Hocam gayet normal, sıfırdan araç üretmişler, yüzlerce tedarikçiden parça geliyor. şirketlerin üretim ve yönetiminde bulunan insanlar akıl hafsalaya gelmeyecek problemler çıkabileceğini bilir. Benim olaya bakış açım her zaman anlamaya çalışmaya yöneliktir, acaba bilmediğim ve göremediğim ne var diye düşünürüm. Zira karşısındaki aptal yerine koyan "bence" asıl safkolozdur, sadece bunu egosundan göremiyordur. Açıklama yapmama mevzusunu kısmen anlıyorum, çünkü karşıda çok agresif ve sinirli bir kitle var, haklılar da. Yeni otomobil alıp yolda kalmayı, ücretini ödediği özelliklerin araçta çalışmamasını kim içine sindirir ki? Laf anlatmayla ikna edemeyeceklerini düşündüklerinden işimizle cevap verelim, çözüm üretmeden ne desek ikna edemeyiz diye bakıyor olabilirler olaya. Bu konu kabul de, yine de halkla ilişkiler departmanının az da olsa tutarlı bilgi paylaşması gerektiğini düşünüyorum, çok eksikler bu konuda. Kafamda oturtamadığım ikinci konu servis politikaları, neden bu kadar az servis ile devam ediyorlar. Bunun için de bilgiye değil tahmine dayanan iki başlık düşünüyorum, belki ikisi de bir aradadır sebep olarak, bilmiyorum. - Ya ellerinde yetişmiş, elektikli araç konusunda tecrübeli yeterince mühendis/teknik personel yok, servisler açsalar da eleman sıkıntısı olacak, hizmet hızı ve kalitesi yükselmeyecek, masrafı yaptıkları ile kalacaklar. - Ya da elektrikli araçların servis ihtiyacı çok çok az olduğundan şehirlerdeki servis sayısını belli bir sevideye tutmak üzerine planlama yaptılar ve belki de servis açacak firmalara bu şekilde taahhütte bulundular. İsteseler de yeni servis açamıyorlar. Tersten bakıyorum, ben servis yatırımı yapacak firma olsam, iki yılda veya 40 bin km de bir servise girip sadece polen filtresi ve fren hidroliği değişecek araçtan nasıl çıkaracağım yaptığım yatırımı? Garanti bitince servis sadakati de kalmıyor kullanıcılarda, adam garanti bittikten sonra bir polen filtresi değiştirmeye Malatya'dan Adana veya Diyarbakır'a 300-350 km yol gider/gelir mi? Ha bu konunun hukuki boyutunu bilmemekle birlikte, bir müşteri olarak kalıcı servis açamıyorsan da geçici anlaşmalar ile birikmiş sorunları çözün demek istiyorum. Madem bosch car servis ile bağlantın var yüksek enerji ile işi olmayan bütün işleri pasla, servislerin ana konulara eğilsin. Kaportayı kolay veremezler çünkü bu elektrikli araçlarda tehlikeli iş. Bir de ikame araç olarak togg vermemelerini kabul edemiyorum. Üret 500 tane baz model ikame araç togg, v1 standart menzil olsun. Her yıl bunları 1 yıl garantili olarak ikinci el sat, hatta taksicilere falan uygun fiyada sat, filoyu yenile. Ortalıkta togg taksiler dolaşsın. Bu yapılsa kimse aracım serviste 2 ay kaldı ya da 1 aydır parça bekliyorum demez. Zaten togg'a biniyor. Hatta bu ikame araçlara ayda 100-150 kw da trugo şarjı hediye ver. vs vs. Hülasa yapılacak elbette eksikler var da, Gürcan beyin kariyerine laf eden, togg'un yazılım, üretim mühendisine laf eden adamı ben ciddiye alamıyorum. |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (677. sayfa)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 6.2.2025)
-
-
Bence az bile yaptılar da, kendisi burada olmadığından çok yazmak istemiyorum :)
-
Zaten Nazmiyi beğenmeyen togg aşıkları togg team diye ayrı gruba gitti
Empati filan yapmaya gerek yok
Bu ortaklarla bu kadar gider
Atasözündeki gibi
"Gönülsüz köpeğin davara faydası olmaz"
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 19 Ocak 2025; 15:40:2 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Silecek suyu güncellemesini 2 yılda çözebilen yazılımcıya laf etmeyi bırak yakaladığın yerde eşek sudan gelene kadar dövmek gerekir bunların ESA'yı çözebileceğine inanan hayal dünyasında yaşıyordur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kalan oradaki herkes "Nazmi bey" hayranı değil mi? Gurbet hanımın ondan daha mı az emeği varmış o grupta da, muhattap oalcağına edebiyle bıraktı gitti.
Sorunu olmayan 10 tane adam yazmıyor telegrama, aracını teslim alıp sorunu olmayan da bir daha uğramıyor, herkes illallah etti anpitatik tavırlarından, çok da değer atfetilecek bir durumda değil.
Nazmi bey kimsenin temsilcisi de değil, kıymeti kendinden menkul bir grubun ego tatmin sahası, kendileri çalıp kendileri oynuyorlar.
Neyse oynasınlar, kendileri bilir.
Valla atasözlerine girersek "İt ürür kervan yürür diye söz de var" "su akar yolunu bulur" var. Var yani...
-
Benim araç 22xxx şasi no , Adas icin guncelleme yapilirken takip etmeye calistim , on kameranin oldugu bolum sokuldu once , muhtemelen kamera degisti , sonra adaptasyon panosunun onunde uzun bir sure gecirdi.Sonrasinda daha ic bolume gectigi icin goremedim.Guncellemeye gideceklere tavsiyem , cikista kameranin plastik kapagi tam oturtulmus mu kontrol etsinler ,sonrasinda bozuk yolda farkettim ,tam oturtulmamis ve zirilti yapiyor,iceride kameranin montajini bilmedigimden kalibrasyonun bozulma ihtimaline karsi mudahale etmedim , bunun icin de servis macerasina girmemek icin bakima kadar bekleyecem artik.Servis en basit isleme bile 2-3 gün yaziyordu ben oradayken.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O zırıltı kamera değişsede değişmesede var hocam böyle bişi titriyor gibi serviste ben daha önce 3 defa yaptırdım ama geçmiyor ses bi türlü en sonunda kendim sökücem
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Guncellemeden once yoktu bende ,ses vs konusunda hassasim,zaten plastigin montaj noktalarinda acikliklar var, sesin kaynagini bulmak da zor oldu,solda otururken sağ kapidan ,sağda otururken sol kapidan geliyor gibi isitiyorsunuz.Arkadasimla 2 kez koltuk degistirdik yolda ,oyle anlayabildik.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Nedir sizi tesladan soğutan?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim atasözünün doğrudan muhatabı sen değildin ama senin atasözünün doğrudan muhatabı benimquote:
Orijinalden alıntı: greentoothKalan oradaki herkes "Nazmi bey" hayranı değil mi? Gurbet hanımın ondan daha mı az emeği varmış o grupta da, muhattap oalcağına edebiyle bıraktı gitti.
Sorunu olmayan 10 tane adam yazmıyor telegrama, aracını teslim alıp sorunu olmayan da bir daha uğramıyor, herkes illallah etti anpitatik tavırlarından, çok da değer atfetilecek bir durumda değil.
Nazmi bey kimsenin temsilcisi de değil, kıymeti kendinden menkul bir grubun ego tatmin sahası, kendileri çalıp kendileri oynuyorlar.
Neyse oynasınlar, kendileri bilir.
Valla atasözlerine girersek "İt ürür kervan yürür diye söz de var" "su akar yolunu bulur" var. Var yani...
Teessüf ederim seviyeli tartışamayacaksak lütfen bir daha benim mesajlarımdan alıntı yapma ben de senden yapmayayım olsun bitsin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Togg çalışanlarınin yakınlari için %20 indirim oluyormuş gibi bir şey duydum hocam birisinden. Bunun gerçeklik payı var mıdır akrabanıza sorabilir misin acaba?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Estağfurullah, aklımın ucundan geçmedi öyle bir şey
Ben telegram gurubundaki "togg batacak"cıları kast etmek istedim, kırdıysam veya alınmana sebep olduysam özür dilerim.
-
-
Şarj hızlarından bahsedilmiş öncelikle trugolar tamamen doluyken alınan hız 70 kW a kadar düşüyor. 16 aracın aynı anda şarjda olduğu durumdan bahsediyorum bir haftasonu bunu yaşadım . Onun dışında benim 0- 5 derece arası sıcaklıkta (Highway) alabildiğim maximum hız şuan 115 kW . 180 kW lık istasyonda da boşsa anca 110 kW alıyorum 300 kW lık Siemens istasyonda da 115 KW alabildim. Hava sıcaklığı sanırım sınırlıyor şuan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tesla derken model y'nin dış tasarımını kasteddim hocam.
tesla'dan soğumam gayet iyiler türkiye'de :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben henüz çok az trugo ziyaret ettim ama 90 üzerini göremedim maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X