kutusu, motor ve kasa kombinasyonlariyla ortaya cikan farkli model adedinin fazlaligi karsisinda bayilerin caresiz kalacagina soyle katilmiyorum; mesela otomatik vites kutulu 1 model konulabilir. Bu modelde musteri otomatik vitesi test eder. Birer tane de diger motorlari kapsayan test araci ayrilir. Mesela 3 tane bayi var sehirde. Bunlarin herbirisi ikiser tane 1.3 ve 1.4 test aracindan toplam 6 tane arac bulunduracaklarina, aralarinda anlasip, kentin tek bir noktasina test surusu merkezi adi altinda bir birim kurarlar, hem maliyetleri paylasirlar hem de musteriye yaklasirlar. Boylece belki 3 farkli motor secenegine ait 6 araci teste sunabilirler. Hem de birisi otomatik birisi manuel vitesli olarak. Her bayi farkli araci anlasmali olarak teste sokmak istemez cunku mesela sadece 1.4 dizeli test ettiren bayi, benzinli aracin musterisini kacirmak istemez. Diger yandan, firma 1.0 motoru “bayanlar alir zaten” diye es geciyorsa pek isabetli degil. Erkekler gercekten de ekonomik motorlu araba kullanamaz mi? Motorun hacmi statu sembolu mu? Bayanlar guclu araba kullanmasin mi? Ve soruna renault’nun getirdigi cozum sudur: 1.2 haric, her motor seceneginin farkli kasalarda mevcut oldugu bir test filosu kurmak. Boylece, her ne kadar her kasanin her motorunu deneyemeseniz de, bunu sadece belirli bir kasada deneyebiliyorsunuz vs vs...

    Sizden bir ricam olacak, eger aracinizin kullanma klavuzunda varsa, 1.0 motorun vites disli oranlarini yazabilir misiniz? Internette bununla ilgili bir veriye rastlayamadim.

    Bir de, 1.0 ile ilgili bir forumdan haberi olan var mi?? (hangi dilde oldugu farketmez)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Villeneuve

    şöyle düşünmek lazım, yarislerde 3 değişik motor var, hepsinin hem düz hem mmt vitesle test arabası bulundursa bayiler her bayiide 6 yaris test için bulundurulur. her modelden 6 test arabası olsa her bayide 30 tane test arabası bulundurmaları gerekir, maliyetini siz düşünün. 1 benzinli 1 dizel tercih ediyorlar biri düz biri mmt oluyor. ve tabiiki müşteriyi etkilemek için en iyi performansı vereni test etttiriyorlar. reklamlarında da kataloglarındada hep en üst donanımlısının görüntüleri olur. bence burda ahlaki bir sorun yok. daha önce 1.0 sattıkları bir kaç kişinin telefonunu iste, yada serviste arabasını bakıma getirmiş birilerini yakalamaya çalış derim.
    ayrıca adresi unuttum ama toyota sahiplerinin websiteleri klüpleri falan var onları araştır.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: tyler78

    1.0 motorun performanslı olacağını düşünmüyorum. Genelde bayan sürücüleri hedefleyerek çıkartılan bir motor bence.

    İzmir'de de benzer durum vardı. Gerçi ben direk dizel olayına girdiğim için benim için sorun olmadı.

    Bu topikte tartışılan araç D-4D 1.4 90hp dizel motorlu araçtır.
    0-100 km hızlanma 10.7 sn'dir ki bu değerden iyisini aynı fiyat aralığında sadece Kia Rio'nun 110 hp modeli sunmaktadır(10.4sn) ve aradaki fark 0.3 sn'dir. Performans için D-4D motora rakip yok Yaris'de.. E zaten aynı motor koca Corolla'yı çekiyor :)


    Arkadaşlar kafam karıştı.
    Arabam.com daki dizel yaris incelemesinde 0-100km yi 14sn de aldıgı yazılmış. Acaba yanlışmı yazmışlar?
    Linkine asagıdan bakabilirsiniz :
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/toyota_yaris_2006/toyota_yaris_1.4_D4_D_2006_2.asp

    Toyotanın sitesinde de 0-100 süresi 11,8sn olarak verilmiş:
    http://www.toyotasa.com.tr/cars/new_cars/yaris/fullspecs.asp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Se®k@n -- 30 Mart 2006; 11:15:43 >




  • Testi yapılan 14 saniye olan Yarisin fabrika değeri 11,8 yinede arada fark var haklısın.Ama tahminim Milliyet testi otomatik konumunda yapmıştır.
    Manuel konumda 11,8 yakalanabilir.
    10,7 değer düz vitesde yapılmış test test edilen araç ise MMT.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Iamnotsuperman

    Testi yapılan 14 saniye olan Yarisin fabrika değeri 11,8 yinede arada fark var haklısın.Ama tahminim Milliyet testi otomatik konumunda yapmıştır.
    Manuel konumda 11,8 yakalanabilir.
    10,7 değer düz vitesde yapılmış test test edilen araç ise MMT.

    Tamamdır abi sagol. Otomatik vites oldugu için fark varmış demekki.
    Toyotanın sitesinde de varmış zaten bu degerler.

    Otomatik dizel =11,8
    Düz vitesli dizel =10,7 sn 0-100km süreleri
  • Herkese merhaba,
    Ben de bir haftadır Yakamoz Gümüşü bir Yaris 1.4 D-4D Sol M-M kullanıyorum. Şimdilik hem sürüş keyfi hem de performans açısından son derece memnunum.
    Henüz ilk doldurduğum depo ile devam ediyorum ve şehirçi 450 km yaptım ve hala gösterge yarıda duruyor. Tabi bunun yanında yol bilg. kalan km olarak 180 gösteriyor ne hikmetse.. ya gösterge yalan söylüyor yada bilg Yalnız yakıt sarfiyatı ortalaması giderek düşüyor. ilk günler 6.5 - 7 civarı idi. Şu an 6 ya kadar düştü..
    Böyle bir forum olması güzel olmuş tecrübelerimizi paylaşırız..
  • Aramıza katıldığın için sevindik
  • Aramıza hoş geldin,hayırlı uğurlu olsun Allah kazadan beladan korusun....
  • Önceki mesajlarda da olması lazım ama son fiyat listesi :

    Yeni Yaris 1.0 Terra 23,275 YTL
    Yeni Yaris 1.0 Terra M/M 24,624 YTL
    Yeni Yaris 1.3 Terra 25,350 YTL
    Yeni Yaris 1.3 Sol M/M 27,321 YTL
    Yeni Yaris 1.3 Sol Special 28,047 YTL
    Yeni Yaris 1.3 Sol Special M/M 29,395 YTL
    Yeni Yaris Dizel 1.4 D-4D Terra 28,350 YTL
    Yeni Yaris Dizel 1.4 D-4D Sol M/M 30,321 YTL
    Yeni Yaris Dizel 1.4 D-4D Sol Special 31,047 YTL
    Yeni Yaris Dizel 1.4 D-4D Sol Special M/M 32,395 YTL
  • Selam arkadaşlar.
    Ben 2006 TOYOTA TERRA SEDAN 1,4 D-4D MM 90 BEYGİR aldım. 33,500 ytl ye. tabi bunun yanında 150 ytl PARK SENSÖRÜ 45 ytl PASPAS KAVUÇKUK 25ytl TANPON LASTİĞİ... Ama arkadaşlar ben böyle güzel araba görmedim hayatımda. Kullanışı Çekişi Rahatlığı yani kısacası herşeyiyle dört dörtlük bir araba. Eyer araba alacaksanız bu arabayı kaçırmayın derim. Ben denedim ve onayladım. Şuan çok pahalı diyorsunuz. Duyar gibi oluyorum. Ama vediğiniz paraya deyecek. Kısacası JAPONLAR yapıyor abiciğim yaaaaaaaa.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volka1903

    Selam arkadaşlar.
    Ben 2006 TOYOTA TERRA SEDAN 1,4 D-4D MM 90 BEYGİR aldım. 33,500 ytl ye. tabi bunun yanında 150 ytl PARK SENSÖRÜ 45 ytl PASPAS KAVUÇKUK 25ytl TANPON LASTİĞİ... Ama arkadaşlar ben böyle güzel araba görmedim hayatımda. Kullanışı Çekişi Rahatlığı yani kısacası herşeyiyle dört dörtlük bir araba. Eyer araba alacaksanız bu arabayı kaçırmayın derim. Ben denedim ve onayladım. Şuan çok pahalı diyorsunuz. Duyar gibi oluyorum. Ama vediğiniz paraya deyecek. Kısacası JAPONLAR yapıyor abiciğim yaaaaaaaa.


    iyi de terra fiyatı 28 yazıyo sen nasıl aldın bu kadar paraya anlamadım hem yarislerin sedanı var mı




  • Sanırım arkadaş corolla almış o fiyata.. yanlış konuya mesaj atmış :D

    Bu arada yine birileri çıktı 28.000 çok dedi..
    28.000'e, 90 hp motor, 10.7 sn hızlanma, 38 mt fren mesafesi, NCAP 5 yıldız, cd/mp3 çalar, merkezi kilit, yol bilgisayarı, ABS+EBD, brake assist falan olan başka bir araba daha var mı?

    Benim bildiğim daha iyi hızlanma ve fiyat sunan araç 27.500'lük Kia Rio. Onun da fren mesafesi 42.4 mt! Güvenlik soru işareti, Kia markası tam soru işareti.. Arada da maksimum 1000 YTL fark var.

    Diğer sözde rakipleri arasından Grande Punto'nun 90 hp dizel aracı daha pahalı, daha yavaş ve daha uzun fren mesafesi sunuyor! Clio3 için 90 hp zaten yok daha herhalde. Olsa da belli ki daha yüksek olacak fiyatı.

    Polo'nun ABS olmayan baz modeli bile daha pahalı!
    Ford Fiesta'nın gürültülü motorlu eşdeğer performans/donanımlı modeli de çok gerilerde.

    2-3 ay sonra kasa değiştirecek olan, 8 senedir her adım başı karşınıza çıkan ve kasa tamamen değişeceği için fiyata damping yapılan peugeot 206 mı alınacak yani?

    Zaten bu sınıfta geriye bi Hyundai Getz kalıyor. Onun da klimalı, çift airbagli abs'li versiyonu neredeyse aynı fiyat. Toyota 5 yıldızıyla dururken Hyundai alınmasına ben anlam veremem zaten...

    Neyse yine çok yazdım...
    Kimse aldığı/alacağı arabayı kötülemez. Dünya para veriyoruz herkes gece rahat uyumak ister.
    G.Punto alan arkadaşlara da, Kia Rio alanlara da, Toyota Yaris'i seçenlere de kazasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyler78 -- 1 Nisan 2006; 4:44:20 >




  • Bi de sanırım Gurcan arkadaş bi yerde arabanın tutulmadığı gibi bir hisse kapılmış. Etrafta pek göremiyormuş.
    E göremezsiniz tabi, araç yeni bir model ve Toyota araçtan çok çok az getiriyor Türkiye'ye. Ben 2 ay önce sipariş verdim hala bekliyorum! Bi çıkın gezin bakalım, hangi Toyota servisinin elinde satamadıkları(!) Yaris varmış.

    Ayrıca bu yakınlarda avrupaya çıkacak olursanız Yaris'in düşündüğünüzden çok daha fazla satıldığını göreceksiniz. Ben son Belçika seyahatimde Renault Modus, G.Punto ve Yaris gördüm sokaklarda en çok...

    Tüm billboardlar falan Yaris reklamları doluydu. Bizde daha doğru dürüst reklama bile başlamadı Toyota.
    Şu an bu sıkışık 2. el pazarında bile mevcut Yaris'ler acaip hızlı satılıyor. 2.el araba alırken, sağlamlığı ile ön plana çıkan Toyota'lar her zaman alıcı bulur merak etmeyiniz.




  • Tyler78 kardeş sen bakma bu söylenenlere.Yarise çok diyen adam belliki haberi yok bu araçtan ve rakiplerinden çok diyip geçmiş işte.....
    Defalarca anlattık muaddil araçlardan daha ucuz Toyota diğer uyanık firmalar gibi sana 4 teker bir motor bir direksiyon fiyatı verip üstüne opsiyon olarak ekletmek zorunda bırakmıyor.abs iatiyon ekle mp3 istiyon ekle hele Poloda dikiz aynası ve kapı kollarının araba aynı olmasını istiyorsan 1350 YTL vermen lazım Yarisin özeliklerindeki bir aracı opsiyonları ekleyerek kaça çıkaracan bak bakalım
    quote:

    Orjinalden alıntı: tyler78

    Sanırım arkadaş corolla almış o fiyata.. yanlış konuya mesaj atmış :D

    Bu arada yine birileri çıktı 28.000 çok dedi..
    28.000'e, 90 hp motor, 10.7 sn hızlanma, 38 mt fren mesafesi, NCAP 5 yıldız, cd/mp3 çalar, merkezi kilit, yol bilgisayarı, ABS+EBD, brake assist falan olan başka bir araba daha var mı?

    Benim bildiğim daha iyi hızlanma ve fiyat sunan araç 27.500'lük Kia Rio. Onun da fren mesafesi 42.4 mt! Güvenlik soru işareti, Kia markası tam soru işareti.. Arada da maksimum 1000 YTL fark var.

    Diğer sözde rakipleri arasından Grande Punto'nun 90 hp dizel aracı daha pahalı, daha yavaş ve daha uzun fren mesafesi sunuyor! Clio3 için 90 hp zaten yok daha herhalde. Olsa da belli ki daha yüksek olacak fiyatı.

    Polo'nun ABS olmayan baz modeli bile daha pahalı!
    Ford Fiesta'nın gürültülü motorlu eşdeğer performans/donanımlı modeli de çok gerilerde.

    2-3 ay sonra kasa değiştirecek olan, 8 senedir her adım başı karşınıza çıkan ve kasa tamamen değişeceği için fiyata damping yapılan peugeot 206 mı alınacak yani?

    Zaten bu sınıfta geriye bi Hyundai Getz kalıyor. Onun da klimalı, çift airbagli abs'li versiyonu neredeyse aynı fiyat. Toyota 5 yıldızıyla dururken Hyundai alınmasına ben anlam veremem zaten...

    Neyse yine çok yazdım...
    Kimse aldığı/alacağı arabayı kötülemez. Dünya para veriyoruz herkes gece rahat uyumak ister.
    G.Punto alan arkadaşlara da, Kia Rio alanlara da, Toyota Yaris'i seçenlere de kazasız sürüşler dilerim.




  • TOYOTA YARİSİN FİYAT SORUNU:UCUZ DONANIMLI BİR MODELİNİN OLMASIDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.