Şimdi Ara

Yerli Kart Oyunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
1
Favori
1.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar, Hearthstone'a benzer bir kart oyunu yaptık. 12 kart seçip maça başlıyorsunuz, kartlar elinizde oluyor. 6 slotlu bir arenada kartları doğru yerleştirmeniz ve ilerlemeniz gerekiyor. Ayrıca hikaye modu da var. Oyun Türkçe / İngilizce olarak kısmetse Mayıs'ta çıkacak. Eğer ki Kickstarter kampanyası başarılı olursa Mart'ta Betayı açacağız. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin.

    Daha fazlası için : Websitemiz

     Yerli Kart Oyunu

     Yerli Kart Oyunu
     Yerli Kart Oyunu

     Yerli Kart Oyunu







  • karışık bi oyun gibi
  • Takipteyim, başarılar dilerim.
  • ailecek bekliyoruz
  • Kendini arenaya vermeni tavsiye ederim bol bol stream izle mantigi kavra ve heartharenadan yardim al

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Blackoffire kullanıcısına yanıt
    Yanlış konuya yazmış olabilir misin?


    Bu arada çoğu oyun gibi ilk izlenim olarak bana da karışık geldi ama HS de yeni başlayan birine fazlasıyla karışık gelebilir. Bir de türkçe tanıtım videosu bekliyoruz. Başarınızın devamını dilerim.
  • Takipteyim, böyle işlerde herzaman destek olmak isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel duruyor takip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karışık olması daha iyi gibi, Hearthstone gibi basit olursa sıkabilir bir süre sonra.. Oyunda çok fazla şey yapabilmeliyiz... Oyunun bir derinliği olmalı.. Umarım bunu başarırsınız..
  • Dizayn işini çözmüşsünüz, oynanabilirliğin çok daha basit ve oyunun çok daha rahat anlaşılabilir olması gerekiyor... Bir de temel olarak piyasadaki diğer kağıt oyunlardan bir farkı olması şart! Tabi bu farkın oyunu diğerlerine alternatif haline getirmesinden diğerleriyle kıyasladığında göze batması ve beğenilmesi gerekir...

    Uzun lafın kısaca, sonuna kadar desteklenmesi gereken bir proje...

    bu arada tanıtımını yapan arkadaşın ingilizcesi 10 numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oray -- 7 Ocak 2016; 16:28:37 >
  • Eksisözlükte de benzer türk oyunu görmüştüm, o da sizin oyun muydu?
  • Arkadaşlar yorumları okudukça duygulandık :) Çok teşekkür ederiz!! PC bozulunca bakamamıştım, sürpriz oldu.

    Oyun, oynamadan biraz karışık duruyor: bunun bir sebebi Arayüz (UI) diye düşünüyoruz. Biraz para bulunca UI Artist alacağız takıma direkt. Bir de öğrenmesi zor gibi duruyor çeşitlilikten dolayı ama oyuna başladığınızda hemen akacak diye umuyoruz. Eleştirileri dikkate alıyoruz her zaman, bu yüzden lütfen fikirlerinizi belirtmeye devam edin :)

    Bunun dışında open-beta açıldığında herkesi bekleriz. Ayrıca ekstra ilgi gösterenler, fikir vermek isteyenler de lütfen mail atsın. Mail hesabım: selim.demirkiran@ozu.edu.tr
  • DarkEternal kullanıcısına yanıt
    Aynen, onlar biziz :)
  • erkanus kullanıcısına yanıt
    evet ^^4
  • tutmaz
  • Bence seçilebilir kart sayısını 12 den fazla tutmalısınız böylelikle RNG(rangom generator) faktörünü arttırırsınız yoksa monoton hale gelir.
    Bu arada her kartın ve karakterin bir hikayesi olmalı mesela lol de her heronun bir hikayesi var, wow da öyle hs de wow a bağlı olarak öyle.
    Bu arada bilizzard gibi dünya çapında bir oyunun alt kart oyunu versiyonu olmayacağı ve reklam gücünüz o kadar etkili olamayacağı için hs nin belki 1000de 1i kadar oyuncu bulamayacaksınız, yinede ülkemiz adına bir değer kattığınız için teşekkürler...
    Bu arada basitlik herşeydir. Human computer & interaction dersi gördüyseniz bilgisayar mühendisliğinde basitliğin herşey olduğunu anlarsınız (ios un en çok tercih edilme sebebi budur. , kapalı işletim sistemine sahip olduğu için hem cihazı yormaz(işlemci-ram) hemde virüs sorunu olmaz...) çünkü birşeyi tasarlarken eşik değerini zeka seviyesi en düşük olanın bile kullanabileceği şekilde tasarlanmalı. bunun istatistiki verileri vardır mesela ortalama bir insan otomatik callcenter yada banka işlemleri için 4-5 kelimeden fazlasını hafızasında tutamaz ona göre menü tasarımı yapılır. şunun için 1 i bunun için 2 yi gibi ve 4 seçeneği geçmemelidir. ve basitliğin bir süre sonra sıkmasını engellemek için oyun gibi uygulamalarda
    oyunda rng ve rekabet faktörünü artırmalı ve ilk başlarda ayda bir yeni kartlar çıkarmalısınız ama illa kart çıkarmak veya para kazanmak içinde oyunun dengesini bozmamalısınız uzun vadede büyük maddi kayıp yaşayabilirsiniz... Ve günlük,haftalık ve aylık görevler koyabilirsiniz,
    ranked olarak anda1-anda2.....and10 gibi seviyeler ve enson legends of anda yapabilirsiniz ve rankları ayda bir sıfırlamalısınız. vs.vs. Tabi bu söylediklerimin en az birini beta aşamasına geçecek bir oyuna
    entegre etmenin ne kadar zor olduğunu biliyorum ve bunların tasarım aşamasında düşünülüp tasarlanması gerektiğinide biliyorum ama sadece öneri olarak yazmak istedim.




  • gunner89 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, yorumların için teşekkürler. Büyük keyifle cevaplara geçiyorum :)

    - Öncelikle kartların hikayesi konusunda aynı fikirdeyiz. Mevcut hikayeler için bu sayfanın aşağısına bakabilirsin

    - RNG ve diğer muhtemel random generator modellerini özellikle reddettik. Neden dersen; çünkü çok örneği var. Biz kendimizi şanstan çok stratejiye yaklaştırarak ayrıştırmaya çalışıyoruz. Monotonluk dersen, bence HS bizden daha monoton bir oyun :) çünkü belirli bir metayı takip ederek, aynı kartlarla dönder çevir yapıyorsun sürekli. Bizim oyunda ise nerdeyse her gün yeni kartlar kazacaksın. Ayrıca bir kazandığın bir kez daha karşına çıkıp sıkmayacak. Her hart elde 1 tane bulunabilir. Bu yüzden monotonluk barajını aşmamıza yardımcı oluyor 12 kart bile olsa. Ama böyle şeyler genelde oyun çıktıktan sonra görülüyor; biz de heyecanla bekliyoruz bu yüzden.

    - Haftalık, günlük görevler için çok yaratıcı bir sistem getirmek istiyoruz. Konuşmak için daha çok erken ama mümkün olursa hikaye ile birlikte bağlayıp oyuncuların özel sıfatlar kazanmasını sağlayan bir sistem kurmaya çalışacağız. Böylece hem oyunculara görev yaptırırken hem de alttan hikayeyi işleyeceğiz. Ayrıca görev özel itemları da kurgulamaya çalışıyoruz. Yani bizim oyunda görev yapmayı pek keyifli bir hale getirmeye çalışacağız.

    - Ranking sistemini doğrudan kurmak şu aşamada zararlı. Çünkü oyuncu havuzumuzla birlikte basit sistemden kompleks sisteme geçeceğiz. Bu konu çok teknik bir konu fazla uzatmak istemiyorum; ama şu aralar server hizmeti sunan bir firmayla temas halindeyiz. Onlardan gelen feedback'le sistemi inşa edeceğiz.

    - Dizayn unsurlarına gelince: akıllı dizayna biz de çok önem veriyoruz. Fakat bu başlı başlına bir uzmanlık alanı ve uzun saatler test/gözlem isteyen bir uğraş. Yani bir yandan oyun yaparken bir yandan da kasabileceğin bir alan değil. Biz dizayn konusunda çevremizden destek almaya çalışıyoruz fakat sermaye bulmamız halinde bu tarz akıllı tasarım üstüne hizmet veren firmalar var; onlarla çalışacağız.

    Vakit ayırdığın için teşekkürler :)




  • rng olmadan yürümez o iş

    hearthstoneu bu kadar popüler yapan olay o zaten kötü playerın bile iyi playerı yenme olasılığı yoksa oyunun satrançtan farkı kalmaz ve satranç ne kadar eğlenceli tartışılır
  • [A]narchy kullanıcısına yanıt
    O kadar da değil be usta :) biz 350 maç yaptık yaklaşık, şimdilik fena gitmiyor. Oyunda hata payı nispeten düşük ve bilenin bilmeyeni tokatlaması muhtemel gerçekten de. Ama Moba oyun tarzını örnek aldığımızı söylemiştik zaten. Ayrıca oyunda yeni kartlar kazanmak kolay olduğundan sürekli bir ilerleyiş içerisinde oluyorsun böylece oyunu öğrenmek ve ustalaşmak daha eğlenceli bir hale geliyor (diye düşünüyoruz). Bunlar beta sürecinde hep test edilecek, inşallah biz haklı çıkarız :) yorumun için teşekkürler.
  • Başarılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.