Hocam Opel çağrı merkezini arayıp bilgi alıp burada da paylaşır mısın senden rica etsem? Güncel bilgi olur konuda. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Ekim 2024; 15:14:37 > |
Yetkili servislerin 'parça yurtdışından gelecek, gelmesi uzun sürer' demeleri hakkında (4. sayfa)
-
-
Bence o organizasyona birileri iç-dış kaynak yapmış, ufaktan yolunu buluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Global bir markanın bundan haberinin olmaması ya da bunu tespit edecek organizasyon şeması olmaması ne derece mümkündür bilmiyorum hocam.
-
Kusura bakmayın cevap yazamadım. Cuma günü ben çağrı merkezini aramadan öğlene doğru servisten aradılar. Cumartesi üç gibi gel al al dediler. Gittim aldım düzgün bir şekilde tampon arka sol far var çevresini tamir etmişler. Sonuç itibariyle müşteri hizmetleri ile muhattap olmadan daha doğrusu muhattap olsam birşey değişirmi ondan da emin değilim. 23.09 bakım ile başlayıp 25.09 hasar ile devam eden süreç 26.10 tarihinde bitmiş oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun hocam
-
Parçanın geç gelmesi felan hikaye zamanında yetkili serviste yedek parça bölümünde çalışmış birisi olarak söylüyorum faizin yüksek oldugu dönemlerde firmalar parça parasını alıyor ve faize atıyor paranızı işletiyor. Yoksa parçanın Avrupadan gelmesi maksimum 15 Gün.
-
Hocam vermiş olduğunuz bu bilgi çok kıymetli. Biraz daha detaylı anlatır mısınız bu süreçleri hocam? Sipariş geçildiğinde "gemi dolmadan hareket etmez" gibi şeyler de söylüyorlar. Bu tarz bilgiler doğru mudur hocam?
-
Gemi dolmadan hareket etmez olayı külliyen kolpa garantiden değişen parçalarda sistem şu şekilde işliyor yetkili servisin envanterinde parça olmasa bile varmış gibi gösteriyorlar ve bu parçalar faturalandırılıyor aracınıza takılacakmış gibi ve bu ücretlerin ödemelerini genel merkezler firmaya göre değişmekle birlikte en geç 1 Hafta içinde ödemesini yapar kimi firmalar ödemeyi günlük yapar ama serviste parça aslında yok yani bu ödemeyi yetkili servisler alır ve yüksek faiz dönemlerinde genelde faize atarlar 2 Hafta paranız işletilir sonrasında parça siparişi veriliyormuş gibi sistem üstünden parça siparişi geçilir yerli üretim araçlarda genelde operasyon merkezinde stok tutuluyor eger stok varsa 3-4 Gün içinde servis parçaya gelmiş olur stok yoksa 10 Gün gibi bir süreçte geliyor ve 3 hafta veya 1 Aylık süreçte işinizi çözmüş olurlar. Türkiye de aktif olmayan üreticilerde Avrupa deposu üstünden işlem yapılır ve Parça Tedarigi konteynerler ile yapılır bu da sevki yüklemesi gümrüklemesi vs ortalama Türkiye'ye Servise gelmesi 10-15 Gün süren bir süreç işlem hacmi çok çok düşük firmalar harici o konteynır'ın dolmaması imkansız Suzuki vb markalarda belki yani konteynır dolmaması sonucu tedarik süreci uzun sürebilir.
-
Hocam detaylı izahınız için teşekkür ediyorum. Bu hususta başkaca dikkat etmemiz gereken neler var hocam?
-
Yapabileceginiz pek birşey yok ya Renault Araç kullanıyorsanız mesala ilk önceliginiz Renault'un Kendi servisi Mais'i tercih edebilirsiniz sahış yetkili servisleri yerine işleriniz daha hızlı ilerler.
-
Teşekkürler bilgilendirmeler için hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X