Şimdi Ara

Yetkili servis mi, yoksa normal tamirciler mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar toshiba a100 599 model laptobum bozuldu. ilk iş olarak haliyle teknik servise götürdüm. anakart ve ekran kartı değişecek diyerekten baya bi masraf çıkardılar, öyle ki 3 sene önce laptobu aldığım fiyattan fazla bir mebla idi.

    şimdi benim size soracağım, bu arkadaşlar ne kadar doğru söylüyordur? gerçekten ölü müdür bu anakart ekran kartı? zira götürdüğümde makine çalışıyordu, sadece siyah yerleri yeşil gösteriyordu, onun dışında bir sorun yoktu. anakartı yanık laptop nasıl olur da sorunsuz(yeşillik dışında) çalışır diye düşünüyorum ben, bence tamiri mümkündür bu anakartın, tabi benim düşüncemin bir önemi yok bu işlerin detayından fazla anlamayan biri olarak.

    neyse ne diyorduk geçen bir tamirci firmayla görüştüm ama yetkili servis felan değil marka ayırımı yapmaksızın tamir ediyo felan şöyle dedi bana adam aklım karıştı; "servislerin ve müsterilerin işi bozmak, bizim işimiz ise tamir etmek"... yani bu idddialı bir laf tamam da ne kadar doğrudur var mı bu tamir piyasasında çalışan? hayır nereye baksam herkes teknik servislerden dert yanıyor, hiç mi bozulup da tamir olan bir laptop yoktur şu piyasada? herkes mi şikayetçi olur yahu.

    diyelim ki en kötü ihtimal benim ekran kartı ve anakart yandı, bunun tamiratı mümkün mü? daha önce başına böyle birşey gelen var mı? yine toshiba teknik servisine mi götürmeliyim, yoksa markadan bağımsız yerler de yapabilir mi bu işi? hatta daha abartacak olursam istanbul'da götürmemi tavsiye ettiğiniz bir yer var mı?







  • Mevzubahis hangi firmanın onardığı değil kimin onardığıdır.Yetkili servislerin avantajı arızalanan parçaların yerine yenisini bulma konusunda zorluk çekmemeleridir.Artık bu durumda yavaş yavaş ortadan kalkmış ve parça temini epey kolaylaşmıştır.

    Eğer garantili bir ürününüz varsa kesin ve kesin yetkili servis aksi durumda ise yani ürün garanti kapsamı dışındaysa servisinden memnun kaldığınız yer neresi ise oradan destek almanız mantıklı olacaktır.
  • garanti bitti.

    ilk akla gelen olarak teknik servise ben de götürdüm ama sonradan internetten araştırdım götürdüğüm yeri, internette ne yazdılarsa çıktı, vidaların yerlerini karıştırmışlar, ufacık deliğe kocaman vidayı resmen çakmışlar, sonra ne bileyim bir tane vida eksik, belli ki özensiz çalışmışlar, ne bileyim teknik servisleri genellemek yanlış olur tabi komple ama koskoca toshiba yetkili servisi de bu kadar kötü çalışmamalı yani...

    neyse doğru demişsin garantisi olsa zaten maliyet yüzünden mecburen yetkili servise götüreceğim, ama dediğim gibi parasını ben verecem her türlü, onun için istedğim yere götürme lüksüm var, ama işte tecrübe arıyorum ben de burda, var mıdır daha önce götüren eden diye, yoksa daha önce hiç böyle yerlere işim düşmedi allaha şükür, onun için benim "servisinden memnun olduğum" bir yer yok, varsa bir yerleri tavsiye edecek birileri onları arıyorum ben de burda :)




  • yok mu yahu yardımcı olabilecek biri?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.