Sabah cadde üstünde park halindeki aracıma sol arkadan vurdular. Vuran araçın airbagları açtı (tailant) Bende sol arka kapıda hasar var (servis kapıyı değiştirir/Sanayide kapı sadece boyanır) sol arka çamurluk ve tampon boyanacak (Seviste belki tampon da değişebilir) Sanayide boya kaporta mekanik bana göre 40.000 tl tutar. Serviste bu rakam ne kadar olur? Sizce aracı servise mi götüreyim yoksa sanayindeki ustamamı (Boya kaporta var mekanik ustasını boyacım göndrecek) Araç 2011 bu kazadan önce 2 parça boyalı opel astra 92.000 km'de (ilk sahibiyiz en az 3-4 sene satamadan binerim) Çekincem serviste tramer çok şişik çıkar mı? Her iki tarafta kasko var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pirlantacocuk -- 17 Kasım 2023; 13:59:41 > |
Kaza yapan Aracımı Sanayiye mi yoksa Yetkili Servise mi bırakayım?
Kaza yapan Aracımı Sanayiye mi yoksa Yetkili Servise mi bırakayım?
(En Son Oy Tarihi: 27.12.2023)
-
-
bir kaza olupta sanayide onarılan araca tamah etmem. ama yetkılı serviste onarılmıssa neyin ne kadar onarıldıgı bilgisine ulasabileceğim için yetkili serviste yapılan aracı tercih ederim
-
Kaza yapan aracı yetkili servise emanet ettik.
15 gün arabasız bıraktılar.
Tamir ettik dedikleri aracın burnu farklı yöne arkası farklı yöne gidiyordu.
Bu halde İstanbul - Ankara üstelik tipi varken gidip geldim. Yolcular öyle korktu ki yol boyunca iman tazelediler.
Bu defa sanayiye götürdüm.
Rot balancı "Senin arka dingil sağdan 2 cm içeride, tamir ettirdiğin yere götür" dedi.
Rot balancının verdiği raporu yetkili servise götürünce düzelttiler...
-
Yetkili servise götürüp raporu alın sonra raporu ve arabayı sanayideki ustaya teslim edin. Sanayide iyi bir tanıdık varsa ne ala -
Sanayide eskiden tanıdığın yaptığın işe güvendiğin ustan varsa hocam sanayi olabilir…Yoksa direk servis maceraya gerek yok… -
Tabiki yetkili servis -
Basında beklemedikce sanayide iş yaptirilmazmis ben bunu anladım.Direksiyon kutusu tamir edilcekti akşama anca biter dedi,sabahtan bıraktım.Aksam üzeri bı baktım benim araba sokağın başında camları açık anahtari üzerinde duruyo.Tamircinin dükkanı sokağın daha ilerisindeydi kendisi yok piyasada.Kaputu bı açtım her taraf yag hiç temizlenmemis.Sonra baktım devamlı yağ eksiltiyo,bı daha gittim rekorlari sikti biraz tamam bu dedi.Baktim yine yağ kaciriyo araba üçüncüde düzeltti,üçüncü sefere gitmeden de ben dedim yağlı yerleri temizleyim.Temizlik yaparken rekorlara takılan oringi buldum demek ki hiç takmamis ondan kaçırmış.Yani kaporta işinde devamlı başında bulunamayacaginiz için ben yetkili servis derim.
-
2020de bı kazada aracımı iyi bı kaportacıya yaptırdım.
Yetkilide 2 parça değişen olacakti. Sanayide 2 lokalle hallolmustu.
Ben memnun kalmıştım sorun olmadı. -
Geçmiş olsun.
Gelişi güzel servis veya sanayi demek zor. Çünkü yetkili servis olup işi eline yüzüne bulaştırıp üstüne uzun bir süre sizi araçsız bırakan yerler de var. Bizzat Renault servisi ile yaşadım.
Tanıdık usta varsa sanayide de gayet güzel yapılır araç.
Servis kadar tramer çıkartmasın ama uygun ve hızlı olsun derseniz ve çevrenizde müşteri memnuniyeti de iyi ise Autoking veya RS servislerini de düşünebilirsiniz. Bu konuda (müşteri memnuniyeti) sigortacınız ile görüşebilir ve tavsiye alabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 18 Kasım 2023; 1:15:5 > -
Kesinlikle yetkili servis güzelce fotoğrafladıktan sonra tutar çokta önemli değil bence. -
Tanıdık var ise kesinlikle sanayii. Citroen ile kaza yapmıştım , yetkiliye götürdüm. Dört kez yaptıkları hatayı düzeltmek için tekrar götürdüm. Yamuk taktıkları parçalardan gelen gıcırtı yüzünden servis danışmanı müziği açarsın diye akıl veriyordu.
-
Aracı satacak oldum, çizik boyası var. Alıcılar hep serviste mi boyandı diye sordu. Servis dediklerimin hepsi kaydı varsa sorun değil diyerek sohbete devam etti.
Burada bir arkadaşın lafı vardı "sanayiye düşen araba geneleve düşmüş kadına benzer" diye.
Hani tanıdık, bildik kişiler olursa sorun yok da. Bırak x ustayı tanımadığım özel servise yağ bile değiştirtmem. -
dedi ve sanayide afganlar tarafından tamir edilmiş tramersiz aracı satın aldı.
-
Geçmiş olsun. Öncelikle servis ben kapıyı, tamponu değiştireceğim direk diyemez eksperin de onay vermesi lazım. Eğer kapı onarılabiliyor ise öncelik onarım olur.
Servis mi sanayi mi dersen, sanayi de işini yaptırabileceğin ustaların varsa tamam yoksa hiç başa çıkamazsın. Yukarıda arkadaş yazmış, aracı tamir ettirdik rota sokmamışlar veya unutmuşlar bu yüzden dingil kayık, tekrar servise gittik düzelttiler diye. Yetkili de böyle bir şansın var, sanayi de bir de araçtan anlamıyorsan seni paket yapar gönderirler.
Ayrıca sanayide akıllı vida, yapıştırıcı kullanımı çok yaygındır. Çok nadir atölyeler hariç çoğu yer oluyor mu oluyor işte mantığı ile aracı tamir eder.
-
yetkili servise bile güvenmiyorsun, haklısın da ama yine de yetkili hocam belki sana iyi olan bir yer denk gelir umut dünyası, eğer sanayide ki tayfa ile aran iyiyse bilmem
-
Kesinlikle sanayi. Servis sanayinin bir günde bitireceği işi , araç hele hele tr de pek yoksa 1 ayda toparlar. Hem tramerin şişer hem yok yere yayan kalırsın. En temizi çarpan kişiyle anlaşıp elden nakit alıp sanayide boyatmak.
Forumdaki yetkili diyenlere bakmayın arabaları yok veya çok forum da takılıyorlar
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
bir kaza olupta sanayide onarılan araca tamah etmem. ama yetkılı serviste onarılmıssa neyin ne kadar onarıldıgı bilgisine ulasabileceğim için yetkili serviste yapılan aracı tercih ederim |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X