Şimdi Ara

Yetkili servislerin 'parça yurtdışından gelecek, gelmesi uzun sürer' demeleri hakkında (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
1
Favori
5.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Flashhell F kullanıcısına yanıt

    Hocam Opel çağrı merkezini arayıp bilgi alıp burada da paylaşır mısın senden rica etsem? Güncel bilgi olur konuda.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Ekim 2024; 15:14:37 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bence o organizasyona birileri iç-dış kaynak yapmış, ufaktan yolunu buluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    Global bir markanın bundan haberinin olmaması ya da bunu tespit edecek organizasyon şeması olmaması ne derece mümkündür bilmiyorum hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Kusura bakmayın cevap yazamadım. Cuma günü ben çağrı merkezini aramadan öğlene doğru servisten aradılar. Cumartesi üç gibi gel al al dediler. Gittim aldım düzgün bir şekilde tampon arka sol far var çevresini tamir etmişler. Sonuç itibariyle müşteri hizmetleri ile muhattap olmadan daha doğrusu muhattap olsam birşey değişirmi ondan da emin değilim. 23.09 bakım ile başlayıp 25.09 hasar ile devam eden süreç 26.10 tarihinde bitmiş oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Flashhell F kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun hocam

  • Parçanın geç gelmesi felan hikaye zamanında yetkili serviste yedek parça bölümünde çalışmış birisi olarak söylüyorum faizin yüksek oldugu dönemlerde firmalar parça parasını alıyor ve faize atıyor paranızı işletiyor. Yoksa parçanın Avrupadan gelmesi maksimum 15 Gün.

  • IVANGUARDI kullanıcısına yanıt

    Hocam vermiş olduğunuz bu bilgi çok kıymetli. Biraz daha detaylı anlatır mısınız bu süreçleri hocam? Sipariş geçildiğinde "gemi dolmadan hareket etmez" gibi şeyler de söylüyorlar. Bu tarz bilgiler doğru mudur hocam?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Gemi dolmadan hareket etmez olayı külliyen kolpa garantiden değişen parçalarda sistem şu şekilde işliyor yetkili servisin envanterinde parça olmasa bile varmış gibi gösteriyorlar ve bu parçalar faturalandırılıyor aracınıza takılacakmış gibi ve bu ücretlerin ödemelerini genel merkezler firmaya göre değişmekle birlikte en geç 1 Hafta içinde ödemesini yapar kimi firmalar ödemeyi günlük yapar ama serviste parça aslında yok yani bu ödemeyi yetkili servisler alır ve yüksek faiz dönemlerinde genelde faize atarlar 2 Hafta paranız işletilir sonrasında parça siparişi veriliyormuş gibi sistem üstünden parça siparişi geçilir yerli üretim araçlarda genelde operasyon merkezinde stok tutuluyor eger stok varsa 3-4 Gün içinde servis parçaya gelmiş olur stok yoksa 10 Gün gibi bir süreçte geliyor ve 3 hafta veya 1 Aylık süreçte işinizi çözmüş olurlar. Türkiye de aktif olmayan üreticilerde Avrupa deposu üstünden işlem yapılır ve Parça Tedarigi konteynerler ile yapılır bu da sevki yüklemesi gümrüklemesi vs ortalama Türkiye'ye Servise gelmesi 10-15 Gün süren bir süreç işlem hacmi çok çok düşük firmalar harici o konteynır'ın dolmaması imkansız Suzuki vb markalarda belki yani konteynır dolmaması sonucu tedarik süreci uzun sürebilir.





  • IVANGUARDI kullanıcısına yanıt

    Hocam detaylı izahınız için teşekkür ediyorum. Bu hususta başkaca dikkat etmemiz gereken neler var hocam?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yapabileceginiz pek birşey yok ya Renault Araç kullanıyorsanız mesala ilk önceliginiz Renault'un Kendi servisi Mais'i tercih edebilirsiniz sahış yetkili servisleri yerine işleriniz daha hızlı ilerler.

  • IVANGUARDI kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bilgilendirmeler için hocam

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.