Şimdi Ara

Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.276
Cevap
77
Favori
91.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • warland kullanıcısına yanıt

    Tarifelerime bakın orada popüler yazacak Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti)

    Evet hocam orda doğru tarife


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • man utd kullanıcısına yanıt

    Hocam durum nedir bizdede 1 hat 23 kasim pttcell tahhut yapildi turktelekom yildizli gunlere direk gitgel yapmadan gecirebildinizmi bayiler yapiyormu tasimayi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah saat 7 buçukta hat taşıma işlemi oldu hâlâ şebeke yok. başka telefona takıyorum hat aktif. btk kayıtlı cihaz kullanmanın zararları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dijital kurye pazartesi gelecekti sözde bugünde gelmedi, "Bölgenizde yaşanan yoğunluk nedeni ile gecikme yaşanmaktadır " diye mesaj geldi.
    Böyle bir sorun yaşayan var mı ? 20sine yetişmezse ortada kalacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Yıldızlı günlerden faydalanmak için Turkcell’e geçiş yaptım iki hattımı, geçiş gerçekleşince yıldızlı günler ile türk telekoma geçiş sağladım.

    Turkcell kafasına göre ceza kesmiş bana. Bir hattımın borcu 27 tl iken diğerinin 250 tl. Turkcell’i aradığımda “cayma cezası kesilmiş” dedi. Nedir bu? Yasal mı? Ödemem gereken tek cezanın kullandığım gün kadarki tahattüsüz fiyatı olduğunu düşünüyorum. Kime şikayet etmeliyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Negan kullanıcısına yanıt

    Niye ortada kalıyonuz Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt

    konuda ceza çıkaramaz ilk ay ceza çıkmaz diyen zatlar vardı onlar yardımcı olsunlar size


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havya Makinesi kullanıcısına yanıt
    Faturalı ve taahhüt pakete heçtiyseniz olabilir paket detaylarına bakın mutlak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 12 aralık perşembe sabahı türk telekom bölge müdürlüğünden numara taşıma yaptım.

    İşlem yapan hanım, bimcell'den geçiş yok dedi ama ben ısrar edince, baktı ve geçiş yaptı.

    Bimcell'den taşıdığım için, hemen hattım açıldı.

    Görevli hanım, beni yanlış tarifeye geçirmiş yalnız.

    40 gb+ sınırsız sosyal medya=320 tl tarifesini istemiştim.

    30 gb+ 10gb sosyal medya=260 tl ye geçirmiş.

    Hemen itiraz ettim, ilgilendiler.
    Şefleri M. Bey, kendi kurumsal hesabından dilekçe yazdı iptal için.

    12 aralık perşembe günü sabah 11:00'de yanlış tarifeyle açılan hat, 13 aralık cuma günü 12:00 civarı kapandı. 3 gün hat kullanılmaz oldu.

    Yanlış tarifedeki haklarımdan sms ve internet hiç kullanmadım. Sadece konuşma kullandım, Telekom müşteri hizmetlerini ve M. Beyi aramak için. Toplam 2 saat bile harcamamışımdır.

    15 aralık pazar günü 17:00 civarı hat açıldı, istediğim tarifeye geçmiş güya.

    Fakat, sistemde bir sorun olmuş ve benim hattım 1 dk kadar alakasız bir tarifede görünüp, sonra istediğim tarifede açılmış. (Müşteri hizmetlerinden aldığım bilgi böyle)

    Dolayısıyla, benim tarifem yıldızlı günler kapsamında açılmamış ve taahhüt tanımlanmış ama indirim tanımlanmamış. (Taahhütlü olarak 495 tl + vergi ödeyecekmişim 12 ay boyunca)

    Dün akşam müşteri hizmetlerini aradım, kayıt açtırdım. Dönüş olmadı.
    Bugün online işlemler üzerinden, bu konu hakkında şikayet oluşturdum.

    Eğer 18 aralık gecesine kadar düzeltmezlerse, vodafone ya da turkcell'e geçmeyi düşünüyorum.
    İkisinin de kampanyası 19 Aralık'ta bitiyormuş.

    Eğer geçersem, ne kadar ücret öderim telekom'a?

    Basit bir numara taşıma işlemi, dikkatsiz ve sorumsuz bir hanımın yüzünden, 12 aralık perşembe gününden şu zamana kadar burnumdan geldi.

    Perşembe günü ve özellikle cuma günü, çok zorluk çektim.
    3 gün hattım kapalı kaldı.

    19'una kadar düzeltmezlerse, diğer operatörlere geçicem, onların bari kampanyalarını kaçırmayım.
    Aksi takdirde tarife fiyatları çok yüksek.

    Cayma bedeli çıkar mı? Hediye ettikleri ilk ay 20 gb'nin hepsini bitirmedim, bitiremem de zaten.
    Birazını kullandım diye, ücretini ödetirler mi?

    Sinir stres oldum, keşke geçmeseydim.


    40 gb + sınırsız sosyal medya = 320 tarifesine geçen ve kullanan arkadaşlar, uygulamaya girdiğinizde kullanım kısmında "sınırsız sosyal medya" seçeneği çıkıyor mu sizde?

    Bende görünmüyor. Sadece resmini eklediğim 2 tane seçenek çıkıyor.

    Uygulamaya girdiğinizde, kullanım kısmındaki internet görüntüsü ve taahhüt kısmındaki görüntüler böyle mi?

    Yoksa, bana yine yanlış tarife mi tanımlamışlar?

    40 gb + sınırsız sosyal medya = 320 tl tarifesini kullanan arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim.

    Yanlış tarifeye geçirdikten sonra, hat iptal olup, 15 aralıkta açılmadan önce sistemde de alakasız bir tarifede 1 dk gösterip, sonrasında şu andaki tarifeyi açtıkları için, benim kafam çok karıştı çünkü.




    Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti)


    Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti)



    Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti)



    Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sea_arwen kullanıcısına yanıt

    Bilerek yapmıştır. Olmadıysa başka operatöre geç, indirimleri kaçırma.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Kampanya 20sinde bitiyor diye biliyorum, yeni hat için başvurmuştum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sea_arwen kullanıcısına yanıt

    Kendi hatalarını düzeltecekler niye bu kadar stres yapıyorsunuz ki?

    size yıldızlı günler indirimi tanımlanacak sonra Faturanız düzelecek

    Twitter destekten yazın ilgilenirler .

    yanlış tarifeden de hiçbir ücreti de kabul etmediğinizi belirtin


    beklemek istemiyorsanız taşının karar size kalmış

    ilk sa hediye internetin ücreti ve günlük kullanım ücreti çıkar .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Negan kullanıcısına yanıt

    Kampanya başvurusu bitiyor

    İlk sayfada. Bilgi var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam onu okumuştum teşekkürler, esas sorum kurye hattı getirmediği ve imzalamadığım için başvuru olarak geçiyor mu ?

    İzmir balçovada nasıl bir yoğunluk varsa , eski hat kardeşimin üzerine, bayiye gitmişti ama aşırı kalabalıkmış, bu yüzden bende kendi adıma hat almak istedim hiç bayi ile uğraşmadan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Negan kullanıcısına yanıt

    Başvuru sayılır

    başvuru yaparken gerekli bilgileri dolduruyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla rahatladım hocam, teşekkürler 🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Düzeltirler mi bilmiyorum.

    2 kez yanlışlık oldu çünkü.

    İlkinde görevli hanım yanlış tarifeye geçirdi, 3 gün hat kapandı.

    İkincisinde, sistem kendi hata yaparak, alakasız bir tarife üstünde 1 dk gösterip, şimdiki tarifeye geçirmiş.


    Yıldızlı günler kapsamında değil ve indirimsiz olarak. Yani taahhüt var ama indirim yok.

    Endişe etmemin sebebi bu, 2 kez üstüste yanlışlık yaptılar. Bu kadar saçmalık olur mu artık?


    Vodafone ya da turkcell'in de kampanyalarının son başvuru tarihi 19'unda bitiyor.

    Telekom düzeltmezse, iş işten geçmiş olacak ve ben 12 ay boyunca 495 tl'den (vergi hariç) kullanmak zorunda kalıcam.


    Twitter kullanmıyorum.

    Müşteri hizmetlerinden dün akşam kayıt açtırdım. Ayrıca bugün online işlemler üzerinden kendim bir şikayet oluşturdum.


    Şu ana kadar ses seda yok.


    Hediye 20 gb'nin hepsini kullanmadım, yine de ücretini ödetirler mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • achfighter kullanıcısına yanıt

    Görevli hanım, dikkatsiz ve sorumsuz. Tarifeyi broşürden gösterdik kendisine, ücretini de söyledik 320 lira diye, buna rağmen yanlış tarifeye geçirmiş.


    Türk Telekom bölge müdürlüğü'nde çalışıyor üstelik. Sıradan bir bayii değil yani.


    Bilerek mi yaptı, bilmiyorum.

    Bilerek yaptıysa, onun yüzünden zor durumda kaldığım için, onu Allah'a havale ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sea_arwen kullanıcısına yanıt

    Ortada sizden kaynaklanmayan hata var .Tabiki de düzeltecekler .

    Karar sizin

    ben size senaryoları yazdım dediğim yerlerden daha hızlı sonuç alırsınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.