arkadaşlar yurtiçi kargo yine evde olmama rağmen beni bulmayı başaramadı bu defa çok sinirlendim şube de telefonlarımı açmıyor şikayet kaydı vs bıraktım, mail de attım ama ben hızlı çözülmesini istiyorum, ben o kargoyu gidip almayacağım onlar getirecek !
Sizce daha etkili olması için neler yapmalıyım ?
O ''geldik bulamadık'' notunu onlara yedirmek istiyorum
Yurtiçi kargo müşterisini ahmak yerine koymayı kendisine prensip edinmiş işi ile uzaktan yakından alakası olmayan beceriksiz bir firma, şikayet üstüne şikayet var, tüm forumlarda, tüm sosyal medya da.
Mesela aşağıdaki kargoyu, müşteri hizmetlerini aramama rağmen, şubeye gitmeme rağmen, hiçbir yoldan teslim alamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frkn3d -- 8 Ağustos 2015; 13:58:29 >