Şimdi Ara

Yok mu bunun çözümü...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ,kardeşlerim, abilerim..Adım samet kocaeliden aranıza katılmaktayım. Aralık 2013 den beri 2001 model bravaya sahibim.Arabamda can sıkıcı durumlar ibaret ve çözüm bulamamak beni çıldırtıyor.Her şeyi ile her hali hoşuma giden arabamda 2 aydır , her hafta sonu cumartesi günleri sabah 9 akşam 5 bazen 8 e kadar bunla uğraşıyorum.
    1. sorunum,
    Arka sol amortisörden gelen tabiri caizse yaylandıkça 'zong zong ' sesi duymaktayım..Aracı baktırmama rağmen 5 ustanın 3 ü amörtisör değişecek dedi 2 si arka salıncak burcu dedi.Amortisörü değiştirdim ve sonuç aynı salıncak burçunu elletmedim.
    2.sorunum,
    Direksiyon sıvılarını sürekli kontrol etmeme rağmen direksiyon ağır.
    3.sorunum ve beni çileden çıkaran baş belam ise ,
    Benzinde çalıştırdığımda yaklaşık 50 metre boyunca araba benzin yemiyor tekliyor boğuk çalışıyor daha sonra açılıyor araç 5bin devirlerde ataklanıyor.Lpg mevcut ancak Lpg de hiçbir sorunum yok.5 kez benzin motoru değişmesine,4 adet enjektör değişimine,4 adet buji ve buji kablo değişimine,benzin sisteminin ( havalandırma ) tamamının kontrol edilmesine,başka bir bravanın şamandırasını söküp takmamıza rağmen hala aynı hala aynı..Çıldırmak üzereyim.Benzer sorun ile karşılaşan arkadaşlar yardımlarınızı rica ediyorum.







  • 3.sorunu bende yaşamıştım benzin pompasındaki hortumun yırtılması sorunun nedeniydi hortum değişti sorun çözüldü. Brava kaliteli araçtır ama tamircisini bulmak çok zor.
  • Arkadaşın söylediği gibi benzin hortumlarına da baktırmanızda fayda var.Aracınızda benzin ne kadar bulunur genellikle?
  • Genelde yarım deponun üstünde olur yarım depodan aşağı düşürmem hayatta.Benzin hortumları dediğiniz benzin şamandırasının içindeki hortumlar mı yoksa motor bölümünde enjektörlere giden yaklaşık 50-60 cm siyah hortum mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samdağ41 -- 20 Haziran 2013; 16:43:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samdağ41

    Genelde yarım deponun üstünde olur yarım depodan aşağı düşürmem hayatta.Benzin hortumları dediğiniz benzin şamandırasının içindeki hortumlar mı yoksa motor bölümünde enjektörlere giden yaklaşık 50-60 cm siyah hortum mu ?

    Depodaki benzin seviyesi yeterli genellikle çeyrek deponun altında olmaması tavsiye edilir.Benzin hortumlarını kolaydan zora doğru hepsini kontrol ettirmekte fayda var fakat görmeden bakılmadan ne yazsak boş iyi bir usta bulmanız lazım.Benzin aldığınız yeri de değiştirin yakıtı kontrol ettirdiniz mi?
  • Benzin pompasının içindeki hortumda yırtılma olmuş, haliyle gaz yememeye başlamıştı araç, öncelikle benzin basıncını ölçüp sorunun benzin pompasında olduğunu gördük ve dediğim gibi sorunu çözdük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: samdağ41

    Genelde yarım deponun üstünde olur yarım depodan aşağı düşürmem hayatta.Benzin hortumları dediğiniz benzin şamandırasının içindeki hortumlar mı yoksa motor bölümünde enjektörlere giden yaklaşık 50-60 cm siyah hortum mu ?

    Depodaki benzin seviyesi yeterli genellikle çeyrek deponun altında olmaması tavsiye edilir.Benzin hortumlarını kolaydan zora doğru hepsini kontrol ettirmekte fayda var fakat görmeden bakılmadan ne yazsak boş iyi bir usta bulmanız lazım.Benzin aldığınız yeri de değiştirin yakıtı kontrol ettirdiniz mi?

    Benzini ilk etapta tp den alıyordum ancak artık shell den alıyorum nadirde olsa opet ve po dan.Benzin kaynaklı olmadığını düşünüyorum.Şuanda şamadıra direk bağlı iç hortumları bakalım 3 4 gündür herhangi birşey yok ama benzin basıncından mıdır bilemiyorum rölantide garip sesler çıkarıyor hır hır diye




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.