Şimdi Ara

Yetkili Servis Araca Çıkma kapı taktı. (Kaskodan) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
3.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öte yandan şu da var, kasko şirketi servise " sana şu paradan fazla vermem" dediğinde serviste kendi maliyetini düşürmek için bu yola itmiş ve suçu da kaskoya atmış olabilir.
    örneğin: benim yan aynamı serviste cepten yaptırmak istesem 460TL istediler, kaskoya 350 ye fatura ettiler ve aracımın yan sanayisi olmadığı için de orjinal kullanmak zorunda kaldılar. Yan sanayisi olan modellerde ne kadar ucuza getirirse o kadar iyi hem servis hem kasko için.
  • hocam dediklerinize katılmakla birlikte şunu belirtmek istiyorum. kasko kesinlikle orjinal parça kullanılacağını belirtmiş. yetkili servis ise çıkma parça oldupunda kararlı. şimdi ben ücret karşılığında yetkili serviste expertiz yaptırıp (detaylı ) fatura ile bunu ıspatlarsam sonuca gidebilirim gi bbime geliyor.
  • Servisin hatası ve işgüzarlığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akyildizemre

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    kasko çıkma parça ve-re-mez.

    evet hocam normalde dediğiniz gibi.
    kasko firmasına mail attım firma bana orj parça kullanıldığını söyledi.

    ayrıca

    hem sakarya hem de kocaeli hyundai yetkili servisi kaporta ustaları bana kapının çıkma olduğunu, göstererek belirttlier. alt taraftaki boyanın kırmızı olduğunu, orjinal kapının kesinlikle kırmızı renkte olmayacağını, siyah renk olacağını belirttiler.


    tamiratı yapan firma orjinal kapıyı satmıştır sizin araca çıkmadan aldıgı kapıyı takmıştır...

    Sonuçta eksper parçayı tamirciye verir... Tamirci taktıktan ve boyadıktan sonra ekspere gösterir.. Eksperde kapının takıldıgını ve boyandıgını gorunce ödemesini yapar....

    sistem bu şekilde işlediği için bazı uyanıklarda bu şekil bir işlem yapabilir...

    Sizin parça büyük ihtimal parçacıya satılmıştır.




  • ankarada bi hyundai bayisi vardi. bu servis işinde böyle üçkağıtçılık yaptığı için elinden aldılar bayiliği.

    hakkınızı arayın .

    10 yıldan yeni araca yan sanayi takamazlar.hele çıkma kesinlikle takamazlar. 10 yıldan eski araç olursa yan sanayi takılabilir.yine çıkma parça takılamaz.
  • Hocam bildiğim kadarıyla boya üzerine boya atılması gibi bir durum çok zor ve çok gereksiz bir durum. Yani kırmızı boyalı bir kapının boyasını sökmeden üzerine siyah boya atmak için ya gerizekalı olmak lazım ya da bu işin içinde bir iş olması lazım. Bence hakkınızı sonuna kadar arayın ve üşenmeyin.
  • geçmiş olsun oldukça can sıkıcı bir durum. hakkınızı sonuna kadar arayın hyundai globale de durumu bildiren ingilizce bir mail atın etkili olabilir bence
  • Geçmiş olsun öncelikle...

    Size gelen mail sonucu olay belli,tamamen servisin hatası...Buna hata da denmez,bile bile sonuçta...

    Hakkınızı sonuna kadar arayın.Bırakmayın peşini.
  • Evet arkadaşlar kasko firması exper atayacak bakalım o zaman çıkacak herşey
  • k.maraşta olur öyle şeyler.umarım sorunuzu çözersiniz.
  • sonucu merakla bekliyoruz ihmal etmede gelişmeleri yazıver dostum..sonuçta hepimizin başına gelebilecek şeyler bunlar
  • yaptırdıpınız yerle görüştünüz mü ne diyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aybasan

    sonucu merakla bekliyoruz ihmal etmede gelişmeleri yazıver dostum..sonuçta hepimizin başına gelebilecek şeyler bunlar


    her adımını burada paylaşacağım. meydanı bunlara bırakmamamız lazım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadbul

    yaptırdıpınız yerle görüştünüz mü ne diyorlar?



    sadbul: yaptırdığım yeri aramadım. onlarla hiç muhattap bile olmayacağım. ellerine resmi evrak gidince gözleri açılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akyildizemre -- 11 Mayıs 2012; 9:20:56 >
  • Çok enteresan..

    Bundan 3-4 yıl önce beyaz renkte Opel Corsa'm vardı.Ufak bir kaza sonucu Yetkili serviste sağ ön kapıyı değiştirdiler.

    Bir süre daha aracımı kullandım ve o zamanlar Hyundai de güzel yılsonu kampanyaları vardı.Ben de i30 la takas etmek için Hyundai ye gittim.

    Arabamı incelediler ve bana sağ ön kapı değişmiş dediler.Bende bunun doğru olduğunu kabul ettim.

    Ama servisteki arkadaş "Abi buna çıkma kapı takmışlar" dedi.

    Ben de nereden anladığını sorduğumda kapının alt kısmından görünmeyen bir yerini tornavidayla kazıdı ve KIRMIZI renkte boya çıktı.Adamın söylediği :"Abi bak kırmızı arabanın kapısını beyaza boyayıp senin arabana takmışlar" dedi.

    Ben tabi çok bozuldum.Tamir işlemini yapan Samsun Reis Oto'nun yetkililerinin annelerine sevgilerimi ilettim.Çok fazla olayın üstüne düşmeden arabayı elden çıkardım.

    Şimdi sizin olayınızı da okuyunca acaba Kırmızı renkte astar atıyor olabilirler mi diye düşündüm.

    (Sizin servisin de HYUNDAI olması şaşırtıcı.Acaba bu Hyundai servislerinin hepsi mi yanlış biliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tomiken -- 11 Mayıs 2012; 10:22:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomiken

    Çok enteresan..

    Bundan 3-4 yıl önce beyaz renkte Opel Corsa'm vardı.Ufak bir kaza sonucu Yetkili serviste sağ ön kapıyı değiştirdiler.

    Bir süre daha aracımı kullandım ve o zamanlar Hyundai de güzel yılsonu kampanyaları vardı.Ben de i30 la takas etmek için Hyundai ye gittim.

    Arabamı incelediler ve bana sağ ön kapı değişmiş dediler.Bende bunun doğru olduğunu kabul ettim.

    Ama servisteki arkadaş "Abi buna çıkma kapı takmışlar" dedi.

    Ben de nereden anladığını sorduğumda kapının alt kısmından görünmeyen bir yerini tornavidayla kazıdı ve KIRMIZI renkte boya çıktı.Adamın söylediği :"Abi bak kırmızı arabanın kapısını beyaza boyayıp senin arabana takmışlar" dedi.

    Ben tabi çok bozuldum.Tamir işlemini yapan Samsun Reis Oto'nun yetkililerinin annelerine sevgilerimi ilettim.Çok fazla olayın üstüne düşmeden arabayı elden çıkardım.

    Şimdi sizin olayınızı da okuyunca acaba Kırmızı renkte astar atıyor olabilirler mi diye düşündüm.

    (Sizin servisin de HYUNDAI olması şaşırtıcı.Acaba bu Hyundai servislerinin hepsi mi yanlış biliyor)

    yetkili servisin bana söylediği orjinal fabrika çıkış kapının siyah renkte olacağı, daha sonradan aracın rengine göre astar ve boyama yapılacağı idi. yani kesinlikle bu kapı çıkma dedi ki bunu söyleyen 1 usta değil 2 usta 2 farklı serviste ikisi de hyundai yetkili servisi..




  • Öncelikle geçmiş olsun.. Kaskonun işi değil kardeşim bu..

    İş servisde bitiyor, servis gerekli onarıma, değişikliğe vs. karar veriyor, kasko onaylıyor..

    Büyük ihtimal kaskodan sıfır kapı+boya+sök tak işçilik parası alıp, çıkma kapıyı takmışlardır ki böyle birşey olduysa yani başda kasko ve dolaylı yoldan siz dolandırıldıysanız kasko fersah fersah burnundan getirir, hatta kaba bir tabir vardır o servisden kan çeker..

    Kasko işe el attıysa rahat olun.. Gerçekden güzel çalışıyorlar, hem kendi hemde sizin hakkınızı savunur gerekli işlemleri yapar yaptırırlar..
  • üzücü bir durum
    bu işin üzerinde duracaksanız öncelikle
    kanıt olması acısından
    1 yetkili servise ekspertiz yaptırmanız
    2 mahkeme kanalıyla bilirkişi nezninde tespit yaptırmanız
    gerekli
    ardından kasko firmasına ve hyndai servisine .... iş günü içerisinde zararın tazminini isteyen ihtarname çekip
    sürenin dolmasına müteakip dava açmanız gerekiyor...
    bu yaptıgınız işlemlerin de bir kopyasını hyundai tr daki merkezine ulaştırırsanız yetkili servisin takınacagı tavırda değişiklik olacaktır.
    tekrar geçmiş olsun...
  • şimdi yetkili serviste expertiz yaptırmam gerekiyor. ama kasko firması da exper yollayacak. gerekli girişmlerde bulundu kasko firması.belki bu işlem için bir ücrret ödeyeceğim ama en azından yetkili servisin ağzından elimde resmi evrak olacak. ondan sonra da zaten iş çorap söküğü gibi gelir.
  • Ufak bir arastirma yaptim

    Konu ile ilgili araca tedarik yazilca parcayi sigorta sirketi gonderiyormus buda sirketin serefsizligi olabilir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ufak bir arastirma yaptim

    Konu ile ilgili araca tedarik yazilca parcayi sigorta sirketi gonderiyormus buda sirketin serefsizligi olabilir bence

    hmmm

    enteresan bir durum. o zaman. ama kasko firmasının bana söylediği kesinlikle orjinal 0 parça kullandığı, hatta incelemek için exper bile temin edeceklerini söyledi.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.